Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille itkit viimeksi?

Vierailija
06.02.2019 |

Mille itkit viimeksi?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoikani koulutehtävän vastaukselle. Kysyttiin mitä arvostaa vanhemmissaan ja sisaruksissaan. Poikani vastasi: Arvostan äitiäni koska hän yksin huolehtii hyvin meistä kolmesta lapsesta ja talosta.

Vierailija
22/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin koska mies sanoi noloksi ja kuvaani fb:ssä kauheaksi. Olin koko päivän kuunnellut vauvan itkua ja imettänyt häntä tuntitolkulla, kipaissut kaupassa, loihtinut maukkaan ruoan valmiiksi miehen tullessa kotiin ja hoitanut esikoisen iltatoimien kanssa tappelut yksin. Sydäntä sattuu jotenkin oudosti vieläkin, rinnassa kuristaa.

Vierailija
24/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä siihen kun itkin unissani, itkin vielä herättyänikin. Näin unta isästäni joka kuoli muutama kk sitten. Unessa kävelin isän kanssa, isä oli nuori ja itse olin lapsi. Pitelin isää kädestä. Taas itkettää kun kirjotan tätä.

Vierailija
25/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kaipaan vuokrahevostani. En ole surullinen, että se kuoli – sille tuli vaiva, jota ei voinut parantaa, ja paras asia, mitä ihmiset saattoivat sille tehdä, oli hoitaa sille mahdollisimman nopeasti lopetus – mutta minulla on sitä ikävä. Se oli todella hieno eläin. Itken siis itseni, en hevosen takia. Tässä ei ole sitäkään aspektia, että sillä olisi ollut monta hienoa vuotta edessä. Jokunen olisi saattanut hyvällä tuurilla olla, mutta ei monta. Se oli jo vanha. Sikäli oli hyvä, että lopetus tapahtui nyt, kun se oli vielä ihan hyvässä kunnossa. Vein sen ammuttavaksi, eikä se tuntunut pahalta, mutta kaipaus on kova.

Vierailija
26/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt sitä, että ystävyys päättyi ristiriitoihin.

Vierailija
27/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin koska mies sanoi noloksi ja kuvaani fb:ssä kauheaksi. Olin koko päivän kuunnellut vauvan itkua ja imettänyt häntä tuntitolkulla, kipaissut kaupassa, loihtinut maukkaan ruoan valmiiksi miehen tullessa kotiin ja hoitanut esikoisen iltatoimien kanssa tappelut yksin. Sydäntä sattuu jotenkin oudosti vieläkin, rinnassa kuristaa.

Tuo oli kyllä mieheltäsi todella mulkku teko.

Vierailija
28/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sille, että hiljainen ja pohdiskeleva luonteeni koetaan töissä ongelmaksi/työilmapiirin pilaajaksi. En ollut siinä jonossa, josta jaettiin räiskyvää huumorintajua ja tauotonta puheen pulinaa.

Vierailija
29/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi lukiessani Jääkaksoset kirjan lopun.

Vierailija
30/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni paras ystävä sanoi tekevänsä itsemurhan jos ei pysty olla mun kanssa. Jos olisi itselleen jotain tehnyt, olisin tuntenut itseni syylliseksi.

Vierailija
31/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten noron kourissa vessassa oksentaessani kahdettakymmenettä kertaa tuli itkettyä sitä kamalaa oloa.

Vierailija
32/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mieheni paras ystävä sanoi tekevänsä itsemurhan jos ei pysty olla mun kanssa. Jos olisi itselleen jotain tehnyt, olisin tuntenut itseni syylliseksi.

Turhaan. Tuollainen on manipuloivan paskan käytöstä.

Vierailija
33/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin yks ilta kun selitin viestillä mun tämänhetkistä elämäntilaani :(

Vierailija
34/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken. Avioliiton auvoa...

Vierailija
35/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina otin siiderin ja muistelin hetken Matti Nykästä.

M45

Vierailija
36/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän oman pojan eli Matti Nykäsen kuolemaa :( 

Vierailija
37/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun mietin toivotonta rakkauttani ihmiseen jota en voi koskaan saada ja jolla on ihan ansaitusti paljon minua parempi kumppani. Tätä on jatkunut jo kaksi vuotta vaikka en edes tapaa sitä ihmistä yleensä missään. Pahinta tässä on se että pelkään jääväni lopulta perheettömäksi siksi etten pysty tämän typeryyden takia sitoutumaan keneenkään. Oli muutakin murhetta tänään, harvoin mä tätä oikealla itkulla suren, muuten kyllä.

Vierailija
38/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkia muistelin ❤ Aina rupeaa muistelu itkettämään vaikka lähdöstään on jo 10 vuotta aikaa 😔💕

39/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoispoikani koulutehtävän vastaukselle. Kysyttiin mitä arvostaa vanhemmissaan ja sisaruksissaan. Poikani vastasi: Arvostan äitiäni koska hän yksin huolehtii hyvin meistä kolmesta lapsesta ja talosta.

Ihan viimeksi itkin tälle vastaukselle. Sitä ennen itkin Matti Nykäsen kuolinuutiseen liittyen jollekin hänen Vieno-äitinsä kommentille. Se oli luultavasti, ettei hän jaksa kommentoida.

Itken melkein päivittäin liikutuksesta. Joskus oikein ärsyttää, miten herkästi liikutun.

Vierailija
40/71 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä twiitti ja sen lyhyt video oli aika tunteikas ja mahdollisesti aiheutti kyynelien valutusta:

https://twitter.com/kwilli1046/status/1093112157967970309

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi