Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että ihmiset on melkein kuin katkeria jos joku on tehnyt elämässään toisin kuin he ja on siihen tyytyväinen?

Vierailija
06.02.2019 |

Tän varsinkin huomaa parisuhteeseen liittyen. Jos joku menee naimisiin nopeammin kuin itse meni /halusi mennä, niin "se oli vaan tyhmä joka ei mistään mitään ymmärtänyt". Ai miksi? Sama perheen perustamisessa. "Ai te hankitte x määrän lapsia, voi voi raukkoja kun nyt pilasitte elämänne", tai " Ai saatte nyt jo lapsen, erolapsihan siitä siis tulee". Mikä tekee ihmisistä niin katkeria sille jos joku toinen elää elämäänsä onnellisena toisin kuin itse eläisivät tai haluaisivat elää? Eikös heillä itselläänkin ole kuitenkin vapaus valita oma polkunsa, miksi toisten heistä poikkeava tapa elää on joillekin niin suuri uhka?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olenkin onnellinen eikä sille oikein voi ketään mitään. Tykkään olla ahkera, mikä lienee suurin syy tyytyväisyyteeni. Olen myös tehnyt huomion että laiskat ihmiset jotka vaativat muilta enemmän, mitä ovat valmiit itse tekemään, ovat onnettomia. Valtaosa vaatijista ovat näitä. Oma lukunsa ovat muiden syyttelijät, jotka eivät ole koskaan elämässä tyytyväisiä ennen kuin he ottavat vastuun omasta elämästään. Miten voi koskaan olla onnellinen jos oma onnettomuus on aina muiden syytä, eihän tätä silloin voi itse muuttaa ja on helppo olla uhri.

Sinä olet vähän tyhmä, jos luulet, ettei oma paha mieli tai omat vaikeudet voi olla muiden syytä. Miksi sinä kuvittelet, että kaikki muiden aiheuttamat vauriot ovat noin vain korjattavissa? Sinä olet idio.otti, mutta sinä voit olla, koska kukaan ei ole satuttanut sinua niin, ettetpä sitä itse korjaaakaan. (Ennen kuin korjaat. Siinähän voi osalla mennä koko elämä siis ja kaikilla ei riitäkään.) V*tun taukki.

t.kristallikissa

Vierailija
62/63 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olenkin onnellinen eikä sille oikein voi ketään mitään. Tykkään olla ahkera, mikä lienee suurin syy tyytyväisyyteeni. Olen myös tehnyt huomion että laiskat ihmiset jotka vaativat muilta enemmän, mitä ovat valmiit itse tekemään, ovat onnettomia. Valtaosa vaatijista ovat näitä. Oma lukunsa ovat muiden syyttelijät, jotka eivät ole koskaan elämässä tyytyväisiä ennen kuin he ottavat vastuun omasta elämästään. Miten voi koskaan olla onnellinen jos oma onnettomuus on aina muiden syytä, eihän tätä silloin voi itse muuttaa ja on helppo olla uhri.

Sinä olet vähän tyhmä, jos luulet, ettei oma paha mieli tai omat vaikeudet voi olla muiden syytä. Miksi sinä kuvittelet, että kaikki muiden aiheuttamat vauriot ovat noin vain korjattavissa? Sinä olet idio.otti, mutta sinä voit olla, koska kukaan ei ole satuttanut sinua niin, ettetpä sitä itse korjaaakaan. (Ennen kuin korjaat. Siinähän voi osalla mennä koko elämä siis ja kaikilla ei riitäkään.) V*tun taukki.

t.kristallikissa

En ala kilpailemaan muiden aiheuttamista vaurioista. Oma asenne ratkaisee, ja huonolla asenteella varustettu ihminen ei ole onnellinen, vaikka mitään vaurioita ei edes olisi, ja koko elemä on vain katkeruutta ja muiden syyttelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Tyhmä, idio.otti.. mielensä voi nykypäivänä pahoittaa vaikka porkkanasta. Uhriutuminen tuntuu jopa olevan oikein kansallisvelvollisuus. Oma vastuu omasta elämästä ulkoistetaan yhteiskunnalle tai muille tahoille. Kykenemättömyys näkemään omaa rooliaan omassa elämässä on aikakaudelle tyypillinen piirre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi