Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Toffe ei anna kauhean tarkkaa "listaa" siitÀ mitÀ hakee, Elina oletti ettei toffe halua pinnallista ja tupakoivaa naista(?) oikeasti saattaa tykÀtÀ sen tyylisistÀ
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀjÀ3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER!
Elina sai kyllĂ€ ansionsa mukaan. TĂ€ysin ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ Toffelta tiputtaa Elina, koska eihĂ€n tollanen toisten mustamaalaaminen kyllĂ€ anna kovinkaan hyvÀÀ kuvaa ihmisestĂ€. Oli hauska ruususeremoniassa kun Daniela ja Maria saivat kaksi ensimmĂ€istĂ€ ruusua. EiköhĂ€n siinĂ€ vaiheessa kĂ€ynyt selvĂ€ksi Elinalle mitĂ€ mieltĂ€ Toffe oli tuosta selĂ€n takana puhumisestađ mutta ei Elina kyllĂ€ mielestĂ€ni olisi sopinutkaan Toffelle muutenkaan.
Minnan ja Toffen vÀlillÀ nÀÀn todella vahvan kemian ja kuten Toffekin sanoi niin Minna vaikuttaa tÀydelliseltÀ tyttöystÀvÀltÀ.
Sen sijaan Tian kanssa en nÀe yhtÀ vahvaa vetovoimaa kuin Minnan. Mun mielestÀ he ovat koko ajan vaikuttaneet enemmÀn kavereilta joten suudelma yllÀtti.
Veikkaan ettÀ seuraavana kotiin lÀhtee Jenna, koska hÀn on Danielan lisÀksi ainut ketÀ Toffe ei ole suudellut (Petrankin kanssa ensi jaksossa ilmeisesti). Ja Toffe itsekin sanoi olevansa Danielaan ihastunut, Jennasta ei ole sanonut muistaakseni. Marian en usko putoavan vielÀ, koska nosti osakkeitaan mönkijÀtreffeillÀ.SPOILER
Minusta vaikutti siltÀ ettÀ hÀn halusi testata, onko Tian kanssa kemiaa lÀhemmÀssÀ kontaktissa. Ja ainakin vÀitti olevan. Tian suhtautuminen Toffeen vaikuttaa oudolta. "Halutko ottaa vastaan tÀmÀn ruusun?" "Okei." EsittÀÀkö vain viileÀÀ vai onko oikeasti sitÀ? EhkÀ hÀn ei oikeastikaan ole niin kauhean varauksettomasti myyty Toffesta. Ovat aika eri tyylisiÀ ihmisiÀ.
Tia on tuolla hengailemassa naisten kanssa tms, ei miestÀ hakemassa
taitaa olla julkisuutta hakemassa eikÀ naisten kanssa hengailemassa... tyrkky mikÀ tyrkky
Vierailija kirjoitti:
arvonarvostelu kirjoitti:
En ymmÀrrÀ yhtÀÀn miksi tÀÀllÀ haukutaan Alexandran ulkonÀköÀ, mielestÀni hÀn on kaunis ja olen aivan varma ettÀ joku toinen bachelor olisi pÀÀstÀnyt hÀnet pitkÀlle asti jatkoon. Sen sijaan ko.sarjassa on kaksi vÀhÀn pyöreÀhköÀ naista joiden mukana oloa en ollenkaan ymmÀrrÀ. Ja on myös yksi kolmas joka on hoikka ja siro mutta jotenkin pullanaamainen ja juo ilmeisesti vÀhÀn liikaa kun iho punoittaa. Kun sain sellaisen kuvan ettÀ bachelor hakee tuolta timmiÀ/urheilullista naista ja kaksi naisista oikeen pistÀÀ silmÀÀn ettÀ eivÀt ole kyllÀ yhtÀÀn urheilleet. En viitsi lÀhteÀ mukaan haukkumiseen, joten jÀtÀn nimeÀmÀttÀ ne ei-urheilulliset naiset mutta jokainen voi jotain pÀÀtellÀ.
Ja Alexandrahan nimenomaan on urheilullinen.
Bulgarialainen kuulantyöntÀjÀkin on urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ teille "Alexandra varma voittaja uskokaa jo!!11" -jankuttajille
No tuo alexandra vaikuttikin melko puisevan oloiselta, eli en ihmettele yhtÀÀn; Toffe on itse kuitenkin iloisen ja lÀmpimÀn oloinen tyyppi. Minun mielestÀni ei ole mikÀÀn yllÀtys tuo.
Ihmettelen muutenkin tyttöjen tylsyyttÀ. Miksei kukaan heitÀ hauskaa lÀppÀÀ? Hauskuutta ei ole Petran kiherrys, puhumattakaan "diivajengin" jutuista. Maria vaikuttaa todella persoonattomalta ihmiseltÀ. Siksi mietinkin, ettÀ haluavatko miehet tosiaan vain kauniin naisen, joka seisoo vieressÀ hiljaa ja sievÀnÀ?
Mutta eniten siis harmittaa se, ettÀ kukaan ei vaikuta hauskalta ja kellÀÀn ei nÀytÀ olevan hauskaa. Aiemmilta kausilta muistaakseni Satu oli sellainen rempseÀ ja hauska.
Rebecca oli tÀmÀn tyyppinen hauska, nÀin ihan miehen perspektiivistÀ! just sellanen jonka kanssa voi nauraa paljon, joka on tietenkin todella tÀrkeÀÀ.
Oon itse tosi "maanlÀheinen", enkÀ meikkaa tai muutenkaan ole kovin nyky-insta-muodin mukainen. Mutta tÀytyy sanoa ettÀ sympatiat menee tÀysin tuolle "pinnallisten" porukalle. En kÀsitÀ tuota, ettÀ aletaan arvostelemaan toisia naisia ja vielÀ kerrotaan nÀitÀ yksipuolisia mielipiteitÀ bachelorille. Todella noloa ja lapsellista. Muutenkin tuommoinen maanlÀheiset/pinnalliset- erottelu kertoo kaiken tarpeellisen nÀiden "luonnonlapsien" suppeasta maailmankuvasta.
Arvostan naisten vÀlistÀ solidaarisuutta. Ja kaikkien kanssa ei ole myöskÀÀn pakko tulla toimeen, mut jos ei ole mitÀÀn hyvÀÀ sanottavaa niin sitten on parempi olla sanomatta mitÀÀn ja keskittyÀ omaan elÀmÀÀn. Juoruilijat ja selÀntakana paskanpuhujat on tympeintÀ mitÀ tiedÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ yhtÀÀn miksi tÀÀllÀ haukutaan Alexandran ulkonÀköÀ, mielestÀni hÀn on kaunis ja olen aivan varma ettÀ joku toinen bachelor olisi pÀÀstÀnyt hÀnet pitkÀlle asti jatkoon. Sen sijaan ko.sarjassa on kaksi vÀhÀn pyöreÀhköÀ naista joiden mukana oloa en ollenkaan ymmÀrrÀ. Ja on myös yksi kolmas joka on hoikka ja siro mutta jotenkin pullanaamainen ja juo ilmeisesti vÀhÀn liikaa kun iho punoittaa. Kun sain sellaisen kuvan ettÀ bachelor hakee tuolta timmiÀ/urheilullista naista ja kaksi naisista oikeen pistÀÀ silmÀÀn ettÀ eivÀt ole kyllÀ yhtÀÀn urheilleet. En viitsi lÀhteÀ mukaan haukkumiseen, joten jÀtÀn nimeÀmÀttÀ ne ei-urheilulliset naiset mutta jokainen voi jotain pÀÀtellÀ.
Bulgarialainen kuulantyöntÀjÀkin on urheilullinen.
Toki, jos toive on ettÀ olisi urheilullinen ja timmi niin sitÀ ovat sekÀ kuulantyöntÀjÀ ettÀ Alexandra, mutta ehkÀ sitten urheilullisuuteen kuuluukin jotenkin kierosti olettamus hoikasta vartalotyypistÀ.
Tavallaan hölmöÀ, luulisi ettÀ tÀrkeÀmpÀÀ on terveet elÀmÀntavat ja itsestÀÀn huolehtiminen.
Sori muru, mutta taisit kyllÀ lÀhteÀ mukaan. Haukkua kun voi muutenkin kuin suoraan. Ja kerro nyt ihmeessÀ ihan rohkeasti kenestÀ puhut, itse kun en keksi ilman kuvaa ketkÀ naisista olisi niin kovin "ei-urheilullisia".
Vierailija kirjoitti:
Oon itse tosi "maanlÀheinen", enkÀ meikkaa tai muutenkaan ole kovin nyky-insta-muodin mukainen. Mutta tÀytyy sanoa ettÀ sympatiat menee tÀysin tuolle "pinnallisten" porukalle. En kÀsitÀ tuota, ettÀ aletaan arvostelemaan toisia naisia ja vielÀ kerrotaan nÀitÀ yksipuolisia mielipiteitÀ bachelorille. Todella noloa ja lapsellista. Muutenkin tuommoinen maanlÀheiset/pinnalliset- erottelu kertoo kaiken tarpeellisen nÀiden "luonnonlapsien" suppeasta maailmankuvasta.
Arvostan naisten vÀlistÀ solidaarisuutta. Ja kaikkien kanssa ei ole myöskÀÀn pakko tulla toimeen, mut jos ei ole mitÀÀn hyvÀÀ sanottavaa niin sitten on parempi olla sanomatta mitÀÀn ja keskittyÀ omaan elÀmÀÀn. Juoruilijat ja selÀntakana paskanpuhujat on tympeintÀ mitÀ tiedÀn.
MaanlÀheisimmÀt heimot taitavat meikata viidakoissa aika överisti ja ottaa tatskaa ja lÀvÀriÀ ja rastaa ja vaikka mitÀ.
Tuollainen meikitön maanlÀheisyys on aika ....sanoisinko ahdasta pinnalllista ajattelua. Tosi maanlÀheisyys katsoo kaikkien releitten alle ihmisessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksikÀhÀn sinÀ tÀssÀ ketjussa roikkunet? Kiinnostaako jurorut noista naisista ja Tohvelista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa siltÀ ettÀ toffe saattaa valita Venlan, ehkÀ siksi pudotti Alexandran? Alexandra oli kyllÀ todella kaunis putoamisjaksossa, nÀyttÀvÀ ja elegantti vÀhÀn kuin Audrey Hepburn. En usko ettÀ hÀntÀ olisi joku toinen pudottanut jos kemiat olisi kohdanneet. Katsojille ei vÀlttÀmÀttÀ vÀlity se jos ei vaan ole kemiaa/tunteita jotain kohtaan. Ihminen voi olla vaikka miten ihana/kaunis/komea mutta jos ei kemiat kohtaa ei vaan tule tunteita
Audrey Hepburn oli siro ja pitkÀraajainen, gasellimaisen kaunis.
Ei mikÀÀn kyrmyniskainen, tasapaksu painonnostaja.
Audreyn Holokaustitausta taisi olla nÀlÀreissu alunkinperin ja sitten valehteli nimensÀ ja siirtyi muuanne. NÀlkÀ oli runnellut koko kropan selvisi myöhemmin. Sellaista te ihailette, luuviulua.
Tohveli on sunnuntailapsi ja haluaa naisen vailla huolia. HyvÀ niin.
Miksi nimikin on mieskarkilla Toffe:)?
Kun on mietitty NÀiden bÀtselorien suuntautumista niin pohdin ettÀ mikÀhÀn nÀillÀ tytöillÀ, parista olen aistivinani ettÀ ehkÀ tyttöihin pÀin kallellaan ja siksi ehkÀ ohjelmassakin.
no viittasin tuolla "maanlÀheisyydellÀni" juuri nÀiden naisten ahdasmielisiin mÀÀritelmiin. en kyllÀ muuten itse ikinÀ kuvailis itseÀni maanlÀheiseksi, hah. eli oon kanssasi aikalailla samaa mieltÀ.
ja toiselle vastaus: kiinnostaa löytÀÀkö ihmiset rakkautta telkkarissa.
Kun Elina kertoi naisten kahteen ryhmÀÀn jakautumisesta, niin sitÀ seuraavaksi pudotettua Alexia ei maininnut ollenkaan. Oliko Alex ns. nÀkymÀtön?
Tohvelin tÀytyy itsekin polttaa tupakkaa, ei se muuten kestÀisi tupakoivaa.
Mahtoi Toffea harmittaa kun Elina niin suoraan haukkui juuri Toffen ihastukset.
Vierailija kirjoitti:
Elina, jonka bÀtse halus pudottaa, aisti aivan selvÀsti bÀtsen gayvibat. Siksi joutui ulos saarelta.
MikÀs trolli tÀnne pesiytyi :'D Aika ottaa lÀÀkkeet ja mennÀ nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi Toffea harmittaa kun Elina niin suoraan haukkui juuri Toffen ihastukset.
Seuraavassa jaksossa selviÀÀ ketÀ harmittaa