Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat mielestäsi oikeita tasa-arvo-ongelmia?

Vierailija
07.02.2019 |

Ja mitkä eivät ole.

Kommentit (591)

Vierailija
541/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te f3m1inistit valmistatte seurakuntaanne f3minismin häviöön? Vai oletteko kieltämisvaiheessa?

Miksi feminismi häviäisi? Eihän kukaan luovu vapaaehtoisesti saavutetuista eduista. Näytä minulle yksikin nainen, joka haluaa, että aviomieheltä pitää pyytää lupa pankkitilin avaamiseen tai työssäkäymiseen. Yksi, vallan hyvä vaihtoehto on pysyä naimattomana, niin saa päättää asioistaan itse.

En ymmärrä sitä, miksi miehet ehdoin tahdoin tahtovat takaisin yhteiskunnan, jossa miehet käyvät töissä ja vaimot ovat kotona. Tehän sahaatte omaa oksaanne, kun perheen elatus on vain yhden harteilla. Siinä ei miehen kannata sairastua, joutua työttömäksi tai edes haaveilla uudelle alalle kouluttautumisesta.

Häviää demografisen kehityksen ja uuden maailmanjärjestyksen vuoksi. Vallan painopiste siirtyy länsimaista Kaukoitään ja väestönkasvu ei-fěministisissä maissa ja sieltä maahanmuuttó länsimaihin, joissa negatiivinen väestönkasvu

Ei siinä suomalaisten miestenkään asema parane yhtään, päinvastoin.

Kuinka niin?

Ja vaikka olisi näin, niin suhteessa naisiin paranee ja se riittää hyvin. Ironista on, että itse sen kuopan kaivatte. Valitsitte väärän vihollisen, länsimaisen heteromiehen. Vielä vääremmän littolaisen, lähi-idán ja p-afrikan múslimimiehen.

Millainen voitto se on miehille, että seksiä saa vain avioliitossa ja miehen pitää elättää vaimo, joka ei saa käydä palkkatöissä? Minusta ei kovin kummoinen. Naisten ei kuitenkaan tarvitse mennä naimisiin, sinkkuna on parempi olla.

Seksiä vain avioliitossa tai suhteessa on se vallitseva todellisuus jo nyt suurimmalle osalle miehistä. Seksuaalisesti etuoikeutettuna näet, että kaikkien elämä on seksuaalisesti samanlaista eroottistaseikkailua kuin teillä naisilla. Ei ole.

Luuletko ihan tosissasi, että suurin osa sinkkinaisista haluaa jotain yhdenyön juttuja tuntemattomien kanssa? Ei todellakaan. Itse olen ainakin tyytyväisenä selibaatissa, oksettaa ajatuskin jostain sattumanvaraisesta seksistä. Toki ei siinä mitään väärää ole jos joku haluaa sitä harrastaa.

Vierailija
542/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sekopää ulisko ymmärrä että ne ulkomaalaiset naisen alistajat ovat samaa kastia kanssasi?

Vastustaessani f€ministien miesvihaa tai erityisesti länsimaisen miehen vihaamista, olen kieltämättä siirtynyt heidän linjalleen. Olen siinä mielessä f€minismin ruma luomus, vastareaktio joka on aina seuraus ääri-ilmiöistä.

Se on kuule ihan sama, mitä yksi sekopääukkeli kuvittelee. Sinä olet ihan yksin noiden harhojesi kanssa. Tuolla tavalla saat vain yksinäisen elämän ja ainoa häviäjä olet sinä itse.

Olenkin sanonut, että ei ole erityisen relevanttia tässä asiassa mitä minä ajattelen, joten toistat kiihdyksissäsi vain minun sanojani. Relevanttia on kehitys mitä olen aiemmin kuvannut. Sitä vastaan ei teillä löydy argumentteja ja siksi on ainoa vaihtoehto tämä solvauslinja. Varsin inhimillistä.

Ei tuota kehtiystä tule kuin päässäsi. Tietäsit asian, jos yhtään seuraisit uutisia.

Eli näet, että kauko-aasia voimakeskuksena tulee olemaan kulttuuriltaan f3ministinen. Näet että lähi-idän ja Afrikan väestöräjähdys tuottaa f3ministejä?

Mitä sinä oikein sitten itse toivot?

Millaisen maailman sinä haluat itse?

Tuntuu että et itsekään tiedä.

Naisen pitäisi olla esine ja miehen omaisuutta, mutta vain länsimaisen.

Vain länsimainen mies saisi kohdella naisia esineinä?

En oikein ymmärrä.

Hyvä kysymys ja verrattaen asiallinen tämän ketjun puitteissa, jossa solvaukset ja diagnoosit lentävät kuin kärpäset.

Olet oikeassa, en tiedäkään enää, eikä sillä toisaalta ole merkitystäkään. Asiat tapahtuu huolimatta mitä minä toivon tai teen. Minun vaikutukseni on mitätön.

Niin siis sellainen maailma ei houkuta, missä nainen olisi yhtä lailla itsenäinen ja arvokas ihminen kuin mieskin, eikä mikään omistettava ja kontrolloitava esine, josta voi puhua arvottomana reikänä?

Etkö halua sellaista?

No mutta noinhan se ei mene ollenkaan. On luotu käsittämätön narratiivi pahasta länsimaisesta miehestä, vaikka valtiossa missä enemmistö miehistä on tälläisiä on tasa-arvoisin yhteiskuntamalli. On järjetöntä kiukutella sellaisille, jotka kaikkein todennäköisinkin olisi puolellanne. Sitten taas arvostelunne ulottumattomissa on múslimit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sekopää ulisko ymmärrä että ne ulkomaalaiset naisen alistajat ovat samaa kastia kanssasi?

Vastustaessani f€ministien miesvihaa tai erityisesti länsimaisen miehen vihaamista, olen kieltämättä siirtynyt heidän linjalleen. Olen siinä mielessä f€minismin ruma luomus, vastareaktio joka on aina seuraus ääri-ilmiöistä.

Sinä häpäiset länsimaiset miehet. Sellaiset fiksut kunnonmiehet eivät ole kuin sinä.

Heitä älykkäitä ja naisia kunnioittavia miehiä ei kukaan vihaa.

Sinä olet omalla käytökselläsi ansainnut ylenkatseet ja tuolla "vastustamisellasi" uppoat vaan syvemmälle sontaasi.

Olet kuin juoksuhiekassa.

Tyhmä ihminen on sellainen ettei se koskaan myönnä mitään virheitään. Hän ei kehity. Hänessä ei ole MIESTÄ  myöntämään, että nyt olen toiminut tyhmästi.

Kuka sinut on määrittänyt ylimmäksi tuomariksi muiden arvostelemisessa?

Vai hiivareikäsi voiminko kuvittelet olevasi maapallon keskipiste?

Ilman reikääsi olisit ilmaa kaikille miehille. Ilman sitä sinä et ole mitään. Jos nyt olet ollut tähän astisen sääliittävän elämäsi aikana muutoinkaan yhtään mitään. -eri 

Jos tuollainen on asenteesi naisia kohtaan, niin ei kannata itkeä yksinäisyyttä.

Uskomattominta minusta on se, että miten monella tuolla tavoin ajattelevalla miehellä on itsellään tyttölapsia.

Tunnen useamman naista pelkkänä pissisenä reikänä pitäviä miehiä, ja heillä on itsellään pieni tytär.

Suomalaisia.

Kertoo paljon myös sinusta ja seurastasi. En tunne ketään tuollaista.

T. Suomalainen mies

Niin katsos kun ihminen voi tuntea paljon ihmisiä. Monet saattavat tuntea helposti yli tuhatkin ihmistä.

Jos sattuu tietämään muutaman surkimuksen, niin siitähän ei voi vetää mitään johtopäätöksiä henkilön seurasta jossa tämä mieluiten aikansa viettää.

Tosi hyvä ettet tunne tuollaisia, mutta sellaisia on.

Vierailija
544/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ihan sama, mitä yksi sekopääukkeli kuvittelee. Sinä olet ihan yksin noiden harhojesi kanssa. Tuolla tavalla saat vain yksinäisen elämän ja ainoa häviäjä olet sinä itse.

Olenkin sanonut, että ei ole erityisen relevanttia tässä asiassa mitä minä ajattelen, joten toistat kiihdyksissäsi vain minun sanojani. Relevanttia on kehitys mitä olen aiemmin kuvannut. Sitä vastaan ei teillä löydy argumentteja ja siksi on ainoa vaihtoehto tämä solvauslinja. Varsin inhimillistä.

Ei tuota kehtiystä tule kuin päässäsi. Tietäsit asian, jos yhtään seuraisit uutisia.

Eli näet, että kauko-aasia voimakeskuksena tulee olemaan kulttuuriltaan f3ministinen. Näet että lähi-idän ja Afrikan väestöräjähdys tuottaa f3ministejä?

En oikein ymmärrä.

Hyvä kysymys ja verrattaen asiallinen tämän ketjun puitteissa, jossa solvaukset ja diagnoosit lentävät kuin kärpäset.

Olet oikeassa, en tiedäkään enää, eikä sillä toisaalta ole merkitystäkään. Asiat tapahtuu huolimatta mitä minä toivon tai teen. Minun vaikutukseni on mitätön.

Niin siis sellainen maailma ei houkuta, missä nainen olisi yhtä lailla itsenäinen ja arvokas ihminen kuin mieskin, eikä mikään omistettava ja kontrolloitava esine, josta voi puhua arvottomana reikänä?

Etkö halua sellaista?

No mutta noinhan se ei mene ollenkaan. On luotu käsittämätön narratiivi pahasta länsimaisesta miehestä, vaikka valtiossa missä enemmistö miehistä on tälläisiä on tasa-arvoisin yhteiskuntamalli. On järjetöntä kiukutella sellaisille, jotka kaikkein todennäköisinkin olisi puolellanne. Sitten taas arvostelunne ulottumattomissa on múslimit.

Eihän tässä ole luotu kuin narratiivi pahasta länsimaisesta naisesta joka muka vihaa kaikkia länsimaisia miehiä.

Tässä ketjussa on niin järkyttävän monta selitetty sinulle tämä asia, ja ei se mene sen jumittuneen otsalohkon läpi.

Ei sellainen ihminen ole naisen puolella joka puhuu visvareijistä ja haukkuu karuselli luuskaksi.

Sellaisia miehiä saa ihan hyvällä syyllä olla pitämättä puolellaan.

On monta kertaa sanottu jo että fiksuja miehiä ei vihata eikä inhota, vain naisvihaajia halveksitaan.

Miksi et tätä tajua?

Vierailija
545/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville 15 ja Heini 13 keskustelevat :D

Toisia alaikäisiksi syyttelevä allekirjoittaa viestinsä hymiöllä.

Vierailija
546/591 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä.

Etkö halua sellaista?

Eihän tässä ole luotu kuin narratiivi pahasta länsimaisesta naisesta joka muka vihaa kaikkia länsimaisia miehiä.

Tässä ketjussa on niin järkyttävän monta selitetty sinulle tämä asia, ja ei se mene sen jumittuneen otsalohkon läpi.

Ei sellainen ihminen ole naisen puolella joka puhuu visvareijistä ja haukkuu karuselli luuskaksi.

Sellaisia miehiä saa ihan hyvällä syyllä olla pitämättä puolellaan.

On monta kertaa sanottu jo että fiksuja miehiä ei vihata eikä inhota, vain naisvihaajia halveksitaan.

Miksi et tätä tajua?

Ei vaan sinä et tajua kun jäät pyörimään sammakkoperspektiiviin. En puhu nyt yksilöistä vaan isosta kuvasta. Ette taida olla feminístejä lainkaan ja se toki on hyvä asia. Jos olettekin niin huonoja sellaisia. Te voitte sanoa kyllä noin, mutta ei se muuta sitä kuvaa, mikä muilla ihmisillä aatteesta on. Kyllä minä ymmärrän, että ette vihaa miestä, joka on samaa mieltä kanssanne ja se on teille synonyymi fiksulle miehelle.

Vierailija
547/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä häpäiset länsimaiset miehet. Sellaiset fiksut kunnonmiehet eivät ole kuin sinä.

Sinä olet omalla käytökselläsi ansainnut ylenkatseet ja tuolla "vastustamisellasi" uppoat vaan syvemmälle sontaasi.

Tyhmä ihminen on sellainen ettei se koskaan myönnä mitään virheitään. Hän ei kehity. Hänessä ei ole MIESTÄ  myöntämään, että nyt olen toiminut tyhmästi.

Ilman reikääsi olisit ilmaa kaikille miehille. Ilman sitä sinä et ole mitään. Jos nyt olet ollut tähän astisen sääliittävän elämäsi aikana muutoinkaan yhtään mitään. -eri 

Kummasti sinä olet kiinnostunut kyseisestä "rei'ästä" visvainen kusiputkiukko. Selibaatti on sinulle loistava vaihtoehto. 

Eri

Hoidata hiivasi kuntoon, niin ei kiukuta noin paljoa. Ja osta dildo, oikeatahan et tule koskaan saamaan. 

Kohta palaa palstamieheltä käämit ;) Tuskin on tämä palstamies nähnyt edes sitä hiivaista vehjettä. Saatika, että päässyt sen kanssa mihinkään tekemisiin  :D Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ehdottaisin sinulle nyt, niin kuin monesti ennenkin , hoitoon hakeutumista. Tuo vihan määrä ei enää ole normaalia. 

Ja mitä tuohon dildo hommaan tulee, niin miksi naisen pitäisi sellainen hankkia, kun tässäkin ketjussa jatkuvasti  hoetaan , että naisilla on mistä valita. Ei ole puutetta seksistä. Valitsee vain parasta päältä.

Huvittavaa kuinka sinäkin kuvittelet sen hiivareikäsi olevan maapallon keskipiste.

"Teen reikäni pääsemättömäksi ja olen voittanut väittelyn". Väsyneempää argumentointia saa maailmasta hakea. 

Sinullehan se tuntuu olevan keskipiste, kun koko ajan hiivareikää hoet. Normaali-ihminen löytäisi muitakin kiinnostuksen kohteita. ohis

Vierailija
548/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti sinä olet kiinnostunut kyseisestä "rei'ästä" visvainen kusiputkiukko. Selibaatti on sinulle loistava vaihtoehto. 

Eri

Hoidata hiivasi kuntoon, niin ei kiukuta noin paljoa. Ja osta dildo, oikeatahan et tule koskaan saamaan. 

Kohta palaa palstamieheltä käämit ;) Tuskin on tämä palstamies nähnyt edes sitä hiivaista vehjettä. Saatika, että päässyt sen kanssa mihinkään tekemisiin  :D Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ehdottaisin sinulle nyt, niin kuin monesti ennenkin , hoitoon hakeutumista. Tuo vihan määrä ei enää ole normaalia. 

Ja mitä tuohon dildo hommaan tulee, niin miksi naisen pitäisi sellainen hankkia, kun tässäkin ketjussa jatkuvasti  hoetaan , että naisilla on mistä valita. Ei ole puutetta seksistä. Valitsee vain parasta päältä.

Huvittavaa kuinka sinäkin kuvittelet sen hiivareikäsi olevan maapallon keskipiste.

"Teen reikäni pääsemättömäksi ja olen voittanut väittelyn". Väsyneempää argumentointia saa maailmasta hakea. 

Ah, palstamieheltä kuola valuu suupielestä kun hän villeissä päiväunissaan painaa kasvonsa valkoisten kokkareiden peittämään "hiivanreikään".  hiivareikä on palstamiehen pakkomielle ja hänen on pakko käydä hokemissa sitä vähintäänkin jokapäiva vauvapalstalla. Hän kuvittelee, miten hän on maailamakeskipiste, kun on kerran (unessa tietenkin) näkemään "hiivareiän"

Palstamies luulee, että se on jotakin todella hienoa ja ainutlaatuista, mutta nyt pudotetaan palstamies takaisin maahan ja paljastetaan, että ei se hiivä siellä pimpissä ole sen kummenpi tauti kun räkä nuhanenässä. 

Voi voi palstamiesparka jos luulet voivasi loukata jotakin hokemalla "hiivareikää". Se on tuo hiiva ihan tavallinen tauti ja joi olla palstamiehellä jopa suussa, kun olet haaveissasi nuoleskellut hiivaista vehjettä. Tarttuu nääs suuhunkun. Käypä katsomassa onko kielessä valkoista peitettä ja jos on juo kiltisti puolukkamehua . Se auttaa .

Ja lopeta se unelmointi reijistä, Sinulla on jo yksi reikä ja eiköhän se sinulle riitä. Se ruskea reikä siis.

Ps Tuskin yhdellekään naiselle "se" on maailman napa, mutta kirjoituksestasi päätelle monelle miehelle taitaa olla ja 100 varmasti sinulle. Edelleen: Happania sanoi kettu pihlajanmarjoista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)

Ps2 Älä tukehdu hiivaan :DDDDDDDDDDD

Ps3 "teet teijästäsi pääsemättömän ja voitat väittelyn"? onko tämä oma aforismisi? Aika älytön, anteeksi vaan. Mutta voithan sinä tehdä reijästäsi pääsemättömän(mille?) ja luulet olevasi voittaja.

Onhan sullakin reikä, tee siitä maailman napa ja pääsemätön ja pullistele sillä. Mitä sinä naisten heijistä jatkuvasti paasaat? Paasaa omastasi ja hehkuta sitä.

Vierailija
549/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eikös tässä ketjussa pitänyt keskustella  tasa-arvosta eikä naistentaudeista?

Perusta oma ketju hiivoillesi , äläkä sitä tässä ketjussa sivukaupalla jankkaa. Ei kiinnosta sinun hiivakokemukset.

Ps se hiiva voi tarttua ku''iin, niin että hoidata sekin, jos olet........ai niin, ethän sinä ole päässyt olemaan "sillälailla"......sori

Mutta siis, tämä ei ole mikään tautiketju.

Vierailija
550/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva-Ville on palanut astiaansa, koko yön hiiva muhi ja on nyt saanut hiiva-villen vyörymään yli äyräiden. Ville valuu astiastaan ulos kuin aivot silmärei'istä naamaa pitkin kuin räkä silloin kun ville täytti 5 v.

Vierailija
551/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista kun hiivarei´illä menee tunteisiin. 

Jaaa, onko hiivamiehellä mennyt hiivat ja jauhot sekaisin. Vai onko hiivamies juonut jotain hiivapitoista ja mennyt sekaisin?

Masentaako hiivamiestä, kun ei ole saanut hiivaa omaan reikäänsä?  

Masentaako hiivamiestä ylipäätään, kun ei sen oma hiivainen reikä kenellekään kelpaa?

Ei saa kiusata ja solvata hiivamiestä. hiivamies on vain pieni ja ujo peräkammarihiivamies. 

Vai onko hiivamies naistentautien erikoislääkäri.

Mitä mieltä muuten olet hiivamies, kun minulla oli kerran tuo hiiva ja kun se kutitti kovasti, niin pyysin miesystävää nuolemaan. Mahtoiko se tarttua, mitä luulet? Kun olet varmaan jotenkin hiivan erikoisasiantuntia. Ainakin näin voisi päätellä, kun tässä tasa-arvoketjussakin keskustelet asiallisesti koko ajan hiivasta.

Mitä mieltä muuten olet, onko tässä epätasa-arvoa kun miesten reikään ei taida hiiva iskeä? 

Vai voiko miesten reikään tulla hiiva? Peräpukamat voi ainakin tulla. Ja olen kuullut , että jos sinne reikään kovasti työntelee, voi isona tulla kakka pöksyyn, kun ei enää ole pitoa? 

Pitääkö paikkansa? Sulla varmaan on kokemusta?

Miten muuten kun tässä nyt rei´stä puhutaan, niin kutiaako sulla se reikä koskaan?

Ja vielä sellainen kysymys, että onko palstamiehen reiällä kysyntää?

Vierailija
552/591 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alkuperäiseen kysymykseen vastaisin, että todellisia tasa-arvo-ongelmia on liian suuret erot ihmisten kyvyissä. Ihminen ei voi itse valita millaiset aivot saa syntymälahjaksi tai kuinka sivistyneet vanhemmat hänelle suodaan.

Kun on heikkolahjaisena syntynyt ja vanhemmatkin jotain tynnyrissä kasvaneita, niin aika heikoilla sitä on elämässä. Sen huomaa jo keskustelupalstalla.

Ei ymmärretä mikä merkitys keskustelussa on sanomansa perusteluilla.

Vierailija
553/591 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 33v miehenä olen todella tyytyväinen tasa-arvoon herran vuonna 2021, koska nyt miehetkin voi käyttää termiä: ” voin aina vaihtaa mielipidettäni koska olen nainen ”. Esimerkiksi muutama viikko takaperin sain naista Tinderistä kun kerroin etsiväni seuraa tositarkoituksella. Ensimmäisen panon jälkeen päätin vaihtaa mielipidettäni ja tämä on toiminut oikein mukavasti senkin jälkeen. Keväällä myös katselin mehua juoden kun neitoseni vaihtoi autoon kesäkumit alle ja teki uuden pihakivetyksen ollessaan lomalla varushenkilöpalveluksesta.

Vierailija
554/591 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisin jo kadehdittu Playboy.. Lauloi Erika Vikman, ja nuo sanat pitävät paikkansa itseasiassa ihan täysin. Jos nainen tykkää seksistä/on yhden illan juttuja yms. Niin se on heti h uora, l utka, mitä näitä nimityksiä nyt on. Jos mies tekee samoin, hän on muiden miesten silmissä cool fuckboy, ihailtu playeri ja naistenkaataja. Ei näin.

Vierailija
555/591 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Miehenä olisin jo kadehdittu Playboy.. Lauloi Erika Vikman, ja nuo sanat pitävät paikkansa itseasiassa ihan täysin. Jos nainen tykkää seksistä/on yhden illan juttuja yms. Niin se on heti h uora, l utka, mitä näitä nimityksiä nyt on. Jos mies tekee samoin, hän on muiden miesten silmissä cool fuckboy, ihailtu playeri ja naistenkaataja. Ei näin.

Naiset itse ajattelevat myös noin naisista, joilla on yhden illan juttuja yms.

Vierailija
556/591 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkasen on lähteny laukalle :)

Vierailija
557/591 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesten maanpuolustusvelvollisuus.

Arvasin, että joku vässykkä itkee tästä. Mies puolustaa maata ja nainen pitää huolta perheestä, tai sitten tulee vapaaehtoisena rintamalle.

Terveisin kohta armeijaan menevä miehenalku

Vierailija
558/591 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei suostu jäämään lapsen kanssa kotiin.

Vierailija
559/591 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKAT

Vierailija
560/591 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena huutelen, että naisten "suosiminen" huoltajuusasioissa loppuu heti, kun miehet alkavat ottaa vastuuta kunnolla lapsistaan ja jäävät perhe- ja hoitovapaille. Tämä helpottaisi myös nuorten naisten työllisyystilannetta. Miksi ihmeessä lähivanhemmaksi pitäisi laittaa isä, joka ei ole lapsiaan voinut edes muutamaa kuukautta hoitaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi