Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Daniela ei kyllÀ ole mielestÀni samalla "tasolla" muitten kanssa, en oikeastaan ymmÀrrÀ miten hÀn on nÀin pitkÀlle pÀÀssyt.
Daniela voi mennÀ finaaliin. Bachelor tykkÀÀ selvÀsti hÀnestÀ.
Alexandra varmasti tippuu aika nopeasti. PelkkÀ ruotsinkielisyys ei riitÀ.
Sohvapsykologi kirjoitti:
Daniela ei kyllÀ ole mielestÀni samalla "tasolla" muitten kanssa, en oikeastaan ymmÀrrÀ miten hÀn on nÀin pitkÀlle pÀÀssyt.
MillÀ tavalla ei samalla tasolla? Mukava ja kaunis.
Veikkaan, ettÀ voiton vie joko Alexandra tai Maria. Myös tÀmÀ uusi nainen saattaa olla musta hevonen, on aika kaunis nainen.
Alexandra on hienostunut ja vaimomatskua. Ei mikÀÀn tyhjÀpÀÀ.
Maria nyt vaan on todella kaunis. Ja sehÀn se ihmussuhdemarkkinoilla on tÀrkeÀÀ, piti siitÀ tai ei.
Daniela ei voita, koulutustaso ei riitÀ. Venlan instasta mun mielestÀ paistaa, ettÀ on sinkku. Jotenkin rivien vÀlistÀ.
Muista nyt ei ole vastustakaan.
Odotan innolla tÀmÀn illan Ruutu+ -jaksoa. Jotkut vÀhemmÀn viehÀttÀvistÀ naisista sitÀ mieltÀ, ettÀ hyvÀnnÀköisten naisten nelikko on pinnallisia? Ja siitÀ syntyy kateusdraamaa vai mitÀköhÀn siellÀ kÀy...
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoistyö on vain yksi turismin muoto nykyisin. Jos haluaa suojella luontoa ei kannata lentÀÀ sri-lankalle. Aika pinnallinen kuva tuli Elinasta.
Se, ettÀ itse heti esitelyvaiheessa tuo julki hyvÀntekevÀisyydet, vapaaehtoistyön ym. ym. ruokavaliot, tarkottaa, ettÀ on paras ilmoittaa heti, miten hyvÀ ihminen on, jos vaikka Toffe ja noi muijat ei sitÀ tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoistyö on vain yksi turismin muoto nykyisin. Jos haluaa suojella luontoa ei kannata lentÀÀ sri-lankalle. Aika pinnallinen kuva tuli Elinasta.
Se, ettÀ itse heti esitelyvaiheessa tuo julki hyvÀntekevÀisyydet, vapaaehtoistyön ym. ym. ruokavaliot, tarkottaa, ettÀ on paras ilmoittaa heti, miten hyvÀ ihminen on, jos vaikka Toffe ja noi muijat ei sitÀ tajua.
Oliskohan tuossa jo siementÀ kissatappeluun?
Vierailija kirjoitti:
Venlalla on kyllÀ hurjat pakkelit tuolla helteessÀ.
...ja rakennekynnet lentopallossa.
Minulle tulee uuden tytön Elinan kasvoista mieleen joku julkkis, mutten saa pÀÀhÀni kuka.
EhkÀ jotain pientÀ samaa kuin Emily VanCampissa, Shailene Woodleyssa tai laulaja JoJossa..? Mutta taviksempi versio.
Kuvahaulla âBachelor Christofferâ tulee kuva Petrasta ja Toffesta uima-altaassa/kylpyammeessa. Liekö ne âsaunatreffitâ kyseessĂ€?
VÀhÀn epÀilen, ettÀ Christoffer ei ole löytÀnyt ohjelmasta ketÀÀn...
MistÀpÀ tuota lopulta tietÀÀ kirjoitti:
Kuvahaulla âBachelor Christofferâ tulee kuva Petrasta ja Toffesta uima-altaassa/kylpyammeessa. Liekö ne âsaunatreffitâ kyseessĂ€?
VÀhÀn epÀilen, ettÀ Christoffer ei ole löytÀnyt ohjelmasta ketÀÀn...
Juu no ei nyt Petra kyllÀ voi vielÀ pÀÀstÀ uudelleen yksilötreffeille. KyllÀ se on Venla, joka seuraavassa ruutu+ jaksossa pÀÀsee treffeille. MistÀ sinulle on herÀnnyt epÀilys, ettei Christoffer löytÀnyt ohjelmasta itselleen naista? TÀÀllÀ on kyllÀ huhuttu, ettÀ ois yhdessÀ valitsemansa naisen kanssa.
Analyysia/tajunnanvirtaa bÀtsekausista ja valinnoista uutta jaksoa odotellessa.
Se Jutan mies
Ihastui kauniiseen Jenniin ja Jenni puolestaan hÀneen tosi kovasti. BÀtse ei kuitenkaan nÀhnyt heillÀ tulevaisuutta, joten valitsi varmaan "hauskan" Satun, koska myöhemmin olisi ollut vaikeampi enÀÀ jarrutella Jennin kanssa/erota ilman totaalista Jennin sydÀmen sÀrkemistÀ.
Se lentÀjÀ
Vaikutti sitoutumiskammoiselta... Ei tainnut Ninja riittÀÀ, mutta riittÀÀkö kukaan. Instan perusteella sinkku - eikÀ osaa kirjoittaa.
Se punakka
Taas parhaimman nÀköinen nainen vei voiton. Olisi voinut aavistaa heti alussa. Mutta hei, kunnon mies? Ainakin ovat yhÀ yhdessÀ. SöpöÀ.
NykybÀtse
Kerrankin oikeasti todella upea bÀtse. Komea ja hyvÀ ulosanti. Sivistynyt ja hyvÀtapainen. Rinnalleen tarvitsee jonkun yhtÀ upean. EhkÀ Aleksandra olisi sopivin.
Miten tuo Toffe ei herÀtÀ yhtÀÀn mitÀÀn "kemiaa" - siis onko kenenkÀÀn muun mielestÀ vÀhÀn homomainen?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettÀ voiton vie joko Alexandra tai Maria. Myös tÀmÀ uusi nainen saattaa olla musta hevonen, on aika kaunis nainen.
Maria nyt vaan on todella kaunis. Ja sehÀn se ihmussuhdemarkkinoilla on tÀrkeÀÀ, piti siitÀ tai ei.
Daniela ei voita, koulutustaso ei riitÀ. Venlan instasta mun mielestÀ paistaa, ettÀ on sinkku. Jotenkin rivien vÀlistÀ.
Musta Alexandra on ollut aika vaisu nÀissÀ viime jaksoissa.Luulen, ettÀ bÀtse hakee jotain rÀvÀkÀmpÀÀ naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Alexandra on ollut aika vaisu nÀissÀ viime jaksoissa.Luulen, ettÀ bÀtse hakee jotain rÀvÀkÀmpÀÀ naista.
Miten muka vaisu? EihÀn hÀntÀ ole juuri ohjelmassa nÀytetty. En kyllÀ usko, et bÀtse jaksaisi kauan Petran tapaista kikattajaa. Enemmin hÀnen rinnalleen sopii hillitty, fiksu ja hyvÀnnÀköinen nainen. Alexandra on juuri sitÀ.
]
Seuraavaksi putoavia voisivat olla Jenna ja Alexandra sekÀ mahdollisesti Venla. Jatkoon Maria, Daniela ja Minna myös. TÀysin intuition perusteella.
Muista nyt ei ole vastustakaan.[/quote]
Musta Alexandra on ollut aika vaisu nÀissÀ viime jaksoissa.Luulen, ettÀ bÀtse hakee jotain rÀvÀkÀmpÀÀ naista.[/quote]
Miten muka vaisu? EihÀn hÀntÀ ole juuri ohjelmassa nÀytetty. En kyllÀ usko, et bÀtse jaksaisi kauan Petran tapaista kikattajaa. Enemmin hÀnen rinnalleen sopii hillitty, fiksu ja hyvÀnnÀköinen nainen. Alexandra on juuri sitÀ.[/quote]MielestÀni liiankin hillitty Toffelle.
Minna on siellÀ vaan isojen boobsien takia