Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
421/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhdellä naisvaltaisella jenkiforumilla ja yhdellä henkilöllä oli maanjäristys-harjoitus Kalifornian alueella ja neidillä meni suu o:n malliseksi, kun ryhdyin puhumaan San Andreasin liitoskohdasta ja Huan de Fuca mini-mannerlaatasta. No osataanko Suomessa paremmin nämä neiti ihmiset? Mikä on theremin? Mikä on Hegelin ja sosialismin yhtymäkohta? Mitä wtttua Robespierre ja Danton Rousseun kanssa teki? Mikä on juurisyy, että jenkkimeni Vietnamiin ja miten 1776 vuosiluku liittyy siihen. Mikä on wet Sahara? Mikä on Milutin Milankovic? Mikä kasvi on vanilja? Millä periaateella klorofylli kaappaa fotonin? 

Summa sumarum - teillä naisilla on aika kapea yleisivistys jos pitäisi lähteä keskustelemaan - niin poikeuksia on. Ei se minullakaan vahva ole. Ja nykysen Ladyn kanssa puhutaan Tatarannista ja 90 days fiancee tasoisista asioista. JA NAISET - LOPETTAKAA MUN KUNNOLISTEN T-PAITOJEN TAPPAMINEN! Joku kun on kulunut soipivan mukavaksi niin te tapatte sen vaatekappaleen! 

Vierailija
422/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta..

Tämä ei ainakaan omalla kohdallani johdu mitenkään suuresti sosiaalisuuden puutteesta vaan siitä, että en ole tottunut keskustelemaan naisten kanssa. Osaan kyllä keskustella naisten kanssa normaaleissa asioissa, töissä, opinnoissa tai vaikka sukulaisten kanssa, mutta en osaa sellaista flirttailevaa tai kiinnostavaa keskustelua pitää yllä. En isommassa joukossa enkä kahden kesken vaikka treffeillä. Siitä sitten moni nainen on saanut kuvan tylyydestä, ujoudesta, epävarmuudesta ja hiljaisuudesta. Ja nuo ovat kaikki sellaisia ominaisuuksia, joita harva pitää hyvänä.

Itä-Euroopan naismarkkinoilla on haetun kaltaisia naisia. Lähinnä mihin pitää kiinnittää huomiota on ensitreffien laatuun. Miehenä joudut sopimaan treffit ja hoitamaan maksut. Seuraa treffien aikana kuinka nainen toimii. Sub yleensä odottaa miehen hoitavan lähes kaiken. Dom uskaltaa ottaa kopin. Tinder keskusteluissa vastaava näkyy naisen kykynä esittää tarkentavia kysymyksiä. Skippaa välittömästi liian vedettävät deitit. Panosta dom tyyppisten naisten hakuun. Domina ei tarkoita puskutraktoria. Sosialisoinnin täytyy kulkea molempiin suuntiin.

Sinuna selvittäisin ennakkoon maissa vallitsevaa kulutasoa ettet vahingossa päädy turhan kalliiseen maahan.

Ja veikkaan, että et tiedä mikä on switsi? Älä siis puhu Dommeista ja Subeista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on epäsosiaalinen. Yksi syistä miksi inhoan häntä.

+ entiset ihastukset olleet joko introverttejä tai epäsosiaalisia. Tuntuu ettei miehistä saa mitään irti.

N24

Anna kun arvaan: sinulla on hirveä tarve jutella koko ajan ja hetken hiljaisuus aiheuttaa ahdistusta?

Eilen arvon Lady piti keskustelua yllä yli tunnin asiasta EI MITÄÄN! 

Vierailija
424/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löytänyt aina kumppanin halutessani, vaikka sosiaaliset taitoni heikot ainakin muiden mukaan ja kommentoin vauva.fi:ssä. Olen kylläkin nainen.

Vierailija
425/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löytänyt aina kumppanin halutessani, vaikka sosiaaliset taitoni heikot ainakin muiden mukaan ja kommentoin vauva.fi:ssä. Olen kylläkin nainen.

Niin no, naisenhan ei yleensä tarvikaan kun tehdä ilmoitus jossain netissä että nainen kaipaisi kaveria/seuraa ja pian on jono miehiä siellä. Sama ei toimi miehillä.

Vierailija
426/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Kyllä se syntymässä se varalisuus määräytyy.

Vierailija
427/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Jos on introvertti jolla alkaa aivot kirjaimellisesti prakaamaan liiasta sosiaalisuudesta, niin väittäisinpä että siinä on vähän muustakin kuin haluista kyse.

Vierailija
428/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule. Ne naisia vihaavat incelit ovat internettrollien roolileikki. Ei niitä oikeasti ole olemassa kuin korkeintaan luokkaa yksi miljoonasta miehestä.

Vierailija
429/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa jälleen miten tällä palstalla ei totuuksia parane kertoa. Mutta valitettavasti ne ikävät totuudet ei edelleenkään vain lakkaa olemasta vaikka kuinka alapeukkua rämppääkin :)

Vierailija
430/431 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Keksitty tarinahan tämä oli, mutta sillä äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä, että teillä tosiaan on lähipiirissä tämän kaltainen tyyppi, joka toimii vielä lentäjänä: Ilmoitattehan välittömästä kaverin työnantajalle että mies vaikuttaa itsetuhoisen masentuneelta, ennen kuin hän tekea Andreas Lubitzit.

Ihan uskottava on. Tuo ihmistyyppi on sellainen että lähtee sen naisen mukaan joka käskee tulla perässä. Ensimmäinen exäni on tuollainen. Ei mitään omatoimisuutta minkään suhteen. Sen voi käydä poimimassa kuka tahansa ja käskeä tekemään ihan mitä tahansa.  Käy rasittavaksi suhteen aikana koska on ihan ameeba jota pitää ulkoa ohjailla.

Vierailija
431/431 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen epäsosiaalinen mies, eikä ole koskaan ollut ongelma löytää naisia. Niitä on tarttunut tyttökavereiksi ihan koulusta, yliopistolta, työelämästä. Ne naiset on olleet samantapaisia nörttejä ja epäsosiaalisia kuin minäkin. En minä muunlaisia edes haluaisi. Suunnilleen kauhistus olisi joku sosiaalinen nainen, joka rääpöttäisi mukaan ties minne illanistujaisiin joissa pitää pikkusormi pystyssä siemailla viiniä ja keskustella henkeviä.