Tyttöystävä tuntuu olevan mustasukkainen japanilaisesta exästäni
Tyttöystäväni on alkanut olla ihan tosissaan mustasukkainen minun japanilaisesta ex-tyttöystävästäni. Ensin ajattelin että kyse on vain normaalista exäjutusta, mutta nyt se tuntuu menevän jo vähän yli. Hän on nimittäin kaivellut minun vanhoja animeharrastuksia ja kysellyt miksi minulla oli nuorena koko huone täynnä figuureita, julisteita ja japanilaista J-poppia.
Ongelma kuulemma on se, että minulla oli silloin japanilainen tyttöystävä ja hänen mielestään koko animeinnostus liittyi siihen, että halusin nimenomaan japanilaisen naisen. Tavallaan siinä on vähän perääkin. Japani kiinnosti minua nuorena ihan valtavasti ja haaveilin paljon siitä elämäntyylistä. Sitten sattui käymään niin, että tutustuin japanilaiseen tyttöön ja aloimme seurustella. Se oli minulle silloin aika iso juttu.
Tyttöystäväni väittää nykyään, että olen aina ollut kiinnostunut vain aasialaisista naisista ja että pidän heitä jotenkin helpommin alistuvina tai ohjailtavina. En itse ajattele asiaa noin, mutta ymmärrän miksi hän on saanut sellaisen käsityksen. Varsinkin kun olen joskus sanonut aika typerästi, että suomalaiset naiset ovat liian itsenäisiä ja että japanilainen kulttuuri tuntui minusta nuorena paremmalta.
Nyt tyttöystävä kysyy jatkuvasti, kaipaanko exääni tai haaveilenko edelleen japanilaisesta naisesta. En kaipaa. Exä on exä ja siitä on aikaa. Mutta myönnän, että oma nuoruuden anime- ja Japani-vaihe oli aika voimakas ja osa siitä liittyi varmasti myös siihen, että halusin löytää japanilaisen tyttöystävän.
Ehkä tässä ei lopulta olekaan kyse exästä. Tyttöystävääni häiritsee enemmän se, millaisia ajatuksia minulla oli nuorena ja mitä ne kertovat minusta nykyään. Ja nyt kun hän sanoo suoraan olevansa epävarma siitä, kunnioitanko suomalaisia arvoja tai arvostanko häntä omana itsenään, niin pakko myöntää että meidän pitää puhua tästä kunnolla.
Kommentit (12)
Hikikomorin mielikuvitusjutut, osa 2562. Oikein kaksi tyttöystävää 😅
Vierailija kirjoitti:
Hikikomorin mielikuvitusjutut, osa 2562. Oikein kaksi tyttöystävää 😅
No on. Oikea ja vasen käsi. Vasen on se japanilainen.
Kaikenlainen draama ei yleensä ennusta kestävää suhdetta. Molempien pitäisi kokea olevansa juuri sitä mitä olette etsineet ja toivoneet. Ei niin että toinen tuntee itsensä vajavaiseksi johonkin muuhun verrattuna. Siitä ei kehity mitään hyvää.
Haluaako se tietää onko sulla ollut animefetissi vai kiinnostaako sua aasianaiset edelleen? Epävarma suhteesta, haluaa kuulla että hänestä välitetään?
Heivaa akka pihalle, on niitä terveitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen draama ei yleensä ennusta kestävää suhdetta. Molempien pitäisi kokea olevansa juuri sitä mitä olette etsineet ja toivoneet. Ei niin että toinen tuntee itsensä vajavaiseksi johonkin muuhun verrattuna. Siitä ei kehity mitään hyvää.
Juuri tämä. Molempien tulee tuntea sydämessään nuo mitä olette etsineet ja toivoneet, kumpikin.
Oliko sillä japsilla pikimusta ja kiiltävä v1ttukarvoitus?
Ihmettelisin enemmään jos ei olisi. Japsit on naisten kermaa varsinkin animetyyliset saa kiimaiseksi.
Oliko sillä p*llu poikittain?