Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puututteko lapsen tyylitajuun 😅?

Vierailija
15.04.2026 |

PÀivÀkoti-ikÀinen lapsi on tarkka tyylistÀÀn. PÀivÀn asu sisÀltÀÀ yleensÀ jokaista mahdollista vÀriÀ ja kuosia, mielellÀÀn myös glitteriÀ, ja hyvinkin luovaa kerrospukeutumista . En puutu asiaan, kunhan vaatteet ovat sÀÀnmukaiset, mutta aika mielettömissÀ asuyhdistelmissÀ hÀn kieltÀmÀttÀ pÀivÀkotiin aamuisin astelee.

Mites teillÀ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tietenkÀÀn puutu. Omaa tyyliĂ€ he luovat jo pienestĂ€ pitĂ€en. 

MĂ€ en ymmĂ€rrĂ€ miks lapset pitĂ€isi pukea tylsiin vaatteisiin, missĂ€ ei ole kuvioita, nĂ€itĂ€ Beige, valkoinen, harmaa vĂ€rejĂ€ harva lapsi varmaan on itse valinnut, vaikka niitĂ€ paljon nĂ€kee ja vauvojentutit ovat myös sellaisia pyöreitĂ€ haalean vĂ€risiĂ€ mollukoita, mitkĂ€ eivĂ€t ole edes ole muotoiltu lapsen suun terveyttĂ€ ajatellen. 

Vierailija
2/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€in meillĂ€kin tehtiin  ja nykyÀÀn nĂ€illĂ€ teinareilla ei ole edes sÀÀnmukaiset, oon yrittĂ€nyt olla rento Ă€iti ja antaa lapselle myös vapauksia silloin kun siitĂ€ ei ole liikaa haittaa. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Otin mun 12 vuotiaalta napapaidat, lantio&percefarkut ja geelitÀyterinulit veks.

- Isi

Vierailija
4/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsen tyylitajuun puutuin, mutta kun tuli teiniksi, ei ollut mahdollisuuksia enÀÀ. Eikö se nÀin mene kaikilla lÀhes?

Vierailija
5/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tekeekö lapsi valinnat oikein jokaisesta vaatteesta ja asusteesta erikseen innostuen? Se on aika suloista ja luovaa, mitÀ en lÀhtisi tavallisena arkipÀivÀnÀ karsimaan. Innokas lapsi oppii sitten tarvittaessa myös toisenlaisia tyylejÀ.

Vierailija
6/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saa pÀÀttÀÀ aika pitkÀlle kun vaan vaatteet ovat sÀÀn mukaan lÀmpöiset eikÀ kiristÀ mistÀÀn.

Vierailija
7/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin mun 12 vuotiaalta napapaidat, lantio&percefarkut ja geelitÀyterinulit veks.

- Isi

Tytöt kehittyvĂ€t nopeasti, 12v voi olla jo murrosikĂ€nen ja osa on vielĂ€ ihan lapsia, mutta en mĂ€ vaatteita tytöltĂ€ takavarikoisi, keskustelisin missĂ€ minkĂ€laista vaatetta voi kĂ€yttÀÀ esim. kouluun mennÀÀn napa piilossa. 

Vierailija
8/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Isi

PerheensÀ jÀttÀnyt ÀitinsÀ oli ostanut miellyttÀÀkseen.

Vierailija
9/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen tyylitajuun puutuin, mutta kun tuli teiniksi, ei ollut mahdollisuuksia enÀÀ. Eikö se nÀin mene kaikilla lÀhes?

Olisipa meillĂ€kin mennyt, vaan huudettiin, kiellettiin ja naurettiin mun vaatteita aikuiseksi asti. Jossain vaiheessa se rauhoittui, ei kai kehdanneet enÀÀ. 

Vierailija
10/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lapsella on ollut joku mielipide omista vaatteistaan, hĂ€n on saanut sen myös ilmaista ja sen mukaan pukeutua. Ensin sai pÀÀttÀÀ niistĂ€, mitĂ€ vaatteita hĂ€nellĂ€ on ja myöhemmin sitten tietysti siitĂ€, mitĂ€ vaatteita edes hankitaan. 

Vierailija
11/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Isi

Tytöt kehittyvĂ€t nopeasti, 12v voi olla jo murrosikĂ€nen ja osa on vielĂ€ ihan lapsia, mutta en mĂ€ vaatteita tytöltĂ€ takavarikoisi, keskustelisin missĂ€ minkĂ€laista vaatetta voi kĂ€yttÀÀ esim. kouluun mennÀÀn napa piilossa. 

No ei 12 vuotias kyllÀ tarvi feikkitÀyterintsikoita tai lantio farkkujakaan.

N38

Vierailija
12/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei meillÀ uskaltaisi valita vÀÀriÀ vaatteita

Vierailija
13/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpĂ€ ole tullut hankkineeksi vaatteita, joita lapsi ei voisi pukea pÀÀlleen. 

Vierailija
14/14 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Riippuu tyylistÀ. Jos oma tytÀr 14v pukeutuisi kuin ilotyttö, niin varmasti puuttuisin siihen. SillÀ hÀnen kaverinsa ovat jo alkaneet ulkonÀöllisesti muistuttamaan ilotyttöjÀ. Ei 14v tarvitse pukeutua paljastavasti, niin ettÀ tissit ja perse nÀkyy kaikille.