Mitkä asiat kumppanissa ovat de facto turn offeja?
Eli eivät teoriatasolla olisi mitään ongelmia, mutta käytännössä ovat kuitenkin.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa potentiaalisen kumppanin lukiongelmat eivät häiritse, käytännössä viestiminen voi olla rasittavaa.
Tämä. Samoin se että on totaalisen käsi viestintäteknologian kanssa. Jos ei ikinä lähetä minulle kuvaansa tai kuvia paikasta missä on siksi koska ei tiedä miten puhelimen kameralla otettu kuva siirretään sähköpostiin tai WhatsAppiin, niin se on iso käytännön rasite.
Jonka opettamiseen kuluu aikaa n. 1 minuutti. Vaikutat itse aika id.iootilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattomuus, sanoo yhden sanan lauseita. Ei pysty katsomaan toista silmiin puhuessaan. Hikihaisulit.
Möreä ääni naisella.
Minulla päinvastoin. Liian kimakka ääni naisella on se joka ei teoriassa haittaa, mutta de facto elämässä haittaa.
Kimakka, tai nasaali. Vaikka olisi miten nätti nainen, niin kyllä se vaan on "töönoffi"
Naisessa antirasismi ääritavalla. Ei koskaan tule lähempää tuttavuutta
Vierailija kirjoitti:
paska luonne (tää on tosi laaja enkä jaksa avata tätä)
ei osaa läheisyyttä / ei arvosta sitä
liian aktiivinen/menevä
rikollinen
ilkeä
väkivaltanen
puhuu sivistyssanoilla , on opiskelija-ihminen, oltais luultavasti liian erilaisia
ei puhu suoraan, täytyy arvuutella mitä toisen päässä liikkuu, epäaito jne.
alkoholisti/narkkari
Sun pitää lisätä listaasi vielä luetun ymmärtäminen, niin löydät unelmiesi prinssin tai prinsessan
Vierailija kirjoitti:
Käyttää Mac-konetta. Miehellä pitää olla kunnon kone, mieluiten pöytäsellainen.
-nörttiperheessä kasvanut
Kannettava on kyllä turn off.
Se että nainen ei osaa pukeutua paljastavasti peppuhortseihin tai minihameisiin! Tavalliset farkut tai pitkät hameet oksettavat!