Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nancy Pelosi Trumpin painajainen

Vierailija
09.02.2019 |

Meille annettiin täällä kuva, että tämä Nancy Pelosi (USAn edeustajahuoneen uusi puhemies) olisi älykäs, sanavalmis Trumpin painajainen. Kävin katsomassa juutuubista Nancystä muutaman videon, samalla katsoin muutaman videon hehkutetusta Ocasio Cortezista. Katsoin myös kokonaan Trumpin State of Union -puheen.
Sitä vaan, että oli silmät avaava kokemus. Suosittelen.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo vasemmiston räpistely ja valehtelu huvittavaa. Trump on mahtava presidentti, olisipa Suomellakin hänen kaltainen.

Media maalaa Suomessa kyllä todella yksipuolisen, jos ei ihan valheellisen kuvan Trumpista ja hänen tekemisistä.

Vierailija
2/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo vasemmiston räpistely ja valehtelu huvittavaa. Trump on mahtava presidentti, olisipa Suomellakin hänen kaltainen.

Media maalaa Suomessa kyllä todella yksipuolisen, jos ei ihan valheellisen kuvan Trumpista ja hänen tekemisistä.

Niin, turha selitellä. Käykää itse katsomassa. Trumpin puhe, ja kuinka demokraatit käyttäytyvät.

Ben Shapiro avaa hauskasti koko homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka ahdistuksen kivi putosi sydämeltäni kun heräsin talviseen lumiseen aamuun ja luin Trumpin legandaarisesta voitosta. Hymyilin koko päivän kuin naantalin aurinko.

Vierailija
4/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, turha selitellä. Käykää itse katsomassa. Trumpin puhe, ja kuinka demokraatit käyttäytyvät.

Suora linkki olisi kiva :)

Vierailija
5/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut faktat kertoo että rumpetti valehtelee.

Usko toki ukkoa jos haluat, me itse ajattelevat emme.

Vierailija
6/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka ahdistuksen kivi putosi sydämeltäni kun heräsin talviseen lumiseen aamuun ja luin Trumpin legandaarisesta voitosta. Hymyilin koko päivän kuin naantalin aurinko.

Nyt kun sanoit niin minäkin muistelin Trumpin voittoa ja tulin hyvälle tuulelle! Alkoi hymyilyttämään niin kuin silloinkin. Ihme jos Trumpia ei valita toiselle kaudelle.

Vierailija
7/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi sanoo, ettei Amerikasta tule koskaan sosialistista maata. Kaikki tapauttavat, paitsi demokraatit.

Vierailija
8/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Itse vihasin Trumpia ennen, mutta nyt olen muuttanut mieleni.

Vierailija
9/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora linkki olisi kiva :)

Tällä on kohta miljoona katsojaa, hauska. Ben Shapiro ei ole edes erityisesti Trumpin kannattaja:

Vierailija
10/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Olin pakkohoidossa ja katsoimme televisiota ja olin hissukseen Trumpista jotten olisi saanut mielenvikaisia väitelmiä hänen kelvottomuudesta. Kun hänen voitto varmistui niin siinä sain mielenterveyspotilaille kertoa että minä tiesin että Trump voittaa ja he olivat kaikki kuin perseeseemammutun karhun näköisiä. Oli kyllä helpottava tunne kuin Trumpin voitto varmistui.

Vierailija
11/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ukkoa, mutta ei kannata uskoa sokeasti myöskään "faktan tarkistajia", joiden agenda on tehdä Trumpista valehtelija, koska ovat demokraatteja, tämä on pelin henki.

Esim. onko tilaston 31% sama kuin Trumpin 1/3,,,,, no, ei ihan 2,3% uupuu. Mutta onko se valehtelua?

Vierailija
12/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää keskustaa!

Vierailija
13/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas ajatuksella, kuinka esim. New York Times saivartelee. Kaikki lehden väitteet voisi kumota: "Ei Trump tuota tarkoittanut, vaan..." Jutun tarkoitus on tehdä Trumpista valehtelija. Samaa tekee CNN.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005991674.html

Vierailija
14/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokraatit näyttivät ihan muumeilta tai hattivateilta Donald Trump state of union speech:ssä. Demokraatit peloittelevat jopa muumien voimilla............. ei pelkästään median.

Vierailija
15/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole palstan ennätys mutta kunnioitettava suoritus silti: 14 kommenttia yhdeltä pakkomielteen riivaamalta p*****lta.

On niitä pakkomielteitä muillakin: Fox Newsin etusivulla vähintään 30% jutuista käsittelee AOC:ta ja jokaisessa on myös kuva AOC:stä.

Vierailija
16/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nää aikamoisia tapauksia...

https://twitter.com/BenHowe/status/1092980283622768640

Entä Nancyn nauru?

https://twitter.com/PolishPatriotTM/status/1092565366751068160

Siellä on kuitenkin tarpeeksi tyhmiä ihmisiä, jotka äänestää näitä.

Vierailija
17/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole palstan ennätys mutta kunnioitettava suoritus silti: 14 kommenttia yhdeltä pakkomielteen riivaamalta p*****lta.

On niitä pakkomielteitä muillakin: Fox Newsin etusivulla vähintään 30% jutuista käsittelee AOC:ta ja jokaisessa on myös kuva AOC:stä.

Yhdeltä? Noup. Ei voi pitää paikkaansa joku muukin om postannut.

Pakkomielteen? Noup. Halusin vain avata toista puolta, eli millaisena meille on tarjoiltu Trump, Pelosi ja Cortez, ja suosittelin kaikkia katsomaan ja tutkimaan itse mistä on kysymys.

Vierailija
18/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jonkun ihmisen harhasta, jos kuvittelee että Trump on niin epäsuosittu täällä Suomessa, että vain yksi ihminen voi tykätä hänestä johtajana.

Trump on erittäin suosittu Suomessa. Jos tänne olisi tulossa Trumpilainen poliitikko, hän menestyisi hyvin. Kuten Euroopassa ja maailmalla on nähty viimeaikoina.

Mutta NeverTrumper vihaajille on vaikea myöntää, että Trump onkin itse asiassa hyvä presidentti ja kenties tulee olemaan historian parhaimpia presidenttejä.

Mt. Rushmore tulee saamaan vihdoin uuden kasvon jonain päivänä. Se kasvo on DJT.

Vierailija
19/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys kuinka heikoilla demokraatit nyt ovat, jos ykkösvaihtoehdot ovat Sandersin, Pelozin ja Cortezin tasoa. Trump näyttää ihan järkevältä tyypiltä näiden rinnalla.

Vierailija
20/77 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ukkoa, mutta ei kannata uskoa sokeasti myöskään "faktan tarkistajia", joiden agenda on tehdä Trumpista valehtelija, koska ovat demokraatteja, tämä on pelin henki.

Esim. onko tilaston 31% sama kuin Trumpin 1/3,,,,, no, ei ihan 2,3% uupuu. Mutta onko se valehtelua?

Juu jos viitsii, tai pikemminkin uskaltaa asioita tutkia ilman ennakkoluuloja, niin huomaa kuinka pelletouhua tuo "vaktantarkistus" on. Trumpetti sanoo esimerkiksi, että osti jäätelön joka maksoi 3 taalaa ja "vaktantarkistajat" huutavat kuinka taas se Trumpetti valehteli koska jäätelö maksoikin oikeastaan 2.99 taalaa.

Hupaisaa on sitten nämä "itse ajattelevat", jotka sen sijaan, että oikeasti itse ajattelisivat, toistavat vain papukaijana tuota median sontaa.