Äitini opetti, että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen
Idio.oottien kanssa varsinkin. Minusta se on väärin ja on ohjannut valintojani todella epäsuotuisaan suuntaan. Mutta äitini olikin narsistinen ihminen, joka halveksi omaa lastaan, eikä rakastanut. En ole ollut häneen vuoteen yhteydessä. Ainoa aika, jolloin hän soitti pahoittunein mielin siitä miehelleni valitellen, ettei kuule minusta mitäön, oli äitienpäivän jälkeen, kun ei ollut saanut huomiointia äitienpäivänäkään. Johan on traagista, siis hänelle äitinä. Johan hän on äiti sen verran kauan ollut, että ei pitäis enää odottaa, että kukaan muu jaksaa sitä paskaa pelleilyä, kuin hän, että lapsi muistaa äitiä, joka on vttupaska, äitienpäivänä. Ei tartte muistaa.
Kommentit (579)
Ap maksetaanko "työstäsi" 9 eur päivässä toimeentulotuen päälle?
On se outoa että tuolla on terveitä ja kivoja normi ihmisiä työttömönä
Voin kuvitella ap:n työhaastattelussa
v..ttuux se sulle kuuluu
se oli äidin syy
kukkuu
Olinpa uusi tai vanha tällä palstalla on silti mielestäni turhaa hyökätä ap:n kimppuun.
En tiedä, kuka hän on...
Kerroppa minkälaista työtä teet?
Onko teillä siellä ohjaaja
Saatteko käyttää saksia?
Ap:lla on todella huonot kommunikointitavat, en ymmärrä tekstistäsi juuri mitään. Ehkä sen takia muiden voi olla vaikea ymmärtää sinua? Et osaa ilmaista itseäsi rakentavasti ja selkeästi. Suosittelen hakemaan ammattilaiselta apua ongelmien käsittelyyn. Ja tämän ketjun saisi poistaa.
Ap tässä
joo on se tukityö..mut v..ttuux se teille i..diooteille kuuluu.
työkavereina on kaikkia l..oosereita.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on todella huonot kommunikointitavat, en ymmärrä tekstistäsi juuri mitään. Ehkä sen takia muiden voi olla vaikea ymmärtää sinua? Et osaa ilmaista itseäsi rakentavasti ja selkeästi. Suosittelen hakemaan ammattilaiselta apua ongelmien käsittelyyn. Ja tämän ketjun saisi poistaa.
mut ap on töissä
kyllä moni asia ihmetyttää kummastuttaa työtöntä 50 v. koulut käynyttä naista.
meikä ei kelpaa..ei sit millään..vaikka oon ollu töissä koko ikäni
Vierailija kirjoitti:
Suorin osoitus siitä, ettei rakastanut omaa lastaan yhtään.
Ap
miten tämä liittyy töissä käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apmiten tämä liittyy töissä käyntiin?
Olen äitini omaishoitaja.ap
Pakolliaet äp muistamiset on teennäistä, jos äipät ei itse pidä kontaktia tyttäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Pakolliaet äp muistamiset on teennäistä, jos äipät ei itse pidä kontaktia tyttäriinsä.
onko kohtaus ohi?
äiti..reva roikkuu äiti oohh tissitperse..äiti.ap
Ei tuo ole enää ap, taisi poistua linjoilta.
olehiljaid,,iiittikyl mäteille näuytääääääääääääännnnnäitii
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa minkälaista työtä teet?
Onko teillä siellä ohjaaja
Saatteko käyttää saksia?
Ei se le triviaali asia. Isoilla, terävillä saksilla ei leikitä sisällä, vaan vain ulkona.
Ap
Ainavainko tuo seinähullu akka on elossa?
Ja te te muutte ootte näköjään yhtä hulluja kun sen kanssa täällä jankkaatte.
Menkää töihin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka nyt noin stanan vam.maista seinähullua
Olis voinu rakastaakaan.
Järveen säkissä kivien kanssa vaan kivikissa
kuuluisi.
Aikuisena olemisessa se on mukavaa, että saa ihan itse valita kenen kanssa on tekemisissä. Toimeen pitää sen verran tulla, jos joutuu väliaikaisia tilanteita sietämään, mutta ei sitä silti kaveria tarvitse tuonkaan takia esittää.
Tuntuu että ne ”kaikkien kanssa pitää tulla toimeen”-toitottajat on itse niitä, jotka eivät tule toisten kanssa niin hyvin toimeen kuin haluaisivat, tai jotka ovat itse ilkeilijöitä joiden kanssa on hyvin vaikea tulla toimeen ilman jotain erikoista sidettä.
Voihan sitä yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen, mutta on se kiinni vastapuolestakin onnistuuko se.