Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on Minnan ig?
minnrint
Ja tiedoksi: kaikki ig-tilit lukee Bachelor suomen ryhmÀkuvassaSiis mÀ en kertakaikkiaan löydÀ noita tilejÀ. Voisko joku jeesata tai listata tÀhÀn naisten tilit?
Ootko tosissasi?
https://www.instagram.com/p/BuoJduPBEPw/?utm_source=ig_share_sheet&igshâŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on Minnan ig?
minnrint
Ja tiedoksi: kaikki ig-tilit lukee Bachelor suomen ryhmÀkuvassaSiis mÀ en kertakaikkiaan löydÀ noita tilejÀ. Voisko joku jeesata tai listata tÀhÀn naisten tilit?
Ootko tosissasi?
https://www.instagram.com/p/BuoJduPBEPw/?utm_source=ig_share_sheet&igshâŠ
Joo sori, huomasin kyllÀ ton kuvan, mut luulin, et siinÀ ois listattuna kommenttiosios ne nimet. En tajunnu, et jokaisen pÀrstÀÀ pitÀÀ nÀpÀyttÀÀ. Kiitos ny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca ja Tia ehkÀ vÀhÀn rempseÀmpiÀ. Tullut sellainen kuva ettÀ B etsii tyylikÀstÀ naista mutta ei kuitenkaan mitÀÀn hienohelmaa
TyylikÀs, muttei mikÀÀn hienohelma. Sporttinen, matkustelusta tykkÀÀvÀ.
Kaunis, tummahiuksinen.
MÀÀrÀtietoinen, haaveilee myös perheestÀ.Toffen kuvailut olisi sopinut tÀydellisesti viime kauden Janetteen! Olisivat olleet nÀyttÀvÀ pari. Harmi, ettÀ toinen bÀtse ehti ensin ;)
Hehehe.. sohvatohvelitakomies Joni sopii Janetelle aivan tÀydellisesti.
Alexandra sopisi parhaiten Toffelle: hillitty, suloinen ja suomenruotsalainen â€ïž
Toi Minna on kyllÀ jotenkin tosi suloinen, vaikka en usko ettÀ on Toffen valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca ja Tia ehkÀ vÀhÀn rempseÀmpiÀ. Tullut sellainen kuva ettÀ B etsii tyylikÀstÀ naista mutta ei kuitenkaan mitÀÀn hienohelmaa
TyylikÀs, muttei mikÀÀn hienohelma. Sporttinen, matkustelusta tykkÀÀvÀ.
Kaunis, tummahiuksinen.
MÀÀrÀtietoinen, haaveilee myös perheestÀ.Toffen kuvailut olisi sopinut tÀydellisesti viime kauden Janetteen! Olisivat olleet nÀyttÀvÀ pari. Harmi, ettÀ toinen bÀtse ehti ensin ;)
MÀÀrÀtietoinen?
Olen Aina halunnut poliisiksi mutta jos voi saada bÀtsen niin ei sitten niin vÀliÀ mitÀ olen aina halunnut..
Vierailija kirjoitti:
Alexandra sopisi parhaiten Toffelle: hillitty, suloinen ja suomenruotsalainen â€ïž
Oon samaa mieltÀ, jotenkin nÀen nÀmÀ kaksi yhdessÀ. Kiva, ettÀ kerrankin on miellyttÀvÀ bachelor, jonka toivoisikin saavan ihanan naisen rinnalleen, kun taas ennen ei ole hirveÀsti hetkauttanut, mitÀ nyt vaikka Tuomakselle ja Jonille tapahtuu.
Saadaankohan kohta kuulla Suomen ensimmÀisestÀ bachelor-vauvasta, Joni ja Janette siis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime jakson lopussa nÀkyi nopeasti teksteissÀ ettÀ se "villa" on oikeasti hotelli. Hotellin pönttö ja suihku ovat huoneessa ilman verhoja. IhmetyttÀÀ miten ne naiset ovat niissÀ kÀyneet? toiset katselee vieressÀ? tai toiset ajetaan ulos kun yksitellen peseytyivÀt?
Olenko outo, mut ei mua juuri haittais kÀydÀ lasikopissa suihkussa, jos siis tosiaan vain naisia paikalla.
Miksi kukaan tuijottamalla tuijottaisi kun toinen peseytyy? Vai kuulutteko heihin, jotka eivÀt meinaa kehtaa pestÀ pyllyÀÀn uimahalleissa? Kun joku voi nÀhdÀ et kÀsi on alapÀÀssÀ? EiköhÀn tuollaisesta voi kasvaa aikuiseksi =)
Samaa ihmettelin. KÀyhÀn naiskaverukset usein saunassakin kimpassa ja monella on saunan lauteilta suora nÀkymÀ suihkuun, hui. Veikkaan muutenkin, ettÀ tuolla ujommat kÀy suihkussa silloin kun muut hengailee vaikka keittiössÀ tai altailla.
Tuo Ida nĂ€yttÀÀ ihan romanilta, siis se jolla on 9kk vauva. Ja instagram kuvissa paljon kommentteja romaneilta, âkomija serkkuâ jne.
Nauratti tuo ulkonÀkö jollain tytöllÀ maakuntamainen. Pia Lamberg on Juuasta ja minÀ kulmilta ja olemme kansainvÀlisemmÀn nÀköisiÀ kuin 99 prosenttia suomipullista.
Vierailija kirjoitti:
NÀmÀ on niin nuoria. Milloin saadaan Unelmien SetÀmies?
Ainakin meille ollaan viimepÀivinÀ jo esitelty Kauhujen Pedomies.
Miksi aina se punainen huulipuna kaikille. Vanhentaa niin paljon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on kuuma ja sillÀ on hyvÀt tissit.
On hienot juu. Mulla kyllÀ vanhemmat varmasti hÀpeÀisivÀt silmÀt pÀÀstÀnsÀ, jos oisin tvssÀ noin feikki ja tyrkky...
+omaan silmÀÀn petra ei miellytÀ: hevosen hymy ja pienet silmÀt. TÀmÀ toki mun mielipide.
Petra on selvÀsti jo ehtinyt herÀttÀÀ kateuusraivon sillÀ on semmoinen plikka joka erottui heti persoonallaan. Ihana typy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienot juu. Mulla kyllÀ vanhemmat varmasti hÀpeÀisivÀt silmÀt pÀÀstÀnsÀ, jos oisin tvssÀ noin feikki ja tyrkky...
+omaan silmÀÀn petra ei miellytÀ: hevosen hymy ja pienet silmÀt. TÀmÀ toki mun mielipide.
Petra on selvÀsti jo ehtinyt herÀttÀÀ kateuusraivon sillÀ on semmoinen plikka joka erottui heti persoonallaan. Ihana typy.
MyötÀhÀpeÀ on enemmÀnkin lamaava tunne kuin raivoa aiheuttava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MyötÀhÀpeÀ on enemmÀnkin lamaava tunne kuin raivoa aiheuttava
Minulle tulee Petrasta mieleen se Sissi keisarinna elokuva, samanlainen herttainen luonnonlapsukainen.Vaatii oikean prinssin vaan ettÀ huomaa, ihastuttava tyttö
MikÀhÀn jakso se on, missÀ Venla oli juonut liikaa valkoviiniÀ ja oksenteli ennen ruususeremoniaa toisen tytön pitÀessÀ hiuksista kiinni. Jostain luin haastattelun :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ida nĂ€yttÀÀ ihan romanilta, siis se jolla on 9kk vauva. Ja instagram kuvissa paljon kommentteja romaneilta, âkomija serkkuâ jne.
No niinpĂ€s onkin! Saattaa olla ettĂ€ vaikutti putoamiseen. Romaninaiset on niin kauniita (ja miehet komeita) mut ehkĂ€ tĂ€mĂ€ Toffe vierastaa hengailla tummien kanssa... Juu ja nyt herĂ€si uteliaisuus ettĂ€ onkohan Idan lapsen isĂ€ valkolainen vai ei đ€
Luulen, ettÀ Idan putoamiseen oli nuori ikÀ ja pieni vauva. Toffe fiksuna tajusi, ettÀ Idan paikka on vauvan luona ja olivathan he ihan eri elÀmÀnvaiheessa. Tiesikö Toffe edes romanitaustasta?
Siis mÀ en kertakaikkiaan löydÀ noita tilejÀ. Voisko joku jeesata tai listata tÀhÀn naisten tilit?