Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko alakoululaisten käyttää Tiktok-sovellusta?

Vierailija
12.02.2019 |

Ikäraja on virallisesti 13v, mutta suositusikäraja jopa 16v. Oma poika tokalla ja kuulemma monella luokkakaverille tili siellä, pojalla ei ole mutta on katsellut siellä videoita. Mielipiteitä?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tiedä miten onneliseksi tulin, kun luin näitä läpi. Mun 4-luokkalainen on kysynyt jos vois saada tiktokin. No olen aika tarkka näissä ja sanoin ei, juteltiin näistä ja sit myöhemmin kun olen jutellu muiden äitien ja koulun henkilökunnan kanssa niin sain selville että mun tyttäreni on ainoa hänen luokallaan, jolla ei ole tiktokia. Siis olen pitänyt kantani siinä, ettei saa. Mutta samalla olen oikeasti kyseenalaistanut omia päätöksiä. Ehkä me eletään täällä jossain kuplassa ja olen oikeasti luullut että olen ainoa, joka tätä vastustaa. Tulin onnelliseksi ihan sen takia, että tää on ollu polttava aihe viimeaikoina.

Missä paikkakunnalla? Onko ns. wt-aluetta? 

Vierailija
162/164 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiopapista ainakin niin kirjoitettiin yliksellä, sekä joku oli tehnyt tiktok videoita, mutta en tiedä sitten. Eikös kaikki pastorit ole hiukan taipuvaisia tuon kaltaiseen käytökseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovelluksista käytössä vain whatsapp jotta voi ystävien kanssa viestitellä. Joinakin vuosina on ollut luokan omia ryhmiä täällä joissa myös ope mukana. Nyt vanhempana saa kyllä jonkun videon tai muun katsoa kaverin puhelimesta, tiedän siis että kaverit on "kilttejä". Jotenkin ajattelen että jos pääsee tietyn iän yli niin sitten ei niin helposti "hurahda", vähän ehkä sama kuin aikanaan tupakointi tai viikonloppukännit. Aika vähän olen saanut kuulla olevani tylsä vanhempi, tyhmä äiti en ole ollut koskaan. Perusteluna on ollut ikärajat ja se että kannattaa ennemmin tehdä jotain muuta kuin roikkua tutkitusti pahaa mieltä aiheuttavassa feikki-somessa. Puhelimen käytön lisäksi en ole ollut tiukka muussa kuin kauniissa käytöstavoissa, muuten on saanut kasvaa melko vapaasti ja ihan hyvin on mennyt :)

Vierailija
164/164 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä käsittääkseni on aika paljon pedofiliaa? Joku tunnettu nuorisopappi, ja vastaavia vaikka kuinka paljon.