Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1301/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos Venla pÀÀsi kutosjaksossa yksilötreffeille, niin eikös Jenna ja Minna ole ainoat, jotka eivÀt ole vielÀ pÀÀsseet? Arvelen, ettÀ Minna pÀÀsee seiskajaksossa. Kasijakson kuvauksessa kerrotaan, ettÀ joku pÀÀsee eroottisille treffeille - olisikohan kyseessÀ Jenna ja bodypainting-treffit?

Vierailija
1302/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jenna nÀyttÀÀ ikÀistÀÀn 10 vuotta vanhemmalta. Toffeakin vanhemmalta. TÀyteaineet naamassa ja huono iho. Luonne kyllÀ ihan sympaattinen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Venlalla on Henna Kalinaisen leuka

Vierailija
1304/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Venla pÀÀsi kutosjaksossa yksilötreffeille, niin eikös Jenna ja Minna ole ainoat, jotka eivÀt ole vielÀ pÀÀsseet? Arvelen, ettÀ Minna pÀÀsee seiskajaksossa. Kasijakson kuvauksessa kerrotaan, ettÀ joku pÀÀsee eroottisille treffeille - olisikohan kyseessÀ Jenna ja bodypainting-treffit?

Jenna oli jo 6. Jaksossa treffeillÀ, ja eiköhÀn jo tipu poissa. Minna pÀÀsee varmaan sit 7. Jaksossa treffeille

Vierailija
1305/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀnnÀ, ettÀ vaimomatsku ei kaikille tarkoita fyysistÀ himoa. SehÀn kantaa sen arjen yli. SitÀ on oltava aluksi paljon, se kyllÀ vuosikymmenien aikana haalistuu. PelkkÀ kiltti nössö ei sytytÀ. Mun mielestÀ siksi A sai lÀhteÀ.

Vierailija
1306/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HÀiritsee nuo mix & minglen suttuiset vuotta 2000 henkivÀt tyylit. Meikit on tunkkaisia ja aivan liian paksuja, hiukset kyhÀtty itse jollekin ponnarille tai lÀssÀhtÀneille laineille ja pÀÀllÀ huonosti istuvia ja epÀimartelevia "iltapukuja" eli polyesterisia maximekkoja. Eikö oikeasti yhtÀÀn ole voitu panostaa?

ÄrsyttĂ€vÀÀ on myös tuo kahtia jakautuminen. Jokainenhan kilpailee siellĂ€ kuitenkin lopulta ihan yksin, vain yksi on voittaja ja kaikki muut hĂ€viĂ€jiĂ€, tippumisjĂ€rjestyksestĂ€ riippumatta. Siksi en ymmĂ€rrĂ€ tuollaista "joukkueisiin" jakautumista.

Ps. Onko Maria vielÀ kertaakaan poikennut siitÀ iÀnikuisesta tonnin seteli- ilmeestÀÀn?

Vierailija
1307/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BÀtsen naismaku taitaa olla timmi ja tumma. JÀnnÀ nÀhdÀ, miten jÀljellÀ olevat ei-niin-timmit-ja-tummat pÀrjÀÀvÀt!

Vierailija
1308/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rebecca vaikutti ihanalta ihmiseltÀ. Olisi mukava olla hÀnen kaveri.

Vierailija
1309/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nÀin miehenÀ en ymmÀrrÀ miksi Maria ja Venla on vielÀ jatkossa. Marian puhetyyli jotenkin koppava ja kova ja Venla vÀhÀn samaa sarjaa. Minna on minun suosikki ehdottomasti.

'Itse noin miehenĂ€', ketĂ€ ajattelit ettĂ€ huijaat mainitsemalla kauneimmat naiset ....hahaha.. Luonne sitten erikseen.  Mutta mies menee aina p****u edellĂ€. Ja ihan sama vaikka joku oikea mies ei heitĂ€ haluaisi niin ei tulisi kyllĂ€ vauva-palstalle kirjoittamaan mielipidettĂ€ , nyt oli vĂ€hĂ€n epĂ€onnistunut lĂ€ppĂ€:)

Vierailija
1310/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kateusviekalatkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nÀin miehenÀ en ymmÀrrÀ miksi Maria ja Venla on vielÀ jatkossa. Marian puhetyyli jotenkin koppava ja kova ja Venla vÀhÀn samaa sarjaa. Minna on minun suosikki ehdottomasti.

'Itse noin miehenĂ€', ketĂ€ ajattelit ettĂ€ huijaat mainitsemalla kauneimmat naiset ....hahaha.. Luonne sitten erikseen.  Mutta mies menee aina p****u edellĂ€. Ja ihan sama vaikka joku oikea mies ei heitĂ€ haluaisi niin ei tulisi kyllĂ€ vauva-palstalle kirjoittamaan mielipidettĂ€ , nyt oli vĂ€hĂ€n epĂ€onnistunut lĂ€ppĂ€:)

En ole ko. "mies", mutta haluan sanoa, ettÀ ainakin omaan kÀsitykseeni ihmisen kauneudesta vaikuttaa myös luonne. Ihan tavallisen nÀköinen ihminenkin voi muuttua silmissÀni kaunottareksi, jos luonne on kultaa. Venla ja Maria olisi varmaan tosi kauniita naisia, jos heidÀn nyrpeÀt luonteensa eivÀt rumentaisi kumpaakin.

Vierailija
1311/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta tuo Aleksandran pudotus oli kyllÀ tosi oudosti kuvattu. Tavallisesti on aina nÀytetty pudonneen ennakkokÀsitykset ruusun saamisesta, nyt sitÀ ei nÀytetty. Miksi Toffe ei halunnut jutella Aleksandran kanssa ennen ruususeremoniaa? Kertoiko Elina Toffelle jotain negatiivista Aleksandrasta? Miksei Aleksandra siirtynyt pudotuksen jÀlkeen autoon, niin kuin muut pudonneet ovat tehneet.

TÀmÀ pudotus oli vielÀ pahempi kuin Tanelin yllÀttÀvÀ pudotus bachelorette jaksossa.

Vierailija
1312/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulle tulee Minnasta ihan pikkiriikkisen mieleen nÀyttelijÀ Elisabeth Moss

https://i.ibb.co/kyNSkxx/Elisabeth-Moss.jpg SillÀ erotuksella, ettÀ Minna on nÀtimpi.

Vierailija
1313/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, ettĂ€ tĂ€mĂ€ huono ilmapiiri on lĂ€htenyt esim. Venlasta ja Mariasta. Varmasti aika nokkavia.  Muttan en arvosta pĂ€tkÀÀkÀÀn tollasta Elinan itsensĂ€ ylentĂ€mistĂ€ ja muiden alentamista. SelĂ€n takana haukkumista ilman, ettĂ€ kykenee ajattelemaan kokonaiskuvaa. 

Ihan nÀin miehen perspektiivistÀ niin en ymmÀrrÀ tÀtÀ kritiikkiÀ Mariaa kohtaan, hÀn on mielestÀni todella elegantti ja selvÀsti herkkÀ, ujo ja myös kiltti kunhan hÀnet oppii tuntemaan. Ton tason naisella tÀytyy olla kunnon tutka pÀÀllÀ kokoajan ettei hÀntÀ hyvÀksikÀytetÀ (psyykkisesti siis). Tunnen muutaman samanhenkisen ja se on oikeastaan aika kiva fiilis kun tietÀÀ ettÀ on todella klassisen naisellinen ja arvostaa esimerkiksi kukkia ja traditionaalista elettÀ missÀ mies vie ulos syömÀÀn ja myös tarjoaa illallisen tietenkin. HÀn ei kyllÀ minusta kiinnostuisi mutta voisin kuvitella tykkÀÀvÀni hÀnestÀ työkollegana. UlkonÀöllisesti ihan selvÀsti 10/10.

Minusta taas Tia, Jenna, Venla ja varsinkin Daniela ovat vain filleriÀ tuolla. YllÀttÀvÀÀ tosiaan ettÀ Alexandra ei pÀÀssyt pitemmÀlle. Ja spoilereista valittaville, ei ehkÀ kannata lukea nÀitÀ lankoja jos pelkÀÀ paljastuksia.

Vierailija
1314/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttÀÀ miten Venla ja Maria on tuolla ns. samassa leirissÀ. Olisin veikannut, ettÀ pitÀisivÀt toisiaan uhkana eivÀtkÀ tulisi toimeen.

Vierailija
1315/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rebecca vaikutti ihanalta ihmiseltÀ. Olisi mukava olla hÀnen kaveri.

