Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko omat lapsesi sinun itsesi näköisiä?

Vierailija
12.02.2019 |

Harmitteletko koskaan jos eivät ole? Tai jos ovat?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia. Kauhistuttaa ajatuskin että joku olisi minun näköinen. Minulla ei ole ollut mitaän tarvetta monistaa itseäni.

Vierailija
22/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kolmesta on isänsä näköisiä, toinen kuin kopio ja toinen lähinnä kasvonpiirteistä mutta ei ole samanväriset hiukset vaan ne on tulleet multa. Yksi lapsista on pienenä ollut enemmän mun näköinen, en oikein näe hänessä nyt vanhempana sitä yhtäläisyyttä minuun, mutta en kyllä isäänsäkään.

Kaikki minun lapseni ovat ok näköisiä, yhtään ei ole rumaa ja jokainen tulee saamaan seurustelukumppaneita jos se jotain ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään poika näyttää minulta, molemmilla on vaalea tukka ja siniset silmät. Todellisuudessa on enemmän isänsä näköinen, vaikka hänellä on tumma tukka ja tummemmat silmät. Yhdennäköisyyden huomasi hyvin, kun otettiin pojasta mustavalkoinen valokuva.

Vierailija
24/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15 vuotta nuorempi pikkuveli, ja häntä ja poikaani luullaan usein veljeksiksi. Eli kai hän minun sukuuni on tullut.

Vierailija
25/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tytärtä eri isät ja molemmat näyttää hyvin paljon isältään. Silmät ja hiukset ovat "minulta" ja hieman kasvonpiirteitä. Kauniita molemmat ja heissä myös samaa näköä keskenään.

Vierailija
26/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäänsä muistuttavat molemmat.

Vierailija
27/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapsi 3 kpl ei näytä minulta eikä oikein isältäänkään.

Vaihtuneet sairaalassa?

Epäilen että nuorimmainen on mieheni ja naapurinrouvan ( se hutsu) tekemä.

Vierailija
28/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni näyttää niin paljon minulta että hänet tunnistetaan heti lapsekseni, vaikka en olisi mailla halmeilla.

Vierailija
29/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär näyttää silmissäni enempi isältään, mutta minun sukulaiset ja tutut näkevät hänessä myös minun näköä. Isältään hän on perinyt hoikan kropan, tuuheat hiukset, kauniit kulmakarvat, huonon sävelkorvan, oikomahoidon tarpeen ja huikean älykkyyden. En huomaa että hän olisi perinyt minulta mitään hyödyllistä paitsi sen, että korkeanpaikankammoa hänellä ei ole (kuten isällään). Olen vain iloinen, ettei hän ole perinyt minulta taipuisuutta ylipainoon, geneettisesti lattanaa takapuolta ja ohuita hiuksia. Edes se sävelkorvan puuttuminen ei harmita, kun osoittautui että pianoa oppi kuitenkin soittamaan todella hienosti. Ehkä kielellinen lahjakkuus on enempi minulta, sen meinasin unohtaa.

Vierailija
30/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, erityisesti esikoinen. Ei ole kyllä harmi käyny mielessäkään.

Vierailija
31/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan entisen naapurin näköisiä, mutta vaimo ei suostu isyystestiin joten kyllä ne kai sitten minun ovat. 

Vierailija
32/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yhtään

Vierailija
33/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muistuttavat enemmän isäänsä kuin minua. Tytär on eniten tullut anoppiin. Pojilla on silmien seudussa samaa kuin monilla minun äitini suvussa. Itse taas vanhenemisen myötä olen alkanut näyttää sedeltäni.

Vierailija
34/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on samaa näköä ja 2 ei. Esikoispoika näyttää isältään ja yksi tyttäristä on mun äidin kuva ( ja nyt yksi lapsenlapsista myös!)

Ei haittaa. Mun mielestä on ihana katsoa minkälaisia upeita sekoituksia meidän geeneistä on saatu.

Vierailija
35/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö näytti vastasyntyneenä minun iskältä sitten vähän vanhempana mieheltäni ja nyt on kahdeksan vuotiaana muuten ihan täysi kopio minusta paitsi on samanlaiset silmät kuin miehelläni.

Käänteinen Harry Potter?

Meillä tyttö näyttää isältään, hiukset ja silmät tosin eri väriset, mutta miehen suvusta nekin.

Vierailija
36/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, yksi isänsä kopio, yksi minun ja yksi ihan itsensä näköinen, vaikkakin on tehty samoilla emmeillä ja samalla muotilla kuin kaksi muutakin.

Vierailija
37/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v näytti vauvasta taaperoon asti ihan  minulta, nyt yhdennäköisyys on lähinnä silmissä ja ilmeissä. 9v taas oli vauvana isänsä kopio, mutta nyt ei muistuta tippaakaan kumpaakaan meistä.

Vierailija
38/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen, poika, näyttää minulta ja veljeltäni. Keskimmäinen on tyttö ja muistuttaa isäänsä. Nuorin on tyttö myös ja on aivan minun näköinen, sellainen mini-minä.

Ei haittaa, kivan näköisiä lapsia ovat. Jännä on nuo hiukset, kun miehellä ja anopilla on vahvat, kihartuvat hiukset, mutta meidän lapsilla on minun myös vahvat mutta piikkisuorat hiukset. Keskimmäinen on vaalea kuten isänsä, kahdella muulla on sellainen kullanruskea vivahde mistä en tiedä, keneltä se tulee. Vauvana esikoisella näkyi miehen suvun punapigmenttiä, keskimmäinen oli vaalea ja nuorin vastasyntyneenä ihan mustatukkainen.

Vierailija
39/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika näytti vauvana isältään, vähän vanhempana minulta ja nyt teininä taas isältään.

Vierailija
40/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ei ole, mutta kaikki aina sanovat että on ihan isänsä näköinen.

Olen 43v M ja poika 6v.

Vaarin luona otettu pojan kuva ja minun lapsuuden kuva saman ikäisenä rinnakkain ei eroita kumpi on kumpi ellei vanha kuva olisi kellastunut ja -81 vuoden vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi