Epäsosiaaliset miehet
Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.
Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.
Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.
Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.
Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.
No ei nainen niitä telepaattisesti tiedä.
Mutta mies tietää? Mistä naisten kanssa sitten pitää jutella?
Tarttumalla naisten avauksiin. Tuolla yllä oli esimerkki, nainen kysyy tykkäätkö kissoista tai koirista jolloin nainen avaa aiheen josta keskustella. Mies vastaa ihan kivoja ja keskustelu kuolee.
Mitä mieltä olet Juventuksen hankinnoista?
Ei voisi vähempää kiinnostaa - ja keskustelu kuolee? Joo, karrikoiden. En oikeasti pahemmin seuraa (Italian) jalkapalloa, mutta tietoliikennetekniikasta on vaikea virittää keskustelua ja liikuntaharrastuksestani jauhaminen kävisi porukalla hermoille aika nopeasti.
Duunissa alkaa muuten pian taas jännät ajat, pääsee melkein osallistumaan lounaskeskusteluihin kun Tempparit ja Bachelor Suomi alkaa... Kyllä, tiedän jo paljon asioita.
Joka iikka varmasti pystyy kissoista ja koirista keskustelemaan. Jyventuksen hankinnoista on vaikea puhua jos ei tiedä jalkapallosta muuta kuin mitä on koulun liikkatunnilla joutunut pakosta pelaamaan. Mutta kaikilla on kokemuksia kissoista ja koirista. Voi kertoa omia kokemuksia tai hassuja anekdootteja elämän varrelta. Ei sen keskustelun ole tarkoitus olla tieteellinen katsaus kissoihin ja koiriin. Jos on niin autistien yhdistystoiminnasta varmasti löytyy juttuseuraa.
Minä en pidä kissoista, enkä koirista. Tämän kertominen saa keskustelun loppumaan heti. Ja keskustelu loppuu vieläkin nopeammin jos kerron että minusta kissat ja koirat kuuluu luontoon, eikä niiden tulisi elää kenenkään vankina.
Neuvoksi kissaninhoajalle. Jos ja kun ollaan tutustumisen alkuvaiheessa tai jopa ensitreffeillä pitäisi välttää kovin jyrkkiä ja mustavalkoisia kommentteja. Se ei ole epärehellisyyttä vaan juuri sitä sosiaalista taitoa.
Vaikka olet tuota mieltä ja saat ollakin, niin miellyttävämmän kuvan antaisit (ja fiksumman) kun sanoisit esimerkiksi, että itselää ei ole ollut lemmikkieläimiä. Jatkossa jos sitä tulee niin voitte keskustella asiasta lisää. Jyrkät kommentit yleensä vaativat toisen ihmisen tuntemista paremmin.
Ajattele, että olet vaikka suuri jalkapallofani ja kerrot sen naiselle. Harva nainen sanoo jyrkästi (jos mies muuten kiinnostaa), että vihaan jalkapalloa ja pidän kaikkia sen harrastajia idiootteina.
Vaan nainen sanoo pyöreästi, että jalkapallo ei ole varsinaisesti hänen kiinnostuksen kohteensa tms.Toisaalta on näitäkin kokemuksia naisena, että jos jo alkujaan mies ei yhtään kiinnosta, niin saatan laukoa tahallani suoraan mielipiteitäni kaunistelematta. Kun tiedän etten enää tapaa tai mies vain on ärsyttävä.
Yleisesti ottaen joskus tuppisuu saattaa olla kuitenkin kiinnostava persoona ja toisaalta hyvinkin puhelias mies pitkästyttävä.
Tämä miehenä/naisena myös tulee ottaa huomioon. Tilanteita ja ihmiskontakteja on erilaisia, ei ole yksioikoista neuvoa tilanteeseen ja tilanteeseen.
Kokonaisuus usein ratkaisee.Joten naiselle pitää sanoa mitä hän haluaa kuulla, eikä niin kuin asia on? Olen tehnyt sellaisen havainnon, että jos kumppanilleni että minusta tämä sisustus ei oikein toimi, niin tästä naisella on jotenkin oikeus loukkaantua. Mihin ne sosiaaliset taidot häviävät kun keskustelussa on pienikin kritiikki? Myös monet naiset selittävät käytöstään temperamentillä joka on aivan naurettavaa.
Okei. Eli jos ollaan treffeillä, ja sulle ilmoitan spontaanisti suoraan niin kuin asia on, eli "onpa sulla rumat kengät", niin miten reagoit? Tuumaatko vilpittömästi että "Ai onko? No kiva kun kerroit suoraan. Millaiset kengät mun kannattaisi ostaa?" Vai mahdollisesti että "No aika järkyt on omasi myös. Suksi v*ttuun"? Toisen arvostelu ilman mitään syytä (etenkin makuasioissa) ei ole suoruutta, vaan mul k k uutta. Tällaisissa tilanteissa ne sosiaaliset taidot tulee tarpeeseen.
Totean että niin on, mutta niillä on hyvä kävellä. Voin kysyä myös että minkälaiset kengät on hänen mielestä hienot. Kyllä minä arvostan rehellisyyttä, varsinkin jos olen itse kysynyt mitä mieltä olet kengistäni. Se että ei puhuta asioista oikeilla nimillä, aiheuttaa tarpeettomia väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.
Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.
Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.
Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.
Noiden sammakoiden päästelyn olet keksinyt itse, introverteillä on kyllä sosiaalista tilannetajua siinä missä extroverteilläkin.
Koskaan kukaan ei ole möläyttänyt mitään?
Itse olen ratkaisukeskeinen. Eräs tuttu nainen valitteli jalkakipua, ei siis mikään venähdys. Ehdotin ratkaisuksi tukisukkia/sukkahousuja. Ei olisi kannattanut, vaikka niistä olisi varmasti ollut apua. Olisi pitänyt vissiin olla hiljaa ja korkeintaan voivotella mukana, ymmärtää kun niin kivistää ja epämukava olla.
Ei naiset hae ratkaisua, vaan he tahtovat että voivotellaan hoomoilasena.
Huvittavaa, itse kun haluaisin aina juuri ratkaisua. Useamman kerran kun oon kertonut jotain miehille hakien ratkaisua niin sitten sitä ratkaisua ei oo tarjottu ja oon ollut pettynyt että miksei.
Varmaan luulevat että kaikki naiset haluavat pelkkää voivottelua sitten jos tälläsiä kokemuksia on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtökohtana että miehen pitää puhua nainen pyörryksiin, hurmata ja olla naisen arvoinen. Muuten MIES jää yksin. Kenen haaremiin naiset sitten menevät? Maaseutu tyhjenee naisista, miehet jäävät hoitamaan tiloja (vapaa valinta, en kritisoi) mutta tämän johdosta kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.
Todellakaan ei ole vain miesten ongelma mutta naiset älyää olla syyttelemättä toista osapuolta omista ongelmistaan.
Mikäs tämän ketjun tarkoitus sitten on?
Nainen jäämässä yksin, miesten vika kun supliikkkeja pelimiehiä ei riitä kaikille.
Supliikit pelimiehet keksit omasta päästäsi. Tässä ketjussa ei puhuta moisista. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtökohtana että miehen pitää puhua nainen pyörryksiin, hurmata ja olla naisen arvoinen. Muuten MIES jää yksin. Kenen haaremiin naiset sitten menevät? Maaseutu tyhjenee naisista, miehet jäävät hoitamaan tiloja (vapaa valinta, en kritisoi) mutta tämän johdosta kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.
Todellakaan ei ole vain miesten ongelma mutta naiset älyää olla syyttelemättä toista osapuolta omista ongelmistaan.
Valitettavasti naiset eivät tätä taitoa juurikaan osaa, katso naisvaltaisia aloja. Katso vaikka tätä surullista äitien valitusta kuinka arki on raskasta, koska yhteiskunta, mies, mikä milloinkin. Monenko yhisän olet kuullut syyttelevän muita arkensa raskaudesta? Ohis
Yh-isät ovat harvinaisia kuin yksisarviset....toinen ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei vaan viitsi teeskennellä kiinnostunutta naisten viini ja matkusteluelämästä? Saako sitten olla "epäsosiaalinen"?
On tuhansia naisia joita ei kiinnosta viini ja matkustelu. Lopeta instatyrkyistä haaveilu ja etsi nainen jolla on samoja mieltymyksiä kuin sinulla.
Huutista. En kyllä välitä heppa- tai koirahulluista yhtään sen enempää.
Pakkoko sun on etsiä heppa- tai koirahulluja, jos nuokaan eivät ole kiinnostavia sinusta XD? Huutista, todellakin. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden sammakoiden päästelyn olet keksinyt itse, introverteillä on kyllä sosiaalista tilannetajua siinä missä extroverteilläkin.
Itse olen ratkaisukeskeinen. Eräs tuttu nainen valitteli jalkakipua, ei siis mikään venähdys. Ehdotin ratkaisuksi tukisukkia/sukkahousuja. Ei olisi kannattanut, vaikka niistä olisi varmasti ollut apua. Olisi pitänyt vissiin olla hiljaa ja korkeintaan voivotella mukana, ymmärtää kun niin kivistää ja epämukava olla.
Huvittavaa, itse kun haluaisin aina juuri ratkaisua. Useamman kerran kun oon kertonut jotain miehille hakien ratkaisua niin sitten sitä ratkaisua ei oo tarjottu ja oon ollut pettynyt että miksei.
Varmaan luulevat että kaikki naiset haluavat pelkkää voivottelua sitten jos tälläsiä kokemuksia on ollut.
No sitten varmaankin kannattaa kysyä suoraan että miten ratkaisisit tämän? Eikä miehet muutenkaan ole mitään ratkaisuautomaatteja siinä missä naisetkaan. Kannattaa kuunnella miten nainen asian muotoilee. Minulla on paha mieli koska asia x -- > myötätunto. Minulla on ongelma, mitä tekisit jos olisit minä --> ratkaisuehdotukset.
Eipä ne naisetkaan sosiaalisesti nyt hääppöisiä ole olleet oman viimeaikaisen deittailuyritelmien jälkeen koettuna, vaikkeivät epäsosiaalisia ole varsinaisesti olleetkaan. On käytöstapojen puutetta joka selitetään suorasanaisuudella, eli töksäytellään kaikki shaisse noin vaan suusta ilman että ajatellaan pätkääkään. Lisäksi myös useilla eronneilla naisilla on outo käsitys, että sillä itsesäälissä kieriskelyllä saisi parhaiten uuden miehen. No, ehkä joihinkin vetoaakin muttei kyllä minuun. Yrittää siinä nyt sitten jutella tällaisen naisen kanssa, joka suorastaan kyttää mahdollisuutta päästä lyttäämään itseään ja elämäänsä että ei tässä nyt mikään suju eikä onnistu eikä minua kukaan varmasti huoli. Siinä alkaa vaan itsekin masentumaan. Sitten on näitä jotka jaarittelee vaan omista asioistaan ummet ja lammet, eivätkä koskaan kysy minulta mitään. Yhtä hyvin tilallani voisi olla vaikkapa peili näiden tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nainen voisi joskus jutella niistä miestäkin kiinnostavista asioista? Hylkäisinkö naisen jos hän ei tiedä mistä aiheista minun kanssa pitää jutella.. ei kai vain täällä ajella kaksilla rattailla.
Tarttumalla naisten avauksiin. Tuolla yllä oli esimerkki, nainen kysyy tykkäätkö kissoista tai koirista jolloin nainen avaa aiheen josta keskustella. Mies vastaa ihan kivoja ja keskustelu kuolee.
Mitä mieltä olet Juventuksen hankinnoista?
Ei voisi vähempää kiinnostaa - ja keskustelu kuolee? Joo, karrikoiden. En oikeasti pahemmin seuraa (Italian) jalkapalloa, mutta tietoliikennetekniikasta on vaikea virittää keskustelua ja liikuntaharrastuksestani jauhaminen kävisi porukalla hermoille aika nopeasti.
Duunissa alkaa muuten pian taas jännät ajat, pääsee melkein osallistumaan lounaskeskusteluihin kun Tempparit ja Bachelor Suomi alkaa... Kyllä, tiedän jo paljon asioita.
Joka iikka varmasti pystyy kissoista ja koirista keskustelemaan. Jyventuksen hankinnoista on vaikea puhua jos ei tiedä jalkapallosta muuta kuin mitä on koulun liikkatunnilla joutunut pakosta pelaamaan. Mutta kaikilla on kokemuksia kissoista ja koirista. Voi kertoa omia kokemuksia tai hassuja anekdootteja elämän varrelta. Ei sen keskustelun ole tarkoitus olla tieteellinen katsaus kissoihin ja koiriin. Jos on niin autistien yhdistystoiminnasta varmasti löytyy juttuseuraa.
Minä en pidä kissoista, enkä koirista. Tämän kertominen saa keskustelun loppumaan heti. Ja keskustelu loppuu vieläkin nopeammin jos kerron että minusta kissat ja koirat kuuluu luontoon, eikä niiden tulisi elää kenenkään vankina.
Neuvoksi kissaninhoajalle. Jos ja kun ollaan tutustumisen alkuvaiheessa tai jopa ensitreffeillä pitäisi välttää kovin jyrkkiä ja mustavalkoisia kommentteja. Se ei ole epärehellisyyttä vaan juuri sitä sosiaalista taitoa.
Vaikka olet tuota mieltä ja saat ollakin, niin miellyttävämmän kuvan antaisit (ja fiksumman) kun sanoisit esimerkiksi, että itselää ei ole ollut lemmikkieläimiä. Jatkossa jos sitä tulee niin voitte keskustella asiasta lisää. Jyrkät kommentit yleensä vaativat toisen ihmisen tuntemista paremmin.
Ajattele, että olet vaikka suuri jalkapallofani ja kerrot sen naiselle. Harva nainen sanoo jyrkästi (jos mies muuten kiinnostaa), että vihaan jalkapalloa ja pidän kaikkia sen harrastajia idiootteina.
Vaan nainen sanoo pyöreästi, että jalkapallo ei ole varsinaisesti hänen kiinnostuksen kohteensa tms.Toisaalta on näitäkin kokemuksia naisena, että jos jo alkujaan mies ei yhtään kiinnosta, niin saatan laukoa tahallani suoraan mielipiteitäni kaunistelematta. Kun tiedän etten enää tapaa tai mies vain on ärsyttävä.
Yleisesti ottaen joskus tuppisuu saattaa olla kuitenkin kiinnostava persoona ja toisaalta hyvinkin puhelias mies pitkästyttävä.
Tämä miehenä/naisena myös tulee ottaa huomioon. Tilanteita ja ihmiskontakteja on erilaisia, ei ole yksioikoista neuvoa tilanteeseen ja tilanteeseen.
Kokonaisuus usein ratkaisee.Joten naiselle pitää sanoa mitä hän haluaa kuulla, eikä niin kuin asia on? Olen tehnyt sellaisen havainnon, että jos kumppanilleni että minusta tämä sisustus ei oikein toimi, niin tästä naisella on jotenkin oikeus loukkaantua. Mihin ne sosiaaliset taidot häviävät kun keskustelussa on pienikin kritiikki? Myös monet naiset selittävät käytöstään temperamentillä joka on aivan naurettavaa.
Okei. Eli jos ollaan treffeillä, ja sulle ilmoitan spontaanisti suoraan niin kuin asia on, eli "onpa sulla rumat kengät", niin miten reagoit? Tuumaatko vilpittömästi että "Ai onko? No kiva kun kerroit suoraan. Millaiset kengät mun kannattaisi ostaa?" Vai mahdollisesti että "No aika järkyt on omasi myös. Suksi v*ttuun"? Toisen arvostelu ilman mitään syytä (etenkin makuasioissa) ei ole suoruutta, vaan mul k k uutta. Tällaisissa tilanteissa ne sosiaaliset taidot tulee tarpeeseen.
Totean että niin on, mutta niillä on hyvä kävellä. Voin kysyä myös että minkälaiset kengät on hänen mielestä hienot. Kyllä minä arvostan rehellisyyttä, varsinkin jos olen itse kysynyt mitä mieltä olet kengistäni. Se että ei puhuta asioista oikeilla nimillä, aiheuttaa tarpeettomia väärinkäsityksiä.
Entä jos kyseiset kengät olisikin mielestäsi todella hienot ja olisit niistä vilpittömästi ylpeä? Mikä tuollaisessa "rehellisyydessä" on muka arvostettavaa? Miksi ei voi olla vain hiljaa tai kysyttäessä sanoa, että "No ehkä nuo ei ole oikein mun tyyliset, mutta sun kengäthän ne on, ei mun"? Sillä vaikka kyseiset kengät olisi mun mielestä tosi rumat, se ei kuitenkaan ole mikään absoluuttinen totuus niistä kengistä. Sinä tykkäsit niistä niin paljon että halusit ne ostaa. Kauppias piti niitä tarpeeksi hienoina, että otti ne valikoimiin. Kenkätehdas uskoi, että niille on tarpeeksi kysyntää ja laittoi ne tuotantoon. Eli miksi sen oman objektiivisen mielipiteen raaka töksäyttely (etenkin makuasioissa)on muka jotenkin hienoa ja arvostettavaa? Kertoo vain, että arvostat omaa mielipidettäsi korkeammalle kuin mitään muuta ja olet täysin kyvytön hienotunteisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan luulevat että kaikki naiset haluavat pelkkää voivottelua sitten jos tälläsiä kokemuksia on ollut.No sitten varmaankin kannattaa kysyä suoraan että miten ratkaisisit tämän? Eikä miehet muutenkaan ole mitään ratkaisuautomaatteja siinä missä naisetkaan. Kannattaa kuunnella miten nainen asian muotoilee. Minulla on paha mieli koska asia x -- > myötätunto. Minulla on ongelma, mitä tekisit jos olisit minä --> ratkaisuehdotukset.
Ajattelin vain kun aina sanotaan että miehet tarjoaa ratkaisua niin ihmettelin miksei sitten nyt mulle tarjottu vaan hieman voivoteltiin ja vaihdettiin puheenaihetta :D tuli olo etteivät vaan halua auttaa, mutta joo tosiaan kannattaa varmaan vastaisuudessa kysyä sitten suoraan että mitä pitäis tehdä.
Ei kai mikään estä miestä olemasta "totuudenlaukoja" turhanpäiväisistä asioista jos se toimii hänellä. Veikkaan että kumppanin hankkiminen on huomaavaisempaa miestä vaikeampaa, ja lisäksi päätyy todennäköisemmin mielenterveysongelmaisen huonoitsetuntoisen kanssa yhteen, koska nämä ovat valmiimpia hyväksymään tylytystä. Mielenterveysongelmat puolestaan näkyvät usein vaikeuksina paitsi parisuhteessa myös makkarin puolella. Mutta sitä täytyy sitten miettiä kumpi on tärkeämpää, möläyttely vai hyvä suhde. Toki voi olla niin hyvä tuuri että löytyy se möläyttelyä rakastava ja harjoittava nainen. Sittenhän asiat ovat hyvin.
Rumista tai hienoista kengistä keskustelu nyt ei ole varsinaisesti sitä kuuminta aihetta, jos haluaa tehdä vaikutuksen uuteen ihmiseen. Olkoonkin niin totta kuin pläkki.
Mies treffeillä *Jopa on kampaaja leikannut sinulle ruman mallin. Ei kyllä pue sinua ollenkaan. Värikin on ihan väärä. Annan neuvon, että älä mene uudestaan tuohon kampaamoon*.
Nainen. *Kiitos kritiikistä ja neuvoista, en olisi yhtään itse hoksannutkaan. Mutta sinulle vaan ihan neuvoksi, että apteekista saa todella hienhajunpoistavaa antiperspiranttia. Ilmeisesti hikoilusi on niin voimakasta, että markettikama ei tepsi. Aika ikävät hikiläikät kainalossa, pilaa hyvän paidan, osta pesuainettai joka poistaa hikikulumat. Hajuhaitoista nyt puhumattakaan. *.
Mies. *Kiitos kiitos, sinulta saa hyvää tietoa asioista. Näin poikamiehenä ei aina kaikkia tiedä eikä osaa ajatella. Piristävää löytää noin rehellinen ja ratkaisukeskeinen nainen näiden tyhjäpäisten ja epärehellinen naisten joukosta. Olisipa mukavaa jos tapailisimme jatkossakin, varmaan löytyisi runsaasti keskustelunaiheita*!
Nainen. *Olen täysin samaa mieltä, ihmettelinkin jo ettei joku nainen ole jo ehtinyt sinua siepata kainaloonsa, ai niin, mutta se hikiongelma täytyy ensin hoitaa alta pois, pikkuasiakin sinällään*.
Ja tarina jatkuu onnellisena. D
Olen/olin ns sosiaalinen mies. Asuin monta vuotta ulkomailla paikassa missä ihmiset ovat kuuluisia sosiaalisuudestaan ja enpä mitenkään lopuksi eronnut muista sieltä.
Kyllä sitä nopeasti muuttui taas epäsosiaaliseksi kun taas uudestaan oli suomalaisten naisten kanssa tekemisissä. Ehkä teidän mammojen kannattaisi katsoa vähän peiliin. Jos ei ole mitään hyötyä siitä että on sosiaalinen vaan muut tekevät siitä epämukavan jutun niin lopputulos on sitten se mykä nykytilanne on suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen/olin ns sosiaalinen mies. Asuin monta vuotta ulkomailla paikassa missä ihmiset ovat kuuluisia sosiaalisuudestaan ja enpä mitenkään lopuksi eronnut muista sieltä.
Kyllä sitä nopeasti muuttui taas epäsosiaaliseksi kun taas uudestaan oli suomalaisten naisten kanssa tekemisissä. Ehkä teidän mammojen kannattaisi katsoa vähän peiliin. Jos ei ole mitään hyötyä siitä että on sosiaalinen vaan muut tekevät siitä epämukavan jutun niin lopputulos on sitten se mykä nykytilanne on suomessa.
Ihan varmasti 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole tylsempää, kuin keskustelu naisen kanssa. Hyi helvetti. Olen itse epäsosiaalinen tarkoituksella, ei ole mitään kiinnostusta haaskata aikaa turhanpäiväiseen lässytykseen. Loskat naamalle ja se on moikka eukko. That's the way I roll. Elämäni on täydellistä!
Hieman yllättävää tuon kommenttisi huomioiden, että kirjoittelet täällä vauva-palstalla. :D
Ei ollenkaan. Tämä on loistava tapa kertoa naisille mitä mieltä heistä todella olen. Samalla se on myös loistava ikkuna naisten mielipuoliseen maailmaan ja sekopäisiin ajatuksiin. Mitä enemmän luen täältä naisten kirjoittamia harhaisia juttuja, sitä vähemmän teistä pidän - ja teitä kunnioitan.
Jos olet noin varma mielipiteistäsi naisista, loogisinta olisi että välttelisit heidän seuraansa. Itse ainakin välttelen seuraa josta en pidä.
Ei siis kovin uskottava tuo sinun selityksesi. Kuten muillakaan palstan naisvihaajilla.Te naosvihaajat tarvitsette naisia voidaksenne alistaa heitä ja tunteaksenne olevanne heidän yläpuolellaan. Te nautitte siitä vallan ja ylemmyyden tunteesta. Nykyään naisten ei ole vain pakko tyyytyä sellaiseen, ja sekös teitä raivostuttaa. Juuri siksi te roikutte täällä pakonomaisesti.
Oma inhoni naisia kohtaan johtuu nimenomaan äärimmäisen negatiivisista kokemuksista. Kun olin pikkupoika, ei mitään upeampaa olentoa ollut olemassakaan kuin tyttö. Sitten tuli elettyä elämää ja tajuttua millaisia itsekeskeisiä narsisteja suurin osa naisista on. Minun tunteet, minun toiveet, minun haaveet. Minäminäminä. Siinä nykynainen pähkinänkuoressa.
Ja te parat kuvittelette että kyse on jostain itsetunnon puutteesta tms. Te vain olette niin vastenmielisiä, siinä se totuus. Laittakaa vain niitä alaspäin nuolia lisää, se kertoo minulle kaiken tarvittavan.
Itse kirjoittelen tälle palstalle, koska se on paras tapa kertoa totuus - anonyyminä. Täällä roikkuu pääasiassa naisia, joten kohdeyleisö on juuri haluamani.
Samoin väitteet että naiset osaavat keskustella, ovat täysin naurettavia. Naiset osaavat keskustella vain asioista, jotka heitä kiinnostavat. Jos siirrytään mihinkään aiheeseen, joka kiinnostaakin minua, loppuu naisen mielenkiinto ja vastaukset ovat muutaman saman mittaisia.
Näitä kirjoittamiani asioita todella monet miehet miettivät, eivät vain sano ääneen.
Hiivareikä-mies on löytynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn naiselta tykkääkö hän metsästää, niin usrin keskustelu on loppunut, vaikka minä olen avannut pelin. Miksi se sosiaalisesti taitava nainen ei tartu avaukseeni, vaan vastaus on joku hämmentynyt öh ja hölmistynyt ilme.
Minä tarttuisin kertomalla, että en harrasta metsästystä, mutta että lapsena olen seurannut isäni ja veljeni metsästyspuuhia. Tietysti kohdallesi voi sattua joku henkeen ja vereen metsästystä vastustava nainen, mutta luulisi, että silloinkin hänellä on asiasta mielipide - jos hän sen vain uskaltaa sanoa.
Sinä tarttuisit, mutta millä minä saisin jonkun muun tarttumaan, koska todellisuudessa tähän ei tartuta.
No mitäs jos avautuisit vaikka jostain muusta kiinnostuksenkohteestasi....? -eri
Mistä keskustelunaiheista naiset ovat kiinnostuneita?
Vähän vinkkeja. Voin laittaa muistikirjaan, josta selaan ennen treffejä
Olisko kakkureseptit oiva aihe. Täytyy opetella ulko paritusinaa.
Tai lemmikit? Kissat ja koirat on mainittu. Opettelen niiden rotuominaisuuksia ja valehtelen rakastavani niitä kaikkia. Entäs hevoset? Täytynee mennä talleille stalkkaamaan. Kai se on sallittua?
Oisko muoti ja sisustus. Mistä niihin saisi nopeiten tietoa?
Mitä vaan naisten mieliksi. On jo kiire!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä että lähes kaikki seksuaalisesta ja törkeästä fyysisestä väkivallasta ja tapoista tuomitut ovat miehiä. Mieti missä todellisuudessa moni tyttö ja nainen elää, mutta ei siitä huolimatta levitä vihaa ympäriinsä.
Miehet ovat myös huomattavasti useammin väkivallan, ahdistelun ja henkirikosten uhreja ympäri maailmaa kulttuurista ja maantieteestä riippumatta. Naiset kokevat kaikkialla väkivaltaa vähemmän kuin miehet, mutta heille uniikkia on että he kokevat seksuaalisuuteen liittyvää väkivaltaa enemmän. Miehet elävät pääsääntöisesti vaarallisemmassa ja julmemmassa maailmassa kuin naiset ja kuolevat kaikissa ikäluokissa vauvasta vaariin suuremmalla todennäköisyydellä kuin naiset.
Eli tämä on se syy, miksi niin moni mies levittää vihaa ja katkeruutta ympäristöönsä?
Olen tässäkin täysin samaa mieltä kanssasi. Vastasin vain tuolle kirjoittajalle joka kertoi että hänellä on huonoja kokemuksia aikuisiällä naisista ja hän siksi inhoaa kaikkia naisia. Pointtina oli se että a. kyse on vain subjektiivisista kokemuksistani joita ei voi yleistää koskemaan puolta ihmiskunnasta b. Jos olisi tarve vihata, narsismia ja raakaa väkivaltaisuutta löytyy enemmän miehistä noin keskimäärin (tämäkään ei oikeuta vihaamaan heitä koska tuollaisiin tekoihin syyllistyy vain pieni osa miehistä).
Poimttinani oli se, että kannattaa avata omat silmät jotta el kulje ohi. Ja vielä sille alkuperäiselle kirjoittajalle jolle vastasin: en kyseenalaista huonoja kokemuksiasi, vain niistä tehdyt johtopäätökset.