Bachelor 2019
Kommentit (3893)
MitÀ tÀÀllÀ porukka kommentoi "miehen pitÀÀ metsÀstÀÀ". KyseessÀ on bachelor-ohjelma! Naiset on tuotu Toffen eteen puunattuna ja hÀn saa sitten poimia haluamansa. Tuolla ei tarvitse ketÀÀn metsÀstÀÀ :D ahahahaha
Voi Maria, nÀytti ihan liimaletiltÀ kun ei ollut ponskaria lentopallossa... Hiukset nuoli pÀÀtÀ.
MistÀ Petra sai antavan mekon lentiksen jÀlkeen suoraan?
MÀ en kaipaa mitÀÀn draamaa ja tappelua.
Yykaakoo kirjoitti:
Ja siis oikean lÀhetti kotiin, Mira ei ollut bÀtsen tyyppiÀ. HirveÀ myötÀhÀpeÀ tuli Miran viimeisestÀ avautumisesta.. epÀvarmuus, vakuuttelujen kalastaminen ja huono itseluottamus ei kovin monia sytytÀ.
Miran persoonassa ei kuitenkaan ole mitÀÀn vikaa, ja hÀn on varmasti jollekin Se Oikea.
No joo, ehkÀ oli huono veto Miralta, mutta oli Toffekin vÀhÀn nolo kun alkoi selittelemÀÀn. Olisi vain reilusti sanonut, ettÀ juu ei ole paljon ollut aikaa ja varmasti on omituinen tilanne.
Voisko joku taas referoida ruutuplus jakson? HyvÀt merkinnÀt vaan spoilerista :)
Juu nyt kyllÀ voi pÀÀtellÀ, et ketkÀ ovat loppukahinoissa. Bachelor on sanonut, ettÀ suuteli ohjelman aikana viiden naisen kanssa. VideoklipeistÀ pÀÀtellen nÀmÀ ovat Maria, Venla, Petra ja uusi tyttö Elina. Viides on sitten varmaan Aleksandra, joka on bachelorin valittu.
Toffe on kyllÀ 10xkomeempi lasien kanssa :)
jep pitÀis vaan rillejÀ koko ajan :)<3
No eikö tuo Minna sitten ollut muka tyrkky kun tuli tuohon esittÀmÀÀn treffivaatimuksiaan.
Onko Maria siis venÀlÀistÀ syntyperÀÀ? Kaunis on kyllÀ, mutta jotenkin tylyn oloinen.
Toi Minna on tosi kaunis ja luonnollisen oloinen
Arvailuja peliin! KetkÀ on lopussa mukana? Itse luulen, ettÀ ainakin Alexandra ja Maria sekÀ uusi tyttö.
Maria tuntui jotenkin ylimieliseltÀ, koppavalta
SPOILER VAROITUS
RUUTU + JAKSOSTA
Daniela, Minna, Petra ja Alexandra lÀhtee ryhmÀtreffeille tekemÀÀn kurpitsalamppuja. Toffe tykkÀÀ kaikkien lampuista, Daniela vaikuttaa siltÀ ettÀ on jo aitoja tunteita. Yksilötreffeille lÀhtee tÀllÀ kertaa Tia, ja bÀtsen kanssa he suuntaavat ratsastamaan rannalle. Tia on hieman etÀinen, ja ajattelee bÀtsen olevan pinnallinen. Taaskaan ei pussailla, vaan keskustellaan. Tia saa ruusun, joka oli hieman yllÀttÀvÀÀ.
Koko kööri kutsutaan brunssibileisiin, ja siellÀ taas naiset kinastelevat kuka saa jutella bÀtsen kanssa eniten. Maria on tyypillisen venÀlÀisesti sitÀ mieltÀ, ettÀ miehen kuuluu tehdÀ aloite ja pyytÀÀ keskustelemaan. BÀtse vaikuttaa olevan yhÀ enemmÀn kiinnostuneempi Minnasta. Bileiden pÀÀtteeksi on yllÀtyspudotus, jossa Rebecca lÀhtee kotiin. Daniela panikoi silminnÀhden, kun oli 3 viimeisen joukosta. Jotenkin itsestÀ vaikuttaa ettÀ Daniela on ainoa jolla on aitoja tunteita vielÀ.
Illalla bÀtse lÀhtee venetreffeille uuden mysteerinaisen kanssa. Elina on miss suomi semifinalisti, ja maailmanparantaja hippi (poimii roskia, ei syö lihaa, vapaaehtoistyö jne). Elina liittyy ensi jaksossa naisten joukkoon, ja ennakkovideosta ja kuvauksesta pÀÀtellen luvassa on riitelyÀ ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Maria tuntui jotenkin ylimieliseltÀ, koppavalta
Kaikki tuntemani venakot ovat juuri tuollaisia ylenmyydentuntoisia, viileitÀ, koppavia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee todella huonot vibat tÀstÀ Mariasta, ihan nÀtti tyttö mutta VenÀjÀltÀ tulee TODELLA kauniita naisia ja minun mielestÀni kyseinen tytteli ei ole lÀhellÀkÀÀn sitÀ rimaa.. liian itsevarma ja erittÀin tylsÀn oloinen persoona, hajuton ja mauton.
MinkÀlainen on sitten mielestÀsi kaunis nainen jos Marian kaltainen on " tavallinen" ? Voi, voi tÀtÀ nykyaikaa...
PoikaystÀvÀni tykkÀÀ Minnasta( mun lisÀksi;) )
Sanoi, ettÀ on naisellinen ja herttainen, sekÀ tosi kaunis. Nyt oon vÀhÀn mustis, vaikka itsekin tykkÀÀn Minnasta eniten.
Mira oli liian epÀtoivoinen ja se kampaus kamala, nÀytti niin wt:ltÀ ja lisÀksi paljasti huonon itsetuntonsa.