Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUNTÄHTÖSTEN KESKIVIIKKOA***

17.05.2006 |

Aloitan uuden pinon, kun on siellä Suomessa jo kuitenkin keskiviikko! :o)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen lääkärineuvola, ruutiinihommaa... Päivällä oli kyllä itsellä maha kuralla, kun jännitti, mutta sydänäänet kuuluivat ja päivä oli pelastettu. Huippu tunne! Ainoa mitä nyt jälkikäteen jäin miettimään on se, että kohdunkaulan pituus oli 2cm. Aikaisemmissa raskauksissa se on ollut 3 cm n vkolle 30 asti. Lääkäri ei asiaa mitenkään kommentoinut. Onko paikat vanhemmiten muuttuneet vai mistä on kysymys, osaako kukaan sanoa?

Tirppana24: Maha on kasvanut/ turvonnut niin, että kohta joudun harkitsemaan jo äitiyshousuja... Johtuu kyllä varmasti paljon siitä, että iltaisin " täytyy" napostella kaikkea mahdollista, että kuvotus pysyy poissa.

T:jaris3, rv 10+3 neuvolassa kyllä merkkasivat 10+4, en ymmärrä logiikkaa, kun ed. menkat ovat alkaneet su, ymmärrykseni mukaan keskiviikkoisin on +3???

Vierailija
22/26 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun koko eilisen uskoin vielä että ei siellä mitään ole että kuvittelen vaan että vatsa on kasvanut. Lääkärillekin mainitsin että ikään kuin löytäisin kohdunpohjan toisinaan jo navan alapuolelta, hassu ajatuskin viikolla 8... No näin vaan lääkäri totesi että korkealla on. Viikkojaan on pakko vastata. koska tein testin viikko ennen oletettuja kk ja tulos nega, viis päivää ennen heikko + ja siitä sitten vahvistui päivittäin viivan paksuus. Että mitäs nyt sitten.. lääkäri sanoi että kun kerran olet menossa np ultraan kesäkuun alussa niin siellä sitten selviää. Alkoi vaan mietityttään että onko siellä enemmän kuin yksi? Muissa raskauksissa kohtu on tuntunut vasta 10+ omiin käsiin vatsan päältä ja nyt viikkoja 7+3, mutta lääkärin mielestä on isompi kohtu... jännää, turusta pitäis löytää kiva yksityislääkäri, onko kellään kokemusta mehiläisen lääkäreistä ja taksoista? omalla paikkakunnalla on 3 viikon jonot yksityiselle joten turussa on helppo päästä, mutta kenelle varata aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä lääkäri mutta surkea laite. Tyksissä olin tänään np-ultrassa ja huomattavasti parempi " näkyvyys" . Mutta toki viikkojakin oli jo 3 enemmän...

Vierailija
24/26 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi viliweeralle kiitos tarinastasi. hieno juttu ettet joutunut vääntämään kättä sektiosta, toivottavasti mulle käy samoin.

Tosiaan mulla oli kans tuo ponnistusvaihe se missä rupesi hommat menemään lopullisesti pieleen ja se henkilökunnan sössiminen todellakin oli mun mielestä anteeksiantamatonta. Ponnistusvaihe kesti siis mulla 2 tuntia ja minäkään en saanut sen aikana enään mitään kivunlievitystä, lukuun ottamatta ihania tunnottomia hetkiä jolloin olin tajuton. Todellakin ihmettelen että miksi sitten toisella kerralla luvataan kaiken maailman puudutukset sun muut, miks ei niitä silloin ekalla kerralla tehty?!!? No jokatapauksessa vaikka huominen tapaaminen sen lääkärin kanssa pelottaa ihan suunnattomasti aion olla tosi tiukkana ja vaatia sen sektion. Voihan se olla ettei tarvitse edes vaatia ja tämä on vaan ilmoitus asia.. mutta hermostuttaa ja ahdistaa ihan todella kun ei tiedä mitä tuleman pitää.

Onko täällä joukossa muita joilla takana hirveä synnytyskokemus ja sen jättämä pelko ja henkiset sekä fyysiset vauriot? Vaihtaisin mielelläni ajatuksia kanssanne, ihan vaan siksi että kohtalotovereiden kanssa puhuminen helpottaa.

pitäkää mulle peukkuja huomiseen, tulen sitten kertomaan mikä oli " tuomio" .

Senna

Vierailija
25/26 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senna; lykkyä vaan pyttyyn! Pysy kovana, ei ne voi pakottaa ketään alakautta synnyttämään. Hieno juttu, että pääset jo näin alkuvaiheessa asiaa puimaan niin voi sitten nauttia raskaudesta eikä tarvitse hermoilla tulevaa.

Mulle meinasivat aluksi työntää aikaa vasta 36viikolla polille,mutta sanoinkin et mun on aikasemmin saatava tietää ettei koko raskaus mene pilalle asiaa miettiessä.

Nyt on mentävä nukkumaan että jaksaa taas töissä, plääh*

vilis

Vierailija
26/26 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tulimme ekasta ultrasta ja siellä se kirppu möngersi ja heilutteli niitä pikkuruisia käsiään ja jalkojaan! Olin tosi kovasti pelännyt, ettei siellä ketään olekaan, ainakaan elossa. Mies pelkäsi enemmänkin, että niitä on kaksi! :) Mun maha kun on paisunut jotenkin valtavaksi ja näyttää kuin viikkoja olisi paljon enemmän. Yksinään tämä pikkuotus siellä kuitenkin köllötteli. Olis ne kaksosetkin kivat olleet, mutta ehkä eka " harjoituskappale" on helpompi yksikseen. :)

Nyt täällä siis iloitaan eloisasta vauvelista ennen kuin joku uusi huoli pukkaa taas pintaan. Niitä tuntuu riittävän tässä tilassa!

Olipas nyt omaa napaa!

Hyviä ja paksuja vointeja kaikille ja kivaa keskiviikkoa!

Sasa