Mitkä asiat ovat mielestäsi oikeita tasa-arvo-ongelmia?
Kommentit (591)
En ymmärrä miksi naisen vihaaja muka vastustaa kulttuureja joissa vihataan naisia yhtälailla.
Eikös sellainen kulttuuri ole naisenvihaajalle sopiva? Voi jatkaa naisten vihaamista ja alistamista toisten kanssa yhdessä.
Noiden arvottomien reikien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pakollinen armeija. Se, että lasten lähihuoltajuus menee ensisijaisesti äidille.
Koska joku uskaltaa sanoa, että miehet ei halua lähihuoltajuutta. Avioerotkin vähenisi heti, jos miesten pitäisi erossa ottaa lapset kontolleen. Eivät lähtisi jos tietäisivät, että vastuu lapsista jäisi heille.
Tiedän monta miestä, jotka hoidattaa entisen suhteen lapset nykyisellä naisystävällään tai äidillään. Siis silloin, kun heillä on lapsiviikko/viikonloppu.
Se on nainen joka yleensä ottaa eron, vaikka lapse on vaarassa jäädä hänelle.
Naiselle ei eron ottamiseen ole pelote se, että lapset jää hänelle, koska hän tietää, että pärjää niiden kanssa. Totta on, että naiset hakee useammin eroa, mutta kyllä niitä miehetkin paljon ottaa. Varsinkin siinä tapauksessa, että löytävät uuden ihastuksen. Miehen menohalut vähenisi jos tietäisi, että lapset lähtee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sekopää ulisko ymmärrä että ne ulkomaalaiset naisen alistajat ovat samaa kastia kanssasi?
Vastustaessani f€ministien miesvihaa tai erityisesti länsimaisen miehen vihaamista, olen kieltämättä siirtynyt heidän linjalleen. Olen siinä mielessä f€minismin ruma luomus, vastareaktio joka on aina seuraus ääri-ilmiöistä.
Sinä häpäiset länsimaiset miehet. Sellaiset fiksut kunnonmiehet eivät ole kuin sinä.
Heitä älykkäitä ja naisia kunnioittavia miehiä ei kukaan vihaa.
Sinä olet omalla käytökselläsi ansainnut ylenkatseet ja tuolla "vastustamisellasi" uppoat vaan syvemmälle sontaasi.
Olet kuin juoksuhiekassa.
Tyhmä ihminen on sellainen ettei se koskaan myönnä mitään virheitään. Hän ei kehity. Hänessä ei ole MIESTÄ myöntämään, että nyt olen toiminut tyhmästi.
Voinko siis yksilönä häpäistä kokonaisen sivilisaation toisen sukupuolen? Se on jo saavutus, joskin vähän ristiriidassa teidän muiden ajatustenne kanssa. Jos ei esim. noin 20x r@iskausriski häpäise 1rakilaisia turv1ksia, niin miten sitten yhden teidän mukaanne sekopäisen miehen mielipiteet voi häpäistä kokonaisen sivilisaation?
Minä en ota vastaan syytöksiäsi siitä että puolustelisin muka ulkomaalaisten rai..uksia.
Sinua ei valkopese mitkään toisten ihmisten tekemät pahuudet.
Olet raukka kun osoittelet ulkomaalaisten pahuuksia sormella etkä ota mitään vastuuta omista sikailuistasi.
Et ymmärrä että molempia voi yhtä aikaa inhota. Inhoan ulkomaalaista väkivaltaa ja inhoan kotimaista sovinismiä.
Kysyttiin voiko hän siis häpäistä yksilönä kokonaisen sivilisaation miehet? Vastaa kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sekopää ulisko ymmärrä että ne ulkomaalaiset naisen alistajat ovat samaa kastia kanssasi?
Vastustaessani f€ministien miesvihaa tai erityisesti länsimaisen miehen vihaamista, olen kieltämättä siirtynyt heidän linjalleen. Olen siinä mielessä f€minismin ruma luomus, vastareaktio joka on aina seuraus ääri-ilmiöistä.
Sinä häpäiset länsimaiset miehet. Sellaiset fiksut kunnonmiehet eivät ole kuin sinä.
Sinä olet omalla käytökselläsi ansainnut ylenkatseet ja tuolla "vastustamisellasi" uppoat vaan syvemmälle sontaasi.
