Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"

Vierailija
09.02.2019 |

Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa miehekkään miehen kanssa, panostin myös tosi paljon ulkonäköön mut varmaa enemmän viel se et mies palvo mua maasta taivaisiin aamusta yöhön 😂

Vierailija
102/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 16 ollessani, pervojen mielestä. Omasta mielestä en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajana ikävuosina 36-45.

Olin hoikka, eronnut, stressitön ja tuntui, että miehiä olisi tullut ns. ovista ja ikkunoista sikäli olisi ollut tarvetta vilkkaampaan elämään.

Noihin vuosiin mahtui paljon ihania aikoja, muutama seurustelusuhde ja viimeisimpänä kiihkeä suhde 15 v nuoremman miehen kanssa.

Yritän nyt viidenkympin kynnyksellä totutella katoavaan kauneuteen ja olemattomaan seuraelämään, luojan kiitos aiempien vuosien ihanat muistot lämmittää mieltä vaikka olisin yksin loppuelämäni.

Vierailija
104/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 -25.

Vierailija
105/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-25 v sairastaessani vaikeaa masennusta, jonka takia laihduin 42-kiloiseksi. Sain miesten huomiota käsittämättömän paljon. Itse en välittänyt ulkonäöstäni mutta kuvista näen että olin keijukaismainen ja eteerinen, kasvotkin näytti siroilta ja silmät isolta. Valitettavasti tuo paino jossa näytän hyvältä ei ole 167-senttiselle terve paino. Normaalisti painan 53-55 kg ja siinä jo naama on pyöreä taikinanaama ja kroppa kömpelön näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi