Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"

Vierailija
09.02.2019 |

Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 v. Sain jonkin verran miehiltä kehuja ja huomiota, olin paremman näköinen kuin nykyään, oli enemmän energiaa kuin nykyään.

Vierailija
2/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli mielestäni 25-vuotiaana, oli hoikimillaan ja oppinut pukeutumaan seksikkäästi mitä nuorempana ei uskaltanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-20v, juuri kukkaan puhjennut. Nuori, raikas ja viaton ;)

Vierailija
4/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, joka kehu koko ajan :))) ja seurustelin eli tunsin sen miehen. :D

ja myöskin panostin ukonäköön, loistin ulkosesti ja sisäisesti ja vieraatki ihmiset kommentoi sitä et miten mä loistan ja säteilen. :DD siit on monta vuotta.. seksi saa ihmisen loistamaan, ainaki jos ei oo kyse mistään mitä ei halua tehdä. :DD

Vierailija
5/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55- vuotiaasta kymmenen vuotta eteenpäin. Kohtu oli poistettu, olo hyvä ja saimme olla kahden. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 20-vuotiaista, mutta silloin rakkauselämä kukoisti. Lapset olivat pois ja meillä oli aikaa. Nyt lähellä setsemääkymmentä alkaa mies jo vähän väsyä, nykyään vain kerran viikossa enää rakastelemme.

Vierailija
6/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ku sairastuin syömishäiriöön, aikoja sitten, olin kans sellanen kai säteilevä , vaikka painoo oliski ollu ja olin tosi ilonen aina ja meikkasin, laittauduin.. :)) sillon olin varmaan ympäristön mielest monien kauneimmillaan....

sillon ku treenasin nii must tuli vähän neuroottisempi ja se ei viehättäny kaikkia, eikä myöskään se et itsetunto tuli kai heikommaks. :DD

sillon ku itsetunto ollu paras nii sillon koen olevani kaunein. :DD ja yleensä sillon myös alkaa seuurustelusuhteet sun muut. :))

Vierailija
7/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20-25. Olin hoikkakin joo, ja nätimpi kuin nyt. En ymmärtänyt ihan tuota rinnat turvoksissa, eikai ne turvoksis ole hienot. Rintoihini olen aina ollut tyytyväinen ja olen yhä nyt nelikymppisenä. 

Vierailija
8/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-16

Ennen vakavaa parisuhdetta. Suhteen alettua lihoin melkeen 50kg (sisältäen raskauskilot myöhemmin) ja sille tielle jäätiin. Hyi stna.

Vierailija
9/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sanoo olleensa alle 20v kun silloin ollaan epävarmoja itsestä vaikka useimmille siihen ne parhaat vuoden osuvat

Vierailija
10/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 30-v. Olin onnellisempi ja itsevarmempi kuin nuorena, mikä varmasti heijastui koko olemukseen.

Vierailija
11/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 20-25. Olin hoikkakin joo, ja nätimpi kuin nyt. En ymmärtänyt ihan tuota rinnat turvoksissa, eikai ne turvoksis ole hienot. Rintoihini olen aina ollut tyytyväinen ja olen yhä nyt nelikymppisenä. 

Pienirintaisille alkuraskaus ja turvonneet rinnat voi olla iso juttu

Vierailija
12/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon ku olin ns. ulkosesti kategorisesti jotenki yleisten ihanteiden mukaisesti eniten kaunein nii mun itsetunto oli heikompi ku sillon, ku olin esim joskus nuorena pyöreä.....

sillon miehet tykkäs musta myös pyöreänä, koska en ite kokenu sitä ongelmaks... :))))

mut sillon ku seurustelin nii aloin koko ajan kiinnittää enemmän ja enemmän huomioo ulkonäköön ja olin kai periaattees kauneimmillani, mut silti ihmiset oli vähän huolissaan koska en enää vaikuttanu nii tyytyväiseltä koska sairastuin syömishäiriöön lopulta....

ihmiset sano sillonki et olin kuulemma kauneimmillani vähän pyöreänä ja ilosena.

Vierailija
13/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 20 vuotta. Olen nyt viiskymppinen. Tietynlainen tasapainoisuus, joka näkyy mm. halusta pitää  itsestään jollakin tavalla huolta (esim. hygienia) ja itsevarmuus yhdistettynä empatiaan ja positiivisuuteen, se vetää puoleensa.

Vierailija
14/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sanoo olleensa alle 20v kun silloin ollaan epävarmoja itsestä vaikka useimmille siihen ne parhaat vuoden osuvat

-ei todellakaan osu... :D:D:D ootko joku pedari vai miten voit väittää että teinit on kauniimpia ja seksikkäämpiä ku jotkut päälle 20 v? :D ei kyllä mun mielestä ainakaan.

Vierailija
15/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.

Vierailija
16/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestin 13 kirjoittaja ja jatkan: olen siis naimisissa, toista kertaa. Minulla on kaksi lasta. Sekä exäni että nyxäni ovat molemmat pitäneet minua kauniina, mutta se ei ole ollut tunteeni perusta vaan henkinen tasapaino yhdistettynä fyysiseen terveyteen, johon kuuluu aktiivinen liikunta. Eli tuntemus seksikkyydestä tulee itsestäni sisältäpäin ja kumpuaa elämänhallinnasta.

Vierailija
17/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman päällä kolmekymppisenä umpirakastuneena ja rakatettuna. Olin itsevarma, rento ja onnellinen, se sai hehkumaan ja pitämään itsestäni myös parempaa huolta.

Vierailija
18/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? En ole mikään seksilelu!

Vierailija
19/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, 43-vuotiaana. Itse olen viimeinkin supertyytyäinen peilikuvaani. Hauskaa olisi ollut kokea näin parikymppisenä, mutta silloin olin epävarma kaikesta.

Vierailija
20/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.

Miksi suurin osa pikkulasten (kotiäideistä) on kulahtaneita, mutta välillä näkee treenatun, laitetun äidin sipsuttelevan kauniisti korkkareissa rattaita työntäen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän