Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1641/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvonarvostelu kirjoitti:

En ymmärrä yhtään miksi täällä haukutaan Alexandran ulkonäköä, mielestäni hän on kaunis ja olen aivan varma että joku toinen bachelor olisi päästänyt hänet pitkälle asti jatkoon. Sen sijaan ko.sarjassa on kaksi vähän pyöreähköä naista joiden mukana oloa en ollenkaan ymmärrä. Ja on myös yksi kolmas joka on hoikka ja siro mutta jotenkin pullanaamainen ja juo ilmeisesti vähän liikaa kun iho punoittaa. Kun sain sellaisen kuvan että bachelor hakee tuolta timmiä/urheilullista naista ja kaksi naisista oikeen pistää silmään että eivät ole kyllä yhtään urheilleet. En viitsi lähteä mukaan haukkumiseen, joten jätän nimeämättä ne ei-urheilulliset naiset mutta jokainen voi jotain päätellä. 

Ja Alexandrahan nimenomaan on urheilullinen.

Vierailija
1642/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffe ei anna kauhean tarkkaa "listaa" siitä mitä hakee, Elina oletti ettei toffe halua pinnallista ja tupakoivaa naista(?) oikeasti saattaa tykätä sen tyylisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER!

Elina sai kyllä ansionsa mukaan. Täysin ymmärrettävää Toffelta tiputtaa Elina, koska eihän tollanen toisten mustamaalaaminen kyllä anna kovinkaan hyvää kuvaa ihmisestä. Oli hauska ruususeremoniassa kun Daniela ja Maria saivat kaksi ensimmäistä ruusua. Eiköhän siinä vaiheessa käynyt selväksi Elinalle mitä mieltä Toffe oli tuosta selän takana puhumisesta😄 mutta ei Elina kyllä mielestäni olisi sopinutkaan Toffelle muutenkaan.

Minnan ja Toffen välillä nään todella vahvan kemian ja kuten Toffekin sanoi niin Minna vaikuttaa täydelliseltä tyttöystävältä.

Sen sijaan Tian kanssa en näe yhtä vahvaa vetovoimaa kuin Minnan. Mun mielestä he ovat koko ajan vaikuttaneet enemmän kavereilta joten suudelma yllätti.

Veikkaan että seuraavana kotiin lähtee Jenna, koska hän on Danielan lisäksi ainut ketä Toffe ei ole suudellut (Petrankin kanssa ensi jaksossa ilmeisesti). Ja Toffe itsekin sanoi olevansa Danielaan ihastunut, Jennasta ei ole sanonut muistaakseni. Marian en usko putoavan vielä, koska nosti osakkeitaan mönkijätreffeillä.

SPOILER

Minusta vaikutti siltä että hän halusi testata, onko Tian kanssa kemiaa lähemmässä kontaktissa. Ja ainakin väitti olevan. Tian suhtautuminen Toffeen vaikuttaa oudolta. "Halutko ottaa vastaan tämän ruusun?" "Okei." Esittääkö vain viileää vai onko oikeasti sitä? Ehkä hän ei oikeastikaan ole niin kauhean varauksettomasti myyty Toffesta. Ovat aika eri tyylisiä ihmisiä.

Tia on tuolla hengailemassa naisten kanssa tms, ei miestä hakemassa

taitaa olla julkisuutta hakemassa eikä naisten kanssa hengailemassa... tyrkky mikä tyrkky

Vierailija
1644/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään miksi täällä haukutaan Alexandran ulkonäköä, mielestäni hän on kaunis ja olen aivan varma että joku toinen bachelor olisi päästänyt hänet pitkälle asti jatkoon. Sen sijaan ko.sarjassa on kaksi vähän pyöreähköä naista joiden mukana oloa en ollenkaan ymmärrä. Ja on myös yksi kolmas joka on hoikka ja siro mutta jotenkin pullanaamainen ja juo ilmeisesti vähän liikaa kun iho punoittaa. Kun sain sellaisen kuvan että bachelor hakee tuolta timmiä/urheilullista naista ja kaksi naisista oikeen pistää silmään että eivät ole kyllä yhtään urheilleet. En viitsi lähteä mukaan haukkumiseen, joten jätän nimeämättä ne ei-urheilulliset naiset mutta jokainen voi jotain päätellä. 

Bulgarialainen kuulantyöntäjäkin on urheilullinen.

Vierailija
1645/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä teille "Alexandra varma voittaja uskokaa jo!!11" -jankuttajille

No tuo alexandra vaikuttikin melko puisevan oloiselta, eli en ihmettele yhtään; Toffe on itse kuitenkin iloisen  ja lämpimän oloinen tyyppi. Minun mielestäni ei ole mikään yllätys tuo.

Ihmettelen muutenkin tyttöjen tylsyyttä. Miksei kukaan heitä hauskaa läppää? Hauskuutta ei ole Petran kiherrys, puhumattakaan "diivajengin" jutuista. Maria vaikuttaa todella persoonattomalta ihmiseltä. Siksi mietinkin, että haluavatko miehet tosiaan vain kauniin naisen, joka seisoo vieressä hiljaa ja sievänä?

Mutta eniten siis harmittaa se, että kukaan ei vaikuta hauskalta ja kellään ei näytä olevan hauskaa. Aiemmilta kausilta muistaakseni Satu oli sellainen rempseä ja hauska.

Rebecca oli tämän tyyppinen hauska, näin ihan miehen perspektiivistä! just sellanen jonka kanssa voi nauraa paljon, joka on tietenkin todella tärkeää.

Vierailija
1646/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse tosi "maanläheinen", enkä meikkaa tai muutenkaan ole kovin nyky-insta-muodin mukainen. Mutta täytyy sanoa että sympatiat menee täysin tuolle "pinnallisten" porukalle. En käsitä tuota, että aletaan arvostelemaan toisia naisia ja vielä kerrotaan näitä yksipuolisia mielipiteitä bachelorille. Todella noloa ja lapsellista. Muutenkin tuommoinen maanläheiset/pinnalliset- erottelu kertoo kaiken tarpeellisen näiden "luonnonlapsien" suppeasta maailmankuvasta. 

Arvostan naisten välistä solidaarisuutta. Ja kaikkien kanssa ei ole myöskään pakko tulla toimeen, mut jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin sitten on parempi olla sanomatta mitään ja keskittyä omaan elämään. Juoruilijat ja seläntakana paskanpuhujat on tympeintä mitä tiedän.

Vierailija
1647/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bulgarialainen kuulantyöntäjäkin on urheilullinen.

Toki, jos toive on että olisi urheilullinen ja timmi niin sitä ovat sekä kuulantyöntäjä että Alexandra, mutta ehkä sitten urheilullisuuteen kuuluukin jotenkin kierosti olettamus hoikasta vartalotyypistä.

Tavallaan hölmöä, luulisi että tärkeämpää on terveet elämäntavat ja itsestään huolehtiminen.

Vierailija
1648/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori muru, mutta taisit kyllä lähteä mukaan. Haukkua kun voi muutenkin kuin suoraan. Ja kerro nyt ihmeessä ihan rohkeasti kenestä puhut, itse kun en keksi ilman kuvaa ketkä naisista olisi niin kovin "ei-urheilullisia".

Vierailija
1649/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse tosi "maanläheinen", enkä meikkaa tai muutenkaan ole kovin nyky-insta-muodin mukainen. Mutta täytyy sanoa että sympatiat menee täysin tuolle "pinnallisten" porukalle. En käsitä tuota, että aletaan arvostelemaan toisia naisia ja vielä kerrotaan näitä yksipuolisia mielipiteitä bachelorille. Todella noloa ja lapsellista. Muutenkin tuommoinen maanläheiset/pinnalliset- erottelu kertoo kaiken tarpeellisen näiden "luonnonlapsien" suppeasta maailmankuvasta. 

Arvostan naisten välistä solidaarisuutta. Ja kaikkien kanssa ei ole myöskään pakko tulla toimeen, mut jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin sitten on parempi olla sanomatta mitään ja keskittyä omaan elämään. Juoruilijat ja seläntakana paskanpuhujat on tympeintä mitä tiedän.

Maanläheisimmät heimot taitavat meikata viidakoissa aika överisti ja ottaa tatskaa ja läväriä ja rastaa ja vaikka mitä.

Tuollainen meikitön maanläheisyys on aika ....sanoisinko ahdasta pinnalllista ajattelua. Tosi maanläheisyys katsoo kaikkien releitten alle ihmisessä.

Vierailija
1650/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksikähän sinä tässä ketjussa roikkunet? Kiinnostaako jurorut noista naisista ja Tohvelista?

Vierailija
1651/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vaikuttaa siltä että toffe saattaa valita Venlan, ehkä siksi pudotti Alexandran? Alexandra oli kyllä todella kaunis putoamisjaksossa, näyttävä ja elegantti vähän kuin Audrey Hepburn. En usko että häntä olisi joku toinen pudottanut jos kemiat olisi kohdanneet. Katsojille ei välttämättä välity se jos ei vaan ole kemiaa/tunteita jotain kohtaan. Ihminen voi olla vaikka miten ihana/kaunis/komea mutta jos ei kemiat kohtaa ei vaan tule tunteita

Audrey Hepburn oli siro ja pitkäraajainen, gasellimaisen kaunis.

Ei mikään kyrmyniskainen, tasapaksu painonnostaja.

Audreyn Holokaustitausta taisi olla näläreissu alunkinperin ja sitten valehteli nimensä ja siirtyi muuanne. Nälkä oli runnellut koko kropan selvisi myöhemmin. Sellaista te ihailette, luuviulua.

Vierailija
1652/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohveli on sunnuntailapsi ja haluaa naisen vailla huolia. Hyvä niin.

Miksi nimikin on mieskarkilla Toffe:)?

Vierailija
1653/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mietitty Näiden bätselorien suuntautumista niin pohdin että mikähän näillä tytöillä, parista olen aistivinani että ehkä tyttöihin päin kallellaan ja siksi ehkä ohjelmassakin.

Vierailija
1654/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no viittasin tuolla "maanläheisyydelläni" juuri näiden naisten ahdasmielisiin määritelmiin. en kyllä muuten itse ikinä kuvailis itseäni maanläheiseksi, hah.  eli oon kanssasi aikalailla samaa mieltä.

ja toiselle vastaus: kiinnostaa löytääkö ihmiset rakkautta telkkarissa.

Vierailija
1655/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako Tohveli tupakkaa?

Vierailija
1656/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Elina kertoi naisten kahteen ryhmään jakautumisesta, niin sitä seuraavaksi pudotettua Alexia ei maininnut ollenkaan. Oliko Alex ns. näkymätön?

Vierailija
1657/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelin täytyy itsekin polttaa tupakkaa, ei se muuten kestäisi tupakoivaa.

Vierailija
1658/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi Toffea harmittaa kun Elina niin suoraan haukkui juuri Toffen ihastukset.

Vierailija
1659/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina, jonka bätse halus pudottaa, aisti aivan selvästi bätsen gayvibat. Siksi joutui ulos saarelta.

Mikäs trolli tänne pesiytyi :'D Aika ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan?

Vierailija
1660/3893 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi Toffea harmittaa kun Elina niin suoraan haukkui juuri Toffen ihastukset.

Seuraavassa jaksossa selviää ketä harmittaa