Etkö Rebekka tiedÀ, ettÀ itsekehu haisee.

Vierailija
1316/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra on ÀrsyttÀvÀ hihittelijÀ. Vaikuttaa jotenkin vÀhÀn yksinkertaiselta ihmiseltÀ.

Toivottavasti valitsee Danielan tai Minnan.

Petra nĂ€yttÀÀ olevan bĂ€tselörin suosikki, eikĂ€ mielestĂ€ni mikÀÀn ihme: Petra on iloinen luonne ja ihan nĂ€ttikin. Mutta luulenpa, ettĂ€ Elina on viimeisimpien joukossa.

Petra on tÀysi tavis tekoripsillÀ ja silikonirinnoilla.

No Ohhoh! Petrahan on ainoa joka osaa kaikki viehkouden salat ja on kansainvÀlisen ladymÀisen sulava seuraneiti. Ihan aatelinen.

Vierailija
1317/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. "mies", mutta haluan sanoa, ettÀ ainakin omaan kÀsitykseeni ihmisen kauneudesta vaikuttaa myös luonne. Ihan tavallisen nÀköinen ihminenkin voi muuttua silmissÀni kaunottareksi, jos luonne on kultaa. Venla ja Maria olisi varmaan tosi kauniita naisia, jos heidÀn nyrpeÀt luonteensa eivÀt rumentaisi kumpaakin.

Ei Maria ole missÀÀn vaiheessa ollut nyrpeÀ muita kohtaan, ei jonkun perusilmeen perusteella voi tuollaisia analyysejÀ ihmisestÀ tehdÀ. Venlan luonteesta sen sijaan on ihan oikeaa dataa, eikÀ se kyllÀ hÀntÀ kaunista.

Vierailija
1318/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Maria ole missÀÀn vaiheessa ollut nyrpeÀ muita kohtaan, ei jonkun perusilmeen perusteella voi tuollaisia analyysejÀ ihmisestÀ tehdÀ. Venlan luonteesta sen sijaan on ihan oikeaa dataa, eikÀ se kyllÀ hÀntÀ kaunista.

KyllÀ Maria on kaikissa keskusteluissa, haastatteluissa ja jopa treffeillÀ Toffen kanssa ollut tÀysin ilmeetön ja eleetön ja nimenomaan nyrpeÀ. EihÀn se siellÀ treffeillÀkÀÀn hymyillyt ollenkaan, tai ainakaan ei nÀytetty.

Vierailija
1319/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun joku naisista (etenkin ei pinnallisista) on oma aloitteisesti kÀyttÀnyt tilaisuutta kÀydÀ juttelemassa Toffen kanssa, Maria tokaisee ettÀ hÀn ei noin tekisi, vaan odottaa aloitetta mieheltÀ. Maria hakisitko itsellesi venÀlÀisen miehen kÀsilaukkuasi kantamaan... Toisethan tuolla toimii niinkuin itselle on aitoa ja ominaista. MitÀ se Marialle toisten oma aloitteisuus kuuluu, ihme natinaa joko kateutta tai sitten oman kulttuurin korostusta. Vai eikö muuta sanottavaa ole, heikkoa on ollut ulosanti. Suomenruotsalaisen ja venÀlÀisen liitto...hmmm?

Samoin ruusujen jaossa kun Alexandra sai ruusun niin Maria siihen ettÀ sen tiesikin. Vaikuttaa siltÀ ettÀ Marian piiriin kelpaavat vain ns. kauniimmat naiset ja samoin pÀÀttelee ettÀ Toffekin kauniit valitsee. Ihan naurettavaa kahtiajakoa myös, uskottavampaa on ettÀ ei pinnalliset olisivat kaveeranneet kaikkien kanssa. Varsinainen Mix and mingle...Not!

Luonnollisuudesta pisteet Tialle. Danielan violetinruskeanmustat huulet aivan kamalat, voisi olla sievempi ilman kovaa meikkiÀ. Samoin korkeakauluksiset mekot ja puserot tekevÀt hÀnestÀ tÀysin kaulattoman.

Vierailija
1320/3893 |
11.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olisin kÀÀntynyt kartanossa kannoillani. MInua eivÀt kiinnosta tuollaiset löysÀt puolihintit.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi kuusi