Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?

Vierailija
09.02.2019 |

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kommentit (405)

Vierailija
1/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli torstaina kärryssä sipsiä, punaista lihaa, kaksi laatikkoa olutta, siideriä, limua, salaattitarpeita - karkkia ei ollut, mutta leivontatarpeita suolaiseen ja makeaan.

Meillä oli eilen 16 vierasta tupareissa.

Maukas keitto olisi itse asiassa ollut ihan hyväkin tarjottava, mutta päädyin muuhun. Että jos näit minut, niin olisit varmaan saanut sätkyn.

Vierailija
2/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli torstaina kärryssä sipsiä, punaista lihaa, kaksi laatikkoa olutta, siideriä, limua, salaattitarpeita - karkkia ei ollut, mutta leivontatarpeita suolaiseen ja makeaan.

Maukas keitto olisi itse asiassa ollut ihan hyväkin tarjottava, mutta päädyin muuhun. Että jos näit minut, niin olisit varmaan saanut sätkyn.

Ymmärrän juhlat ja niissä kuuluukin herkutella. Mutta kun ihmisistä näkee että ruokavalio ei ole kunnossa kun ylipainoa on sellaiset vähintään 50kg. Miksi siltikin jatketaan sitä syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina muita arvostellessa ( tai esim. heidän tekemiään ostoksia) muista ettet tiedä heidän taustoja. Jospa sitä tarjottavaa ostetaankin ihan muillekin kuin pelkästään omiin tarpeisiin.

Vierailija
4/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, mitä haluat tältä keskustelulta? Julistaa omaa ylemmyyttäsi ja kauhistella muiden huonoja valintoja? Miksi tämä aloitus?

Vierailija
5/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaat voileivät ja maukas keitto. ❤️

Vierailija
6/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisten ruokaostokset?

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Ja ylipainoinenkin olen, olisit saanut rauhassa kauhistella.

Vierailija
7/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, mitä haluat tältä keskustelulta? Julistaa omaa ylemmyyttäsi ja kauhistella muiden huonoja valintoja? Miksi tämä aloitus?

Ihmettelen vain miksi jotkut ihmiset eivät syö ruokaa vaan päivästä toiseen herkkuja ja eineksiä. Minusta se on kovin surullista. Halusin keskustelua aiheesta mikä on herkuttelua palstailijoille. Kyllä minäkin herkuttelen, mutta en kyllä todellakaan vedä mitään kokonaista sipsipussia ja siihen suklaalevyä ja olutta päälle

Vierailija
8/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole herranjumala, tavallinen nainen vain, mutta mitäpä se sinulle muitten syömiset kuuluu. Huolehdi omista asioistasi ja omehiljaa.

Vierailija
9/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silloin elämän sisältö ja/tai sairaus.

Enemmän ihmettelisin, jos sairaalloisen lihavalla olisi kärryssä vain terveellistä ja monipuolista ruokaa (ja silloin tulisi heti mieleen, että hän on päättänyt yrittää elämäntapamuutosta).

Aloittaja saa selvästi jonkinlaista moraalista tyydystä ällistellessään syömishäiriöisten sairautta (= yli 50 kg ylipainoa).

Vierailija
10/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kuulostat ihan mun appiukolta.

Hän paheksuu silmät pullollaan herkkujen ostamista kaupasta. Oikein menee perjaintaisin kyttäämään karkkiosastolle, että saa paheksua herkkuja ostavia.

Itse on tosin jäänyt kiinni rattijuopumuksesta, mutta siitä ei puhuta.

Alkoholia ostavia hän ei paheksu :D

Vierailija
11/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta muiden ostokset, miksi edes pitäisi? En varmaan tule ikinä tajuamaan sitä, että pohditaan ja kauhistellaan muita. Aivan älytöntä ja täysin hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
12/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän juhlat ja niissä kuuluukin herkutella. Mutta kun ihmisistä näkee että ruokavalio ei ole kunnossa kun ylipainoa on sellaiset vähintään 50kg. Miksi siltikin jatketaan sitä syömistä.

Mistä sä tiedät ostoskärryn perusteella mihin ne menee?

Tottakai moni syö epäterveellisesti ja herkuttelee liikaa, mutta vedät johtopäätöksiä jonkun randomin ihmisen ostoskärry sisällön perusteella?

Oli näkyvästi raskaana kun kävin Alkossa ostamassa mm. Koskenkorvaa, viiniä ja lonkeroa melko ison määrän. Jos olisit ollut siinä mun takana, niin olisitko ajatellut että juon ne itse?

Ostin suvun perinteisiin rapujuhliin sinä vuonna alkoholit. Itse en juonut niistä pisaraakaan. Ja meitä oli monta juhlijaa.

Vierailija
13/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain miksi jotkut ihmiset eivät syö ruokaa vaan päivästä toiseen herkkuja ja eineksiä. Minusta se on kovin surullista. Halusin keskustelua aiheesta mikä on herkuttelua palstailijoille. Kyllä minäkin herkuttelen, mutta en kyllä todellakaan vedä mitään kokonaista sipsipussia ja siihen suklaalevyä ja olutta päälle

Mistä sinä tiedät syövätkö he herkkujen lisäksi myös kunnon ruokaa? Mutta niin, nyt olet päässyt kauhistelemaan ja surkuttelemaan ja julistamaan omat kohtuulliset elämäntapasi. Helpottiko?

Vierailija
14/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisten ruokaostokset?

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Ja ylipainoinenkin olen, olisit saanut rauhassa kauhistella.

Tuo kuulostaa ihan ok:lta. Mutta monille on tyyliin salaatti=italiansalaatti, terveellinen itsetehty ruoka =kalapuikot ja valmismuusi pakkasesta. Ja siihen päälle ne herkut vielä.

Vierailija
15/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä AP:n kanssa. Aivan kuvottavaa välillä katsoa miten suomalaiset syö, ei olla yhdysvalloista kaukana enää.

Etenkin kesällä sitten näkee kun satakiloiset valaat vielä mättävät jäätelöä kiskalta kaksin käsin. Pahaa tekee. Ja mikä parasta, hyvinvointivaltio kustantaa diabeetikoiden kekkerit...

Valas painaa tuhansia kiloja.

Vierailija
16/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelen hyvällä ruoalla. Toisinaan leivoin jotain, välillä suolaista, välillä makeaa. Karkkia, lukuunottamatta salmiakkiaskeja, suklaata (jos se ei tule leivontaan), sipsejä, keksejä tms. ei tule ostettua juuri koskaan, popcornia silloin tällöin.

Limsoista oon heikkona San Pellegrinon limonataan. Muuten en limsoista välitä mutta tuota tulee ostettua tölkillinen aina välillä.

Vierailija
17/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko, että kertyneellä rasvalla pitäisi elellä kunnes on taas normaalipaino saavutettu?

Et vissiin tiennyt, ettei se toimi niin. Ylipainoinenkin voi kuolla nälkään jos hän ei syö.

Vierailija
18/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle illalle ostin juustoja ja omenoita. Syön niitä yhdessä, sopii hyvin yhteen mielestäni. Ei sen terveellisempää kuin sipsit ja suklaa. Mutta varmaan ap ei olisi saanut paskahalvausta jos olisi mun ostokset nähnyt. Joskus saatan ostaa juustonaksujakin. 

Ihan naurettavaa ja säälittävää kytätä muiden ostoksia.  

Vierailija
19/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ihan oikeasti, mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
20/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt meidän kaikkien on vaan todettava, että ap.llä on elämänhallinta kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme