Lapsi/vauvavakuutus on naurettava
Katsottiin juuri vauvavakuutusta ja päädyttiin siihen, ettei oteta. Jos vauva on sairas, niin ei saa. Oikomishoitoa-ei saa. Maksut ovat mielestäni kovat siihen verrattuna mitä tuolla summalla edes saa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Rahastusta. Vetoavat siihen, että haluaako olla hyvä vanhempi lapselleen.
Juuri näin! Ja monet haluaa olla hyviä vanhempia, joten ottavat vakuutuksen kun muka niin pitää tehdä. Silkkaa rahastusta.
Onneksi otettiin. Kaksi leikkausta itse valitun lääkärin kanssa, itse valittuna ajankohtana yksityissairaalassa.
Mä otin kaikille neljälle lapselle ennen syntymää. Ovat voimassa 99-vuotiaaksi. Siinä ajassa ehtii maailma muuttua moneen kertaan, jolloin vakuutus jossa ei ole suljettu pois mitään sairauksia, voi olla hyvinkin hyödyllinen.
Samat tyypit menevät ottamaan Gigantissa tuotevahinkovakuutuksen, vaikka olisi kunnon kotivakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi otettiin. Kaksi leikkausta itse valitun lääkärin kanssa, itse valittuna ajankohtana yksityissairaalassa.
Kunnalliselle ei olisi päässyt? Leikkaus liian kallis ilman vakuutusta yksityisellä?
Vierailija kirjoitti:
Mä otin kaikille neljälle lapselle ennen syntymää. Ovat voimassa 99-vuotiaaksi. Siinä ajassa ehtii maailma muuttua moneen kertaan, jolloin vakuutus jossa ei ole suljettu pois mitään sairauksia, voi olla hyvinkin hyödyllinen.
Niin voi vakuutuksen ehdotkin muuttua. Lisäksi tulee kalliiksi maassa, jossa julkinen terveydenhuolto toimii. Tuolla romutetaan vain julkista.
On ollut todella tarpeeseen. Toinen on saanut kolmen vuoden siedätyshoidot, kilpirauhashoidot ja yhden leikkauksen. Muutama tapaturma. Toisella astma. Paljon tarvetta.
Vakuutusyhtiöt ovat törkeän hyviä osingonmaksajia, erinomaisia sijoituskohteita. Se riittänee vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laskenut paljon vakuutus maksaa per lapsi tuonne 99v ikään asti?
Onneks tuli otettua. Todettiin astma ja allergia. Tutkimukset, lääkärinpalkkiot, siedätys, lääkkeet maksaa vakuutus. Yksi leikkaus myös takana joka meni vakuutukseen. Lukematon määrä lääkärikäyntejä.
Maksanut itsensä takaisin jo.
Itsellänikin on koska haluan lääkäriin kun on tarve enkä halua odottaa sairaana tunteja päivystyksessä tai viikkoja johonkin terkkarilekurin aikaa.
Vakuutusyhtiöiden lääkärien ja muiden "asiantuntijoiden" tehtävä on sairauden tullen keksiä kaikki mahdolliset porsaanreiät, ettei vakuutusrahoja tarvitsisi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut todella tarpeeseen. Toinen on saanut kolmen vuoden siedätyshoidot, kilpirauhashoidot ja yhden leikkauksen. Muutama tapaturma. Toisella astma. Paljon tarvetta.
Kunnallisella ei olisi saanut mitään?
Me otettiin ennen syntymää ja en ole katunut hetkeäkään. Voi mennä yksityiselle ilta-aikaan, ja saa kaikki lääkkeet ilmaiseksi. Nytkin menossa kolmen vuoden hoito, joka maksaa n. kerran kuussa 120e, tai ei siis maksa, kun saa vakuutuksesta. Toki jos lapsi on tosi terve, niin sithän raha menee hukkaan. Samahan se on kotivakuutuksessakin. Harmittaa maksaa, mutta olisi tyhmää olla maksamatta.
Meillä ollut hyötyä, lapsella diabetes, joten kaikki kulut menee vakuutuksesta.
Myös influnssien takia hyvä, kun voi käydä tarjottaessa yksityisellä.
Samassa vakuutuksessa tapaturma, niitäkin sattunut pari.
Kallis oli ekat 2 vuotta, mutta kannatti.
En kysele muiden vakuutuksista, joten tuskin se vanhemmuutta määrittää. + Rikkailla on varaa maksaa itse, me keskituloiset kaiketi ollaan suurin vakuuttajaryhmä.
Minä otin molemmille lapsille. Tai isoäiti otti ja lupasi maksaa ekat viisi vuotta. Esikoisen vakuutuksen lopetin tämän ollessa 16 v.
Suren jo etukäteen, kun kuopuksen vakuutus loppuu kohta. Hän kärsii migreenistä. Neurologilla käynti 240 e, soittoaika 40 e, täsmälääkkeet 460 e...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laskenut paljon vakuutus maksaa per lapsi tuonne 99v ikään asti?
En ole. En ole laskenut myöskään mitä tulee maksamaan kotivakuutus, autojen vakuutus tai oma henkivakuutus.
Jos vakuutan autoni, niin miksi en lapsiani?
Me päätettiin vakuuttaa aivan kaikki parhailla vakuutuksilla.
Meidät aikuiset, lapset, talo ja autot.
Kannatti.
Yksi auto meni lunariin, yhdestä vaihdettiin lasi 2x, vaimo sai fyssarin kaatumisesta 10 kerraksi ja lisäksi magneettikuvauksen yksityisellä. Koiraa on käytetty vakuutuksen piikkiin jo ostohintansa verran.
Lasten vakuutukset ovat toistaiseksi tulleet kalliiksi, mutta kokonausuus on se että on säästetty ns ylivakuuttamalla. Kotivakuutuksesta saatiin pyörä, puhelimen lasi ja oikeusneuvontaa caseen naapuri.
Myös oma tapaturma täysin käyttämättä, mutta vuosimaksu siinä luokkaa 60€.
Vierailija kirjoitti:
Me otettiin ennen syntymää ja en ole katunut hetkeäkään. Voi mennä yksityiselle ilta-aikaan, ja saa kaikki lääkkeet ilmaiseksi. Nytkin menossa kolmen vuoden hoito, joka maksaa n. kerran kuussa 120e, tai ei siis maksa, kun saa vakuutuksesta. Toki jos lapsi on tosi terve, niin sithän raha menee hukkaan. Samahan se on kotivakuutuksessakin. Harmittaa maksaa, mutta olisi tyhmää olla maksamatta.
Kotivaakutus nyt on vähän eri juttu. Yksityiselle voi mennä ilman vakuutustakin aika monta kertaa sillä hinnalla mitä vakuutusta maksaa. Onhan kunnallisella maksukatto joka kyllä ylittyisi jos joka kuukausi on 120e kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnallisella ei olisi saanut mitään?
SIedätyshoidot kaikki keskellä päivää, ei voi valita aikaa. Todella työlästä ja ansionmenetystä.
Kilpirauhasta ei osata hoitaa julkisella puolella.
Leikkausajankohra saatiin valita, hyvä alan kirurgi.
Astmahoidot julkisella surkeita, lasten sairaala homeessa, jonotusta jatkuvasti.
Nyt saatiin spirat kotiin, seurannat, astmaliiton suosittelema huippulääkäri.
Eli ei, julkiselta ei olis saanut mitään.
Rahastusta. Vetoavat siihen, että haluaako olla hyvä vanhempi lapselleen.