Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas istun yksin alakerrassa ja juon viiniä...yksin.

Vierailija
09.02.2019 |

Miestä ei kiinnosta juttelu kun pitää telkasta tuijottaa jotain tyhmiä leffoja.
Ei oo ketään jota vois pyytää kyläänkään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsällällä on tylsää...

Minulla viinilasi edessä, katson esikoisen kanssa Myyrää. Spekulointia ja kommentointia kotisohvalla. Mies iltaa istumassa kavereiden kanssa. Nuorimmainen siivoaa huonettaan. Huomenna kahdet treffit sovittuna. Hyvillä fiiliksillä; kotoilua ja sosiaalista elämää sopivassa suhteessa.

Vierailija
22/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yksin, eli minulle hyvässä seurassa. Useimmat kanssaeläjät ovat ok pienessä määrin, ihmiset vain usein vaativat liikaa. Rakastan talven synkkyyttä, koska sen voi pehmentää valoilla ja kynttilöillä.  Onko parempaa aikaa syvällisten asioiden pohdiskelulle ja omaan itseen menemiselle?Rakastan kevättä ja kesää. Kevään ääniä ja tuoksuja. Eläinten,luonnon uudistumisesta. Valosta, joka antaa vireyttä sieluun ja elämään. Mutta vain silloin kun olet terve. Samat asiat sairaana ollessa saattavat ahdistaa ja ajaa epätoivoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Ai, jos juon kaks lasillista per viikonloppu?! Tuskin.

Ap

Ettei vaan olisi puolen litran laseja?

Vierailija
24/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, v***u oon tylsä juoppo...

Onko liikaa vaadittu että joskus voisi keskustella miehen kanssa niitä näitä lauantai-iltana sen viinilasillisen äärellä?!

Keskustelut tässä taloudessa on ”mitä me syödään tänään?” ”Entä huomenna?”.

Mies tuijottaa telkkarista auto-ohjelmia tai zombie- tai mafialeffija illat pitkät.

Viikinlopun kohokohta yhteiselle tekemiselle on kaupassakäynti.

Loppuis tää ilta, niin pääsis nukkumaan. Jos nyt meen, niin herään viimeistään klo 4.

Ap

Vierailija
25/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon yksin, eli minulle hyvässä seurassa. Useimmat kanssaeläjät ovat ok pienessä määrin, ihmiset vain usein vaativat liikaa. Rakastan talven synkkyyttä, koska sen voi pehmentää valoilla ja kynttilöillä.  Onko parempaa aikaa syvällisten asioiden pohdiskelulle ja omaan itseen menemiselle?Rakastan kevättä ja kesää. Kevään ääniä ja tuoksuja. Eläinten,luonnon uudistumisesta. Valosta, joka antaa vireyttä sieluun ja elämään. Mutta vain silloin kun olet terve. Samat asiat sairaana ollessa saattavat ahdistaa ja ajaa epätoivoon. 

Viihdyn minäkin omassa seurassani. Mutta ymmärrän kyllä että ihminen kaipaa oman kumppaninsa seuraa. Jos yksin on parempi nauttia viiniä kuin kumppanin seurassa, mitä mieltä on yhdessä edes enää olla?

Vierailija
26/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi että otat ahteriin. Tai jos hän ottaisi sinulta.

Vierailija
27/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn minäkin omassa seurassani. Mutta ymmärrän kyllä että ihminen kaipaa oman kumppaninsa seuraa. Jos yksin on parempi nauttia viiniä kuin kumppanin seurassa, mitä mieltä on yhdessä edes enää olla?

Tarkennus, eli elän yksin. En sovellu parisuhteeseen.

Vierailija
28/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Ai, jos juon kaks lasillista per viikonloppu?! Tuskin.

Ap

Juot liian vähän. Yksinäisyyteen pitää juoda enemmän,

Vierailija
29/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun taas makkarissa yksin av-palstaa selaamassa ajankuluksi. Mies saa rauhassa katsella omia ohjelmiaan telkkarista/tabletilta. Hän varmaan voisi kommentoida, että istuu taas yksin alakerrassa viskilasin kanssa...

Vierailija
30/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa nainen minkä kanssa voisi tehdä jotain ja olisi seksiäkin joskus.😢😢

Vierailija
31/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai lukenut mitä täällä sioista sanotaan

Vierailija
32/32 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa nainen minkä kanssa voisi tehdä jotain ja olisi seksiäkin joskus.😢😢

Tuossa on vieressä nainen jonka kanssa toimintaa voin vain kehua. Sama nainen on kehunut mua sängyssä jumalasta seuraavaksi. Silti nyt vaan kalvetaan toisiamme. Ei tässä ole mitään järkeä. Oikeesti muka tykätään toisistamme ja aivan järkkyä miten käyttäydytään toisiamme kohden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi