Mitkä kaksi näistä valitsisit vuodeksi, jos saisit palvelut ilmaiseksi käyttöön? Kokki, lääkäri, siivooja jne (vaihtoehdot viestissä)
1) Oma kotikokki, joka tekisi tilaisi raaka-aineet kotiin ja tekisi niistä perheen kaikki ruoat - raaka-aineet maksaisit itse.
2) Siivooja, joka pitäisi kodin siistinä, vaihtaisi lakanat ja hoitaisi pyykkihuollon.
3) Omalääkäri, joka hoitaisi koko perheen kaikki lääkäriasiat. Ei enää jonottamista arvauskeskukseen tai kallista yksityistä iltaisin. Hoitaisi myös tarvittavat rokotukset ja sairaslomat.
4) Lastenhoitaja, joka hoitaisi sairaat lapset kotona ja kuljettaisi lapsia tarvittaessa kouluun tai harrastuksiin ja kotiin.
5) Taloudenhoitaja, joka hoitaisi perheen raha-asiat niin, ettei budjetti ylittyisi. Budjetoisi ruokaan ja kaikkeen muuhun menevän rahan, maksaisi laskut ajallaan ja tasapainottaisi talouden niin, että säästöönkin kertyisi rahaa.
6) Personal shopper assistent, joka kävisi ostamassa lasten kumisaappaat, uudet tyynynpäälliset, uuden pesukoneen hajonneen tilalle, noutaisi lähetyksiä Postista ja hakisi vaikka kukat kukkakaupasta anopille.
7) Personal trainer, joka liikuttaisi sinua ja perhettäsi, varaisi liikuntasalivuorot ja rakentaisi monipuolisen viikko-ohjelman. Saisitte yksilöllistä ohjausta halusittepa laihtua, liikkua tai lisää terveyttä niveliin.
Kommentit (47)
Lääkäri. Olen nyt jo tämän vuoden puolella käynyt kahdeksan kertaa sairaalassa ja labrassa, iho-, sisätauti- ja neurologian poliklinikalla ja verikokeissa kolmesti. Etsitään syytä uudelle oireilulle, jonka sytostaattihoito ilmeisesti aiheuttaa. Lääkäri, joka ottaa verikokeet samalla, olisi minulle pelastus. Rahaakin on palanut paljon.
Ja jos ajatellaan taloudellista hyötyä, kenen palvelut ovat kalleimpia. Lääkärin.
Siivoja ja lääkäri. Olisi todella ihanaa.
Taloudenhoitaja. Raha-asiat on niin suuri stressin aihe, että olisi ihanaa, kun joku järjestelisi ja itse kävisi vaan töissä.
Lääkäri tietty, yhdessä vuodessa tosin ei paljoakaan tapahdu.
Siivooja ja lastenhoitaja.