Mille itkit viimeksi?
Kommentit (71)
Matti Nykäsen poismeno kostutti silmät, pakko myöntää vaikka olen raavas mies.
Itkin aamulla, kun mies kritisoi minua asiasta x - aiheesta kylläkin ja ihan asialliseen sävyyn sinänsä. Tuli kuitenkin paha mieli, koska se kolahti ja koska haluaisin niin kovasti olla paras mahdollinen tyttöystävä ja koitan tehdä parhaani sen suhteen, mutta erinäisistä syistä se ei tunnu aina onnistuvan. Ja mies ansaitsisi sen, on oikeasti itse niin ihana, fiksu ja hieno ihminen sekä kumppani.
Viimeksi tuli vähän vettä silmästä, kun kerroin melko uudelle naisystävälleni aiemmasta tilanteesta välillämme, jossa olin kokenut itseni rakastetuksi. Se oli jotenkin iskenyt sellaiseen kohtaan, joka edellisessä suhteessa oli jäänyt kylmäksi. Sekoittui vähän vanha murhe ja uusi onni.
Pomo (nyt entinen) soitti pari viikkoa sitten ja haukkui minut huonon asiakaspalautteen takia. Palaute oli täysin keksittyä ja tuntui pahalta että joku pystyy valehtelemaan minusta niin. Silloin itketti.
Otin ja lopetin työt. Ei kaduta. Ilmapiiri oli jo pitkään huono.
Eilen kun minua ei valittu edes hyväntekeväisyystyöhön syöpäni vuoksi :(
Katsoin netistä videota, johon oli koottu pätkiä "arjen sankareista". Oli siis joidenkin ohikulkijoiden ym. kuvaamia pätkiä ihmisistä pelastamassa toisiaan hengenvaarallisista tilanteista. Yhdessä pätkässä joukko miehiä oli kokoontunut yhteen kädet taivasta kohti ja odottivat selkeästi jonkun putoavan ja sieltähän putosi pieni lapsi, joka ilman tätä joukkoa olisi taatusti kuollut. Kyllä, liikutti kyyneliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä twiitti ja sen lyhyt video oli aika tunteikas ja mahdollisesti aiheutti kyynelien valutusta:
Tää oli tosi suloinen <3
Tänä iltana itkin yksinäisyyttäni. Miehet pitää mua haluttavana mutta en tiedä voisiko kukaan kiinnostua, tykätä ja välittää minusta oikeasti, ihmisenä. Tuskinpa.
You-sarjan viimeisessä jaksossa Beckin runolle, sillä oli kuin mun elämästä.