Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"

Vierailija
09.02.2019 |

Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 27-32-vuotiaana. Oli aikaa ja rahaa panostaa omaan itseen ja hyvinvointiin. Sitä ennen ei ollut rahaa, eikä ehkä itsevarmuuttakaan riittävästi.

Sitten myöhemmin kun lapset syntyivät ei aika enää riitä omiin juttuihin. Olen myös onnettomampi ja stressaantuneempi kuin koskaan ennen. Päällisin puolin elämä pitäisi kuitenkin olla kunnossa. On perhe, kohtalainen toimeentulo, tarvittava materia jne. Silti arki tuntuu kiireiseltä ja raskaalta. Vastuu painaa koko ajan. Odotan vain aikaa, kun lapset muuttavat pois.

Nyt olen neljäkymmentä ja olen ollut viimeiset 20 vuotta, pois lukien raskaudet, +-2kg samoissa mitoissa. Joten lihomisesta tai laihtumisesta tuskin johtuu.

Vierailija
22/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-45-vuotiaana (olen nainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, 38 v. Kaksi lasta. En ole tehnyt mitään, vain nauttinut elämästä.

Vierailija
24/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-37v, harrastin paljon liikuntaa, ei ollut stressaavaa työtä ja taloudellinen tilanne oli aika huoleton, olin muutenkin tyytyväinen elämään ja koin tulevaisuuden valoisana, kasvoissa ei ollut vielä selviä vanhenemisen merkkejä

Vierailija
25/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaimmillani nyt 50-60 välissä. Olin nuorenakin kauniin söpö, mutta en olisi ikinä uskonut millainen nainen minusta kuoriutuukaan vielä tässä iässä. Olen aina rakastanut liikuntaa ja yksinkertaista elämää, niin ehkä se vaikuttaa myös asenteisiin ja ulkonäköön.  En ole epävarma enää mistään.

Vierailija
26/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 27v.Oli varmaan kiva tilanne elämässä ja itsevarma olo,jotka säteili ympärille.Olin aika paljon menossa ja miesten huomio baareissa ym ruokki sitä fiilistä.Oli myös mahdollista satsata itseen kun oli opiskelut takana ja työpaikka.Tarkoitan ihan vaatteita jne.

Nyt oon yli 40v ja jotain puuttuu,vaikka seksistä nautin ja seksitulanteessa tunnen itsevarmaksi oloni.En silti mitenkään yhdistä enää itseeni sanoja seksikäs,pantava tms.

Vierailija
27/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tässä ennen 40 vuoden ikää. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Laihdutan ja kun vielä semmoiset 5 kg lähtee niin kaikki ihanat vaatteeni mahtuvat kiristämättä päälleni.

Vierailija
28/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä hyvä olo ja omassa kropassa viihtyminen olisi yleisempää kun ikää tulee. Itse en haikaile parikymppistä minääni. Varmasti silloin täytti paremmin kaikki yleiset haluttavuuden normit, mutta en osannut samalla tavalla nauttia siitä kuin nyt aikuisempana, joten haaskuuseen se kaikki meni. Nyt on juuri sopiva aika rietastella miehen kanssa, kun kaikki epävarmuus ja kainous on jäänyt matkan varrelle.

N38

Vierailija
29/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.

Miksi suurin osa pikkulasten (kotiäideistä) on kulahtaneita, mutta välillä näkee treenatun, laitetun äidin sipsuttelevan kauniisti korkkareissa rattaita työntäen. 

Jaa a, johtuisko tuosta järjettömästä määrästä loskaa? Itse sipsutan Kuomilla. 😂

Vierailija
30/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori mutta sanoisin että 16 vuotiaana. Nyt olen jo niin kyllästynyt miehiin että tuskinpa ainakaan niitä viehätän. Noh en tosin nuorempanakaan kovin paljon mutta olin varmaan paljon hymyilevämpi.

N22

Vierailija
31/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v, 165 cm/50 kg, maniasta saatu uskomaton itsevarmuus. Pääsin eroon neitsyydestäni ja miehiä oli kymmeniä muutaman kuukauden sisällä.

Vierailija
32/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35+ iässä. Painoa on saman verran kuin nuorempana, mutta yhtä timmi en ole kuin 10 vuotta sitten. Itsevarmuus ja tyytyväisyys omaan ulkonäköön on silti vain noussut vuosi vuodelta. Nainen siis olen.

Vierailija
33/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin 16-19-vuotiaana, seuraavan kerran n. 25-vuotiaana. Tuolloin olin hoikimmillani ja panostin eniten ulkonäkööni.

Vierailija
34/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-23 vuotiaana. En ollut laiha tuolloin, mutta melko hoikka. Rahaa ei silloinkaan ollut varaa laittaa itseeni, mutta iho oli ainakin kuulaampi, jämäkämpi. Nykyään näytän väsyneeltä koko ajan. Painolla ei väliä, kun raskaudet ovat jättäneet jälkeensä roikkuvan mahan ihon. Mutta näillä mennään.

Vierailija
35/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin tietämissä koin olevani viehättävimmilläni, kun mittarina silloin oli enemmän ulkoinen, eli muiden kiinnostus itseen. Sen jälkeen uudelleen lähemmäs 40 vuotiaana, mutta sillä erolla että tunne on enemmän sisäinen, eikä siihen juurikaan liittynyt vertailua muihin tai huomiontarvetta. Jonkinlaista "puhdasta" seksuaalisuutta - enemmän sitä sisäistä tunnetta ja itsensä kanssa sinut olemista (jos kukaan ymmärtää mitä tällä tarkoitan :p)

Vierailija
36/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pian 30v iässä. Olen todella hyvässä kunnossa fyysisesti ja teen juuri niitä asioita elämässä mitä haluan :) Nuoruuden epävarmuus on kokonaan poissa, eikä ryppyjä ole ehtinyt vielä ilmestymään, vaikka lapsiakin on kaksi. En voisi olla tyytyväisempi!

Ja kyllä, saan myös huomiota miehiltä, etenkin nuoremmilta.

Vierailija
37/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmenkympin jälkeen. Painolla ei mitään väliä, sitä on 10kg enemmän, en kuitenkaan ole lihava. Sitä on todellakin itsevarmempi, tietoisempi itsestään ja seksuaalisesti ja muutenkin avoimempi ja rennompi. Miehet pörrää kuin kärpäset hunajan ympärillä. Oli niitä parikymppisenäkin, mutta se oli jotenkin erilaista. Nyt ne käy kuumana.

Vierailija
38/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-37-vuotiaana oli missi-olo. Mutta nyt, vasta 43-vuotiaana, tunnen olevani kypsä nainen ja seksikkäämpi kuin koskaan aiemmin. Ainakin sisäisesti!

Vierailija
39/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 30-vuotiaana. 

Vierailija
40/105 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmenkympin tietämissä koin olevani viehättävimmilläni, kun mittarina silloin oli enemmän ulkoinen, eli muiden kiinnostus itseen. Sen jälkeen uudelleen lähemmäs 40 vuotiaana, mutta sillä erolla että tunne on enemmän sisäinen, eikä siihen juurikaan liittynyt vertailua muihin tai huomiontarvetta. Jonkinlaista "puhdasta" seksuaalisuutta - enemmän sitä sisäistä tunnetta ja itsensä kanssa sinut olemista (jos kukaan ymmärtää mitä tällä tarkoitan :p)

Samat fiilikset. Ei tuo tunne itselläni liity mitenkään mihinkään laittautumiseen tai hoikkuuteen. Tunnen oloni hyväksi, tiedän että pystyn nauttimaan ja tuottamaan nautintoa. Olo on voimakas ja hyvä, riippumatta siitä mitä on päällä tai miten hiukset on.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä