Etäsuhteesta kokemuksia
Meillä on seurustelua takana n. 4kk. Nähdään miehen kanssa lähes joka vkloppu. Olen ollut todella paljon hänen kotikaupungissaan, mies ei oikein tykkää matkustaa (pitkät työmatkat arkisin jne). Itseäni vain vähän häiritsee, että usein mies pyytää minua luokseen vasta lauantaina kahden jälkeen. Itse voisin lähteä matkaan jo perjantaina. Jos hän tulee monin luokseni, niin silloinkin vasta lauantaina ja myöhemmin, saattaa nukkua piiiiiitkään. Minulle tulee väistämättä olo, että en ole tarpeeksi tärkeä. Olemme puhuneet tästä ja mies on kyllä vakuutellut minulle, että olen ykkönen. Välillä ei vaan tunnu siltä, kun ikäväkin on kova. Onko muilla ollut samanlaista etäsuhteissa?
Kommentit (15)
No ymmärrän toki sen ja sanookin usein olevansa perjantaisin tosi väsynyt työviikon jälkeen. Toki olen minäkin, mutta olisi kiva olla yhdessä vaikka väsyneenä.
Ap
Mies on tosin ollut sinkkuna jo tovin ennen kuin tapasimme, että jos vaatii totuttelua yhdessäolo? Itse kovin ihastuneena ja rakastuneena haluaisin viettää kaiken mahdollisen ajan yhdessä.
Ap
Ymmärrän täysin miestä tässä asiassa. Jos itse alkaisin seurustelemaan, niin toimisin täsmälleen samalla tavalla. Minun on ehdottomasti saatava nukkua lauantai aamulla viikolla kertyneitä univelkoja pois. Siinäkin tapauksessa, että kumppani asuisi tässä lähellä. Ei tulisi kuuloonkaan, että jaksaisin tavata viikolla. Arki imee minusta mehut täysin. t.nainen47v
Se panee jotain toista, usko pois. Kyllä muuten suhteen alussa haluaa viettää aikaa toisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän toki sen ja sanookin usein olevansa perjantaisin tosi väsynyt työviikon jälkeen. Toki olen minäkin, mutta olisi kiva olla yhdessä vaikka väsyneenä.
Ap
Et selvästikään ymmärrä toisen väsymyksen syvyyttä. Siinä tilassa ei ole kiva seurustella kenenkään kanssa. Levänneenä on paremmalla tuulella ja mukavampi viettää aikaa rakkaansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et selvästikään ymmärrä toisen väsymyksen syvyyttä. Siinä tilassa ei ole kiva seurustella kenenkään kanssa. Levänneenä on paremmalla tuulella ja mukavampi viettää aikaa rakkaansa kanssa.
Tämä voi pitää ihan paikkaansa. Itse en koe samanlaista uupumusta arkiviikon jälkeen, joten saattaa olla hankala samaistua. Muutoin mies on aivan ihana, soitellaan joka ilta ja viestitellään. Haaveillaan tulevaisuudesta ja mietitään vaihtoehtoja. Ehkä olen liian herkillä tämän asian suhteen.
Ap
Etäsuhteesta ei kokemusta, mutta mulla oli ex aina todella väsynyt viikonloppuisin. Olisi vaan halunnut nukkua koko päivän. Miehet yleensäkin taitaa arvostaa nukkumista melko paljon.
Mitä mies on sanonut, kun olet kertonut hänelle että haluaisit nähdä jo perjantaina?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on sanonut, kun olet kertonut hänelle että haluaisit nähdä jo perjantaina?
Hän on sanonut, että ei jaksa töiden jälkeen ajella luokseni ja jos olisin menossa sinne, että on parempi jos tulen vasta lauantaina. Vetoaa aina väsymykseen. Hän ei myöskään ikävöi yhtä paljon kuin minä.
Ap
Etäsuhde, jossa itse olen nähdään pari kertaa kk. Silloin kyllä pe-ma ja tulee tarpeeseen. Töitten ja opiskelujen takia ei nähdä useammin. Molemmille ihan selvää, että nähdään tuo aika, oli molemmat sitten miten väsyneitä tahansa.
Miten selviätte ikävästä? En viitsisi hirveästi ikävästä valittaa, kun mies ei sitä niin vahvasti koe. Mutta arki-illat on kurjia.. Vaikka onkin kavereita, keitä nähdä ja "omia" juttuja..
Ap
No mutta ite sanoit, että haaveilette ja suunnittelette tulevaa. Sen voimin jaksaa, ainakin itse. Etäsuhdetta nyt takana 1.5v ja onneksi päästään saman katon alle parin kk päästä ❤️
Vierailija kirjoitti:
No mutta ite sanoit, että haaveilette ja suunnittelette tulevaa. Sen voimin jaksaa, ainakin itse. Etäsuhdetta nyt takana 1.5v ja onneksi päästään saman katon alle parin kk päästä ❤️
Ihanaa, että teillä suunnitelmat etenee. Meillä ei vielä ainakaan puoleen vuoteen. Monia mutkia matkassa ja paikkakunnan mietintä käynnissä.
Ap
Muutenkin kaikki kokemukset etäsuhteista ovat tervetulleita. Mihin kannattaa varautua jne. Tämä on ensimmäinen minulle tätä laatua (ikää 30+)
Ap
Jos miehesi haluaa olla rauhassa?