Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Kyllä naiset on sitten sokeita.. mun mielestä nimittäin tuo Toffe ei ole yhtään aito. Tommonen "herrasmiehen" rooli päällä kokoajan :D
Jotenkin tylsä kausi.. missä kaikki naisten välinen draama ja tappelu? Missä kaikki dramatiikka?
Maria vasta 24v? Olisin veikannut paljon vanhemmaksi.
Mua kiinnostaisi tietää minkä näköinen Jenna on kymmenen vuoden päästä kun se nyt 23-vuotiaana näyttää tyyliin 33 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Maria vasta 24v? Olisin veikannut paljon vanhemmaksi.
Sama. Harva 24v noin määrätietoinen ja itsevarma. Ja näyttääkin kyllä joo vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tylsä kausi.. missä kaikki naisten välinen draama ja tappelu? Missä kaikki dramatiikka?
No eihän tässä vaiheessa vielä... odota rauhassa
Onks batse ajanut säärensä vai onko vaaleat haivenet?
Nää kaikki naiset näyttää paljon ikäistään vanhemmalta..... Mikä sen aiheuttaa, toi älytöb pakkelimäärä?
Vierailija kirjoitti:
Toffe sanoi että Maria on haaste... niin just, miehen pitää metsästää. Petra tyrkyttää itseään ihan liikaa... noloa!
Mä en usko et tää on edes mikään sukupuolikysymys. Luulen, et niin miehiä ku naisia viehättää itsevarmat ei-tyrkyt, jotka on sinut itsensä kanssa... Se kun loistaa ihmisestä positiivisesti ulospäin.
Maria on täysin Petrin vastakohta - mysteeri. Toinen tyrkyttää koko rahalla...
Maria on kyllä tosi kaunis, mutta hänessä ei ole sitä sävyä. Jotenkin tylsän oloinen. Vaikka näköjään jotkut tulkitsee sitä mysteerinä.
Oliko Venla työkseen lähihoitaja? Psyk.puolella?
Vierailija kirjoitti:
Nää kaikki naiset näyttää paljon ikäistään vanhemmalta..... Mikä sen aiheuttaa, toi älytöb pakkelimäärä?
No ei näytä! Suurin osa ihan ikäisensä näköisiä. 25 v alkaa jo keho menettää nuoruuden hehkua, ei siinä ole mitään epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei näytä! Suurin osa ihan ikäisensä näköisiä. 25 v alkaa jo keho menettää nuoruuden hehkua, ei siinä ole mitään epänormaalia.
Höpö höpö. Todellakin näyttävät suurin osa huomattavasti ikäistään vanhemmilta.
Nolo Maria "ja sit me juodaan se" kun bachelor kertoi että nyt tehdään oma viini 🤪
Jos pitäisi valita ilta Marian tai Petran kanssa, niin valinta osuisi jälkimmäiseen. Maria on kaunis, mutta liian vakava, ehkä hiukan tosikkomainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Venla työkseen lähihoitaja? Psyk.puolella?
Ja puhuko se jotain että haluaa terveydenhoitajaksi tai ensihoitajaksi? Vai muistanko ihan omiani?
Maria ei kertonut että olivat pussanneet. Jos Venla toimisi noin niin se olisi heti hirvee juonittelija ja pahis, mutta kun mysteerinainen tekee niin niin se onkin eri asia. Miksi Venlalta kysytään koko ajan kaikki inhottavimmat kyssärit joihin se aina joutuu vastaan että olin joo pettynyt kun x sai ruusun.
Ihan olematonta draamaa. Ja Mariakin vain haluaa naimisiin.
Taidan olla poikkeus mutta mun mielestä Petra on hauska piriste tässä ohjelmassa :D onpahan erilaisia persoonia mukana.