Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"

Vierailija
09.02.2019 |

Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähes 30-vuotiaana. Aiemmin olin plösömpi, en osannut pukeutua enkä meikata yhtä hyvin/siististi. Teininä varsinkin naama oli todella pyöreä babyface, ei mikään siro ja sievä.

Vierailija
82/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä suoraan sanottuna oikein koskaan. En ole pitänyt itseäni koskaan naisellisena. Näin keski-iän kynnyksellä vielä vähemmän kuin ennen :D

Vierailija
84/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Ikä ja itsetuntemus tuo itsevarmuutta, ja se jos mikä saa tuntemaan itsensä seksikkääksi. Avuksi on mies joka antaa ymmärtää olevansa varsin tyytyväinen tarjontaan. Lisäksi liikunta vaikuttaa siihen millaiseksi kehonsa kokee vaikka se ei näkyisi missään.

Olen 33-vuotias, meikkaamisesta luopunut, ylipainoinen äiti-ihminen jonka vartalo ei millään objektiivisella mittarilla ole koskaan ollut minkään (länsimaalaisen, nykyaikaisen) kauneusnormin mukainen.

Vierailija
85/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen olisi 20v seksikkäimmillään, mutta on liian arka

Arkuudessa ei ole mitään pahaa. Se on seksikästä!

Vain luusereille, jotka tuntevat vallanhalua parisuhteessa.

Vierailija
86/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana, 162/54. Olin tiputtanut aika paljon kiloja (+10) ja se sellainen aikuisuuteen asti seurannut lapsen pyöreys oli poissa. Olin siis tosi timmissä kunnossa ja kaikki vaatteet istui täydellisesti, eikä löllövatsaa ollut vaan vatsalihakset. Satuin myös samaisena vuonna lähtemään vaihto-opiskelemaan ulkomaille ja ekaa kertaa sain kokea sen että miehet iskivät oikealta ja vasemmalta. Mulla oli mistä valita.Tunsin itseni ekaa kertaa todella halutuksi ja seksikkääksi. Suomessa mua ei pahemmin kukaan ollut yrittänyt iskeä, vaikka mikään järisyttävä tankki tai rumilus en ollut. Ja kyllähän siellä reissussa sitten yhteen mieheen pintaa syvemmin tutustuin ja hän opetti uusia taitoja pedissä. Mies oli herrasmies ja käytiin yhdessä hakemassa mulle seksikkäät alusvaatteet (ja kyllä ne nostivat seksikkyystasoani jopa korkeammalle! Huh huh) ja muutenkin hän taisi hemmoitella mut pilalle. Omasta tahdosta jätin miehen koska tavoitteenani oli muuttaa toiseen maahan joka on toisessa maanosassa. Kaukosuhde ei tuntunut mun jutulta. Ilmeisesti rakastunut en silloin ollut, se oli seksinhuumaa joka kesti 4kk. Ja lämmöllä muistelen tätä tuttavuutta koska yhtä hyvää ei ole eteen sen jälkeen tullut.

Vierailija
87/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen olisi 20v seksikkäimmillään, mutta on liian arka

Arkuudessa ei ole mitään pahaa. Se on seksikästä!

Vain luusereille, jotka tuntevat vallanhalua parisuhteessa.

Arvostan enemmän kokemattomia ja arkoja kuin kokeneita. Kaikilla ei ole maksullisten kokemusta. En näe mitään pahaa kokemattomuudessa, arkuudessa tai ujoudessa.

Vierailija
88/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä hyväksikäytti ensimmäisen kerran vauvana, joten en tiedä. Mitä seksi on? Kuljetan itseäni paikasta toiseen, kunnes kuolen.

Voi ei :(

Ehkä jos keskustelisit vaikka sähköpostilla alkuun ja löytäisit jonkun kivan ja sitä kautta selviäisi jonain päivänä mitä rakkausperusteinen seksi on?

Vierailija
89/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta näytin n. 30-40-vuotiaana. Pahin lapsenpyöreys oli hävinnyt. Nyt lähemmäs viisikymppisenä kroppa on kyllä urheilun myötä parempi kuin tuolloin.

Vierailija
90/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kukoistuskausi tulee eriaikaan.

Jotkut on parhaillaan kakskymppisinä ja rupsahtavat melko nuorina.

Toiset ovat parikymppisinä mitäänsanomattomia ja puhkeavat kukkaan myöhemmin. Nähty on.

Vierailija
91/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 28-vuotiaana koen olevani erittäin seksikäs. 18-vuotiaana tilanne oli täysin eri.

kropan mitat: sama

hiukset: sama

meikki: sama

pukeutuminen: sama

ryhti: lysähtänyt --> ryhdikäs

olemus: arka --> itsevarma

itsetunto: itseinho --> itsensä hyväksyminen 

Vierailija
92/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 38-vuotiaana, juuri eronneena. Se en ollutkaan minä, vaan kehno suhde/väärä puoliso.

Vierailija
93/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-20v, juuri kukkaan puhjennut. Nuori, raikas ja viaton ;)

Toi on jonkun perv*n sedän kirjoittama. Hyh. 

Vierailija
94/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17-20v, juuri kukkaan puhjennut. Nuori, raikas ja viaton ;)

Toi on jonkun perv*n sedän kirjoittama. Hyh. 

Tai sitten normaalin, viriilin miehen, jonka tunne-elämää ei vanhempi nainen voi hyväksyä.

Vierailija
95/105 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.

offtopic: MILF on oman äidin ikäinen, hyvin säilynyt nainen/äiti. Eli 20 v pojalle milffi on noin 40 - 60 v nainen. 

Väärin: se on äiti jota haluaa naida. Ei mitään tekemistä oman äidin iän kanssa.

Vierailija
96/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sanoo kokeneensa alle 20v vaikka tutut miehet varmaan sanoisi niin jokaisesta naisesta jos olisi tuntenut nämä koko iän

Vierailija
97/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 36v eteenpäin, huippu 40+. Vielä ei ole tuo tunne kadonnut, olen nyt 59v. Ennen tuota olin tosi epävarma itsestäni (kiitos exän) mutta eron jälkeen tajusin olevani ihan ok.

Näinä vuosina olen lihonut laihasta normaalipainoiseksi ja saanut 4. lapseni.

Vierailija
98/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana. Olin sinkku, hyvässä kunnossa, riittävästi rahaa huolehtia itsestä... Ja seksiä komeiden miesten kanssa. :) Nyt 30-vuotias ja varattu. Kesä 2017 <3

Vierailija
99/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen lukiosta noin 30:n korville.

Vierailija
100/105 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Vastaeronneena, ennen eroa oman olemukseni löytäneenä, erostressissä sopivasti hoikistuneena. Elämänilo on palannut, jaksan ja haluan vähän laittautua, on taas itsevarma olo.

Ulkona käydessä saa jatkuvaan karistaa miehiä kimpusta, välillä naisiakin. Ja jostain syystä on fiksumpia lähestyjiä kuin parikymppisenä, kun tuli kaiken maailman sikamaisuuksia vastaan. Kivaahan tää on :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme