Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Alexandran instassa Dubai-poseerauksia yksin (kuka kameran takana?) ennen sarjan julkaisua. Samanlaisia viime kauden voittajanaisen instassa - ja nimenomaan ilman matkaseuralaisen kuvaa. Sattumaa?
Mun veikkaus on, ettÀ
Alexandra tulee vielÀ takas ja voittaa. Pudotus tuotannon draamanhakua.
No kyl noista kuvista kÀy ilmi, et on ollut reissussa vanhempien kanssa. Alexandran paluuseen en usko, vaikka hÀnen putoaminen harmittaa suunnattomasti.
Ilmeisesti Toffe ei ole liian nirso naisten suhteen, niin erilaisia ja erinÀköisiÀ naiset ovat. Ja jos on ihastunut Venlaan, Minnaan, Danielaan ja Petraan, ehkÀ muihinkin. Venla ja Minna esim. ihan vastakohtia ainakin ulkoisesti.
Mietin tuota jakautumista tyttöjen kesken ja minusta ihan luonnollista, ettÀ tulee ryhmiÀ ja joillakin on enemmÀn yhteistÀ toistensa kanssa. Mutta sÀrÀhti korvaan kun Petra sanoi, etteivÀt sano edes huomenta toisilleen?! Ei kaikista tarvitse pitÀÀ, mutta kai voi sentÀÀn jotkut kÀytöstavat olla?
Vierailija kirjoitti:
Alexandran instassa Dubai-poseerauksia yksin (kuka kameran takana?) ennen sarjan julkaisua. Samanlaisia viime kauden voittajanaisen instassa - ja nimenomaan ilman matkaseuralaisen kuvaa. Sattumaa?
Mun veikkaus on, ettÀ
Ihanan lapsellinen fantasia. Monessako tuotankokaudessa pudonnut suosikki (katsojien) on tullut takaisin ja vienyt voiton? Edes jenkeissÀ? Dubaihin voi matkustaa, vaikkei "voittaisi" Bachelorin sydÀntÀ.
Mun mielestÀ aika kaukaa haettu teoria tuo ettÀ Alexandra tulisi takaisin. Ei tuo ohjelmaformaatti ole yhtÀÀn sen tyylinen ettÀ sinne olisi jÀrkeÀ tulla takaisin. Toffe tiputti Alexandran eli se tarkoittaa ettÀ hÀn piti muita naisia potentiaalisempina kumppaneina itselleen. SiinÀ vaiheessa se on game over. Ja kuka tonne haluiskaaan mennÀ takaisin pudotuksen jÀlkeen, kun se on aika selvÀ merkki ettÀ olet vÀhiten kiinnostavin nÀistÀ. Jos pyydettÀis takasin niin vaikuttais sellaselta ettÀ "no ei ne muut naiset ollutkaan hyviÀ, onneks voin pyytÀÀ vielÀ varavaihtoehdon numero 8 takaisin jos se oliski iha ok!"
En ole katsonut muiden maiden bacheloria niin en tiedÀ tuleeko siellÀ porukkaa aina pudotuksen jÀlkeen takaisin, mun mielestÀ tosi tyhmÀÀ jos tulis. Kun loppupeleissÀ siinÀ on kuitenkin kyse siitÀ rakkauden löytÀmisestÀ ennemmin kuin voittamisesta. KyllÀhÀn sen jokainen ymmÀrtÀÀ ettÀ turha sinne on jÀÀdÀ jos Toffe ei ole kiinnostunut. Ja miten se kiinnostus muka herÀisi sen jÀlkeen kun Alexandra on lÀhtenyt jo.
Ihan tilanne kuin jossain paratiisihotellissa tms missÀ ei ole samalla tavalla tunteet mukana ja on muutenkin enemmÀn peli, siellÀ nyt porukkaa tulkoot takasin ku muutenki nii sekava homma
Tuo Toffen selitys Alexandran pudotuksesta Ruutu+ klipeissÀ selittÀÀ kyllÀ asiaa, Toffen tunteet olivat kaverillisia. uskon tuohon mutta mietin eikö noin ihanan naisen kanssa olisi kannattanut vÀhÀn romantiikkaa etsiÀkin. EhkÀ sitten hyvÀ ettei sotkenut asioita koska haluaa selvÀsti pitÀÀ Alexandran ystÀvÀnÀ.
Pohdin vaan ettÀ kun naisia on niin paljon niin meneekö miehellÀ sitten ajatukset jo harhaan ja se oikea meneekin vahingossa ohi kun joku itselle aivan vÀÀrÀnlainen onnistuu hÀmmentÀmÀÀn enemmÀn.
TÀn kauden alussa Venlan instassa luki siinÀ "info" osiossa, ettÀ basement crossfit tms, nyt pelkkÀ crossfit. Eikö tuo basement ole juurikin se bachelorin sali?
Petra vasta 21v, liian nuori tÀhÀn ohjelmaan.
SPOILER
<
<
<
<
<
Bachelor on nyt kyllÀ pussaillut aika monen naisen kanssa. Kukahan mahtaa olla suosikki? Tian kanssa pussaili vÀhÀn yllÀtti. Minusta suhde vaikutti aika kaverilliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Matilda. Ei tuo liikaa itseÀÀn jalustalle eikÀ halua kilpailla verisesti Toffesta, vaan ymmÀrtÀÀ ettÀ heillÀ klikkaa jos on klikatakseen. Sopii mielestÀni Toffen kanssa ulkonÀöllisestikin yhteen.
Ei tosiaan liikaa ole tuonut itseÀÀn esille, kun suurelle yleisölle tai ainakin minulle tÀmÀ Matilda ei ole ollenkaan tuttu nainen tuolta. Tarkoitatkohan Daniela, se lyhyt brune?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Matilda. Ei tuo liikaa itseÀÀn jalustalle eikÀ halua kilpailla verisesti Toffesta, vaan ymmÀrtÀÀ ettÀ heillÀ klikkaa jos on klikatakseen. Sopii mielestÀni Toffen kanssa ulkonÀöllisestikin yhteen.
Ei tosiaan liikaa ole tuonut itseÀÀn esille, kun suurelle yleisölle tai ainakin minulle tÀmÀ Matilda ei ole ollenkaan tuttu nainen tuolta. Tarkoitatkohan Daniela, se lyhyt brune?
Hyvin on kyllÀ pysytellyt tÀmÀ Matilda piilossa kameroilta koko ohjelman ajan, kun ei minullekkaan ole tuttu!
Vierailija kirjoitti:
Matilda on kans mun suosikki!
Lopettakaa jo tuollainen turha vouhotus!
Vierailija kirjoitti:
TÀn kauden alussa Venlan instassa luki siinÀ "info" osiossa, ettÀ basement crossfit tms, nyt pelkkÀ crossfit. Eikö tuo basement ole juurikin se bachelorin sali?
HÀnellÀ on kuva crossfit-harrastuksestaan, minkÀ kertoo aloittaneensa parin osallistujanaisen kanssa. Ei kuulemma olisi tullut aloittaneeksi kyseistÀ lajia ilman ohjelmaa, joten miten tÀmÀn asian sitten haluaa nÀhdÀ...
Toffe on nyt suudellut Venlaa, Tiaa, Minnaa ja Mariaa (vai laskettiinko sitÀ pusua suudelmaksi?). Ensi jaksossa suutelee Petraa. Ja sanoi jossain ettÀ suuteli ohjelmassa viittÀ eri naista. TÀllÀ logiikalla Jenna ja Daniela ei saisi suudelmaa eli tippuvatkohan he ensi jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on kyllÀ pysytellyt tÀmÀ Matilda piilossa kameroilta koko ohjelman ajan, kun ei minullekkaan ole tuttu!
đđ
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Kymmenen vuoden ikÀero bachelorin kanssa on paljon. Petralla vielÀ opiskelu kesken ja kaverit tÀrkeitÀ elÀmÀssÀ. Ihan eri elÀmÀnvaihe menossa kuin bachelorilla.
Vierailija kirjoitti:
Toffe on nyt suudellut Venlaa, Tiaa, Minnaa ja Mariaa (vai laskettiinko sitÀ pusua suudelmaksi?). Ensi jaksossa suutelee Petraa. Ja sanoi jossain ettÀ suuteli ohjelmassa viittÀ eri naista. TÀllÀ logiikalla Jenna ja Daniela ei saisi suudelmaa eli tippuvatkohan he ensi jaksossa?
Juu niin taisi sanoa, mut en laskis Marian pusua suudelmaksi. Toffe ja Daniela ovat seuraavassa ruutu+ jaksossa hyvin lÀheisissÀ tunnelmissa, joten ei ole Danielan aika lÀhteÀ pois. Jenna ja joku muu tytöistÀ lÀhtee. Danielalla, Minnalla ja Marialla on lÀhes samanlainen veneilykuva instassa, joten ovat varmaan pisimpÀÀn matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. Kymmenen vuoden ikÀero bachelorin kanssa on paljon. Petralla vielÀ opiskelu kesken ja kaverit tÀrkeitÀ elÀmÀssÀ. Ihan eri elÀmÀnvaihe menossa kuin bachelorilla.
Joo ei kyllÀ Petraa valitse. Saapa nÀhdÀ kuinka kauan roikkuu mukana.
Miksi oi miksi naisten pitÀÀ olla niin ilkeitÀ toisilleen? Varsinkin jos paikalle tulee tai porukkaan yrittÀÀ pÀÀstÀ uusi nainen? Viittaan nyt tÀllÀ tuohon Elina-paran saapumiseen taloon. Huonosta itsetunnosta ja epÀvarmuudestahan siinÀ on kyse, mutta ihmettelempÀ vaan. Ja tÀtÀ tekee ihan aikuisetkin naiset yhtÀ lailla.
Veikkaan, ettÀ Jenna ja Maria vaarassa pudota.
Mun veikkaus on, ettÀ