Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaksi näistä valitsisit vuodeksi, jos saisit palvelut ilmaiseksi käyttöön? Kokki, lääkäri, siivooja jne (vaihtoehdot viestissä)

Vierailija
11.02.2019 |

1) Oma kotikokki, joka tekisi tilaisi raaka-aineet kotiin ja tekisi niistä perheen kaikki ruoat - raaka-aineet maksaisit itse.
2) Siivooja, joka pitäisi kodin siistinä, vaihtaisi lakanat ja hoitaisi pyykkihuollon.
3) Omalääkäri, joka hoitaisi koko perheen kaikki lääkäriasiat. Ei enää jonottamista arvauskeskukseen tai kallista yksityistä iltaisin. Hoitaisi myös tarvittavat rokotukset ja sairaslomat.
4) Lastenhoitaja, joka hoitaisi sairaat lapset kotona ja kuljettaisi lapsia tarvittaessa kouluun tai harrastuksiin ja kotiin.
5) Taloudenhoitaja, joka hoitaisi perheen raha-asiat niin, ettei budjetti ylittyisi. Budjetoisi ruokaan ja kaikkeen muuhun menevän rahan, maksaisi laskut ajallaan ja tasapainottaisi talouden niin, että säästöönkin kertyisi rahaa.
6) Personal shopper assistent, joka kävisi ostamassa lasten kumisaappaat, uudet tyynynpäälliset, uuden pesukoneen hajonneen tilalle, noutaisi lähetyksiä Postista ja hakisi vaikka kukat kukkakaupasta anopille.
7) Personal trainer, joka liikuttaisi sinua ja perhettäsi, varaisi liikuntasalivuorot ja rakentaisi monipuolisen viikko-ohjelman. Saisitte yksilöllistä ohjausta halusittepa laihtua, liikkua tai lisää terveyttä niveliin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki ja lääkäri

Vierailija
2/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita, joko pt tai siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ihan ehdottomasti.

Vierailija
4/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis toi siivooja . Kaiken muun teen mielelläni itse.

Vierailija
5/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ja trainer

Vierailija
6/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Kaikista tylsintä hommaa.

Vierailija
7/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki ja PT. Tai siis Kokki on ainoa, jonka oikeasti haluaisin, mutta PT noista muista olisi sellainen, josta nyt ehkä olisi hyötyä tai sitten ei. 

Vierailija
8/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin siivoojan ja omalääkärin, joka tulisi kotiin.

Vierailija
9/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja perheeni, me vanhemmat ja kolme teiniä, emme tarvitse kenenkään heidän palveluksia. Tuollaiset olisivat kyllä ihan älyttömiä riesoja jopa.

Vierailija
10/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kokki! Inhotaan miehen kanssa ruuan laittamista, mutta toisaalta halutaan et ruoka on itsetehtyä, hyvistä raaka-aineista. Niinpä tehään se hampaat irvessä aina, mistään muusta noista ei oo läheskään niin paljoo vaivaa, kun ruuan tekemisestä.

Vierailija
11/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki ja pt ehdottomasti. Muita en tarvitse, olen shoppailua rakastava lapseton sinkku.

Vierailija
12/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki,joka tekisi terveelliset ruuat ja siivooja.

Vierailija
13/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokin ottaisin ehdottomasti! Olen itse kyllä erinomainenkotikokki, mutta yli 30 v ruuanlaittoa on alkanut tympimään. Olispa ihana tulla töistä kotiin, kun valmis, terveellinen ja herkullinen ruoka olisi valmiina. Siivooja olis toki kiva myös, mutta kun koko perheellä siivotaan, niin ei ole niin raskasta. Suursiivouksen voisin ottaa pari kertaa vuodessa. Noille muille ei oikein ole käyttöä, lääkärissäkin olen käynyt viimeksi joskus 15 v sitten, lapset eivät koskaan minkään sairauden takia (pari loukkaantumistapausta on ollut) ja alkavat olla aikuisia, mies joskus 80-luvulla.

Vierailija
14/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista siivooja ehdoton ykkönen. Toinen siihen rinnalle on tosi hankala valita, millekkään noista muista kun ei oikeastaan ole mitään tarvetta. Jos olis pakko niin ehkä lekurin tai PT:n vois arvalla valita.

Vierailija
15/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ja lääkäri.

Kokki olisi ihana, mutta en mä halua omaan keittiööni ketään edes viikottain hääräämään.

Vierailija
16/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja ja trainer

tää kans mulla. Tai siivooja ja kokki.

Vierailija
17/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan ja personal trainerin.  

Muita palveluja en kaipaisi  mutta siivoaminen on inhottavaa ja treenaaminen kivempaa ja tehokkaampaa kun on joku tsemppaa/piiskaa ja tekee itselle sopivan ohjelman.

Vierailija
18/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta mihinkään, siivous sujuu miehen kanssa yhdessä. 

Ollaan muutenkin ns. urheilullisia vaikka ei salikorttia olekaan, hyötyliikutaan paljon ja koirassa on PT:tä tarpeeksi. 

Rakastan ruuanlaittoa ja mies samoin, tykätään kokkailla yhdessä terveellisiä, mutta hyviä ruokia. 

Lääkäriä en tarvi, kun en edes muista milloin olen viimeksi ollut flunssassa. 

Talouden osaan suunnitella aikuisena ihmisenä itse. 

Lastenhoitajaa en velana tarvi. 

En tykkää shoppailusta, joten ostan vain tarvitsemani ja senkin usein netin kautta tai kirppiksiltä (niissä tykkään kierrellä). Personal shopperkin siis tarpeeton. 

Vierailija
19/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään epäselvää: kokki. En yhtään tykkää kaupassa ravaamisesta enkä ruuanlaitosta. Sen sijaan siivoan tosi mielelläni.

Vierailija
20/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki ja siivooja, ne on aina olleet mun listalla ykkösenä mitä hankin kun voitan loton päävoiton. Jos voittaisin lotossa en tekisi koskaan enää mitään kotitöitä, korkeintaan voisin jotain koriste-esineiden paikkaa kotona siirtää, mutta siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän