Tilasin 100mg hyaluronihappo kapseleita
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne nivelrohdot sitten oli?
Nutrilenk Gold.
Hyaluronia olen käyttänyt ampulleista joita olen tilannut ulkomailta. Kollageeniä syön myös. En ole huomannut mitään ratkaisevaa tapahtuneen mutta toivon että toimisi edes ennaltaehkäisevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutrilenk Gold.
Googlasin siis, kun en ollut varma muistinko oikein. Ilostuin jo, että näitä olisi taas saatavilla, mutta ilmeisesti valmistus lopetettu.
sama
Öö, miten käytät hyaluronihappoa? Ulkoisesti, suun kautta, pistoksina..?
Mä käytän hyaluronihappoa sisältäviä silmätippoja! Kostuttavat sarveiskalvoa,hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutrilenk Gold.
Googlasin siis, kun en ollut varma muistinko oikein. Ilostuin jo, että näitä olisi taas saatavilla, mutta ilmeisesti valmistus lopetettu.
sama
Näyttää olevan joissain verkkokaupoissa saatavana, eli ei kai ole lopetettukaan.
En tiedä, itse söin muutama vuosi sitten kukonhelttauutekapseleita, nehän on periaatteessa samaa ainetta. Ei niistä haittavaikutuksia ainakaan tullut. Iho kyllä silisi naamassa hieman, tosin söin samaan aikaan myös semmoisia mereneläväpillereitä. Nämä siis nivelvaivoihin.
Tajusin jälkeenpäin, että nivelrohdot olivat aika samaa kamaa, kuin ihonhoitoon myytävät imedeen-pillerit. Mutta halvempia. En huomannut vaikutusta nivelissä, mutta iho voi todella hyvin.
hiukan ohis