Ulostulo: Tältä näyttää transhoitoja katuva ihminen
Sellaista sattuu että alkaakin kaduttaa.
Mitä mietteitä herättää tämä?
Kommentit (848)
Samettiorkidea on tehnyt paluun Youtubeen tauon jälkeen.
Kertoo kuulumisia ja tauon syitä:
Ja jatkosuunnitelmia kanavalle:
Oletteko kaipailleet Samettiorkidean suoraa ja sensuroimatonta kommentointia? Kiinnostavatko transasiat, genderideologia ja detransitio?
Todellisuudessa iso osa "transihmisistä" on oman homoseksuaalisuutensa kieltäviä, joille on mahdollisesti ruokittu ajatusta homoseksuaalisuudesta sairautena. Olisi vain paljon helpompaa, kun ihminen eläisi homoseksuaalina, jolloin ei tarvitsisi uhrata omaa terveyttä leikkauksilla vieden lisääntymiskyvyn, aiheuttaen varhaista dementoitumista ja karsien parinvalintaa. Ei homomiehet halua transmiestä tai lesbot transnaista, joita yritetään nykyään heille väkisin parittaa tai muuten on transfobinen.
Sterilisaatiota ei saa alle 30-v omasta halustaan, mutta alaikäisiä ollaan valmiita viemään hoitoihin jotka vie häneltä lisääntymiskyvyn. Siis alaikäinen, joka ei saa tehdä lottoa, käydä baarissa, ole vielä kykenevä hankkimaan omaa elantoa ja muuttaa omaan kotiin, kun ei siellä omassa kodissa voi leikkiä lapsuuden kotileikkejä
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaipailleet Samettiorkidean suoraa ja sensuroimatonta kommentointia? Kiinnostavatko transasiat, genderideologia ja detransitio?
Ei haittaa vaikka katoaisi koko ihminen. Paha ja ilkeä. Niin hukassa ja yrittää viedä muut mukanaan. Avohoito on nykyään riittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa iso osa "transihmisistä" on oman homoseksuaalisuutensa kieltäviä, joille on mahdollisesti ruokittu ajatusta homoseksuaalisuudesta sairautena. Olisi vain paljon helpompaa, kun ihminen eläisi homoseksuaalina, jolloin ei tarvitsisi uhrata omaa terveyttä leikkauksilla vieden lisääntymiskyvyn, aiheuttaen varhaista dementoitumista ja karsien parinvalintaa. Ei homomiehet halua transmiestä tai lesbot transnaista, joita yritetään nykyään heille väkisin parittaa tai muuten on transfobinen.
Yhdysvalloissa lienee ihan normaali meininki, että kovimman luokan konservatiivisissa kristityissä perheissä voidaan nähdä pommina lapsen homoseksuaalisuus, kun taas transsukupuolisuus olisi ok, koska uskoisivat sitten homopojan muuttuvan heterotytöksi tai lesbon heteromieheksi - erityisesti jos on liian naismainen homo tai miesmäinen lesbo.
Tästä aiheesta oli keskustelua transnainen Blaire Whiten videolla, jossa lesbonainen kertoi että heidän vanhemmille olisi parempi, jos olisi transmies lesbonaisen sijaan. Näköjään transsukupuolisuus on uusi eheytysmuoto koittaa saada homosta/lesbosta hetero.
Kun monet transsukupuoliset kannattavat perinteisiä sukupuolirooleja biologian myöntämisen lisäksi, niin tästä se varmaan homoja inhoavien usko lapsen eheytyksestä on syntynyt. Iranissa ihan normaali käytäntö, että homomiehen on parempi olla transnainen vaikka olisi ihan sinut kehonsa kanssa.
Miksi nämä sukupuoliasiat raivostuttaa niin paljon? Ja siis vain niitä ihmisiä, joita ne eivät koske.
Minulla täysin yhdentekevää mikä sukupuolta kukakin on, tai haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Sterilisaatiota ei saa alle 30-v omasta halustaan, mutta alaikäisiä ollaan valmiita viemään hoitoihin jotka vie häneltä lisääntymiskyvyn. Siis alaikäinen, joka ei saa tehdä lottoa, käydä baarissa, ole vielä kykenevä hankkimaan omaa elantoa ja muuttaa omaan kotiin, kun ei siellä omassa kodissa voi leikkiä lapsuuden kotileikkejä
Minulla on diagnoosina ASPD (antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, kansankielellä psykopatia mutta pahimmat luokitellaan siihen kategoriaan). Minut on todettu normaaliälyiseksi monta kertaa, ja tällä hetkellä opiskelen lisää, mutta kyllä silti moni maallikkokin sen tajuaa, ettei minun pidä lisääntyä.
En kuitenkaan saisi sterilisaatiota, vaikka kuinka haluaisin koska ikä ei "riitä". Edes diagnoosini ei siihen oikeita. Minun pitää siis odottaa vielä pari vuotta ja selvittää asiaa sitten uudelleen.
Samaan aikaan ollaan jees jees, kun lapsi haluaa mennä silppomaan kehoaan ja syödä erilaisia hormoneja, jotka tekevät hänet steriiliksi, vaikka laissa alle 30-vuotiaalle ei saa suorittaa sterilisaatiota. Korjausprosessin jälkeen ihminen ei saa takaisin haluamaansa. On kyllä ristiriitaista.
Liberaalifeministit: "Sukupuolia ei ole."
Transsukupuoliset: "Kyllä on, niitä on kaksi. Biologia on totta. Kannatamme myös perinteisiä sukupuolirooleja."
Minulle asia olisi muuten yhdentekevä, mutta lapsia ei pitäisi sotkea tähän. Jos poika haluaa leikkiä nukeilla, saa hän silti olla poika eikä aikuisten pidä ruveta laittamaan päähän ajatuksia sukupuolen vaihtamisesta. Aikuiset ihmiset saavat tehdä, mitä haluavat, kunhan ottavat vastuun itse.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota (anteeksi tiedän että ei ole ok) mutta mielestäni on tyhmää sanoa lapsille, että tuo on "poikamaista" tai "vaan tytöt leikkii noin, toi on tyttöjen juttu".
Sitä kautta normaalit pojat ja tytöt alkaa ajatella, että ehkä mä sitten oon poika kun tykkään autoleikeistä ja puissa kiipeilystä.
Tämä on aivan totta.
Itse leikin lapsena ns. poikien leluilla ja kiipeilin puissa, mitä paheksuttiin. Sain kuitenkin olla kohtuullisen rauhassa, sillä olin rauhallinen ja kiltti lapsi. En saanut siksi osakseni mitään suurempia toruja ja moitteita. Sain olla tyttö ja omalla tavallani tyttömäinen, vaikka leikinkin "poikien leikkejä", enkä koskaan kokenut mitään prinsessavaihetta.
Ei tullut tarvetta kyseenalaistaa omaa sukupuolta missään vaiheessa.
Aikuisiällä sen sijaan olen törmännyt "kaikki suomalaiset aina sitä ja tätä" -väitteisiin, jotka eivät sovi minuun lainkaan. Se on herättänyt toisinaan ajatuksia siitä, että olenko oikea suomalainen ollenkaan. Ehkä olenkin joku alieni tai muuten vaan päätynyt väärään maahan. Olisi kurjaa, jos niitä samoja ajatuksia olisi lapsuudessa ja nuoruudessa kohdistunut omaan sukupuoli-identieettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on diagnoosina ASPD (antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, kansankielellä psykopatia mutta pahimmat luokitellaan siihen kategoriaan). Minut on todettu normaaliälyiseksi monta kertaa, ja tällä hetkellä opiskelen lisää, mutta kyllä silti moni maallikkokin sen tajuaa, ettei minun pidä lisääntyä.
En kuitenkaan saisi sterilisaatiota, vaikka kuinka haluaisin koska ikä ei "riitä". Edes diagnoosini ei siihen oikeita. Minun pitää siis odottaa vielä pari vuotta ja selvittää asiaa sitten uudelleen.
Samaan aikaan ollaan jees jees, kun lapsi haluaa mennä silppomaan kehoaan ja syödä erilaisia hormoneja, jotka tekevät hänet steriiliksi, vaikka laissa alle 30-vuotiaalle ei saa suorittaa sterilisaatiota. Korjausprosessin jälkeen ihminen ei saa takaisin haluamaansa. On kyllä ristiriitaista.
Psykopaatin aito ja syvä huoli menee tietylle ryhmälle täydestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaivattu valemedian äänitorven propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalta löytyy myös translapsia, vai olisiko hän transiällinen? Ei muuta kuin passi uusiksi!
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3356084/I-ve-gone-child-Husb…
Keski-ikäinen mies, 7 lapsen isä, päätti alkaa 6-vuotiaaksi pikkutytöksi. Löysi itselleen oikein adoptiovanhemmatkin, jotka hoitavat häntä.
Siitä en huomannut mainintaa, että käykö hän koulua muiden pikkutyttöjen kanssa. Hänhän voisi mennä vaikka johonkin tyttökouluun. Muiden lasten vanhemmat varmasti ilahtuisivat.
Biologiaa ei enää ole. Kaikki saavat olla sitä miltä tuntuu.
Jääköhän jäljelle vielä montakin töissä käyvää ja yhteiskuntaa pystyssä pitävää aikuista kun tällä linjalla riittävän pitkään jatketaan. - Ehkä joku jossain vaiheessa huomaa, että tämä ei toimi, ja alkaa riistämään näitä translapsia lapsityövoimana. Palkaksi riittää puputarra ja pari tikkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota (anteeksi tiedän että ei ole ok) mutta mielestäni on tyhmää sanoa lapsille, että tuo on "poikamaista" tai "vaan tytöt leikkii noin, toi on tyttöjen juttu".
Sitä kautta normaalit pojat ja tytöt alkaa ajatella, että ehkä mä sitten oon poika kun tykkään autoleikeistä ja puissa kiipeilystä.
Aika vähän tuota oikeasti näkee. Minua, 90-luvulla syntynyttä, ja ketään tuntemiani samanikäisiä, ei koskaan kielletty leikkimästä jotain tiettyjä leikkejä tai pukeutumasta tietyn värisiin vaatteisiin. Tytöt sai leikkiä autoilla, pelata futista ja vuorenvalloitusta ja pojat sai leikkiä nukeilla ja pukeutua pinkkiin paitaan.
Ihan sama mun lapsuudessa, vaikka oon syntynyt 60-luvun lopussa. 70-luvulla oltiin tosi vapaamielisiä ja niin unisexiä.
Ainoa kerta kun järkytyin tiukoista lasten sukupuolirooleista oli mun naapurissa, kun perheen tyttöjen piti tehdä paljon kotitöitä (esim. laittoivat ruuat) ja perheen ainoa poika oli vapautettu niistä. Isompana tapahtui toisen kerran, kun taidekoulussa laitoksen johtaja lelli poikia, niiltä ei vaadittu mitään, ja tytöiltä vaadittiin tiukasti kaikki. Nyttemmin sitten johtajan transpoika on tullut kaapista julkisuuteen.
Big Pharma kiittää. Siksikös tätä nyt lobataan jopa alaikäisille.
Kalliiksi tulee leikkely turhaan
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee leikkely turhaan
Päätit sitten bumpata yli 5v vanhan keskustelun, koska omat provosi poistetaan? Pistän tämänkin vanhan aloituksen poistoon.
Vierailija kirjoitti: voi voi ja kauheeta. Olen minäkin nyt 65v iässä PÄÄTTÄNYT että olen syntynyt vääränlaiseen kehoon. Lihaksia on ihan liian vähän, juoksukaan eu oikein enää kulje ja peniskin on liian pieni, yleensä. Nyt äkkiä valtiolta rahaa ja minun kroppani kuntoon. Ego paranee siinä sivussa itsestään. Vaginaa voi lainata vaikka kylältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että moiset "hoidot" jopa Suomen kaltaisessa maassa sallitaan, jossa ajattelisi terveen järjen ja etiikan vielä toimivan, toisin kuin jossain USAn kaltaisessa kehitysmaassa, josta tämäkin puoskarointi on tänne raahautunut.
Onneksi tämä tyyppi kertoo rohkeasti totuuden.
Hän kertoo vain oman epäonnistuneen tapauksensa, ei se ole mitenkään yleispätevä totuus.
kyllä se vaan totta on, ettei voi syntyä "väärään sukupuoleen", eikä onni tule hormoneilla ja kirurgisesti itseään pahoinpitelemällä j
Vierailija kirjoitti:
Herättää sen mietteen että taas roikkuu valtavan kokoinen risti kaulassa. Aina sama juttu.
Vasemmiston sekopääkulttiin uskominen se sitä parempaa uskomista on. /s
Toisaalta mitä tahansa ratkaisua voi katua myöhemmin.