Selittäkää tämä (miesten huomiosta)
Jos en laittaudu, olen meikittä finninen ja violetit silmänalukset, lähes näkymättömät ripset. Vaatteet mukavat, suht siistit, mutteivät mitenkään huomiota herättävät. Takki paksu muodoton toppatakki, jalassa matalat talvisaappaat. Naama peruslukemilla, usein unohdan pitää hyvän ryhdin. Hiukset ponnarilla tai nutturalla, yleensä kuitenkin suht puhtaat.
Kun laittaudun, on korostettu vyötäröä siistillä tavalla, ei yhtään tyrkky, mutta siistimpi ja enemmän naisellinen. Korkoa kengissä maltillisesti. Meikki nude, eli siis moni mies varmaan luulee, ettei meikkiä. Itsevarmempi olo, hymyilyttää. En tuo itseäni mitenkään esiin, olen vain. Nätin mallinen hyvin istuvien omalle kropalle sopivien vaatteiden ansiosta, naisellinen ja siisti. Takki on vyötäröä korostava ja naisellinen muutenkin. Hiukset laitettu nätisti, olivat auki tai kiinni.
Saan varmaan viisinkertaisesti enemmän katseita ja huomiota kun olen laittautumaton. Laittautuneena tuntuu, ettei kukaan edes vilkaise. Olen molempia suunnilleen 50-50, ja laittautumattomana minulle ollaan tultu juttelemaan tämänkin vuoden aikana jo neljästi meiningillä että lähdenkö treffeille. Laittautuneena ei kertaaakaan.
Minua on merkittävästi useammin tultu iskemään kun olen ollut XXL-koon kirpparilta ostetuissa rikkinäisissä collegehousuisssa joihin hukun, kuin nätisti istuva kesämekko päällä. En tajua.
Jos siis etsisin miestä, minun olisi ihan turhaa laittautua yhtään, kun se karkottaa kaikki.
Tämä on ihan tyhmää.
Kommentit (22)
Minäkin välttelen kadulla miesten katseita. Olen varattu, joten en halua antaa turhaa toivoa.
Mitähän ihmettä :D oisit kysynyt.