Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille itkit viimeksi?

Vierailija
06.02.2019 |

Mille itkit viimeksi?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You-sarjan viimeisessä jaksossa Beckin runolle, sillä oli kuin mun elämästä.

Vierailija
62/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykäsen poismeno kostutti silmät, pakko myöntää vaikka olen raavas mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin aamulla, kun mies kritisoi minua asiasta x - aiheesta kylläkin ja ihan asialliseen sävyyn sinänsä. Tuli kuitenkin paha mieli, koska se kolahti ja koska haluaisin niin kovasti olla paras mahdollinen tyttöystävä ja koitan tehdä parhaani sen suhteen, mutta erinäisistä syistä se ei tunnu aina onnistuvan. Ja mies ansaitsisi sen, on oikeasti itse niin ihana, fiksu ja hieno ihminen sekä kumppani.

Vierailija
64/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuli vähän vettä silmästä, kun kerroin melko uudelle naisystävälleni aiemmasta tilanteesta välillämme, jossa olin kokenut itseni rakastetuksi. Se oli jotenkin iskenyt sellaiseen kohtaan, joka edellisessä suhteessa oli jäänyt kylmäksi. Sekoittui vähän vanha murhe ja uusi onni.

Vierailija
65/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo (nyt entinen) soitti pari viikkoa sitten ja haukkui minut huonon asiakaspalautteen takia. Palaute oli täysin keksittyä ja tuntui pahalta että joku pystyy valehtelemaan minusta niin. Silloin itketti.

Otin ja lopetin työt. Ei kaduta. Ilmapiiri oli jo pitkään huono.

Vierailija
66/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoleman takia

Vierailija
67/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun minua ei valittu edes hyväntekeväisyystyöhön syöpäni vuoksi :(

Vierailija
68/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin netistä videota, johon oli koottu pätkiä "arjen sankareista". Oli siis joidenkin ohikulkijoiden ym. kuvaamia pätkiä ihmisistä pelastamassa toisiaan hengenvaarallisista tilanteista. Yhdessä pätkässä joukko miehiä oli kokoontunut yhteen kädet taivasta kohti ja odottivat selkeästi jonkun putoavan ja sieltähän putosi pieni lapsi, joka ilman tätä joukkoa olisi taatusti kuollut. Kyllä, liikutti kyyneliin asti.

Vierailija
69/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itke ikinä

Vierailija
70/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä twiitti ja sen lyhyt video oli aika tunteikas ja mahdollisesti aiheutti kyynelien valutusta:

https://twitter.com/kwilli1046/status/1093112157967970309

Tää oli tosi suloinen <3

Vierailija
71/71 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana itkin yksinäisyyttäni. Miehet pitää mua haluttavana mutta en tiedä voisiko kukaan kiinnostua, tykätä ja välittää minusta oikeasti, ihmisenä. Tuskinpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi