Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"
Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne
Kommentit (105)
18-25-vuotiaana olin parhaimmillani. Hoikka, raikkaan ja luonnollisen kaunis. Sain tuohon aikaan miehiltä huomiota. Nyt nelikymppisenä huomiota tulee vain eronneilta tai alkoholisoituneilta keski-ikäisiltä tai eläkeläisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen olisi 20v seksikkäimmillään, mutta on liian arka
Arkuus on seksikästä. Tuolloin naiset ovat raikkaan nuorekkaita ja luonnollisia. Ei katkoroituneita existä tilittäviä ylipainoisia täti-ihmisiä.
37v
Eron jälkeen laihduin ja treenasin itseni varsin vetäväksi pakkaukseksi ja itsetunto oli huipussaan. Siitä se jäi päälle kyllä vaikka 10 kg on tullut takaisin - onneksi tuli myös uusi ihana parisuhde.
Ehkä 20-21v. Nyt 26v. Ennen oli lautavatsa ja isot tissit. Nyt näkyy vyötäröllä heti kun syö roskaruokaa, se turvotuksen määrä... lisäksi pukeudun konservatiivisemmin, koska mielestäni ikäisen tulee pukeutua jo hieman pidempään hameeseen, kun just ja just pyllyn peittävään.
40-vuotiaana kun mulla oli mania.
20-vuotiaana olin seksikkäin ja itsevarmin. Luonnollisen kaunis ja hoikka.
Nyt 40-vuotiaana voin tunnistaa itselläni tuon aiemmin mainitun kynityn riikinkukkokampauksen...monivärjätyt hiukset, ylipainoa on tullut 30 kiloa, kaksi lasta, kaksi tatuointia ja usea mieskokemus.
+30 joo olihan se vartalo hoikka ja nätti nuorempana. Nyt kuitenkin osaan siitä vasta nauttia, eikä se paha ole malliltaan vieläkään. Tähän ei kuulu mikään miesten miellytys enää korkkareissa. Itsevarmuus ja omat hyvät piirteet kääntää kyllä päät.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset 20 vuotta. Olen nyt viiskymppinen. Tietynlainen tasapainoisuus, joka näkyy mm. halusta pitää itsestään jollakin tavalla huolta (esim. hygienia) ja itsevarmuus yhdistettynä empatiaan ja positiivisuuteen, se vetää puoleensa.
On aikakin alkaa huolehtia omasta hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen olisi 20v seksikkäimmillään, mutta on liian arka
Arkuudessa ei ole mitään pahaa. Se on seksikästä!
35-vuotiaana. Nuorempana olin hoikka ja kaunis, mutta en koskaan tuntenut olevani sitä vaan pidin itseäni koko ajan rumana ja lihavana. Lisäksi minulla oli useampi peräkkäinen suhde, joissa mies painoi itsetuntoani alas liehittelemällä muita. Vasta päälle kolmekymppisenä, oltuani yksin joitain vuosia katsoin ekan kerran peiliin ja ajattelin spontaanisti että olenpas aika hyvännäköinen nainen, ja hoikkakin! Siitäkin huolimatta, että painoa on 15 kiloa enemmän kuin nuorena lihavuuttani harmitellessani.
Nyt 10 vuotta myöhemmin naama on lähtenyt vähän rypistymään, mutta siitä huolimatta koen edelleen olevani haluttavampi kuin parikymppisenä. Nyt on mieskin, joka osoittaa sen ja toisaalta miesten mielipiteet ovat myös menettäneet merkitystään joten tuskin se kauheasti asiaan vaikuttaisi vaikka ei osoittaisikaan.
22-vuotiaana! Minulla oli unelmien poikaystävä ja olin luonnollisen kaunis ja hoikka. Kävin häpeilemättä rannalla bikineissä ja keräsin katseita.
Nyt 20-vuotta ja kiloa myöhemmin minua ei saisi houkuteltua julkisille rannoille tai pukemaan muuta kuin peittävän tunikan päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.
Miksi suurin osa pikkulasten (kotiäideistä) on kulahtaneita, mutta välillä näkee treenatun, laitetun äidin sipsuttelevan kauniisti korkkareissa rattaita työntäen.
Samaa miettinyt! Eikä aina voi vedota säähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.
Miksi suurin osa pikkulasten (kotiäideistä) on kulahtaneita, mutta välillä näkee treenatun, laitetun äidin sipsuttelevan kauniisti korkkareissa rattaita työntäen.
Samaa miettinyt! Eikä aina voi vedota säähän.
Varmaan helppous ja asenne on syynä. Ne laittautuneet ovat useimmiten venäläisiä tai muusta kulttuurista, jossa enemmän laittaudutaan. On kyllä nykyään lisääntynyt jonkin verran suomalaistenkin keskuudessa, ettei olla kulahtaneita.
En ymmärrä miksi pitäisi tuntea itsensä seksikkääksi missään elämän vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit ei yleensä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin hyviä, että pukevat itse ne verkkosukkikset, minihameen ja korkkarit kun lähtevät ulkoiluttamaan lastansa rattailla. Nykyään vaatetus ei ole sukupuolisidonnaista, joten miehet voivat pitää niitä vaatteita ihan itse mistä sattuvat tykkäämään <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit ei yleensä ymmärrä.
Tai viisaat naiset, jotka ymmärtävät, että miesten luoma naiskuva on naisten alistamista objektiksi. Media aivopesee seksikkyyteen mainoksilla ja rooleilla ja antaa kuvan millainen nainen on pidetty ja hyväksytty. Sitten naiset epätoivoissaan ja miesten huomiota saadakseen yrittävät epätoivoissaan täyttää tuota heille asetettua naiskuvaa.
N. 30-vuotiaana kahden pienen lapsen äitinä. Lasten ansiosta tuli syötyä terveellisesti, liikuttua enemmän ja nukuttua säännöllisemmin (kyllä, eivät valvottaneet mutta järki sanoi että mene nukkumaan kun lapsetkin menevät). Iho ja hiukset voivat paremmin kun ei meikannut eikä hiuksia käsitelty koko ajan kuumalla raudalla jne.
Silloin tuli myös parisuhteen ulkopuolelta huomiota ihan hirvittävästi. Naapurin itseäni nuorempi mies kertoi myöhemmin katselleensa mua niin paljon, että rouva vaati muuttoa. Baariin kun joskus pääsi, niin seuraa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Ja kun menin töihin, ensimmäisissä illanistujaisissa kolme työkaveria koitti iskeä. Tosin parisuhde kukoisti niin hyvänä, että nauroin vain näille muille yrittäjille.
En kokenut olevani kovinkaan kaunis alle 20-vuotiaana ja yli 20-vuotiaana sitten pikku hiljaa tuli sitä itseluottamusta. Nyt yli 40-vuotiaana olen ylipainoinen mamma, enkä todellakaan ole haluttava tai kaunis.
Jos olet lapsena ruma, vikaa voi olla vanhemmissasi. Mutta jos oot viellä 50 vuotiaana ruma, saat syyttää vain itseäsi ja omia valintojasi
Juuri nyt, 54-vuotiaana. En ole turvoksissa enkä pinnoita itseäni muulla kuin aurinko- tai kosteusvoiteella.
Kauneus ja seksikkyys tulee itseluottamuksesta, ei purkista tai rasvaprosentista.