Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos tuntemasi normaali, keskiluokkainen perheenäiti ottaisi 33-vuotiaana nenäleikkauksen?

Vierailija
10.02.2019 |

Pitäisitkö nolona ja pinnallisena? on nimittäin harkinnassa, mutta ennakkoluuloja pelkään.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että rahat olisi paremmin sijoitettu terapiassa :) Avain onneen ja hyvään oloon on itsensä hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kuin on.

terapiassa:

ANNELI ISONENÄ: päivää

terapeutti: päivää.istu siihen sohvalle

ANNELI: oon ihan rikki..tää on vaivannut lapsesta asti..on kiusattu ym.

terapeutti: sinussa ei ollut mitään vikaa, ei ollut sun syy

(terapeutti ajattelee: onpa ISO...ja näyttää ihan mulkulta)

ANNELI: sanottiin munapääksi ..terskaksi ja mulkeroksi...

Terapeutti: Lapset on joskus julmia

ANNELI: ne on kyllä ollut ihan aikuisia miehiä,joihin oon tutustunut Tinderissä

Terapeutti: Sinä olet sisältä kaunis.

Annan nyt kotitehtävän:kirjoita itsestäsi kauniita asioita vihkoon

Anneli: kyllä helpotti...nähdään

Terapeutti: nähdään.......

Vierailija
42/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että rahat olisi paremmin sijoitettu terapiassa :) Avain onneen ja hyvään oloon on itsensä hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kuin on.

terapiassa:

jattelisin, että rahat olisi paremmin sijoitettu terapiassa :) Avain onneen ja hyvään oloon on itsensä hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terapiassa:

nauroin niin että tuli pissa housuun...

Vierailija
44/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten terapeutti voi auttaa asiakasta jolla on iso nenä?

Julius ceacarilla oli iso?

Kleopatralla oli vielä isompi?

Vain sisäinen kauneus merkitsee?

Vierailija
45/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kehittää itseäsi siihe suuntaan, että miehet haluavat suhteen kanssasi. Voisit esimerkiksi lisätä liikuntaa ( hyvä ulkonäkö on pariutumisessa tärkeintä, eikä koskaan voi olla liian laiha tai liian rikas), mieti pukeutumistyyliä (jos harmaa tai liian peittävä niin persoonallisuutta ja vähän seksikkyyttä mukaan), ole avoin ja nauravainen asiallisia miehiä kohtaan (naisellinen), älä väkisin haasta riitaa tietämyksilläsi (ns. päde pätemisen vuoksi) ja yritä uskaltaa tehdä aloite itsekin välillä. Tsemppiä!

Mies 31v

Vierailija
46/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä muiden mielipiteitä miettimään. Toteutat aikeesi, jos itse haluat. Ja 33-vuotias on vielä nuori, joten en ymmärrä miten tuo ikä tähän liittyy. 

Olet kuitenkin perheellinen eli jo puolison löytänyt. Itselläni on nenäkompleksi ja pelkään etten saa parisuhdetta sen vuoksi. Mietin kuitenkin, että jos päättäväisesti säästäisin rahat leikkaukseen, niin siinä menisi aikaa ja nekin säästörahat ja vuodet voisi käyttää vaikka matkustamiseen, mikä on tulevaisuuden haaveeni (kunhan ylivelkaantumisesta aiheutuneet velat on lyhennetty, ja siihen menee vielä ehkä vuosi). 

Mitä haluat leikkauksella saavuttaa? 

Vierailija
47/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse osasi kuvitella, että ajattelisin jotain pahaa toisen nenäleikkauksesta. Toivoisin sun puolesta, että kaikki sujuisi hyvin.

Seela Sella on kertonut, että hänen isoa leikkaustaan ei kukaan huomannut edes. 

Vierailija
48/64 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen nelikymppinen perheenäiti ja leikkautan nenäni tänä kesänä. Naamani ja nenäni on omani, rahani olen itse tienannut ja käsittääkseni saan ne naamaani laittaa, jos haluan. Toki mua leikkauksen riskit on mietityttäneet, enkä minä lähtisi siihen, jos en ajattelisi elämänlaatuni parantuvan oleellisesti leikkauksen seurauksena. Nenäni painaa mieltäni ihan koko ajan. Jos joku katsoo minua, oletan että hän katsoo kuinka kamala nenä tuolla naisella on. Minulla on vielä toivottavasti puolet elämästäni jäljellä. Se on pitkä aika elää miettien koko ajan jotain tyhmää, jonka voi korjauttaa. 

Vierailija
49/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt leikkauksessa ja se oli hyvä päätös. Toivuin isosta ja vaativasta leikkauksesta nopeasti ja rahaa meni parin lomamatkan verran. Ihmettelen nyt, miksi en käynyt jo vuosia sitten. Otin kulutusluoton pankista ja hoidin homman.

Vierailija
50/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, sillä asia ei kuulu minulle. Onhan Jennifer Anistonkin ottanut nuorena nenäleikkauksen terveydellisistä syistä, eikä se ole ketään hetkauttanut.

Vierailija
51/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelisin. Miksei mielummin menisi niillä rahoilla terapiaan korjaamaan ongelmansa?

Älä ainakaan yritä selitellä, että teit sen siksi, että nenäsi on murtunut tai et saa hengitettyä sen kautta. Vaan nimenomaan kosmeettisista syistä. Silloin se ei ole niin noloa.

Entäpä jos nenässä on synnynnäinen epämuodostuma, joka on varaa korjata vasta aikuisena? 

Vierailija
52/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isojen sierainten pienennys kallis/hankala operaatio?

Ei ole erityisen kallis tai hankala. Vaatii todennäköisesti muutakin nenän pään muotoilua ja nenän alaosan rustojen lyhennystä. Voi olla, että sen voi tehdä paikallispuudutuksessa ilman nukutusta.

Vierailija
53/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nenästä mitä ajattelisin. Jos menee pilaamaan komean klyyvarin niin tykkäisin kyttyrää.

Vierailija
54/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä ei sinällään ole " ruma", vaikka kyömynenä onkin. Se on kapea ja suora.

Miten kyömynenä voi olla suora?

Vai tarkoitatko, että se on edestä katsottuna suora, eli ei vinossa?

Kuulostaa juuri sellaiselta nenältä, josta pitäisin. Kyömynenät <3

Vierailija
55/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelisin. Miksei mielummin menisi niillä rahoilla terapiaan korjaamaan ongelmansa?

Älä ainakaan yritä selitellä, että teit sen siksi, että nenäsi on murtunut tai et saa hengitettyä sen kautta. Vaan nimenomaan kosmeettisista syistä. Silloin se ei ole niin noloa.[/

Jos on kosmeettisesti ruma nenä niin ei se terapialla ja itsensä rakastamisella miksikään muutu. Nenäleikkauksia demonisoidaan ihan turhaa. Leikkaukseen menijällä ei ole automaattisesti kehon kuvan vääristymää tai muita mt- ongelmia.

Ettekö koskaan ole nähneet ihmistä, jolla on ihan jäätävän iso ruma nenä? Tajuatteko, että se ihminen joutui elämään sen kanssa joka ikinen päivä. Leikkaukseen meneminen on tervettä ja normaalia. Se ihminen ei leikkaa itselleen itsetuntoa tai parisuhdeonnea. Se haluaa vain normaalin nenän.

Vierailija
56/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenä ei sinällään ole " ruma", vaikka kyömynenä onkin. Se on kapea ja suora.

Miten kyömynenä voi olla suora?

Vai tarkoitatko, että se on edestä katsottuna suora, eli ei vinossa?

Kuulostaa juuri sellaiselta nenältä, josta pitäisin. Kyömynenät <3[/

Tarkoitan, että edestä katsottuna täysin suora ja symmetrinen. Sivuprofiilissa nenän selkä on kyömy.

Vierailija
57/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että sillä on varmaan jotain traumoja nenästä ja tosi huono itsetunto tai jotain.

Ja ehkä harmittelisin, koska monesti kivan näköisiä neniä on leikattu mahdollisimman tylsän ja tavallisen näköisiksi ja mun mielestä ne alkuperäiset on sopineet kantajilleen paremmin.

Vierailija
58/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu leikkauksesta. Jos kauneusleikkaus, niin miettisin, että miten huono itsetunto voi ihmisellä ollakaan vielä tuonkin ikäisenä.

N46

Tällainen asenne on jotenkin tosi suomalaista. Että kyllä sitä pitää kärsiä koko elämä ulkoisista virheistä koska ITSETUNTO.

Se että joku oma piirre ottaa päähän joka ikinen kerta peiliä vilkaistessa ei ole huonoa itsetuntoa. Kuten ei myöskään se, että laittaa aamuisin ripsiväriä tai värjää tukkaa tai muuten ehostaa itseään ja haluaa näyttää kivemmalta.

Jos on resursseja korjata asia joka itseä häiritsee niin mitä ihmettä muilla siihen voisi olla kommentoitavaa. Jos se saa ap mielesi hyväksi ja koet itsesi sen myötä kauniimmaksi niin ehdottomasti, go for it! :)

Vierailija
59/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin "OK" täysin neutraalilla äänenpainolla. Samaan tapaan kuin totean vaikkapa taivaan olevan sininen. 

Vierailija
60/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on nenänsä, jokainen saa leikellä itseään niin paljon kuin sielu sietää, eikä kuulu minulle/muille.

Tietty jos lopputulos olisi jotenkin epäluonnollinen, niin saattaisin mielessäni harmitella että meni tuolla lailla naamansa pilaamaan. Mutta tätähän ei etukäteen voi millään tietää.

Itsellänikin semi-häiritsevä hyppyrinenä, mutta en jaksa enää tällä iällä mokomasta stressata.