Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään jotenkin tavallista että ensitreffit on jommankumman kotona?

Vierailija
12.02.2019 |

Mä nimittäin törmään usein siihen että nettideittimiehet ehdottaa tuollaista ja mulle tuo on ihan ehdoton ei, jopa niin vahvasti ei että ehdottamalla moista saattaa päätyä suoraan hylkyyn.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen toisen tarvitse väkivaltainen olla, riittää jo että on stalkkeri tai ei vaan osaa lukea naista. Olen ollut useammilla treffeillä, kyllä, pitkän viestittelyn jälkeenkin, joista olen jälkikäteen ajatellut että herran kiitos heppu ei tiedä oikeaa nimeäni saati osoitetta! Paljon on esim niitä jotka hyvin awkwardien treffien jälkeen ovat ihan innoissaan - miten sellaisen saa ulos kodistaan jos itse huomasi jo viidessä minuutissa että homma ei toimi, ja toinen on ihan innoissaan eikä yhtään osaa lukea tilannetta?!

Täysin hulluutta päästää ketään ekalla kerralla kotiinsa!

Vierailija
22/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko AP:lle sellainen treffi netistä sitten, että tavataan jossain kadulla ulkona nopean kävelyn merkeissä ja sitten mennään jomman kumman kotiin?

Talvella se vain toimii hyvin, kun ei jaksa tuolla ulkonakaan liikoja olla treffeillä nenät vuotaen jos on pakkaspäivä.

Itse en myöskään kannata ravintoloita saati kahviloita ensitreffeille, koska ei noissa liiemmin muutenkaan tule käytyä. Niin mieluusti ulkona tapaa, talvi hankaloittaa sitä toki ja jomman kumman kotiin mieluiten äkkiä.

Ja olenpa joskus tullut suoraan kotiinkin ensitapaamisella, ei mitään ongelmia ja on jopa tullut upeita pitkäkestoisia suhteita sellaisesta.

Vastaus otsikkoon: on tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ole koskaan varoitettu, että nettitutut pitäisi tavata julkisella paikalla?

Vierailija
24/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa munaa saat kutsun luonnollisesti saunaan;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän