Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi naisten pitÀÀ olla niin ilkeitÀ toisilleen? Varsinkin jos paikalle tulee tai porukkaan yrittÀÀ pÀÀstÀ uusi nainen? Viittaan nyt tÀllÀ tuohon Elina-paran saapumiseen taloon. Huonosta itsetunnosta ja epÀvarmuudestahan siinÀ on kyse, mutta ihmettelempÀ vaan. Ja tÀtÀ tekee ihan aikuisetkin naiset yhtÀ lailla.
Siis eihÀn kukaan edes ehtinyt olla ilkeÀ sille elinalle. TÀmÀ aikuisempi porukka otti sen ohan kauniisti vastaan, maajengi nyrpisteli enemmÀn mutta Tia nappasi sen siitÀ omiin tarkoituksiinsa. Elina itse pÀÀtteli ruveta puhumaan selÀn takana ikÀviÀ. Olisi ollut hiljaa vaan niin Toffen ei olisi tarvinnut asiaa kaivella. Elina olisi varmasti vielÀ mukana jos olisi itse ollut reilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra vasta 21v, liian nuori tÀhÀn ohjelmaan.
KyllÀ. Kymmenen vuoden ikÀero bachelorin kanssa on paljon. Petralla vielÀ opiskelu kesken ja kaverit tÀrkeitÀ elÀmÀssÀ. Ihan eri elÀmÀnvaihe menossa kuin bachelorilla.
Siis missÀ vaiheessa 10 vuoden ikÀero on paljon? ymmÀrrÀn ettÀ 20+ vuoden, mutta kymmenen?
VÀlillÀ tuntuu ettÀ ikÀeroista valittavat ihmiset ovat usein a) miehiÀ jotka syystÀ tai toisesta eivÀt saa nuorempaa naista joten kateus iskee, ja b) vanhempia naisia jotka ovat kateellisia nuoremmille jotka saavat sen validoinnin ja huomion mitÀ he itse saivat nuorempana.
Ihmetellys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra vasta 21v, liian nuori tÀhÀn ohjelmaan.
KyllÀ. Kymmenen vuoden ikÀero bachelorin kanssa on paljon. Petralla vielÀ opiskelu kesken ja kaverit tÀrkeitÀ elÀmÀssÀ. Ihan eri elÀmÀnvaihe menossa kuin bachelorilla.
Siis missÀ vaiheessa 10 vuoden ikÀero on paljon? ymmÀrrÀn ettÀ 20+ vuoden, mutta kymmenen?
VÀlillÀ tuntuu ettÀ ikÀeroista valittavat ihmiset ovat usein a) miehiÀ jotka syystÀ tai toisesta eivÀt saa nuorempaa naista joten kateus iskee, ja b) vanhempia naisia jotka ovat kateellisia nuoremmille jotka saavat sen validoinnin ja huomion mitÀ he itse saivat nuorempana.
Ainakin nyt tuntuu suurelle kun Àitini 70 ja isÀni 80, Àiti omaishoitaja. Lapsena kanssa tuntui isolle tuo ikÀero, isÀ oli vanha, ei jaksanut meidÀn kanssa touhuta ja sukupolviero Àitiin sai aikaan konflikteja kasvatuksessa.
Jos toinen aivan lapsi niin 10 vuotat vanhempi puoliso saa suhteen nÀyttÀmÀÀn hyvÀksikÀytöltÀ. Mun varmaan vaikea katsoa sitÀ jaksoa missÀ Petran kanssa intiimimmin ovat.
ItsellÀni oli samassa iÀssÀ 11v vanhempi mies ja jÀlkeenpÀin olen ollut kiitollinen ettÀ lopulta katkaisin suhteen ja aloin elÀmÀÀn ikÀisteni kanssa opiskelijaelÀmÀÀ.
Toffelle sopis Laura Karoliina
Paljastuukohan Toffen valittu sitten taas jostain sohvatyynyn vĂ€ristĂ€ kuten joskus kĂ€ynyt đ€
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin tulee mielikuva, ettÀ juuri Tia olisi ilkein tyttö tuolla. Haukkuu muita kameralle ja kyselee Toffelta, tykkÀÀkö hÀn pinnallisista tytöistÀ, niin kuin hÀn itse olisi parempi eikÀ yhtÀÀn pinnallinen. Ja sitten kun muut tytöt haluavat puhua asiasta ja selvittÀÀ vÀlit, hÀn ei sano sanaakaan.
MiltÀköhÀn Danielasta ja muista tuntuu, kun nÀkevÀt telkkarista, mitÀ potaskaa Tia on puhunut heistÀ kameroille ja Elinalle.
TÀmÀ. Toivottavasti Tia ja Jenna tippuvat seuraavaksi. Tai Tia ja Petra.
Mies ei huomaa ja Elina kerto. EikÀ huomaa sittenkÀÀn.
EipÀ Aleksantra ollut yllÀttynyt kun Toffe tiputti.
En oo vielÀ kerinnyt tulla tÀnne puimaan tÀtÀ kautta niin kuin aikaisempina vuosina mutta tÀssÀ jotain ajatuksia mitÀ tÀmÀ kausi on toistaiseksi herÀttÀnyt
- TĂ€n vuoden Bachelor on ehdottomasti kivoin niin ulkoisesti kuin luonteelta, pesee esim. Tuomaksen 100-0
- Naiset vÀhÀn persoonattoman oloisia, ainakin sarjan nÀyttÀmÀn materiaalin perusteella. Esim. Maria on aivan tajuttoman kuivan ja huumorintajuttoman oloinen.
- Porukkoihin jakautuminen ihmetyttÀÀ. Miksi aikuiset naiset vielÀ harrastaa tuollaista? YmmÀrrÀn ettÀ tuolla voi toisista tulla lÀheisimpiÀ ystÀviÀ toisilleen mutta sellainen yhteishenki puuttuu. Tuilmaista kiinnittymistÀ harrastettiin joskus ylÀasteella.
Vierailija kirjoitti:
Tuilmaista kiinnittymistÀ harrastettiin joskus ylÀasteella.
Korjaus: tuollaista klikkiytymistÀ
On ehkÀ sanottu jo aiemmin (en oo seurannu keskustelua alusta asti) mutta mitÀ ihmettÀ, miten Jenna voi olla vaan 24? :O KÀvisi helposti yli kymmenen vuotta vanhemmasta, vaikka nÀtti nainen onkin.
Vierailija kirjoitti:
- Porukkoihin jakautuminen ihmetyttÀÀ. Miksi aikuiset naiset vielÀ harrastaa tuollaista? YmmÀrrÀn ettÀ tuolla voi toisista tulla lÀheisimpiÀ ystÀviÀ toisilleen mutta sellainen yhteishenki puuttuu. Tuilmaista kiinnittymistÀ harrastettiin joskus ylÀasteella.
Ihminen on laumaelÀin joten porukoihin jakautuminen ei pitÀisi ihmetyttÀÀ ketÀÀn aikuista ihmistÀ. Tietenkin tÀllÀistÀ esiintyy kouluajan jÀlkeen esimerkiksi harrastuksissa tai useimmiten työpaikalla. Ihan normaalia.
TietÀÀkö joku, ovatko Janette ja Joni vielÀ yhdessÀ? MitÀÀn yhteiskuvia ei ole tullut sitten viime syksyn.
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkö joku, ovatko Janette ja Joni vielÀ yhdessÀ? MitÀÀn yhteiskuvia ei ole tullut sitten viime syksyn.
Ovat. Instastooreissa jakavat juttuja. YhteisiÀ lounaita, matkoja ja yhteinen koti.
Katselin tÀssÀ kolmannelta kaudelta joitain kohtauksia uudelleen. Edelleen harmittaa, miten Marian ja Jonin suhde pÀÀttyi. Maria olisi ollut Jonille varmasti se oikea, mutta Joni meni pilaamaan kaiken sillÀ ajatuksella, ettÀ viimeiset kolme on "testattava", ja pÀÀtti aloittaa Janetesta, siitÀ itselleen ehkÀ viimeisestÀ vaihtoehdosta tunnetasolla. ViettivÀt yön kÀmÀisessÀ veneessÀ, jossa ilmeisesti tapahtui tÀmÀ testaaminen.
Marialle ei sitten sopinutkaan nÀmÀ Jonin jÀrjestelyt, kun valkeni mitÀ Janeten kanssa oli tehty. Maria lÀhti heti ilmajoogan jÀlkeen takaisin Suomeen, eikÀ tiennyt, ettÀ Joni oli valinnut hÀntÀ varten samalle pÀivÀlle yksityiskoneen, viiden tÀhden hotellin ja yön siellÀ. SelvÀÀhÀn tuossa oli, ketÀ kohtaan Jonilla oli enemmÀn tunteita ja kenet nÀki potentiaalisena puolisona.
Janette oli ainoa joka sopi tuohon Jonin olut-TV-tacoja elÀmÀÀn, Maria ja Kaisa aivan toisella tasolla.
Maria oli aivan eri tasolla Janeten kanssa. Janetesta tuli paikoin aika juntti vaikutelma, Maria oli omanarvontunteva, elegantti nainen.
Mun mielestÀ Petra on aito ja vilpitön. EhkÀ nuori joo. Ja noi avonaiset asut on kyllÀ jo hieman törkeitÀ.