Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Ois ihanaa jos tuli varttuneempi bÀtse!!
Juha oli varttuneempi. Keski-ikÀinen jo
Olispa kiva kuulla onko se jÀÀkiekkoilijakaan enÀÀ yhdessÀ valittunsa kanssa. TÀÀ formaatti on niin keinotekoinen ettei oikeasti ole mahdollista kunnolla tutustua kehenkÀÀn.
SPOILER Tuotantoyhtiö hÀmmentÀÀ lisÀdraamaa ylimÀÀrÀisillÀ tytöillÀ, heruttaa riitoja laittamalla jonkun tytön kertomaan juttuja tyttöjen talosta (se Elina on yksinkertaisen oloinen, varmaan tuotannosta kehotettu kertomaan sisÀpiiritietoa Toffelle). Seuraava jakso on kiivas, eri leirit ottavat kunnolla yhteen klippien perusteella. Toffe raukka yrittÀÀ olla ystÀvÀllinen kaikille, epÀvarma kuinka pitÀisi kÀyttÀytyÀ missÀkin tilanteessa jotta sÀilyttÀÀ herrasmiehen imagonsa. Jotenkin tuo ympÀristö saa ihmiset sekaisin, kuplan sisÀllÀ itketÀÀn kun ei saada ruusua mieheltÀ jota ei oikeasti edes tunneta. Osa ottaa kilpailuna jonka haluaa voittaa, mikÀ se palkinto on, julkisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Turkin hotellissa nÀyttÀisi olevan lÀpinÀkyvÀt suihkutilat :D onkohan joka huoneessa? ja silti vaikutti olevan kovasti osallistujien mieleen tuo hotelli. MitenköhÀn kÀvivÀt noissa suihkuissa? jos esim. 3-4 tyttöÀ samassa huoneessa niin osa "ulos" siksi aikaa kun yksi peseytyy? Inhoan kovasti tuollaisia lÀpinÀkyviÀ suihkukoppeja ja siksi asia mietityttÀÀ. Tai saakohan noihin vedettyÀ verhon suihkun eteen? ainakaan ohjelmassa ei nÀy esillÀ verhoa.. ja olisi hyvÀ tietÀÀ hotellit nimeltÀ joissa on tapana lÀpinÀkyvÀt suihkutilat, niitÀ on nykyisin aika paljon ja itse vÀlttelen niitÀ. Aika "kiva" peseytyÀ noissa jos 4 tyttöÀ samassa huoneessa ja lÀpinÀkyvÀ suihkutila.
Jos asuu samanikÀisen tyttöjen kanssa kuukauden niin eiköhÀn ne nÀe toisensa alasti, esim vaatteita vaihtaessa, bikineissÀ yms kaikenlaista, tulevat varmasti lÀheisiksi. Mulle ei ainakaan olis ongelma tollanen suihku.
KyllÀ vois menkkojen aikaan ainakin olla kiva saada ihan privasuihku otettua :D
Suomenruotsalaiset ovat jÀrjestÀÀn VenÀjÀltÀ alunperin tÀnne muuttaneita sukuja.
Luulen myös ettÀ valitsee Danielan. Hakee pienikokoista, siroa tummaa naista selvÀsti.
Daniela tietyllÀ tapaa upein kaikista.
Tulevista putoajista ainakin muutamat kÀyvÀt Toffen salilla. Niin hieman ihmetyttÀÀ kun eivÀt tule valituiksi ja silti kÀyvÀt hÀnen salilla, eli ilmeisesti nÀitÀ naisia jÀÀnyt kuitenkin Toffen ystÀviksi.
Onkohan Daniela tÀysin suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin Bacheloria, jossa Bachelorina on charmantti hopeakettu. Lihaksikas vartalo, pilkettÀ silmÀkulmassa ja Ferrari alla. Tulisi kunnon kamppailua.
MinÀ toivoisin Bacheloria joka olisi alle 170-senttiÀ ja siro. Vihdoinkin jotain uutta nÀihin ainaisiin lÀtkÀpelaajiin.
Mahtais olla naisille yllÀtys jos ovat korkkarit pÀÀllÀ pÀÀtÀ pidempiÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Tulevista putoajista ainakin muutamat kÀyvÀt Toffen salilla. Niin hieman ihmetyttÀÀ kun eivÀt tule valituiksi ja silti kÀyvÀt hÀnen salilla, eli ilmeisesti nÀitÀ naisia jÀÀnyt kuitenkin Toffen ystÀviksi.
Onkohan Daniela tÀysin suomalainen?[/
Niin löytyiköhÀn tuolta matkalta muita kuin hyviÀ ystÀviÀ. Daniela, Aleksandra ja Venla kÀyvÀt Toffen salilla.
Jotenkin tuntuisi omituiselta, ettÀ salilla kÀyvistÀ joku olisi "voittaja". Esim. Venlakin ollut Marian kanssa reissussa, tuskin on sellainen ihminen ettÀ kaveeraisi henkilön kanssa, joka on tavoitellut samaa miesystÀvÀÀ. Minulla on sellainen tunne, ettÀ tÀmÀ kausi pÀÀttyy toisin kuin kaikki muut, eikÀ romanssia synny kenenkÀÀn kanssa.
Maria, Venla eivÀt ole aitoja. Daniela ihan rempseÀ mutta ei nÀy kemiaa. Uusi tyttö joka tuli saarelle on fiksu, sekÀ.Tia aito, tyhmÀÀ ettÀ mies "puutteessa" kiintyy ekaan venlaan jota pussailee vaikka ei ole lÀmmin ihminen, kuten ei mariakaan..noh nÀhtÀvÀksi jÀÀ.
HyvÀ ettÀ alexrandra tippui, oli kuiva ja kuin nÀyttelevÀ vaisu nukke.
Sipulikeitto kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi omituiselta, ettÀ salilla kÀyvistÀ joku olisi "voittaja". Esim. Venlakin ollut Marian kanssa reissussa, tuskin on sellainen ihminen ettÀ kaveeraisi henkilön kanssa, joka on tavoitellut samaa miesystÀvÀÀ. Minulla on sellainen tunne, ettÀ tÀmÀ kausi pÀÀttyy toisin kuin kaikki muut, eikÀ romanssia synny kenenkÀÀn kanssa.
Niin minÀkin luulen. On vaan suuri pettymys katsojille. Tai varmaan jonkun valitsee, mutta romanssia ei siitÀ synny
Sipulikeitto kirjoitti:
Niin ainut mahdollinen voittaja tuosta treenaja porukasta on Daniela. Bachelorin julkistamistilaisuudessa olivat paikalla noiden treenajiem lisÀksi Jenna ja Maria, ja muutama jo pudonnut. Haastattelussa annettiin myös ymmÀrtÀÀ, et Toffe on ollut tekemissÀ joidenkin tyttöjen kanssa. Toisaalta vaikea kuvitella, ettÀ voittaja olisi Jenna tai Maria. Eli kallistun myös siihen, ettÀ Toffe löysi reissusta vain hyviÀ treenikavereita vai onko jollain merkkejÀ siitÀ, et rakkaus olisi roihahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Maria, Venla eivÀt ole aitoja. Daniela ihan rempseÀ mutta ei nÀy kemiaa. Uusi tyttö joka tuli saarelle on fiksu, sekÀ.Tia aito, tyhmÀÀ ettÀ mies "puutteessa" kiintyy ekaan venlaan jota pussailee vaikka ei ole lÀmmin ihminen, kuten ei mariakaan..noh nÀhtÀvÀksi jÀÀ.
KyllÀ mun mielestÀ Toffen ja Daniela treffeillÀ oli kemiaa, ja Toffe kertoi olevan ihastunut Danielaan. Tytöt ovat vaan niin paljon mainostaneet somessa keskinÀistÀ yhteyttÀ ja et naisten seura oli parasta reissussa, ettÀ ei tÀstÀ sitten mitÀÀn suurta rakkaustarinaa ole odotettavissa.
Vaikea kuvitella ettĂ€ ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta jĂ€ljellĂ€ olevista tytöistĂ€.. LisĂ€ksi Jodelista bongattu juoruja ettĂ€ bĂ€tse seurustelisi Rosanna Kuljun kanssa đ€
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella ettĂ€ ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta jĂ€ljellĂ€ olevista tytöistĂ€.. LisĂ€ksi Jodelista bongattu juoruja ettĂ€ bĂ€tse seurustelisi Rosanna Kuljun kanssa đ€
NiinpÀ. Hyvin voi uskoa juoruihin. Onko joku kenties bongannut heidÀt yhdessÀ? Oon ihmetellytkin kun Toffe ole missÀ yhteydessÀ antanut edes ymmÀrtÀÀ, ettÀ ohjelmasta olisi löytynyt rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Rosannalla oli ennen Tofe ja nyt Toffe đđđ
Elina? Hiplaa jonkun tytön kanssa instassa, tuskin pojista kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosannalla oli ennen Tofe ja nyt Toffe đđđ
Juuri nÀin, ja hauska et ovat aika samannÀköisiÀ! Mut hienoa, et Toffe on löytÀnyt rakkauden muualta!
Ois ihanaa jos tuli varttuneempi bÀtse!!