Minkä ikäisenä ja missä elämänvaiheessa olet kokenut olleesi kaikkein "haluttavin, seksikkäin, viehättävin"
Olitko silloin hoikimmillasi vai rinnat turvoksissa vai oli aikaa ja rahaa panostaa itseensä vai mies joka sai sinut tuntemaan itsesi erityiseksi jne
Kommentit (105)
Moni nainen olisi 20v seksikkäimmillään, mutta on liian arka
29-37 vuotiaana yh:na. Olin hoikka, timmissä kunnossa, elämäniloinen ja vientiä riitti.
26. Olin reissuissa ruskettunut ja kiinteytynyt, kasvoilta vielä virheetön ja ehkä muutaman kilon hoikempi mitä nyt (nyt oon 32 ja aavistuksen alkaa ikä näkymään kasvoissa, jos on huono valo ja lapsi venytti mahaa ja levensi reisiä). Miehiä pörräsi ympärillä niin, että sai innokkaimpia potkia pois. Vakisuhteessa olen ollut jo yli kymmenen vuotta, mutta liikkuva elämä houkutti ihailijoita.
MIehen vastaus: olin noin 45 vuotias, lihasmassaa salilta oli paljon mutta vielä sellainen nuorekas olemus. Moni piti alle nelikymppisenä.
40-47. Rupesin harrastamaan liikuntaa, olin timmimmässä kunnossa ja energisempi kuin nuorena vaikka painoa enemmän, olin enemmän sinut itseni kanssa seksuaalisesti.
25v. Kroppa oli tikissä ilman treeniä ja pää terävä kuin partaveitsi. Vaimo tykkäsi, kun jaksaminen oli muutenkin huippuluokkaa.
32-vuotiaana. Tapasin silloin mieheni ja olin umpirakastunut, lisäksi hän kehui minua kauniiksi joka päivä.
Silloin, kun sain epätoivottua huomiota. Nyt en saa toivottua huomiota.
32vuotiaana. Olin silloin elämäni parhaassa fyysisessä kunnossa, kroppa oli aivan mieletön <3 oli mahtava sovittaa vaatteita sovituskopissa, kun laittoi ihan minkä tahansa rätin päälleen, niin se näytti hyvältä, koska kroppa oli niin hyvä.
Olin myös itsevarmempi kuin nuorempana.
Voi kun joskus sais kroppansa vielä siihen kuosiin!
En koskaan ja mulla ruma kroppa siis sellainen miesmäinen tasapaksu, lättänä perä ja isot rinnat. Läski kertyy yläkroppaan ja alakroppa pieni. Ihailen ja kadehdin aina niitä jotka ovat saaneet sopusuhtaisen rungon. Löysillä isokokoisilla vaatteilla täytyy aina peittää vika runkoisuutta. Näen kyllä samanlaisia runkoja naisilla mutta ne vaan menee tiukoissa vaatteissa välittämättä muodoistaan.
Ehdottomasti nyt nelikymppisenä. Nuorempana olen ollut toki sileämpi ja timmimpi mutta armottoman epävarma ja seksuaalisuus on ollut juuri sellaista ulkoista toisten miellyttämistä.
Nyt suorastaan tihkun seksiä ja olen huomannut, että vientiäkin riittää niin paljon kuin haluan. Seksikkyys ja haluttavuus ei ole pelkästään ulkonäöstä tai jostain tietystä iästä riippuvaa: itsevarma, nauttiva ja halukas nainen on seksikäs.
N42
Nyt 33-vuotiaana seurustellessani 21-vuotiaan kauniin naisen kanssa.
23-vuotiaana, rintojen pienennysleikkauksen jälkeen. Setämiehet jätti rauhaan 10 vuoden piinan jälkeen ja sain omassa tahdissa miettiä mistä tykkään, miten pukeutua ja meikata ilman kommentteja. Itsevarmuus nousi huippuun ja tunsin itseni seksuaalisesti vapautuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmenkympin tietämissä koin olevani viehättävimmilläni, kun mittarina silloin oli enemmän ulkoinen, eli muiden kiinnostus itseen. Sen jälkeen uudelleen lähemmäs 40 vuotiaana, mutta sillä erolla että tunne on enemmän sisäinen, eikä siihen juurikaan liittynyt vertailua muihin tai huomiontarvetta. Jonkinlaista "puhdasta" seksuaalisuutta - enemmän sitä sisäistä tunnetta ja itsensä kanssa sinut olemista (jos kukaan ymmärtää mitä tällä tarkoitan :p)
No mä mietin just samaa!
Aloitin seurustelun 24-vuotiaana, enkä ymmärtänyt omasta seksualisuudestani juuri mitään. Sitten oli pidempi suhde, ja vielä pidempi yksinolo eron jälkeen... Tajusin, että vaikka näytin hyvältä, luulin sen olevan sama asia kuin seksikkyys. Mutta kenen seksuaalisuutta oikein mietin, toisten kun he katsovat minua!? Minun oma asenteeni seksiin, sen tiedostaminen mitä minä haluan, on kehittynyt vasta viime vuosina. Harmi, että olen ollut vähän hitaasti kypsyvää sorttia. Toisaalta hyvä että edes joskus...
Kyllä ne silti jossain määrin menevät käsi kädessä, että näyttää hyvältä muidenkin silmissä. Jos menee kananpersetukka riikinkukon värisenä, nenärengas heiluen, 100 kg ylipainoisena, ja vaikka tuntisi itsensä kuinka seksuaaliseksi, niin kyllä muiden silmissä se seksikkyys loistaa poissaolollaan.
16-v kohdalle osuu naisen huippu kauneudessa ja viehättävyydessä ja sitten alkaa alamäki. Näin se on.
T. Jason S
Vierailija kirjoitti:
25-30v .2 pienen lapsen äitinä. Olin hoikka ja huoliteltu, oikein milf :) oli aikaa kotona ollessa pitää itsestä huolta ja laittautua, moni ihmetteli miten voin olla äiti kun olin niin nuorekas ja kaunis. Olin tosi itsevarma ja ylpeä itsestäni sekä onnellinen, pidin tärkeänä etten rupsahda lasten myötä.
offtopic: MILF on oman äidin ikäinen, hyvin säilynyt nainen/äiti. Eli 20 v pojalle milffi on noin 40 - 60 v nainen.
Nyt 39 - vuotiaana. Kokemusta kahdesta suhteesta, joihin itse olen tehnyt aloitteen. Minulla on nyt ihana huomaavainen miesystävä, joka välinpitämättömän exän jälkeen on nostanut itsetuntoa ja tunnen itseni haluttavaksi. Lisäksi minuun on ihastunut mies, joka on monta vuotta minua nuorempi. Aikaisemminkin miehet eivät ole minua noteeranneet.
Isä hyväksikäytti ensimmäisen kerran vauvana, joten en tiedä. Mitä seksi on? Kuljetan itseäni paikasta toiseen, kunnes kuolen.
16-vuotiaana. Sain huomiota vähän liikaakin, eli kadulla liikkuessa ahdisteltiin ja koko ajan tuli kommentteja ulkonäöstä.
Sitten lihoin ja saan olla rauhassa.
No mä mietin just samaa!
Aloitin seurustelun 24-vuotiaana, enkä ymmärtänyt omasta seksualisuudestani juuri mitään. Sitten oli pidempi suhde, ja vielä pidempi yksinolo eron jälkeen... Tajusin, että vaikka näytin hyvältä, luulin sen olevan sama asia kuin seksikkyys. Mutta kenen seksuaalisuutta oikein mietin, toisten kun he katsovat minua!? Minun oma asenteeni seksiin, sen tiedostaminen mitä minä haluan, on kehittynyt vasta viime vuosina. Harmi, että olen ollut vähän hitaasti kypsyvää sorttia. Toisaalta hyvä että edes joskus...