Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
261/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koulutukseltani insinööri ja opiskelen parhaillaan työn ohessa dipaksi. Yksin olen asunut koko ikäni. Koen olevani niin ruma, etten kelpaa sellaisille naisille, joiden kanssa voisin kuvitella perhettä perustettavan. Naama on niin poikamainen 34-vuotiaana kun voi olla. On mm. luultu 20-vuotiaaksi. Tod.näk elelen koko elämäni yksin. 

Noinhan siinä käy kun ei kelpuuta niitä ,ketkä olisi saavutettavissa. Ihan on oma valintasi.

Ei saa myöskään kelpuuttaa liian alhaalta omaan tasoon verrattuna. Täällä jos sanoo, että voisi seurustella huono-osaisen naisen kanssa jolla on karmea poikaystävä, ja olla itse paljon parempi kumppani, niin sekin dumataan. Vain se keskimääräinen prismapirjo, jollaiseksi mamma itsensä mieltää, on sallittu halun kohde miehelle. Liian kaunis tai liian huono nainen ei saa olla. 

Siis mitä väliä? Kai sun on se joku huono-osainen otettava kun et kerran muita saa? Miksi kuvittelet tämän olevan kenellekään prismapurjolle ongelma?

Aika usein tuosta on tullut sanomista kun täällä on aiheesta maininnut.

Vierailija
262/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koulutukseltani insinööri ja opiskelen parhaillaan työn ohessa dipaksi. Yksin olen asunut koko ikäni. Koen olevani niin ruma, etten kelpaa sellaisille naisille, joiden kanssa voisin kuvitella perhettä perustettavan. Naama on niin poikamainen 34-vuotiaana kun voi olla. On mm. luultu 20-vuotiaaksi. Tod.näk elelen koko elämäni yksin. 

Noinhan siinä käy kun ei kelpuuta niitä ,ketkä olisi saavutettavissa. Ihan on oma valintasi.

Ei saa myöskään kelpuuttaa liian alhaalta omaan tasoon verrattuna. Täällä jos sanoo, että voisi seurustella huono-osaisen naisen kanssa jolla on karmea poikaystävä, ja olla itse paljon parempi kumppani, niin sekin dumataan. Vain se keskimääräinen prismapirjo, jollaiseksi mamma itsensä mieltää, on sallittu halun kohde miehelle. Liian kaunis tai liian huono nainen ei saa olla. 

Kyse on siis pohjimmiltaan mustasukkaisuudesta. Mammat ei halua että miehet tykkää kenestäkään muusta kuin prismapirjoista.

Oikeasti kyse on pohjimmiltaan siitä, että et sinä voi päättää kenenkään puolesta mihin järjestykseen poikaystävät laitetaan karmeuden perusteella. Tää paikka on täynnä miehiä jotka on omasta mielestään helmiä mutta naiset voivat olla täysin päinvastaista mieltä eivätkä koskisi pitkällä tikullakaan.

Käsitteet "naisten huono miesmaku" ja "miesten huono naismaku" ovat ihan mutuaalisesti ymmärrettävää suomen kieltä ja käytössä monilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nyt vaan on yleensäkin epäsosiaalisia. Ei ole pelkästään sukupuolisidonnainen juttu. Tämän huomaa joka kerta, kun ulkomailla vietetyn ajan jälkeen palaa Suomeen. Huomaa sen, että Suomessa ihmisillä on vain katse maahan/lattiaan tai sitten tyhjältä näyttävä katse kaukaisuuteen.

Suomalaiset ovat myös mielensäpahoittaja kansa, eivätkä edes kovin fiksuja. Alhainen nettovarallisuus, äänestävät pääsääntöisesti vasemmistoa, uskovat Venezuelan malliin.

Keskustele nyt sitten tällä tasolla olevan kanssa.

Vierailija
264/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ärsyttänyt omassa parisuhteessa se, kun toinen on paljon epäsosiaalisempi kuin itse. Tämä ei suinkaan ole ainut eroavaisuuksista, joita riittää, mutta rassaavin. Koska suhde on solmittu nuorella iällä, sitä ei ehkä siinä vaiheessa niin pohtinut tätä asiaa, mutta jos nykyään solmisin parisuhteen, niin toivoisin, että mies olisi suht yhtä sosiaalinen kuin itse ja nauttisi ihmisten näkemisestä ja asioiden tekemisestä. En siis itsekään ole mikään sosiaalisuuden huipentuma, mutta koen, että tarvitsen ihmisten seuraa jatkuvasti, siis muunkin kuin puolison ja minulla jatkuva kotona nyhjääminen ahdistaa.

Otetaan esimerkki. Itsellä huvittaisi lähteä ihmisten ilmoille, niin toinen ahdistuu siitä kun ehdottaa että lähdetään kavereiden luokse,. Hän näyttää siltä, kuin hänet olisi väkisin raahattu paikalle ja toivoo usein pikaista lähtöä takaisin kotiin, jotta voi olla vain omissa oloissaan. Hän ei melkein koskaan ehdota kenenkään ihmisen näkemistä, eikä hänellä ole omia ystäviä juurikaan.

Minua ahdistaa hänen epäsosiaalisuutensa. Hän voisi viettää lähes kaiken ajan yksin tai minun kanssa. Jotenkin parisuhde on hänelle melkein kaikki mitä hän tuntuu tarvitsevan ja itse koen jos vietämme liikaa aikaa yhdessä, niin alkaa kurkkua ahdistaa niinsanotusti ja monesti vuorovaikutus alkaa ontua liiasta yhdessäolosta. Toisaalta sekin aika mikä yhdessä vietetään, on paljon sitä että toinen haluaa olla omissa oloissaan.

Aikanaan hänellä oli jotain kavereita kun tutustuimme opiskelun kautta jne mutta heitäkin näki todella satunnaisesti. Tällöin elin vielä illuusiossa että hänellä on sosiaalisia suhteita, mutta minulle valkeni vuosien mittaan, että hänellä ei oikeastaan ole ollut sydänystäviä, ja usein hän on niin varautunut ihmisten seurassa, ettei mieluusti kerro itsestään paljon mitään ja täten ei monesti lähennykään ihmisten kanssa. Huomasin alkuvaiheessa suhdetta, että hän oli hyvin pidättäytynyt ja hänestä oli hankala saada mitään "irti". Toisaalta hän ilmaisee asiat enemmän teoilla kuin sanoilla.

Minä itse tuntisin oloni tosi surkeaksi jos kokoajan viettäisin aikaa vain yhden ihmisen kanssa.

Toisaalta viihdyn suhteessa, mutta toisaalta koen, että en ikinä täysin tunne täyttymystä, koska olisi ihanaa, kun kumpikin kokisi täyttymystä vähän samankaltaisista asioista. Ehkä paras suhde olisi kumminkin sellainen jossa introvertti löytää introvertin jonka kanssa voivat olla hieman ehkä erilläänkin suhteessa, ja sitten toisaalta jos tykkää ihmisten seurasta niin puolisokin tykkää.

Vierailija
265/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Keksiluokkainen varallisuus ei ole erityisen huono lähtökohta sosiaalisuudelle. Tunnetuista sosiaalisista miehistä esim Hjallis olisi voinut saada jonkun perus marjatan varattomana. Nyt hän on pyörittänyt kymmeniä malleja.

Hjallis ei ole mikään peruspetteri ihmisenä. Vaikka hänellä olisi ollut millainen varallisuus, hän ei olisi saanut naisia olematta älykäs ja omaamalla paljon sosiaalista pääomaa.

Tunnen muutaman erittäin varakkaan miehen (ja naisenkin) (omaisuus miljoonissa euroissa. Näiden tuntemieni joukossa on kaksi miestä joka ei ole löytänyt parisuhdetta epämiellyttävän luonteensa vuoksi vaikka ulkonäkö on OK. Toinen näistä miehistä puhuu jatkuvasti omista (=vanhemmiltaan saamista) rahoistaan ja ei liene yllättävää että kukaan ei ole häntä jaksanut katsoa. Toinen taas on epäluotettava vastuuta pakoileva haahuilija jota esim. työelämä ei kiinnosta (rahan puolesta ei töissä toki tarvitse ollakaan). Toisaalta tunnen varattomia miehiä jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Kuka jaksaa katsoa rikasta tylsimystä vuodesta toiseen jos voi saada miehen johon rakastuu miehen omien ominaisuuksien vuoksi?

Kai tajuat ettei tuolla litaniallasi ole mitään arvoa koska sitä ei voi todentaa mitenkään. Puhut tuntemattomista ihmisistä. Lisäksi et puhu epäsosiaalisuudesta, vaan muuten vaan keljuista ominaisuuksista. Maailmassa on vaikka kuinka paljon "hyypiö" osaston miehiä, joilla on silti naisia, koska heillä on rahaa. Aloitetaan nyt vaikka Kanye West, Tiger Woods ja Chris Brown. Ja laitetaan neljänneksi vielä Trump niin ei tule syytettä rassimista.

Miksi niitä miljardeja naisia ei lasketa jotka ei seukkaisi Trumpin kanssa mistään rahasta?

Vain koska hän on vanha, valkoinen mies. Bill Cosby kelpasi aika monelle.

Että mitä. En tiedä mitä ees yrität. Jotain lapsellisuusennätystä.

Valitsit listalta vain Trumpin joka ei kelpaa kenellekään. Se on varmasti totta ja syy siihen on selvä, mutta verrokkina Hugh Hefnerillä ei ollut noita ongelmia. Varmasti löytyi naisia joille hän ei kelvannut, mutta tunne oli molemminpuolinen. Ne naiset eivät siis olleet yleensä edes listalla.

Ja jopa Bill Cosby löysi seuraa jotta hän pysyi käyttämään niitä silmätippojaan.

Valitsin listalta Trumpin koska hänet tuntee kaikki ja hän on täysi sekopää. Miljardit naiset eivät ole varmasti kuulleetkaan Chris Brownista. Ja mikä vika on Tiger Woodsissa? Petti vaimoaan, kuten miljardi muuta miestä. Ja mitä tulee Bill Cosbyyn niin eikö yhtään häiritse se että vaadit naista telepaattisesti tietämään että kaikkien rakastama ja ihailema Cosby käyttää silmätippoja?

Tiger Woods kävi myös maksullisissa.

Woods sai myös pahasti turpiin vaimoltaan, miten se hyväksytään kun nainen hakkaa miehensä? 

Kuka on hyväksynyt missä? En hyväksy että vaimo hakkasi miehensä. Toivottavasti Woods teki rikosilmoituksen.

En väittänyt että sinä hyväksyisit sitä. Mitä luulet, olisitko lukenut millaista uutisointia jos Woods olisi hakannut vaimonsa sairaalakuntoon? Entä toisin päin? Uutisointi oli tasoa "ei Woodsin vammat johtuneet auto-onnettomuudesta "

Poliisi ei edes aloittanut tutkintaa koska Woods väitti törmänneensä oveen (no, palopostiin). Ambulanssiin rouvaa ei päästetty koska perheväkivalta. 

TIGER WOODS INJURIES Caused by Wife, Not SUV ( https://www.tmz.com/2009/11/28/tiger-woods-elin-nordegren-fight-acciden… )

Tiger Woods 'had plastic surgery after wife battered him with a nine-iron,' claims leading American sportswriter

Naisten väkivalta miehiä kohtaan on tapana painaa villaisella, tai ainakin mies on ansainnut sen.

Vierailija
266/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siis pohjimmiltaan mustasukkaisuudesta. Mammat ei halua että miehet tykkää kenestäkään muusta kuin prismapirjoista.

Oikeasti kyse on pohjimmiltaan siitä, että et sinä voi päättää kenenkään puolesta mihin järjestykseen poikaystävät laitetaan karmeuden perusteella. Tää paikka on täynnä miehiä jotka on omasta mielestään helmiä mutta naiset voivat olla täysin päinvastaista mieltä eivätkä koskisi pitkällä tikullakaan.

Kyllä minä ainakin varaan oikeuden sanoa että valitettavan monella naisella on täysin läpipaska maku mitä tulee miehiinsä. Tuntuu kuin naiset eivät edes haluaisi parasta, vaan jotenkin kummasti aina tyytyvät.

Vierailija
267/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Minä löysin tuollaisen miehen itselleni. Oli helppoa jatkaa alkukiinnostuksen jälkeen, kun monelta naiselta kuulin, miten hyvä tyyppi mies on. Eipä ole tarvinnut muita haikailla, löytyi kerralla itselle sopiva.

Vierailija
268/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Keksiluokkainen varallisuus ei ole erityisen huono lähtökohta sosiaalisuudelle. Tunnetuista sosiaalisista miehistä esim Hjallis olisi voinut saada jonkun perus marjatan varattomana. Nyt hän on pyörittänyt kymmeniä malleja.

Hjallis ei ole mikään peruspetteri ihmisenä. Vaikka hänellä olisi ollut millainen varallisuus, hän ei olisi saanut naisia olematta älykäs ja omaamalla paljon sosiaalista pääomaa.

Tunnen muutaman erittäin varakkaan miehen (ja naisenkin) (omaisuus miljoonissa euroissa. Näiden tuntemieni joukossa on kaksi miestä joka ei ole löytänyt parisuhdetta epämiellyttävän luonteensa vuoksi vaikka ulkonäkö on OK. Toinen näistä miehistä puhuu jatkuvasti omista (=vanhemmiltaan saamista) rahoistaan ja ei liene yllättävää että kukaan ei ole häntä jaksanut katsoa. Toinen taas on epäluotettava vastuuta pakoileva haahuilija jota esim. työelämä ei kiinnosta (rahan puolesta ei töissä toki tarvitse ollakaan). Toisaalta tunnen varattomia miehiä jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Kuka jaksaa katsoa rikasta tylsimystä vuodesta toiseen jos voi saada miehen johon rakastuu miehen omien ominaisuuksien vuoksi?

Kai tajuat ettei tuolla litaniallasi ole mitään arvoa koska sitä ei voi todentaa mitenkään. Puhut tuntemattomista ihmisistä. Lisäksi et puhu epäsosiaalisuudesta, vaan muuten vaan keljuista ominaisuuksista. Maailmassa on vaikka kuinka paljon "hyypiö" osaston miehiä, joilla on silti naisia, koska heillä on rahaa. Aloitetaan nyt vaikka Kanye West, Tiger Woods ja Chris Brown. Ja laitetaan neljänneksi vielä Trump niin ei tule syytettä rassimista.

Miksi niitä miljardeja naisia ei lasketa jotka ei seukkaisi Trumpin kanssa mistään rahasta?

Valitsit listalta vain Trumpin joka ei kelpaa kenellekään. Se on varmasti totta ja syy siihen on selvä, mutta verrokkina Hugh Hefnerillä ei ollut noita ongelmia. Varmasti löytyi naisia joille hän ei kelvannut, mutta tunne oli molemminpuolinen. Ne naiset eivät siis olleet yleensä edes listalla.

Ja jopa Bill Cosby löysi seuraa jotta hän pysyi käyttämään niitä silmätippojaan.

Valitsin listalta Trumpin koska hänet tuntee kaikki ja hän on täysi sekopää. Miljardit naiset eivät ole varmasti kuulleetkaan Chris Brownista. Ja mikä vika on Tiger Woodsissa? Petti vaimoaan, kuten miljardi muuta miestä. Ja mitä tulee Bill Cosbyyn niin eikö yhtään häiritse se että vaadit naista telepaattisesti tietämään että kaikkien rakastama ja ihailema Cosby käyttää silmätippoja?

Kaikkien rakastama ja ihailema Bill Cosby on vanha mies joka sai vieteltyä nuoria naisia ja pääsi tilanteeseen jossa pysyi huumaamaan heidät.

Pointti: jos Bill ei olisi kaikkien rakastama ja ihailema, olisiko hän pystynyt huumaamaan ketään alle 80-vuotiasta? Tuskin, hän oli julkkis ja varakas sellainen. Mutta eihän naiset sellaisesta piittaa.

Siis nämähän tapahtui vuosikymmeniä sitten käsittääkseni jolloin Cosby oli nuorempi. Ja tottakai raha kiehtoo tietyntyyppisiä naisia, mutta jokaista tuollaista naista kohti on tuhansia joita ei kiehdo. Miten uskomattoman lapsellista on jauhaa vain niistä jotka on valmiita olemaan jonkun kanssa rahasta kun suurin osa ei ole valmis. Ja lisäksi. Cosbyn imago oli tuohon aikaan loistava ja lisäksi hän oli varakas ja ihan ok näköinen. Miksi ihmeessä naiset olisivat olleet kiinnostumatta hänestä? ??? Helppoahan se nyt on jälkiviisaana urputtaa.

Tapauksia, tai ainakin syytöksiä 60-luvulta aina reilusti 2000-luvun puolelle. Mutta jos tämä on sinulle herkkä aihe niin jätetään se tähän. Jatketaan Trumpin haukkumista koska hän on kuitenkin se valkoinen mies.

Ohimennen mainittuna, Trumpinkaan imago ei aina ollut aivan näin sekopäinen, hän on kuitenkin piipahtanut esimerkiksi lastenelokuvassa "Yksin kotona 2". Ei onnistuisi enää, mutta jos aletaan vertaamaan millainen jollain on imago ollut 90-luvulla verrattuna tähän päivään...

Kun argumentit loppuu otetaan kehiin ad hominem :D.

Mitä argumentoitavaa? Miksi parikymppiset naiset olisivat voineet olla sekaantumatta 2000-luvulla Cosbyn seuraan? Ei kait heidän tarvitse, tosi rakkaus kukoistaa jne.

Sinä(?) kuitenkin nostit vain Trumpin tikunnokkaan joltain random listalta, jossa Trump oli vain jotta siellä olisi edes yksi valkoinen. Varmasti listan kirjoittaja olisi voinut kaivaa pienellä vaivalla myös vähemmän ilmiselvän inhokin joka on valkoihoinen. Olihan Trump kuitenkin nuorempana komea mies, varakas joten miksi naiset olisivat hänestä kiinnostumatta? Ai sorry, tämä repliikki oli vain yli-ikäisille mustille näyttelijöille.

Jatkoin asiasta jauhamista nyt vain koska vinguit asiasta (argumentit loppuu jne). Olemme varmasti samaa mieltä siitä että Trumpster tai Cosby, samaa kamaa eri paketissa. Monikaan ei ottaisi, mutta aina ei ollut se tilanne. Ja edelleen löytyy joku joka huolisi koska raha.

Niin, aina ei ollut se tilanne koska noita luultiin hyviksi miehiksi. Mutta naisten ei saisi yrittää.hyviksi luulemaan miehiä koska - en tajua. Pitäisi kai kaivaa hylkiöt saastaisista yksiöistään ja alkaa elättää.

Vierailija
269/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitteet "naisten huono miesmaku" ja "miesten huono naismaku" ovat ihan mutuaalisesti ymmärrettävää suomen kieltä ja käytössä monilla.

Kyllä kyllä, ja jokainen edustaa luonnollisesti hyvää makukategoriaa vaikka palstallinen naisia olisi sitä mieltä että oikeesti ihan syvältä...

Vierailija
270/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin varaan oikeuden sanoa että valitettavan monella naisella on täysin läpipaska maku mitä tulee miehiinsä. Tuntuu kuin naiset eivät edes haluaisi parasta, vaan jotenkin kummasti aina tyytyvät.

