Onko sperman maku parempi miehen lauettua aiemmin?
Millä olette saaneet parannettua sperman makua ?
Itse olen ainakin huomannut että koostumus on aivan erinlainen kun ensin laukeaa 2 päivän tauon jälkeen on tavara paksua ja vaaleaa kuin steariinia. Sitten kun edellisestä orgasmista on palauduttu on seuraava orgasmi paljon voimakkaampi ja sperma on paljon juoksevampaa tyttöystäväni sanoin : paljon helpompaa nieltävää ja maistuu paremmalta. Muilla vastaavaa?
Kommentit (33)
Hyvä ruokavalio parantaa sperman makua! Paljon vihanneksia. Olen kuullut monesti että jos on parin päivän "ananaskuurilla" eli syö runsaasti mielellään tuoretta ananasta ja juo ananasmehua, maku paranisi huomattavasti ja maistuu jopa makealta. Silloin pitää syödä muutenkin terveellisesti, eikä nautita alkoholia, tupakkaa, eineksiä tai punaista lihaa.
Huomaa jos mies on ollut viikonlopun jätkäporukalla reissussa. Kun sunnuntaina maistaa niin hyi olkoon :( mäkkiruoka,karkki ja alkoholintäytteinen viikonloppu tekee pahan maun.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]Huomaa jos mies on ollut viikonlopun jätkäporukalla reissussa. Kun sunnuntaina maistaa niin hyi olkoon :( mäkkiruoka,karkki ja alkoholintäytteinen viikonloppu tekee pahan maun.
[/quote]
Toisaalta toivottavasti kertoo myös siitä että ei ole lauennut viikonlopun aikana aikana. Voi hyvillä mielin päästää jatkossakin remuamaan :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:13"]
Hyvä ruokavalio parantaa sperman makua! Paljon vihanneksia. Olen kuullut monesti että jos on parin päivän "ananaskuurilla" eli syö runsaasti mielellään tuoretta ananasta ja juo ananasmehua, maku paranisi huomattavasti ja maistuu jopa makealta. Silloin pitää syödä muutenkin terveellisesti, eikä nautita alkoholia, tupakkaa, eineksiä tai punaista lihaa.
[/quote]
Ootteko koskaan tehneet testejä niin että mies syö tiettyjä ruokia ja sitte maistatte spermaa että mikä tekee hyvää makua ?? Jännä homma tuo mitä jauhetaan monessa paikassa että tupakka tekisi spermasta hirveän makuista. Itse poltan säännöllisesti ja tyttöystävä sanoi että sperma maistuu aivan hyvälle ja nielee mielellään sitä. Tosin syön myös jonkun verran hedelmiä ja hedelmäjogurtteja. Krapulasperma on varmasti hirveää sen voi kuvitella kun siinä on mukana jotain väljähtyneen viinan makua mutta nykyään muija ottaa loppuun asti suihin ja nielee niin mikä sen parempaa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:29"]
Olen sinkkunainen, sperman mausta voi päätellä milloin mies on lauennut edellisen kerran.
Onko esim laukaissut itsensä yansseihin lähtiessä :)
[/quote]
Miten sen päättelet ?
Mieheni sperma maistuu aina aika neutraalille kyllä mutta koostumuksessa on eroa ja on täysin "vettä " jos on lauennut vaikkapa 3 kertaa
Linkissä lisää: Vaikuttaako miehen syömä ruoka sperman makuun? - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
Juo paljon vettä. 1-2 litraa päivittäin poistavat kehosta myrkkyjä.
Syö hedelmiä. Esimerkiksi ananas, melonit, appelsiinit ja omenat tekevät siemennesteestä makeampaa.
Myös kaneli, kardemumma, sitruuna ja piparminttu makeuttavat siemennestettä. Persiljalla ja sellerillä on samalla tavalla miellyttäviä vaikutuksia sperman makuun.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:32"]
Linkissä lisää: Vaikuttaako miehen syömä ruoka sperman makuun? - Uutisia seksistä - Seksi - Terveysklinikat - Tohtori.fi
Juo paljon vettä. 1-2 litraa päivittäin poistavat kehosta myrkkyjä. Syö hedelmiä. Esimerkiksi ananas, melonit, appelsiinit ja omenat tekevät siemennesteestä makeampaa. Myös kaneli, kardemumma, sitruuna ja piparminttu makeuttavat siemennestettä. Persiljalla ja sellerillä on samalla tavalla miellyttäviä vaikutuksia sperman makuun. [/quote]
tiedätkö muuta kuin copy-paste toiminnon. Sieltä hiiren kakkoskytkimeltä
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]
Huomaa jos mies on ollut viikonlopun jätkäporukalla reissussa. Kun sunnuntaina maistaa niin hyi olkoon :( mäkkiruoka,karkki ja alkoholintäytteinen viikonloppu tekee pahan maun.
[/quote]
oisko koemaistajia naisista? en käytä mitään noista ja sen lisäksi juon vettä paljon ja käytän vihanneksia ja marjoja.
onko naisia joille sperman maku on tärkeempää kuin munan pituus?
t 15senttinen
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]Huomaa jos mies on ollut viikonlopun jätkäporukalla reissussa. Kun sunnuntaina maistaa niin hyi olkoon :( mäkkiruoka,karkki ja alkoholintäytteinen viikonloppu tekee pahan maun. [/quote] Toisaalta toivottavasti kertoo myös siitä että ei ole lauennut viikonlopun aikana aikana. Voi hyvillä mielin päästää jatkossakin remuamaan :)
[/quote]
Tosin itse kyllä runkkaan pitkän tauon jälkeen lastin ettei maistuisi pahalle ja totta sitä miehes tod näk runkkaa muutenki jos on pitkään poissa :D
[/quote]
Onko muita vinkkejä kuin tuo ananas ?? Koitetaan tässä parantaa kovasti sperman makua :D
Ananaskikka voi perustua siihen että sperma sisältää fruktoosia. Eli veikkaan että kaikki makeat hedelmät käy. Krapulasperma on todellakin hirveetä! Johtuu varmaan nestehukasta.
Meidän parisuhteessa ei todellakaan ole tullut vastaan "steariinimaista" spermaa, sillä pidän huolen että äijäni kassit tyhjennetään päivittäin! Tässätapauksessa toinen laukeaminen on iljettävämpää kuin ensinmäinen. Eka kerta on normaalia, seuraava ja mahdollisesti kolmas kerta rupee olemaan jo todella vetistä ja haaleaa.
Makuun voi parantaa miehen ruokavaliolla. Googletteleppas spermaan vaikuttavia ruokia.'
- Kukkahattu 17v
En olke huomannut mitään eroa maussa mutta orgasmi on miehen sanoin parempi pienen tauon jälkeen sen sijaan että laukeaisi joka päivä ja määrä on myös suurempi
[/quote]
Hassua että itse syön paljon lihaa ja poltan tupakkaa mutta nainen sanoo että sperma on jopa hyvää sillä aina haluaa niellä kaiken. Kokeilen tosin tuota ananasta "ananaskuurilla " nyt niin katsotaan onko eroa
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:27"]
[/quote]
oisko koemaistajia naisista? en käytä mitään noista ja sen lisäksi juon vettä paljon ja käytän vihanneksia ja marjoja.
t 15senttinen
[/quote]
Aivan perusmittainen penis sulla on. Täällä foorumilla vaan jokanen haluaa yli 20 senttistä vaikka vagina n 12 cm syvä joka kyllä venyy. Porukka on muutenki sen verta tyhjäpäistä täällä ettei juttuja kannata ottaa tosissaan
Nielen yleensä suoriltaan vaikka makukaan ei ole karmea. En voisi kuvitellakkaan sylkeväni tai meneväni heti miehen lauettua sylkemään spermoja ja pesemään hampaita. Miltä se tuntuisi jos mies sylkisi pillumehujani lavuaariin .. ei kovin hyvältä ?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:27"]
[/quote]
t 15senttinen
[/quote]
Aivan perusmittainen penis sulla on. Täällä foorumilla vaan jokanen haluaa yli 20 senttistä vaikka vagina n 12 cm syvä joka kyllä venyy. Porukka on muutenki sen verta tyhjäpäistä täällä ettei juttuja kannata ottaa tosissaan
[/quote]
Täällä on ilmeisesti paljon näitä XXL koon naisia. Ei tällaiset normikokoiset äijät voi niitä tyydyttää. Itse pidän paljon enempi pienistä taskukokoisista naisista.
kyllä huomaa ja on makeampaa yleensä jälkeen. näin tyttöystävä ainakin sanoi
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:29"]
Olen sinkkunainen, sperman mausta voi päätellä milloin mies on lauennut edellisen kerran.
Onko esim laukaissut itsensä yansseihin lähtiessä :)
[/quote]
Miten maku eroaa ? Tiedätkö keinoja parantaa makua ?
[/quote]
Olen huomannut joillakin miehillä sperman olevan sakeaa. Tulee mieleen lähinnä hammastahna, jota pursotat kielelle :-)
[/quote]
Koostumus on yleensä juoksevampaa ja helpommin nieltävää jos on toinen tai kolman lasti ja se ensimmäinen varsinkin tauon jälkeen on aika paksumpaa nieltävää