Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1301/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Venla pääsi kutosjaksossa yksilötreffeille, niin eikös Jenna ja Minna ole ainoat, jotka eivät ole vielä päässeet? Arvelen, että Minna pääsee seiskajaksossa. Kasijakson kuvauksessa kerrotaan, että joku pääsee eroottisille treffeille - olisikohan kyseessä Jenna ja bodypainting-treffit?

Vierailija
1302/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmalta. Toffeakin vanhemmalta. Täyteaineet naamassa ja huono iho. Luonne kyllä ihan sympaattinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlalla on Henna Kalinaisen leuka

Vierailija
1304/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Venla pääsi kutosjaksossa yksilötreffeille, niin eikös Jenna ja Minna ole ainoat, jotka eivät ole vielä päässeet? Arvelen, että Minna pääsee seiskajaksossa. Kasijakson kuvauksessa kerrotaan, että joku pääsee eroottisille treffeille - olisikohan kyseessä Jenna ja bodypainting-treffit?

Jenna oli jo 6. Jaksossa treffeillä, ja eiköhän jo tipu poissa. Minna pääsee varmaan sit 7. Jaksossa treffeille

Vierailija
1305/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että vaimomatsku ei kaikille tarkoita fyysistä himoa. Sehän kantaa sen arjen yli. Sitä on oltava aluksi paljon, se kyllä vuosikymmenien aikana haalistuu. Pelkkä kiltti nössö ei sytytä. Mun mielestä siksi A sai lähteä.

Vierailija
1306/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee nuo mix & minglen suttuiset vuotta 2000 henkivät tyylit. Meikit on tunkkaisia ja aivan liian paksuja, hiukset kyhätty itse jollekin ponnarille tai lässähtäneille laineille ja päällä huonosti istuvia ja epäimartelevia "iltapukuja" eli polyesterisia maximekkoja. Eikö oikeasti yhtään ole voitu panostaa?

Ärsyttävää on myös tuo kahtia jakautuminen. Jokainenhan kilpailee siellä kuitenkin lopulta ihan yksin, vain yksi on voittaja ja kaikki muut häviäjiä, tippumisjärjestyksestä riippumatta. Siksi en ymmärrä tuollaista "joukkueisiin" jakautumista.

Ps. Onko Maria vielä kertaakaan poikennut siitä iänikuisesta tonnin seteli- ilmeestään?

Vierailija
1307/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätsen naismaku taitaa olla timmi ja tumma. Jännä nähdä, miten jäljellä olevat ei-niin-timmit-ja-tummat pärjäävät!

Vierailija
1308/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rebecca vaikutti ihanalta ihmiseltä. Olisi mukava olla hänen kaveri.

Vierailija
1309/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehenä en ymmärrä miksi Maria ja Venla on vielä jatkossa. Marian puhetyyli jotenkin koppava ja kova ja Venla vähän samaa sarjaa. Minna on minun suosikki ehdottomasti.

'Itse noin miehenä', ketä ajattelit että huijaat mainitsemalla kauneimmat naiset ....hahaha.. Luonne sitten erikseen.  Mutta mies menee aina p****u edellä. Ja ihan sama vaikka joku oikea mies ei heitä haluaisi niin ei tulisi kyllä vauva-palstalle kirjoittamaan mielipidettä , nyt oli vähän epäonnistunut läppä:)

Vierailija
1310/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateusviekalatkin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehenä en ymmärrä miksi Maria ja Venla on vielä jatkossa. Marian puhetyyli jotenkin koppava ja kova ja Venla vähän samaa sarjaa. Minna on minun suosikki ehdottomasti.

'Itse noin miehenä', ketä ajattelit että huijaat mainitsemalla kauneimmat naiset ....hahaha.. Luonne sitten erikseen.  Mutta mies menee aina p****u edellä. Ja ihan sama vaikka joku oikea mies ei heitä haluaisi niin ei tulisi kyllä vauva-palstalle kirjoittamaan mielipidettä , nyt oli vähän epäonnistunut läppä:)

En ole ko. "mies", mutta haluan sanoa, että ainakin omaan käsitykseeni ihmisen kauneudesta vaikuttaa myös luonne. Ihan tavallisen näköinen ihminenkin voi muuttua silmissäni kaunottareksi, jos luonne on kultaa. Venla ja Maria olisi varmaan tosi kauniita naisia, jos heidän nyrpeät luonteensa eivät rumentaisi kumpaakin.

Vierailija
1311/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Aleksandran pudotus oli kyllä tosi oudosti kuvattu. Tavallisesti on aina näytetty pudonneen ennakkokäsitykset ruusun saamisesta, nyt sitä ei näytetty. Miksi Toffe ei halunnut jutella Aleksandran kanssa ennen ruususeremoniaa? Kertoiko Elina Toffelle jotain negatiivista Aleksandrasta? Miksei Aleksandra siirtynyt pudotuksen jälkeen autoon, niin kuin muut pudonneet ovat tehneet.

Tämä pudotus oli vielä pahempi kuin Tanelin yllättävä pudotus bachelorette jaksossa.

Vierailija
1312/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Minnasta ihan pikkiriikkisen mieleen näyttelijä Elisabeth Moss

https://i.ibb.co/kyNSkxx/Elisabeth-Moss.jpg Sillä erotuksella, että Minna on nätimpi.

Vierailija
1313/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tämä huono ilmapiiri on lähtenyt esim. Venlasta ja Mariasta. Varmasti aika nokkavia.  Muttan en arvosta pätkääkään tollasta Elinan itsensä ylentämistä ja muiden alentamista. Selän takana haukkumista ilman, että kykenee ajattelemaan kokonaiskuvaa. 

Ihan näin miehen perspektiivistä niin en ymmärrä tätä kritiikkiä Mariaa kohtaan, hän on mielestäni todella elegantti ja selvästi herkkä, ujo ja myös kiltti kunhan hänet oppii tuntemaan. Ton tason naisella täytyy olla kunnon tutka päällä kokoajan ettei häntä hyväksikäytetä (psyykkisesti siis). Tunnen muutaman samanhenkisen ja se on oikeastaan aika kiva fiilis kun tietää että on todella klassisen naisellinen ja arvostaa esimerkiksi kukkia ja traditionaalista elettä missä mies vie ulos syömään ja myös tarjoaa illallisen tietenkin. Hän ei kyllä minusta kiinnostuisi mutta voisin kuvitella tykkääväni hänestä työkollegana. Ulkonäöllisesti ihan selvästi 10/10.

Minusta taas Tia, Jenna, Venla ja varsinkin Daniela ovat vain filleriä tuolla. Yllättävää tosiaan että Alexandra ei päässyt pitemmälle. Ja spoilereista valittaville, ei ehkä kannata lukea näitä lankoja jos pelkää paljastuksia.

Vierailija
1314/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miten Venla ja Maria on tuolla ns. samassa leirissä. Olisin veikannut, että pitäisivät toisiaan uhkana eivätkä tulisi toimeen.

Vierailija
1315/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rebecca vaikutti ihanalta ihmiseltä. Olisi mukava olla hänen kaveri.

Etkö Rebekka tiedä, että itsekehu haisee.

Vierailija
1316/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra on ärsyttävä hihittelijä. Vaikuttaa jotenkin vähän yksinkertaiselta ihmiseltä.

Toivottavasti valitsee Danielan tai Minnan.

Petra näyttää olevan bätselörin suosikki, eikä mielestäni mikään ihme: Petra on iloinen luonne ja ihan nättikin. Mutta luulenpa, että Elina on viimeisimpien joukossa.

Petra on täysi tavis tekoripsillä ja silikonirinnoilla.

No Ohhoh! Petrahan on ainoa joka osaa kaikki viehkouden salat ja on kansainvälisen ladymäisen sulava seuraneiti. Ihan aatelinen.

Vierailija
1317/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. "mies", mutta haluan sanoa, että ainakin omaan käsitykseeni ihmisen kauneudesta vaikuttaa myös luonne. Ihan tavallisen näköinen ihminenkin voi muuttua silmissäni kaunottareksi, jos luonne on kultaa. Venla ja Maria olisi varmaan tosi kauniita naisia, jos heidän nyrpeät luonteensa eivät rumentaisi kumpaakin.

Ei Maria ole missään vaiheessa ollut nyrpeä muita kohtaan, ei jonkun perusilmeen perusteella voi tuollaisia analyysejä ihmisestä tehdä. Venlan luonteesta sen sijaan on ihan oikeaa dataa, eikä se kyllä häntä kaunista.

Vierailija
1318/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Maria ole missään vaiheessa ollut nyrpeä muita kohtaan, ei jonkun perusilmeen perusteella voi tuollaisia analyysejä ihmisestä tehdä. Venlan luonteesta sen sijaan on ihan oikeaa dataa, eikä se kyllä häntä kaunista.

Kyllä Maria on kaikissa keskusteluissa, haastatteluissa ja jopa treffeillä Toffen kanssa ollut täysin ilmeetön ja eleetön ja nimenomaan nyrpeä. Eihän se siellä treffeilläkään hymyillyt ollenkaan, tai ainakaan ei näytetty.

Vierailija
1319/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku naisista (etenkin ei pinnallisista) on oma aloitteisesti käyttänyt tilaisuutta käydä juttelemassa Toffen kanssa, Maria tokaisee että hän ei noin tekisi, vaan odottaa aloitetta mieheltä. Maria hakisitko itsellesi venäläisen miehen käsilaukkuasi kantamaan... Toisethan tuolla toimii niinkuin itselle on aitoa ja ominaista. Mitä se Marialle toisten oma aloitteisuus kuuluu, ihme natinaa joko kateutta tai sitten oman kulttuurin korostusta. Vai eikö muuta sanottavaa ole, heikkoa on ollut ulosanti. Suomenruotsalaisen ja venäläisen liitto...hmmm?

Samoin ruusujen jaossa kun Alexandra sai ruusun niin Maria siihen että sen tiesikin. Vaikuttaa siltä että Marian piiriin kelpaavat vain ns. kauniimmat naiset ja samoin päättelee että Toffekin kauniit valitsee. Ihan naurettavaa kahtiajakoa myös, uskottavampaa on että ei pinnalliset olisivat kaveeranneet kaikkien kanssa. Varsinainen Mix and mingle...Not!

Luonnollisuudesta pisteet Tialle. Danielan violetinruskeanmustat huulet aivan kamalat, voisi olla sievempi ilman kovaa meikkiä. Samoin korkeakauluksiset mekot ja puserot tekevät hänestä täysin kaulattoman.

Vierailija
1320/3893 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kääntynyt kartanossa kannoillani. MInua eivät kiinnosta tuollaiset löysät puolihintit.