Tyhmä ihminen on sellainen ettei se koskaan myönnä mitään virheitään. Hän ei kehity. Hänessä ei ole MIESTÄ myöntämään, että nyt olen toiminut tyhmästi.
Voinko siis yksilönä häpäistä kokonaisen sivilisaation toisen sukupuolen? Se on jo saavutus, joskin vähän ristiriidassa teidän muiden ajatustenne kanssa. Jos ei esim. noin 20x r@iskausriski häpäise 1rakilaisia turv1ksia, niin miten sitten yhden teidän mukaanne sekopäisen miehen mielipiteet voi häpäistä kokonaisen sivilisaation?
Minä en ota vastaan syytöksiäsi siitä että puolustelisin muka ulkomaalaisten rai..uksia.
Olet raukka kun osoittelet ulkomaalaisten pahuuksia sormella etkä ota mitään vastuuta omista sikailuistasi.
Et ymmärrä että molempia voi yhtä aikaa inhota. Inhoan ulkomaalaista väkivaltaa ja inhoan kotimaista sovinismiä.
Kysyttiin voiko hän siis häpäistä yksilönä kokonaisen sivilisaation miehet? Vastaa kysymykseen.
No ei toki. Älykkäät ja fiksut miehet pysyvät toki omalla tasollaan, vaikka tässä ketjussa yksi pelle edustaakin miehiä.
Yhtä lailla täytyy länsimaisia miehiä pitää yksilöinä kuin ulkomaalaisiakin.
Ei kaikkia ulkomaalaisia saa syyttä yksien sikailuista, eikä kaikkia länsimaalaisia miehiä syyttää palstaörveltäjän sekoiluista.
Sikailijat ja örveltäjät ovat vaan niin näkyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan sama, mitä yksi sekopääukkeli kuvittelee. Sinä olet ihan yksin noiden harhojesi kanssa. Tuolla tavalla saat vain yksinäisen elämän ja ainoa häviäjä olet sinä itse.
Olenkin sanonut, että ei ole erityisen relevanttia tässä asiassa mitä minä ajattelen, joten toistat kiihdyksissäsi vain minun sanojani. Relevanttia on kehitys mitä olen aiemmin kuvannut. Sitä vastaan ei teillä löydy argumentteja ja siksi on ainoa vaihtoehto tämä solvauslinja. Varsin inhimillistä.
Ei tuota kehtiystä tule kuin päässäsi. Tietäsit asian, jos yhtään seuraisit uutisia.
Eli näet, että kauko-aasia voimakeskuksena tulee olemaan kulttuuriltaan f3ministinen. Näet että lähi-idän ja Afrikan väestöräjähdys tuottaa f3ministejä?
Mitä sinä oikein sitten itse toivot?
Millaisen maailman sinä haluat itse?
Tuntuu että et itsekään tiedä.
Naisen pitäisi olla esine ja miehen omaisuutta, mutta vain länsimaisen.
Vain länsimainen mies saisi kohdella naisia esineinä?
En oikein ymmärrä.
Hyvä kysymys ja verrattaen asiallinen tämän ketjun puitteissa, jossa solvaukset ja diagnoosit lentävät kuin kärpäset.
Olet oikeassa, en tiedäkään enää, eikä sillä toisaalta ole merkitystäkään. Asiat tapahtuu huolimatta mitä minä toivon tai teen. Minun vaikutukseni on mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toki. Älykkäät ja fiksut miehet pysyvät toki omalla tasollaan, vaikka tässä ketjussa yksi pelle edustaakin miehiä.
Eli miten kommentti: "Sinä häpäiset länsimaiset miehet" näyttäytyy tässä valossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te f3m1inistit valmistatte seurakuntaanne f3minismin häviöön? Vai oletteko kieltämisvaiheessa?
Miksi feminismi häviäisi? Eihän kukaan luovu vapaaehtoisesti saavutetuista eduista. Näytä minulle yksikin nainen, joka haluaa, että aviomieheltä pitää pyytää lupa pankkitilin avaamiseen tai työssäkäymiseen. Yksi, vallan hyvä vaihtoehto on pysyä naimattomana, niin saa päättää asioistaan itse.
En ymmärrä sitä, miksi miehet ehdoin tahdoin tahtovat takaisin yhteiskunnan, jossa miehet käyvät töissä ja vaimot ovat kotona. Tehän sahaatte omaa oksaanne, kun perheen elatus on vain yhden harteilla. Siinä ei miehen kannata sairastua, joutua työttömäksi tai edes haaveilla uudelle alalle kouluttautumisesta.
Häviää demografisen kehityksen ja uuden maailmanjärjestyksen vuoksi. Vallan painopiste siirtyy länsimaista Kaukoitään ja väestönkasvu ei-fěministisissä maissa ja sieltä maahanmuuttó länsimaihin, joissa negatiivinen väestönkasvu
Ei siinä suomalaisten miestenkään asema parane yhtään, päinvastoin.
Kuinka niin?
Ja vaikka olisi näin, niin suhteessa naisiin paranee ja se riittää hyvin. Ironista on, että itse sen kuopan kaivatte. Valitsitte väärän vihollisen, länsimaisen heteromiehen. Vielä vääremmän littolaisen, lähi-idán ja p-afrikan múslimimiehen.Itse olet valinnut viholliseksesi naiset. Ja sitten syytät ettei naiset kumarra sinua.
Miksi kukaan nainen haluaisi olla sinun puolellasi, kun puhut heistä niin alhaisesti.
Minä en esimerkiksi kannata mitään uskontoja tai islamia. Enkä pidä naisen alistamisesta tapahtui se sitten minkä tahansa maalaisen miehen toimesta.
Olet ihan samaa tasoa minun silmissäni, kuin ne vihollisesi, joihin projisoit omat piirteesi.
Olet sovinisti ja naisvihaaja eikä sitä ota pois, se että joku on tekee väkivaltaisia tekoja ja on toisesta kulttuurista.
Sinua ei valkopese yksikään ulkomaalaisen tekemä vääryys.
Olet kyvytön näkemään itsessäsi mitään vikaa, ja se saa sinusta halveksittavan olion.
Ei liikuttava kiukunpuuskasi kuitenkaan muuta tapahtumien kulkua ja fêminismin häviötä. Joitain taisteluja voitte voittaa, että sotaa.
Ei minua tarvitsekaan valkopestä ja olen ihan vain yksi nappula isossa pelissä. Tyypillinen vastareaktio ääri-ilmiölle, tässä tapauksessa fèminismille ja syytökset sovinismista ja naisvihasta ovat ilmeisen oikeita.
Muna vai kana kysymys , kumpi on vihollisensa ensin valinnut. Itse näen asian toisin kuin sinä.
Sinä tässä uhkut vihaa ja puhut sodasta ja syytät ihmisiä vaikka miksikä.
Et edes ymmärrä mitä se feminismi oikein tarkoittaa.
Sinulle se tarkoittaa jotain kauheaa uhkaa, kun naisen alistamista ei hyväksytä.
Väännät sairaassa päässäsi feminismin joksikin mitä se ei ole, ja sitten mätkit sitä olkiukkoasi minkä jaksat.
Et edes tajua että surkealla ulosannillasi ja olemattomalla argumentointi kyvylläsi sodit itseäsi vastaan.
Nostat minut turhan suureen arvoon. Kehitys on kuvatun lainen täysin huolimatta minusta. Minulle kiukuttelu tai länsimaisille miehille on turhaa ja myöhäistä. Valitsitte yksinkertaisesti väärän vihollisen ja siten menetitte potentiaalisen liittolaisen. Miten luulette länsimaisten miesten haluavan puolustaa ajan tullen teitä f€ministejä, kun heidät on nimetty teidän viholliseksenne #1?
Kokonaisuuden kannalta on yhdentekevää onko kuvani f€minismistä väärä ja vaikka sotisinkin itseäni vastaan, niin kas sekään ei poista länsimaiden negatiivista väestönkasvua eikä väestöräjähdystä ei-länsimaisissa maissa. Puheet taistelusta ja sodasta on tietenkin vain retoriikkaa ja lienet kuullut sanonnan: olemme hävinneet taistelun, emme sotaa.
Sinunko mielestäsi naisten pitäisi hyväksyä suomalaisten miesten halveksunta, alistaminen ja halventava käytös, koska on olemassa ulkomailla tapahtuvaa rakenteellista naisen alistamista?
Et koskaan vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin vaan heittelet sekavaa p*askaa ympäriinsä ja sotket keskustelua kuin heikkomielinen.
Mikä helvetin halveksunta ja ALISTAMINEN suomalaisilta miehiltä? Lopettakaa nyt vaikka aluksi seksiä saamattomien miesten säälittäviksi runkkareiksi haukkuminen niin katsotaan sitten kommenttiasi. Millä helvetin tavalla suomimies alistaa suominaista, esimerkki kiitos!
Hyvä esimerkki halveksunnasta ovat nämä sinun küllikaruselli-harhasi. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut on määrittänyt ylimmäksi tuomariksi muiden arvostelemisessa?
Vai hiivareikäsi voiminko kuvittelet olevasi maapallon keskipiste?
Ilman reikääsi olisit ilmaa kaikille miehille. Ilman sitä sinä et ole mitään. Jos nyt olet ollut tähän astisen sääliittävän elämäsi aikana muutoinkaan yhtään mitään. -eri
Kummasti sinä olet kiinnostunut kyseisestä "rei'ästä" visvainen kusiputkiukko. Selibaatti on sinulle loistava vaihtoehto.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman reikääsi olisit ilmaa kaikille miehille. Ilman sitä sinä et ole mitään. Jos nyt olet ollut tähän astisen sääliittävän elämäsi aikana muutoinkaan yhtään mitään. -eri
Kummasti sinä olet kiinnostunut kyseisestä "rei'ästä" visvainen kusiputkiukko. Selibaatti on sinulle loistava vaihtoehto.
Eri
Hoidata hiivasi kuntoon, niin ei kiukuta noin paljoa. Ja osta dildo, oikeatahan et tule koskaan saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Hoidata hiivasi kuntoon, niin ei kiukuta noin paljoa. Ja osta dildo, oikeatahan et tule koskaan saamaan.
Ei ole hiivaa eikä tarvetta dildolle, kun on onnellinen parisuhde normaalin miehen kanssa. Sinä visvainen kusiputkiukko et saa onneksi moista koskaan. Tukehdu raivoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Asevelvollisuus.
-Huoltajuusasiat
-Miesten puutteelliset/olemattomat oikeudet ei toivottujen raskauksien yhteydessä
-Nais- tai mieskiintiöt ja muu positiivinen syrjintäHuomaa kyllä alapeukkujen määrästä kuinka naiset ovat kaksinaismoralisteja... Aina huutamassa tasa-arvosta, mutta kun nostetaan esille oikeasti kaksi eniten tasa-arvoa räikeästi rikkovaa asiaa (asevelvollisuus ja miesten puuttuvat oikeudet ei toivottujen raskauksien yhteydessä), niin sitten yhtäkkiä tasa-arvo ei olekaan kivaa.
Vai miksi muuten antaisitte alapeukkuja noille? Kaksi törkeintä tasa-arvoa rikkovaa asiaa Suomessa, muut asiat ei yllä lähellekään.
Miehellä Ei voi olla oikeuksia ei-toivotuissa raskauksissa. Vai mitä mieltä olisit, jos itse olisit se, joka joka sitä lasta odottaa. Kumppanisi ei kuitenkaan olisi mielissään ei toivotusta raskaudesta ja veisi sinut tekemään abortin. Katselisi vierestä, kun sihä huutaisit ei, ei, mutta mikään ei auttaisi, koska toisella ihmisellä olisi valta sinun kehoosi ja raskauteen.
Ja sitten taas kun lapsi on syntynyt, lapsen oikuedet menee edelle, sillä lapsi on syytön siihen, että sinä olet sen alulle laittanut, mutta et sitten oliskaan halunnut kantaa seurauksia. Biologia on sen näin määrännyt. Sitten kun mies on raskaana ja synnyttää, on miehen oikeus valita synnyttääkö vai ei. Siitä sinulle alapeukut, kun et tuota tajua.
Armeija homma kannattaa miettiä. Koko kansaa ei kannata kouluttaa. Liian kallista . Ja miehistäkin noin kolmannes jättää armeijan väliin.
Sota-aikaan astuu voimaan työvelvoitelaki, joka velvoittaa kaikki 15-65v kansalaiset töihin. Siis ne, jotka eivät ole rintamalla. kaikki eivät voi olla sotimassa, koska kaikki sairaalat/tehtaat/maatalous/lasten/vanhustenhoito ym on saatava pyörimään. Yhteiskunnan on toimittava, vaikka olisi sota-aika. joten turhaa kaikkia on edes alkaa kouluttamaan ja resusseja tuhlaamaan.
Kiistatilanteessa aina abortti niin selvitään vähemmällä kärsimyksellä.
Niin siis mies pääsee. Naiselle voi jäädä lopunikäiset traumat abortista. Mutta sehän ei sinua kiinnosta. Ainoastaan se, että sinä saat paneskella vastuutta ja sinua ei heilauta, vaikka lapsesi lopetetaankin. Naisen vaistot käskevät suojelemaan alkanutta elämää. Ei ole yhdellekään naiselle abortti helppo. Miehille asia lie yhdentekevä, miten alkaneen raskauden käy.
Vaikka toisaalta taas tiedän miehiä, jotka vinkuu sitä, että nainen lopetti heidän lapsensa elämän alkuunsa abortoimalla tämän.
No tehtiinpä niin tai näin, ratkaisu on naisen. Mies ei voi naisen kehossa tapahtuviin asioihin vaikuttaa. Ei nainenkaan voisi abortoida miehensä sisällään kantamaa lasta, jos mies olisi se synnyttäjä. Nainen joutuisi tyytymään miehen päätökseen. Tämä on asia, josta ei edes voi vääntää.
Niin asiasta ei voi edes keskustella, koska nainen päättää tällä hetkellä asiasta täysin yksipuolisesti - jöööö.
Aborttiin ei voi pakottaa naista, siitä olen samaa mieltä. Eri asia on kuitenkin se, että on vääryys että miehellä on elatusvelvollisuus suoraan lapseen ja epäsuorasti tämän äitiin jos ei ikinä ole tätä lasta halunnut. Sama kun naiselle tyrkättäisiin jossain vaiheessa elämää vauva syliin ja sanottaisiin "se on sinun vastuullasi", vaikka et olisi ikinä vauvaa halunnut.
"Epäsuorasti äitiin".... Ihan oikeastiko kuvittelet, että se miehen maksama 150e/kk elättää sekä lapsen ja siinä sivussa vielä lapsen äidinkin? Missä näin halpaa eläminen on? Eihän tuolla summalla makseta edes vaippoja.
Ja kyllähän naisille on kautta historian se lapsi syliin lykättykin, oli se nainen sitä lasta toivonut tai ei, kun ei ehkäisyä ollut ja aborttia ei saanut/ollut. Naiset on aina synnyttäneet lapsia vasten tahtoaan .
ja kuten sanottua, ei se oman lapsen(jo alkuun saatetun) lopettaminen niin helppoa ole vaikka tälläkin palstalla varsinkin miehet niin väittää. Olisitko itse valmis tappamaan oman lapsesi, jos se sinun sisällä kasvaisi?
No turha varmaan kysyä. Kyllähän sinä sen pois päiviltä laittaisit tuosta vaan ja nauraisit päälle, heko heko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jotain harmittaa, ettei yksikään ole kiinnostunut oksettavasta ja visvaisesta kusiputkestasi X'D
Tässä välissä on sanottava, että minä olen eri henkilö kuin luuskasta, kusiputkista ja visvasta puhuva henkilö. Mutta toisaalta kyllä kritisoin feminísmiä kovasti. Menee vain vähän sekaisin sitten henkilöt ja viestit. Kai pitäisi olla nimimerkki. No ei tämä niin tärkeää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollainen on asenteesi naisia kohtaan, niin ei kannata itkeä yksinäisyyttä.
Uskomattominta minusta on se, että miten monella tuolla tavoin ajattelevalla miehellä on itsellään tyttölapsia.
Tunnen useamman naista pelkkänä pissisenä reikänä pitäviä miehiä, ja heillä on itsellään pieni tytär.
Suomalaisia.
Kertoo paljon myös sinusta ja seurastasi. En tunne ketään tuollaista.
T. Suomalainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kohta palaa palstamieheltä käämit ;) Tuskin on tämä palstamies nähnyt edes sitä hiivaista vehjettä. Saatika, että päässyt sen kanssa mihinkään tekemisiin :D Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Ehdottaisin sinulle nyt, niin kuin monesti ennenkin , hoitoon hakeutumista. Tuo vihan määrä ei enää ole normaalia.
Ja mitä tuohon dildo hommaan tulee, niin miksi naisen pitäisi sellainen hankkia, kun tässäkin ketjussa jatkuvasti hoetaan , että naisilla on mistä valita. Ei ole puutetta seksistä. Valitsee vain parasta päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Asevelvollisuus.
-Huoltajuusasiat
-Miesten puutteelliset/olemattomat oikeudet ei toivottujen raskauksien yhteydessä
-Nais- tai mieskiintiöt ja muu positiivinen syrjintäHuomaa kyllä alapeukkujen määrästä kuinka naiset ovat kaksinaismoralisteja... Aina huutamassa tasa-arvosta, mutta kun nostetaan esille oikeasti kaksi eniten tasa-arvoa räikeästi rikkovaa asiaa (asevelvollisuus ja miesten puuttuvat oikeudet ei toivottujen raskauksien yhteydessä), niin sitten yhtäkkiä tasa-arvo ei olekaan kivaa.
Vai miksi muuten antaisitte alapeukkuja noille? Kaksi törkeintä tasa-arvoa rikkovaa asiaa Suomessa, muut asiat ei yllä lähellekään.
Miehellä Ei voi olla oikeuksia ei-toivotuissa raskauksissa. Vai mitä mieltä olisit, jos itse olisit se, joka joka sitä lasta odottaa. Kumppanisi ei kuitenkaan olisi mielissään ei toivotusta raskaudesta ja veisi sinut tekemään abortin. Katselisi vierestä, kun sihä huutaisit ei, ei, mutta mikään ei auttaisi, koska toisella ihmisellä olisi valta sinun kehoosi ja raskauteen.
Ja sitten taas kun lapsi on syntynyt, lapsen oikuedet menee edelle, sillä lapsi on syytön siihen, että sinä olet sen alulle laittanut, mutta et sitten oliskaan halunnut kantaa seurauksia. Biologia on sen näin määrännyt. Sitten kun mies on raskaana ja synnyttää, on miehen oikeus valita synnyttääkö vai ei. Siitä sinulle alapeukut, kun et tuota tajua.
Armeija homma kannattaa miettiä. Koko kansaa ei kannata kouluttaa. Liian kallista . Ja miehistäkin noin kolmannes jättää armeijan väliin.
Sota-aikaan astuu voimaan työvelvoitelaki, joka velvoittaa kaikki 15-65v kansalaiset töihin. Siis ne, jotka eivät ole rintamalla. kaikki eivät voi olla sotimassa, koska kaikki sairaalat/tehtaat/maatalous/lasten/vanhustenhoito ym on saatava pyörimään. Yhteiskunnan on toimittava, vaikka olisi sota-aika. joten turhaa kaikkia on edes alkaa kouluttamaan ja resusseja tuhlaamaan.
Kiistatilanteessa aina abortti niin selvitään vähemmällä kärsimyksellä.
Niin siis mies pääsee. Naiselle voi jäädä lopunikäiset traumat abortista. Mutta sehän ei sinua kiinnosta. Ainoastaan se, että sinä saat paneskella vastuutta ja sinua ei heilauta, vaikka lapsesi lopetetaankin. Naisen vaistot käskevät suojelemaan alkanutta elämää. Ei ole yhdellekään naiselle abortti helppo. Miehille asia lie yhdentekevä, miten alkaneen raskauden käy.
Vaikka toisaalta taas tiedän miehiä, jotka vinkuu sitä, että nainen lopetti heidän lapsensa elämän alkuunsa abortoimalla tämän.
No tehtiinpä niin tai näin, ratkaisu on naisen. Mies ei voi naisen kehossa tapahtuviin asioihin vaikuttaa. Ei nainenkaan voisi abortoida miehensä sisällään kantamaa lasta, jos mies olisi se synnyttäjä. Nainen joutuisi tyytymään miehen päätökseen. Tämä on asia, josta ei edes voi vääntää.
Niin asiasta ei voi edes keskustella, koska nainen päättää tällä hetkellä asiasta täysin yksipuolisesti - jöööö.
Aborttiin ei voi pakottaa naista, siitä olen samaa mieltä. Eri asia on kuitenkin se, että on vääryys että miehellä on elatusvelvollisuus suoraan lapseen ja epäsuorasti tämän äitiin jos ei ikinä ole tätä lasta halunnut. Sama kun naiselle tyrkättäisiin jossain vaiheessa elämää vauva syliin ja sanottaisiin "se on sinun vastuullasi", vaikka et olisi ikinä vauvaa halunnut.
Et voi olla tosissasi? Joku random vauva vs. itse pantu ja siitä syntynyt biologinen jälkeläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan sama, mitä yksi sekopääukkeli kuvittelee. Sinä olet ihan yksin noiden harhojesi kanssa. Tuolla tavalla saat vain yksinäisen elämän ja ainoa häviäjä olet sinä itse.
Olenkin sanonut, että ei ole erityisen relevanttia tässä asiassa mitä minä ajattelen, joten toistat kiihdyksissäsi vain minun sanojani. Relevanttia on kehitys mitä olen aiemmin kuvannut. Sitä vastaan ei teillä löydy argumentteja ja siksi on ainoa vaihtoehto tämä solvauslinja. Varsin inhimillistä.
Ei tuota kehtiystä tule kuin päässäsi. Tietäsit asian, jos yhtään seuraisit uutisia.
Eli näet, että kauko-aasia voimakeskuksena tulee olemaan kulttuuriltaan f3ministinen. Näet että lähi-idän ja Afrikan väestöräjähdys tuottaa f3ministejä?
Mitä sinä oikein sitten itse toivot?
Millaisen maailman sinä haluat itse?
Tuntuu että et itsekään tiedä.
Naisen pitäisi olla esine ja miehen omaisuutta, mutta vain länsimaisen.
Vain länsimainen mies saisi kohdella naisia esineinä?
En oikein ymmärrä.
Hyvä kysymys ja verrattaen asiallinen tämän ketjun puitteissa, jossa solvaukset ja diagnoosit lentävät kuin kärpäset.
Olet oikeassa, en tiedäkään enää, eikä sillä toisaalta ole merkitystäkään. Asiat tapahtuu huolimatta mitä minä toivon tai teen. Minun vaikutukseni on mitätön.
Niin siis sellainen maailma ei houkuta, missä nainen olisi yhtä lailla itsenäinen ja arvokas ihminen kuin mieskin, eikä mikään omistettava ja kontrolloitava esine, josta voi puhua arvottomana reikänä?
Etkö halua sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kohta palaa palstamieheltä käämit ;) Tuskin on tämä palstamies nähnyt edes sitä hiivaista vehjettä. Saatika, että päässyt sen kanssa mihinkään tekemisiin :D Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Ehdottaisin sinulle nyt, niin kuin monesti ennenkin , hoitoon hakeutumista. Tuo vihan määrä ei enää ole normaalia.
Ja mitä tuohon dildo hommaan tulee, niin miksi naisen pitäisi sellainen hankkia, kun tässäkin ketjussa jatkuvasti hoetaan , että naisilla on mistä valita. Ei ole puutetta seksistä. Valitsee vain parasta päältä.
Säälittävää, kun nuo vihan sokaisemat ja järjiltään menneet ihmiset voisivat ihan itsekin vaikuttaa elämäänsä. Nyt he keskittyvät vain syyttelemään ja solvaamaan naisia ja sehän ei johda mihinkään.
Normaali ihminen tekee ratkaisuja jos on elämässä ongelmia.
Jos ongelma on ettei saa naisystävää, tai pelkkää seksiä, niin silloin mietitään miten voisi asiaa edistää.
Normaali älyinen päättää tuossa vaiheessa käydä suihkussa, tehdä naamalleen jotain ja huolehtia hygieniastaan.
Normaali mies miettii myös miten kannattaa käyttäytyä, puhua ja kohdella toisia, että olisi kiinnostava toisten silmissä.
Jos on vähänkään järkeä päässä, niin sitä alkaa kohdella naisia kunnioittavasti eikä osoita heille halveksuntaansa.
Sillä pääsee jo pitkälle.
Kunnioitus ei ole esim. sellaista että ostaa toiselle suureleisesti vaikka siiderin ja sitten suuttuu kun toinen ei levitäkään reikäänsä.
Kunnioitusta on oikeastaan mahdoton opettaa ihmiselle jolla on kovin luutunut käsitys, ettei nainen ole kuin reikä. En oikeastaan tiedä miten tuollaiselle henkilölle pitäisi näitä asioita selittää.
Olisi hyvä jos älykkäät ja fiksut miehet ottaisivat tässä vähän vastuuta ja auttaisivat heikompia veljiään.
Mikä sinä olet puhumaan kuplasta tai defenssistä.
Taidat olla melkoinen trolli.