Nämä miesasiamiehet ovat sellaisia että haukkuvat ensin koko naissukupuolen ja heti perään myös oman sukupuolensa. Miesasiamies joka ajaa yhden miehen etua - itsensä. :D

Vierailija
271/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet tietysti sitä parasta. Joku ihan hirveä naisia halveksiva mies kirjoitti täällä juuri noin että hän kuuluu parhaisiin miehiin vaikka ilmiselvästi totuus oli jotain ihan muuta. Mitäpä tuossa tilanteessa voi sitten tehdä. Mies menee hautaan ihmetellen miksei tällainen helmi mieheksi kelvannut.

Vierailija
272/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien rakastama ja ihailema Bill Cosby on vanha mies joka sai vieteltyä nuoria naisia ja pääsi tilanteeseen jossa pysyi huumaamaan heidät.

Pointti: jos Bill ei olisi kaikkien rakastama ja ihailema, olisiko hän pystynyt huumaamaan ketään alle 80-vuotiasta? Tuskin, hän oli julkkis ja varakas sellainen. Mutta eihän naiset sellaisesta piittaa.

Siis nämähän tapahtui vuosikymmeniä sitten käsittääkseni jolloin Cosby oli nuorempi. Ja tottakai raha kiehtoo tietyntyyppisiä naisia, mutta jokaista tuollaista naista kohti on tuhansia joita ei kiehdo. Miten uskomattoman lapsellista on jauhaa vain niistä jotka on valmiita olemaan jonkun kanssa rahasta kun suurin osa ei ole valmis. Ja lisäksi. Cosbyn imago oli tuohon aikaan loistava ja lisäksi hän oli varakas ja ihan ok näköinen. Miksi ihmeessä naiset olisivat olleet kiinnostumatta hänestä? ??? Helppoahan se nyt on jälkiviisaana urputtaa.

Tapauksia, tai ainakin syytöksiä 60-luvulta aina reilusti 2000-luvun puolelle. Mutta jos tämä on sinulle herkkä aihe niin jätetään se tähän. Jatketaan Trumpin haukkumista koska hän on kuitenkin se valkoinen mies.

Ohimennen mainittuna, Trumpinkaan imago ei aina ollut aivan näin sekopäinen, hän on kuitenkin piipahtanut esimerkiksi lastenelokuvassa "Yksin kotona 2". Ei onnistuisi enää, mutta jos aletaan vertaamaan millainen jollain on imago ollut 90-luvulla verrattuna tähän päivään...

Kun argumentit loppuu otetaan kehiin ad hominem :D.

Mitä argumentoitavaa? Miksi parikymppiset naiset olisivat voineet olla sekaantumatta 2000-luvulla Cosbyn seuraan? Ei kait heidän tarvitse, tosi rakkaus kukoistaa jne.

Sinä(?) kuitenkin nostit vain Trumpin tikunnokkaan joltain random listalta, jossa Trump oli vain jotta siellä olisi edes yksi valkoinen. Varmasti listan kirjoittaja olisi voinut kaivaa pienellä vaivalla myös vähemmän ilmiselvän inhokin joka on valkoihoinen. Olihan Trump kuitenkin nuorempana komea mies, varakas joten miksi naiset olisivat hänestä kiinnostumatta? Ai sorry, tämä repliikki oli vain yli-ikäisille mustille näyttelijöille.

Jatkoin asiasta jauhamista nyt vain koska vinguit asiasta (argumentit loppuu jne). Olemme varmasti samaa mieltä siitä että Trumpster tai Cosby, samaa kamaa eri paketissa. Monikaan ei ottaisi, mutta aina ei ollut se tilanne. Ja edelleen löytyy joku joka huolisi koska raha.

Niin, aina ei ollut se tilanne koska noita luultiin hyviksi miehiksi. Mutta naisten ei saisi yrittää.hyviksi luulemaan miehiä koska - en tajua. Pitäisi kai kaivaa hylkiöt saastaisista yksiöistään ja alkaa elättää.

Teillä naisilla on useasti tuo selitys, että luulitte miehen olevan hyvä, ajattelitte menevänne naimisiin jne.

Elätte jossain ihmeen massahypnoosissa, olette tavattoman laumasieluisia ettekä kykene tekemään rationaalisia ratkaisuja omaksi parhaaksenne; juoksette sen kiiltävän perässä, sen perässä jonka perässä kaikki muutkin naiset kirkuen juoksevat. Koska pakkohan juuri SEN on sitten olla hyvä.

Jotenkin noin se logiikka tuntuisi menevän.

On helvatan ikävää että kutsut hieman rauhallisempia ja ehkä siksi epäsuositumpia miehiä joksikin hylkiöiksi saastaisissa yksiöissään. Kertoo paljon asenteestasi. Oikeastaan v ittu kaiken.

Vierailija
273/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisille on kiellettyä luulla sosiaalista ja/tai menestyvää miestä hyväksi. Tai sellaista joka käy töissä ja maksa veronsa. Hyväksi saa vain luulla miestä joka ei osaa puhua naiselle, joka ei herätä naisessa mitään seksuaalisia tuntemuksia, jolla ei ole yhtään ystävä, joka on rutiköyhä ja päättänyt jättäytyä yhteiskunnan elätiksi, jolla ei ole koskaan naisista mitään hyvää sanottavaa, joka on hirveä tosikko ja ankeuttaja. Se olisi loogista että tällaiseksi naiset määrittelisivät hyvän ja kiinnostavan miehen.

Vierailija
274/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Mä en uskonut sanaakaan tuosta tarinasta. Jos mies on lentäjä, niin sen ympärillä pörrää väkisinkin ihmisiä ja myös naispuolisia koko ajan.

Vierailija
275/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei edes kiinnosta naiset, eikä 90% tuntemistani syrjäytyneistä miehistä, ovat kaikki 80 luvulla syntyneitä hampuusinihilistejä.

Vierailija
276/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Mä en uskonut sanaakaan tuosta tarinasta. Jos mies on lentäjä, niin sen ympärillä pörrää väkisinkin ihmisiä ja myös naispuolisia koko ajan.

no mutku siis voi se silti olla silleen ujo ja vaan töksäyttelee sit niinku niille naisille jotain niinku tosi outoo

Vierailija
277/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mutku siis voi se silti olla silleen ujo ja vaan töksäyttelee sit niinku niille naisille jotain niinku tosi outoo

Tuosta kommentista voisi aistia jonkinlaista sarkasmia, mutta siitäkin huolimatta sanon, että niin mies voisi olla silleen ujo. Ihan oikeasti. Se että on näennäisesti joku menestynyt lentäjä/hävittäjä-ässä, ei vielä tarkoita että naiset pörräisivät ympärillä. Ehkä jopa päinvastoin. Tuollainen mies saattaa pelottaa suurinta osaa naisista, joiden itsetunto on yhtä kuin kollektiivinen ongelmakimppu.

Vierailija
278/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä kommentista näkee että ongelma on siinä kun jotkut miehet ei ymmärrä että outojen töksäyttely naiselle on oikeasti paha juttu ja kynnyskysymys. Tämäkin ajattelee ettei outojen töksäyttelyllä ole mitään merkitystä kun mies on lentäjä - kyllä on. Ei tosi golddigger joka on valmis naimaan vaikka vanhaa setää vielä lentäjän tienesteistä aktivoidu.

Vierailija
279/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot miten introvertti hyvänsä, mut esim. empatiakyvyttömyys on pahin ominaisuus jos mikä...

Vierailija
280/431 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat usein huumorintajuisen kumppanin. Hyvä humorintaju taas vaatii sosiaalista ymmärrystä. Vai ovatko nämä epäsosiaaliset miehet silti hauskoja tai huumorintajuisia naisten mielestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi