Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te urpot tajua, että hoivapalveluyritysten odotetaan tekevän joka vuosi aina paremman tuloksen kuin edellisenä vuonna!

Vierailija
10.02.2019 |

Ja kun yrityksen kuluista vähintään kaksi kolmasosaa on henkilöstökuluja, niin mistähän se tulosparannus aina kulloinkin tehdään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen liikeidea on kuollut liikeidea. Plussaa voi tulla, mutta aina vaan parempi tulos. Anna mun nauraa!

Vierailija
2/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen liikeidea on kuollut liikeidea. Plussaa voi tulla, mutta aina vaan parempi tulos. Anna mun nauraa!

Mutta niin se vaan menee markkinataloudessa. Yhtiön hallitus eli omistajat odottavat tuottoa sijoituksilleen ja valvovat toimitusjohtajaa, että näin tosiaan tapahtuu. Jos firman tulos ei kehity, toimisåtusjohtaja saa löhteä. Siinähän naureskelet tälle menolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin se vaan menee markkinataloudessa.

Höpöhöpö!

Vierailija
4/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut koko sote-koijauksen alusta lähtien, että yritykset, joiden ainoa olemassaolon tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen, ei todellakaan ole ratkaisu nykyisiin julkisen puolen ongelmiin, päin vastoin.

Pipilä ja Urpå yrittävät vakuuttaa että markkinatalous ratkaisee laatuongelmat kun asiakkaat ottavat ritolat. Kuinka tyhminä nuo ihmisiä pitävät? Eihän nämä sänkyyn sidotut raskashoitoiset potilaat (jotka ”tuli yllätyksenä” esim. Attendolle) kävele enää ulos, jos palvelu on paskaa. Mekanismi ei siis toimi.

Sote on tehty vain ainoastaan jotta verorahat voidaan lapioida kyky- ja kepulipuolueen kavereiden taskuun. Viis siitä miten cusessa vanhukset ovat. He ovat vain tuotantovälineitä.

Vierailija
5/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tämä on tajuttu koko ajan. Kokoomus vain on pitänyt ihmisiä tyhminä ja väittänyt silmät kirkkaana, että juu tehokkuudesta se tulos tulee. Eipä siinä auta hallituspuolueelle sanoa vastaan kun eivät kuuntele.

Vierailija
6/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin se vaan menee markkinataloudessa. Yhtiön hallitus eli omistajat odottavat tuottoa sijoituksilleen ja valvovat toimitusjohtajaa, että näin tosiaan tapahtuu. Jos firman tulos ei kehity, toimisåtusjohtaja saa löhteä. Siinähän naureskelet tälle menolle.

Niin, voi tietysti kysyä miksi sotessa pitäisi antaa ulkomaalaisille yhteistä omaisuuttamme tuon "markkinatalouden" harjoittamiseen?

Vierailija
7/7 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näiden omatunto soimaa. Sipilä ja Soinikin niin olevinaan uskon miehiä. Miksi se aina menee niin, että mitä uskovaisempi sitä tekopyhempi, mitä lähimmäisenrakkauteen tulee. En saisi öitäni nukuttua jos tietäisin, että minun itsekkyyteni ja raha-ahneuteni vuoksi vanhukset kuolevat ja kärsivät yksin ja unohdettuina.