Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä (miesten huomiosta)

Vierailija
08.02.2019 |

Jos en laittaudu, olen meikittä finninen ja violetit silmänalukset, lähes näkymättömät ripset. Vaatteet mukavat, suht siistit, mutteivät mitenkään huomiota herättävät. Takki paksu muodoton toppatakki, jalassa matalat talvisaappaat. Naama peruslukemilla, usein unohdan pitää hyvän ryhdin. Hiukset ponnarilla tai nutturalla, yleensä kuitenkin suht puhtaat.

Kun laittaudun, on korostettu vyötäröä siistillä tavalla, ei yhtään tyrkky, mutta siistimpi ja enemmän naisellinen. Korkoa kengissä maltillisesti. Meikki nude, eli siis moni mies varmaan luulee, ettei meikkiä. Itsevarmempi olo, hymyilyttää. En tuo itseäni mitenkään esiin, olen vain. Nätin mallinen hyvin istuvien omalle kropalle sopivien vaatteiden ansiosta, naisellinen ja siisti. Takki on vyötäröä korostava ja naisellinen muutenkin. Hiukset laitettu nätisti, olivat auki tai kiinni.

Saan varmaan viisinkertaisesti enemmän katseita ja huomiota kun olen laittautumaton. Laittautuneena tuntuu, ettei kukaan edes vilkaise. Olen molempia suunnilleen 50-50, ja laittautumattomana minulle ollaan tultu juttelemaan tämänkin vuoden aikana jo neljästi meiningillä että lähdenkö treffeille. Laittautuneena ei kertaaakaan.

Minua on merkittävästi useammin tultu iskemään kun olen ollut XXL-koon kirpparilta ostetuissa rikkinäisissä collegehousuisssa joihin hukun, kuin nätisti istuva kesämekko päällä. En tajua.

Jos siis etsisin miestä, minun olisi ihan turhaa laittautua yhtään, kun se karkottaa kaikki.

Tämä on ihan tyhmää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on yleisesti ottaen aivan hele-vetin huono itsetunto, joten eivät kehtaa pahemmin edes vilkuilla kaunista, laitettua naista, kun "rukkaset tulisi kumminkin". Meikitön lökäpöksymimmi tuntuu enemmän "omantasoiselta", joten siihen luodaan varovaisen kiinnostuneita katseita.

Melkein missä tahansa muussa maassa jos tekisit saman vertailun, niin huomaisit tilanteen olevan päin vastoin.

Vierailija
2/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kilttinä miehenä en kyllä kykene samaistumaan tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ajatellut, että ne katsovat säälivästi miettien että onpa homssuinen näky.

Vierailija
4/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vastaajalle, tuo voisi olla totta, mutta minua lähestyvät usein ulkomaalaisetkin, eivät pelkät suomalaiset. Mutta siis käytännössä aina vain laittautumattomana. Yöelämässä laittautuneena saa huomiota, arjessa ei. Jotenkin en usko, että se johtuu huonosta itsetunnosta tai mistään, kun kukaan ei oikeasti yhtään edes katso. Olen kuin ilmaa. Olo on kaunis ja viehättävä ja olisi kiva flirttailla jonkun kanssa, mutta ei irtoa. Laittautumattomana istun pullonpohjasilmälaseineni bussia odottamassa nenä kiinni kirjassa selkä lysyssä ja yrittäjiä riittää. Ihan absurdia! Tulevat juttelemaan ja oma olo on sellainen että tekisi mieli pyytää anteeksi että olen niin homssuinen.

Vierailija
5/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikutat ehkä helpolta niin kelaavat että on ”mahiksia”? Laittautuneena ne ei uskalla.

Vierailija
6/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelevat että paremmat tsäänssit.

Vierailija
7/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat ne ovat nuokin.

Vierailija
8/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet laittautunut tyylikkääksi ja kauniiksi, niin monet miehet varmaan kokevat, että heidän taso ei riitä. Joten jättävät suosiolla rauhaan.

Vierailija
9/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisjoo itelläni on joskus samantyppistä kokemusta ollu ja jotkut kaveritkin sanonut samaa. :D

mut kyl siis jos laittaudun ja oikeesti panostan ulkonäköön, nii kyl mua kai pidetään kauniimpana, mut sit rennompana ehk silti kehutaan päin naamaa enemmän. :DDDDD

joskus joku on sanonu et miehet ei tykkää mistä pyntätyist naisist. ja onhan se totta jossain määrin, monii miehii ärsyttää jotkut pissismäiset yli pyntätyt naiset. :DDD

Vierailija
10/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat ne ovat nuokin.

No niin on ihan ehta first world problem. :D Myönnetään.

ap

Vierailija
11/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielenkiintoisemman näköinen laittautumattomana? Oletko varma, että näytät laittautuneena niin hyvältä kuin luulet? Voitko kuitenkin näyttää laittautumattomana paremmalta?

Vierailija
12/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööö. 

No ihan riittävän moni voidakseni tehdä yleistyksen. Sorry jos tämä henk.koht. avautuminen ja kokemus ottaa hermoon. ap

Vierailija
13/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti onkin saanut erityisesti huomiota kun on "räjähtänyt" olemus. Huono tukkapäivä jne. Ehkä sitä on sitten luonnollisempi ja helpommin lähestyttävä. :)

Vierailija
14/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siisjoo itelläni on joskus samantyppistä kokemusta ollu ja jotkut kaveritkin sanonut samaa. :D

mut kyl siis jos laittaudun ja oikeesti panostan ulkonäköön, nii kyl mua kai pidetään kauniimpana, mut sit rennompana ehk silti kehutaan päin naamaa enemmän. :DDDDD

joskus joku on sanonu et miehet ei tykkää mistä pyntätyist naisist. ja onhan se totta jossain määrin, monii miehii ärsyttää jotkut pissismäiset yli pyntätyt naiset. :DDD

Ei ole koskaan kyse mistään ylipynttätymisestä. ap

Vierailija
15/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielenkiintoisemman näköinen laittautumattomana? Oletko varma, että näytät laittautuneena niin hyvältä kuin luulet? Voitko kuitenkin näyttää laittautumattomana paremmalta?

No tätä mietin itsekin. Kuitenkin meikaukseen saanut opastusta ammattilaiselta, samoin pukeutumiseen ammattilaisilta. Piti käydä kun olin ihan hukassa. ap

Vierailija
16/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämän takia miehet siis harvoin lähestyvät. Hahhah.

Vierailija
17/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Olen koko työurani (11 vuotta) ollut kevyessä kestopihkassa yhteen työkaverinaiseen. Viimeisen vuoden aikana näyttämölle on ilmestynyt myös toinen nainen, ammatiltaan siistijä/siivooja. Hän on äärimmäisen sympaattinen ihminen, mukavimpien koskaan tapaamieni ihmisten joukossa. Hänellä on iästään huolimatta finnejä poskissa, hänellä on ikänsä mukaisesti jonkinmoiset silmäpussit, ja silti minä pidän hänestä jopa vähän enemmän kuin tästä vuosikausien ajan luotettavaksi osoittautuneesta työkaverista.

Kummallakaan ei ole koskaan heidät nähdessäni minkäänlaista meikkiä. Minä näen heidät luonnonkauniina, kiinnostavina naisina. Kun katson heitä silmiin ja puhun heille, tunnen että meillä on ihan oikea yhteys.

Voi olla että työskentelen alalla jossa naisten meikkaaminen on jossain määrin poikkeuksellista. Voi olla että olen muuten vain törmännyt kahteen aivan upeaan ihmiseen.

Vierailija
18/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kyse mistään ylipynttätymisestä. ap

-joo, mut jotkut miehet ei tykkää pyntätyistäkään. :DD siis ihan vaan et ei tykkää sellasest perus pissiksen näkösestä, vaan enemmän maanläheisemmästä ja rennommasta, tollasiiki miehii on. :D

Vierailija
19/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus minullakin on, ja olen aivan yhtä ihmeissäni. Esimerkki: Kerran raahauduin korkeassa kuumeessa terveysasemalle hakemaan sairaustodistusta, enkä ollut käynyt suihkussa, pessyt hampaitani tai harjannut hiuksiani moneen päivään. Vaatteet olivat pyjamahousut, Reinot ja huppari. Toisin sanoen, olin ihan hirveänä mörkönä liikkeellä. Vastapäätä istui nuori komea mies, joka otti heti katsekontaktia, ja vähän ajan päästä tuli juttelemaan. Olin ihan, että mitä ihmettä. Vaihdettiin lopulta puhelinnumeroita. Kun tavattiin, olin tietysti terve ja laittautunut. Se jäi niihin yksiin treffeihin, kun miestä ei kiinnostanut enää nähdä. Minua kyllä olisi kiinnostanut... Olisi ihan kivaa kuulla selitys tälle...

Vierailija
20/22 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla miehillä on yleisesti ottaen aivan hele-vetin huono itsetunto, joten eivät kehtaa pahemmin edes vilkuilla kaunista, laitettua naista, kun "rukkaset tulisi kumminkin". Meikitön lökäpöksymimmi tuntuu enemmän "omantasoiselta", joten siihen luodaan varovaisen kiinnostuneita katseita.

Melkein missä tahansa muussa maassa jos tekisit saman vertailun, niin huomaisit tilanteen olevan päin vastoin.

Joopajoo. Jos vaaditaan naiselta laittautumista ja meikkaamista niin on kauhea esineellistävä sika. Jos taas tykkää luonnollisista naisista niin on heikkoitsetuntoinen luuseri. Minun mielestäni kyllä kertoo enemmän hyvästä itsetunnosta jos on valmis ottamaan kumppanikseen sen joka ei täytä kaikenmaailman gigoloiden tasovaatimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme