Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1321/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luulen, ettĂ€ Toffen perustelut A:n pudotukselle on se, ettei saanut mitÀÀn kontaktia Alexandraan, eikĂ€ hĂ€n tullut oma-aloitteisesti keskustelemaan. Sitten lĂ€tisee siihen pÀÀlle vielĂ€, ettĂ€ jos olisivat toisaalla kohdanneet, olisi jotain voinut kehittyĂ€..Mutta koska muut naiset ovat niin kiinnostuneita hĂ€nestĂ€, sai A lĂ€hteĂ€. 

Itse jĂ€in miettimÀÀn sitĂ€, kun halasi kahteen kertaan Alexandraan ja taisi vielĂ€ perÀÀnkin katsoa, ettĂ€ tosi outoa ja jotenkin jÀÀtĂ€vÀÀkin. 

Vierailija
1322/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀnnÀ, ettÀ vaimomatsku ei kaikille tarkoita fyysistÀ himoa. SehÀn kantaa sen arjen yli. SitÀ on oltava aluksi paljon, se kyllÀ vuosikymmenien aikana haalistuu. PelkkÀ kiltti nössö ei sytytÀ. Mun mielestÀ siksi A sai lÀhteÀ.

Onpas yksipuolisesti ajateltu. Kuka sanoo missÀ vaiheessa se himo tulee mukaan kuvioon? Joillakin se voi syttyÀ ensihetkestÀ, toisilla vasta pidemmÀn tuntemisen jÀlkeen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÀnnÀ, ettÀ vaimomatsku ei kaikille tarkoita fyysistÀ himoa. SehÀn kantaa sen arjen yli. SitÀ on oltava aluksi paljon, se kyllÀ vuosikymmenien aikana haalistuu. PelkkÀ kiltti nössö ei sytytÀ. Mun mielestÀ siksi A sai lÀhteÀ.

Onpas yksipuolisesti ajateltu. Kuka sanoo missÀ vaiheessa se himo tulee mukaan kuvioon? Joillakin se voi syttyÀ ensihetkestÀ, toisilla vasta pidemmÀn tuntemisen jÀlkeen.

MÀ en usko tÀhÀn. KyllÀ se on heti tai ei ole ollenkaan. Kokemus puhuu. T. Keski-ikÀinen tÀti

Vierailija
1324/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en usko tÀhÀn. KyllÀ se on heti tai ei ole ollenkaan. Kokemus puhuu. T. Keski-ikÀinen tÀti

No tÀÀllĂ€ puhuu toinen keski-ikĂ€inen tĂ€ti ihan vastakkaisella kokemuksella. 

Vierailija
1325/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin ruutu+ jakson uudelleen

Tuo Alexandran lÀhtö outo. Todella suuri jÀnnite heidÀn vÀlillÀÀn ja toffe sitten sanoo kirosanan kun Alexandra lÀhtenyt. PÀÀlle laitettu PIIP.

Elinan kanssa keskustelu vÀhÀn kuin harjoiteltu, ikÀÀn kuin Elinalle olisi osoitettu mitÀ pitÀÀ sanoa.

Alexandra lĂ€hti niin tyylillĂ€, jĂ€i minun suosikiksi tĂ€ltĂ€ kaudelta. Äiti voi olla todella ylpeĂ€. Toivon kyllĂ€ ettĂ€ hĂ€n tulee takaisin.

Vierailija
1326/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettĂ€ Toffen perustelut A:n pudotukselle on se, ettei saanut mitÀÀn kontaktia Alexandraan, eikĂ€ hĂ€n tullut oma-aloitteisesti keskustelemaan. Sitten lĂ€tisee siihen pÀÀlle vielĂ€, ettĂ€ jos olisivat toisaalla kohdanneet, olisi jotain voinut kehittyĂ€..Mutta koska muut naiset ovat niin kiinnostuneita hĂ€nestĂ€, sai A lĂ€hteĂ€. 

Itse jĂ€in miettimÀÀn sitĂ€, kun halasi kahteen kertaan Alexandraan ja taisi vielĂ€ perÀÀnkin katsoa, ettĂ€ tosi outoa ja jotenkin jÀÀtĂ€vÀÀkin. 

En oikein usko tuohon selitykseen. KyllÀ mun mielestÀ heidÀn keskustelut ovat olleet ihan sujuvia. Voi toki olla, et hÀn on jÀÀnyt muiden tyttöjen varjoon. Toivottavasti tÀmÀn pudotuksen syyt avataan kunnolla, sen verran hÀmÀrÀ se oli.

Vierailija
1327/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmÀrrÀ, miksi naiset puhuvat pahaa toisistaan kameralle. Jos lopulta joku pahanpuhujista olisi Toffen valinta ja suhde syntynyt sekÀ jatkunut, en usko ettÀ Toffe olisi itse sarjaa katsoessaan ilahtunut, jos huomaisi valitsemansa naisen ikÀvÀn kÀytöksen.

TÀssÀ on kiinnostava artikkeli tÀtÀ aihetta koskien: https://www.psychologytoday.com/us/blog/insight-therapy/201401/feminine

Asioita voi aina katsastella evoluutio biologian ja psykologian kautta.

Vierailija
1328/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Himo on se joka hÀviÀÀ, muut asiat jÀÀvÀt. SitÀ Toffen Àitikin tarkoitti, kuuntele sydÀntÀsi.

Ja uskon ensivaikutelman tÀrkeyteen, sitÀ ei kukaan toinen voi hÀmmentÀÀ.

Vierailija
1329/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu

Plus

Spoiler

Alert

Mulle tuli se fiilis, ettĂ€ tuotannolla on nĂ€ppinsĂ€ vahvasti pelissĂ€, kun Toffe kyseli Elinalta ettĂ€ ”mitĂ€ siellĂ€ villalla oikeasti tapahtuu”. Haluttiin tietysti hyödyntÀÀ tÀÀ leireihin jakautumis-draama ja Elina oli ilmeisin vaihtoehto tĂ€ssĂ€ kohtaa avaamaan tilannetta Toffelle. Draaman kannalta siis hyvĂ€ juttu ettĂ€ uusi tyttö saa heti tĂ€n juoruilijan viitan itselleen.

TÀllÀ hetkellÀ aidoimmilta vaikuttaa Minna, Tia ja Jenna.

Mulla on Venlasta jakso jaksolta teennĂ€isempi fiilis, noi kylpylĂ€treffit oli jotenkin vaivaannuttavat, samoin puheet siitĂ€ miten epĂ€reilua on jos kesken tullut ”voittaa”. Fakta kuitenkin lienee, ettĂ€ ton voittaa Toffen suosikki, tuli peliin koska tahansa :D

Sama juttu, todella teennĂ€inen fiilis tuli kylpylĂ€deiteistĂ€ ja oli vaivaannuttavaa katsoa. Sekin kun ruusua laitettiin kellumaan veteen. Mun mielestĂ€ V ei ole mitenkÀÀn erityisen kaunis. HĂ€iritsee myös se pakkelimÀÀrĂ€, niin ku monella muullakin kyllĂ€ on liikaa. Voisi edes vĂ€lillĂ€ olla luonnollisempia. Vaikka V on hoikka, niin altaassa esim. tuli kaksari monta kertaa ihan kunnolla nĂ€kyviin, eikĂ€ ollut edullisia kuvakulmia ollenkaan. Pussailussa ei kyllĂ€ ollut mitÀÀn kemiaa eikĂ€ roihua. EnkĂ€ pitĂ€isi minisortseja jos olisin hĂ€n. Sen sijaan mun mielestĂ€ esim. Jennalle sopi tosi hyvin lyhyt hake ja oli kauniit jalat ja kroppa siinĂ€ asussa, kun menivĂ€t lennolle. Maria on myös mun mielestĂ€ turhan koppavan oloinen ja jotenkin niin yksi-ilmeinen, jopa kun puhuu. EhkĂ€ jĂ€nnitys vaikuttaa, eikĂ€ normaalisti puhu noin? 

Vierailija
1330/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Millainen oikeastaan on hyvÀ ja aito ihminen? Jotenkin tÀmÀ itseÀÀn aitona pitÀvÀ porukka ei kolahda minuun, nuo ilmeet ruususeremonioissa jos heidÀn hyvis saa ruusun tai muiden pahis lÀhtee on jotenkin inhottavia. NÀen tÀssÀ jonkinlaista manipulointia Tiian taholta.

aidosti hyvÀ ihminen ei sanoisi ettÀ erilaisuus on hyvÀ asia, kaikenlaisia tarvitaan ja ettÀ kunnioitamme silti toisiamme vaikka emme halua olla yhdessÀ.

Vierailija
1331/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis sanoisi ettÀ erilaisuus on hyvÀ asia piti kirjoittaa..

Vierailija
1332/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu

Plus

Spoiler

Alert

Mulle tuli se fiilis, ettĂ€ tuotannolla on nĂ€ppinsĂ€ vahvasti pelissĂ€, kun Toffe kyseli Elinalta ettĂ€ ”mitĂ€ siellĂ€ villalla oikeasti tapahtuu”. Haluttiin tietysti hyödyntÀÀ tÀÀ leireihin jakautumis-draama ja Elina oli ilmeisin vaihtoehto tĂ€ssĂ€ kohtaa avaamaan tilannetta Toffelle. Draaman kannalta siis hyvĂ€ juttu ettĂ€ uusi tyttö saa heti tĂ€n juoruilijan viitan itselleen.

TÀllÀ hetkellÀ aidoimmilta vaikuttaa Minna, Tia ja Jenna.

Mulla on Venlasta jakso jaksolta teennĂ€isempi fiilis, noi kylpylĂ€treffit oli jotenkin vaivaannuttavat, samoin puheet siitĂ€ miten epĂ€reilua on jos kesken tullut ”voittaa”. Fakta kuitenkin lienee, ettĂ€ ton voittaa Toffen suosikki, tuli peliin koska tahansa :D

Sama juttu, todella teennĂ€inen fiilis tuli kylpylĂ€deiteistĂ€ ja oli vaivaannuttavaa katsoa. Sekin kun ruusua laitettiin kellumaan veteen. Mun mielestĂ€ V ei ole mitenkÀÀn erityisen kaunis. HĂ€iritsee myös se pakkelimÀÀrĂ€, niin ku monella muullakin kyllĂ€ on liikaa. Voisi edes vĂ€lillĂ€ olla luonnollisempia. Vaikka V on hoikka, niin altaassa esim. tuli kaksari monta kertaa ihan kunnolla nĂ€kyviin, eikĂ€ ollut edullisia kuvakulmia ollenkaan. Pussailussa ei kyllĂ€ ollut mitÀÀn kemiaa eikĂ€ roihua. EnkĂ€ pitĂ€isi minisortseja jos olisin hĂ€n. Sen sijaan mun mielestĂ€ esim. Jennalle sopi tosi hyvin lyhyt hake ja oli kauniit jalat ja kroppa siinĂ€ asussa, kun menivĂ€t lennolle. Maria on myös mun mielestĂ€ turhan koppavan oloinen ja jotenkin niin yksi-ilmeinen, jopa kun puhuu. EhkĂ€ jĂ€nnitys vaikuttaa, eikĂ€ normaalisti puhu noin? 

Siis lyhyt "hame" piti tietysti kirjoittaa...

Vierailija
1333/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se fyysinen himo ei riitĂ€ ollenkaan vaimomatksuksi, jos muut asiat ei ole kunnossa. ElĂ€mĂ€nikuisen kumppanuuden tĂ€rkein pohja on minusta yhteiset arvot ja luottamus. Tottakai fyysinen vetovoima siihen  pÀÀlle, mutta pelkkĂ€ himo, ei ei.

Vierailija
1334/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SitÀ paitsi kiltti ei ole aina nössö, ja toisaalta sellaiset sytyttÀÀ jonkun ihmisen. Eli puhu vain omasta puolestasi =)

Oma kokemus on, ettÀ hiljaisissa vesissÀ kasvaa suurimmat kalat.

Vierailija
1335/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruutu

+

Spoiler

nyt alkaa

...

EihĂ€n Alexandraa ees mainittu Elinan ja Toffen keskustelussa! Onko leikattu pois vai eikö hĂ€ntĂ€ edes muisteta? Uskon, ettĂ€ Toffe pÀÀtyi pudottamaan hĂ€net, koska Alexandra oli etĂ€isin ja Toffe tuntee tĂ€mĂ€n huonoiten, eikĂ€ hĂ€nelle tullut mieleen ettĂ€ ei pudottaisikaan ketÀÀn vaan tutkisi vielĂ€ asiaa. Ei myöskÀÀn minglauksessa ilmeisesti muiden tyttöjen kanssa kĂ€ynyt kaksinkeskusteluja vai?

Toffe pyytÀÀ Elinaa, kerro nĂ€istĂ€ porukoista. 

E: No samaa porukkaa ovat Tia, Jenna, Petra ja Minna ja nyt mĂ€ oon sit heidĂ€n kanssa (Toffe just nĂ€in, joo) bondannu, joo, ja sit oma porukkansa on sitten...sitten tota...

T: Daniela, Maria ja ymmmm.

E: Joo ja Venla, ja ne on se porukka joka polttaa tupakkaa eikÀ oikeestaan puhu kenellekÀÀn mitÀÀn.

T Aijjaa.

Kohta Elina sanoo: Venla ja Daniela ja Maria kÀyttÀytyy tosi eri lailla sun seurassa.

Toffe yksin kameralle: 

Kun mÀ olen ollut kahestaan Venlan ja Danielan ja Marian kanssa, niin kyllÀhÀn ne on olleet super ihanii.

...

End

of 

spoiler

Vierailija
1336/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen oikeastaan on hyvÀ ja aito ihminen? Jotenkin tÀmÀ itseÀÀn aitona pitÀvÀ porukka ei kolahda minuun, nuo ilmeet ruususeremonioissa jos heidÀn hyvis saa ruusun tai muiden pahis lÀhtee on jotenkin inhottavia. NÀen tÀssÀ jonkinlaista manipulointia Tiian taholta.

aidosti hyvÀ ihminen ei sanoisi ettÀ erilaisuus on hyvÀ asia, kaikenlaisia tarvitaan ja ettÀ kunnioitamme silti toisiamme vaikka emme halua olla yhdessÀ.

Tiia vaikuttaa ilkeÀltÀ ja kierolta kuin korkkiruuvi. NÀyttÀÀ myös kÀyttÀvÀn pakkelia reilusti, joten mikÀ aitous?

Vierailija
1337/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Esittelyvideolla nÀkyvÀssÀ suudelmassa Minnan kanssa on kyllÀ paljon enemmÀn intohimoa kuin muissa vastaavissa. Ihanaa jos heidÀn vÀlilleen syntyy jotain aitoa, eikÀ Toffe mene vain pintaliidon mukana.

Vierailija
1338/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiian ilmeet. Elina parka joutui heti Tiian aivopesuun. Hyvin pelattu Tiialta kyllÀ. Itse voi esittÀÀ hyvistÀ ja Elina saa olla juorukello.

Vierailija
1339/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bacheloreteksi ei sovi tÀltÀ kaudelta kukaan muu kuin se, joka ilmoitti heti alussa ettei Toffe kiinnosta. Aikaisemmilta kausilta löytyisi paljonkin poteltiaalisia Bacheloretteja, esim. Kaisa ja Maria.

Vierailija
1340/3893 |
12.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kateusviekalatkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nÀin miehenÀ en ymmÀrrÀ miksi Maria ja Venla on vielÀ jatkossa. Marian puhetyyli jotenkin koppava ja kova ja Venla vÀhÀn samaa sarjaa. Minna on minun suosikki ehdottomasti.

'Itse noin miehenĂ€', ketĂ€ ajattelit ettĂ€ huijaat mainitsemalla kauneimmat naiset ....hahaha.. Luonne sitten erikseen.  Mutta mies menee aina p****u edellĂ€. Ja ihan sama vaikka joku oikea mies ei heitĂ€ haluaisi niin ei tulisi kyllĂ€ vauva-palstalle kirjoittamaan mielipidettĂ€ , nyt oli vĂ€hĂ€n epĂ€onnistunut lĂ€ppĂ€:)

En ole ko. "mies", mutta haluan sanoa, ettÀ ainakin omaan kÀsitykseeni ihmisen kauneudesta vaikuttaa myös luonne. Ihan tavallisen nÀköinen ihminenkin voi muuttua silmissÀni kaunottareksi, jos luonne on kultaa. Venla ja Maria olisi varmaan tosi kauniita naisia, jos heidÀn nyrpeÀt luonteensa eivÀt rumentaisi kumpaakin.

Ei Maria ole missÀÀn vaiheessa ollut nyrpeÀ muita kohtaan, ei jonkun perusilmeen perusteella voi tuollaisia analyysejÀ ihmisestÀ tehdÀ. Venlan luonteesta sen sijaan on ihan oikeaa dataa, eikÀ se kyllÀ hÀntÀ kaunista.

KyllÀ Maria on kaikissa keskusteluissa, haastatteluissa ja jopa treffeillÀ Toffen kanssa ollut tÀysin ilmeetön ja eleetön ja nimenomaan nyrpeÀ. EihÀn se siellÀ treffeillÀkÀÀn hymyillyt ollenkaan, tai ainakaan ei nÀytetty.

Ilmeettömyys ja eleettömyys voi viestiĂ€ ihan yhtĂ€ lailla siitĂ€, ettĂ€ Maria on kiinnostunut ja vĂ€littÀÀ, kuin siitĂ€, ettei ole eikĂ€ vĂ€litĂ€. EleettömyydestĂ€hĂ€n kun ei voi tulkita, eikĂ€ varsinkaan voi tehdĂ€ tuollaisia johtopÀÀtelmiĂ€ kuin ettĂ€ olisi ”nyrpeĂ€â€. Korkeintaan sen voi pÀÀtellĂ€, ettĂ€ Mariaa kenties jĂ€nnittÀÀ eikĂ€ kykene olemaan oma itsensĂ€ kameroiden edessĂ€, saati nĂ€yttĂ€mÀÀn tunteitaan avoimesti. Jos vielĂ€ suutelivatkin Toffen kanssa, se kertoo siitĂ€, ettĂ€ tunnelma on ollut hyvin erilainen kameroiden sammuttua, kun suudelma vaihdettiin.

EiköhĂ€n anneta Toffen pÀÀttÀÀ omasta kokemuksestaan, kuka on hĂ€nen mielestÀÀn ”nyrpeĂ€â€ ja kuka ei.

Aika ikĂ€vÀÀ, ettĂ€ tÀÀllĂ€ puhutaan jostain ”koppavista venĂ€lĂ€isistĂ€â€ ja yleistetÀÀn se sitten Mariaan, jonka toimintatavat luultavasti johtuvat jĂ€nnityksestĂ€ ja ujoudesta. Kaikki eivĂ€t ole tyrkyttĂ€mĂ€ssĂ€ itseÀÀn joka puolelle ja hihittĂ€mĂ€ssĂ€ kuten Petra.