Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Herran nro 47 kirjoitti:
Mariaa veikkaan voittajaksi. Fiksun oloinen, tyylikäs, ylivoimaisesti parhaimman näköinen "mimmi" koko tuotantokaudelta. Totisuus on ihan tavallista, kun huomioi että hänen sukujuuret ja kasvatus ovat venäjältä. Silmissä näkyy lämpö kun hän keskustelee. No...ainakin oma suosikkini.
Lämpö? Marian silmissä näkyy lähinnä valkuainen ja tympääntynyt katse.
Tämä menee vähän samaan kategoriaan kun se kun tässä ketjussa aiemmin puhuttiin ikävään sävyyn Danielan hampaista, joissa ei kyllä minun mielestäni ole mitään vikaa. Joku toteaisi Danielalla olevan kaunis hymy ja sinä vastaisit "kaunis hymy? Rumat hampaat siellä suussa vain näkyy."
Minäkin olen sitä mieltä että tämä ulkonäköjen ruotiminen alkaa mennä yli, voidaanko vaikka keskustella ohjelmasta asiallisesti sen sijaan että kiinnitetään huomiota kaikkiin ulkonäöllisiin seikkoihin jotka ei juuri itseä satu miellyttämään.
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Kylläpä Toffe käy kuumana Mariaan. Ostaa sormuksen ja vie yön yli -treffeille. Maria vaan kehuskelee nirsoudellaan miesten suhteen.
Elikkäs Toffe ilmeisesti valitsee Marian. Jos näin käy, ei tule heidän suhteensa kestämään. Maria on ilman meikkejä, feikkejä ripsiä, väripiilareita, värjättyjä hiuksia, täytettyjä huulia - mitä kaikkia kaunestoimenpiteitä hänelle lie tehtykään - tavallisen näköinen lättänaamainen harmaavarpunen. Ja todella ylpeä ja ylimielinen sellainen. Toffe ei tunne venäläistä kulttuuria, ja Maria vie häntä kuin pässiä narussa.
Venäjän kielen hallitsevana, venäläisen kulttuurin, luonteen /tavat tuntevana sanon: voi Toffe-parka, jos lankeat tuohon tyhmän ylpeään kylmäkköön 😞Minä pidin Cristofferia fiksuna 😲
Juuri näin. Kokemusta ei ole venäläisistä, mutta muun maalaisista ja voin todistaa, että yllätyksiä tulee. Eihän kaikkialla naisen laittautumine ja asema, ihmisten rehellisyys etc... ole sama kuin Suomessa. Nää aiheuttaa yllätyksiä.
Mariasta olen odotellut rennomman puolen esilletuloa mutta kun vilkaisin hänen instaansa niin päättelin ett sitä ei ehkä tule/ole. Lähes kaikki kuvat omista kasvoista ja iloa ei heijastu niistä. Ei tarkoita etteikö olisi iloinen ja tyytyväinen ihminen mutta aloin vähän epäilemään
Vierailija kirjoitti:
Minnalla on kyllä upea vartalo, kaikkea juuri sopivasti. Ehdoton suosikki mielestäni, luonnekin vaikuttaa erittäin miellyttävältä.
Miehenä voin sanoa että Minnalla on isot rinnat joka niistä tykkää (ei todellakaan kaikki miehet niistä tykkää, miksi naiset luulevat niin?). Mutta kun hänellä oli legginsit niin huomasin että niitä ei hänen kannattaisi pitää...pelkät isot rinnat ei tee ”upeaa vartaloa”.
Jep, täällä kyllä selvästi pääaineena on ulkonäköjen arvostelu. Mistähän se johtuu että kauniit naiset saavat aina eniten vihaa naisilta päällensä. Tässäkin keskustelussa lähes kaikki naiset on haukuttu ulkonäöllisesti ja sama näköjään jatkuu edelleen. Kaikki mukana olevat naiset ovat hyvin kauniita mutta näköjään ihan sama miltä näyttää niin aina joku keksii pahaa sanottavaa. Voisiko se sitten johtua siitä omasta huonosta itsetunnosta jolle hakee pönkitystä etsimällä muista negatiivistä. Itse olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen ja ei tulisi mieleenkään kommentoida toisen ulkonäköä negatiivisesti, edes internetissä nimettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä kikattelija toi petra. Miks tuommoiset vetoaa miehiin?
Siis hui, se Petra on kyllä munkin inhokki! Tavallaan ois nätti ja silleen, mutta se karsean leveä hymy ja tapa puhua yms. on todella ahdistava ja jotenkin niin mairea. Saa kamalan teennäisen kuvan hänestä heti kun avaa suunsa. Ja sitten ne tissit...miksi ihmeessä pitää ryntäät olla noin kamalan tyrkyllä?! Vähempikin riittäisi eikä olisi niin mauttoman ja halvan näköistä.
Mietin myöskin samaa että onkohan hän kuitenkin sellainen nainen joista miehet innostuu? Kuka uskaltaisi kysyä omalta mieheltään XD?
No voin miehenä kommentoida. Petra on kyllä seksikäs, mutta jotenkin se menee överiksi. Porealtaassa ilmeet ja eleet olivat kuin suoraan jostain halvasta eroottisesta elokuvasta: silmien siristely, henkäily, suun muikistelu, töröttävien huulien raollaan pitäminen, huulien nuoleminen, kihertely. Rinnat tuodaan aina esille kuin kaksi pientä porsasta tarjottimella. Monesti seksikkäämpää on se mitä ei näe, mutta voi mielessään kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Kylläpä Toffe käy kuumana Mariaan. Ostaa sormuksen ja vie yön yli -treffeille. Maria vaan kehuskelee nirsoudellaan miesten suhteen.
Elikkäs Toffe ilmeisesti valitsee Marian. Jos näin käy, ei tule heidän suhteensa kestämään. Maria on ilman meikkejä, feikkejä ripsiä, väripiilareita, värjättyjä hiuksia, täytettyjä huulia - mitä kaikkia kaunestoimenpiteitä hänelle lie tehtykään - tavallisen näköinen lättänaamainen harmaavarpunen. Ja todella ylpeä ja ylimielinen sellainen. Toffe ei tunne venäläistä kulttuuria, ja Maria vie häntä kuin pässiä narussa.
Venäjän kielen hallitsevana, venäläisen kulttuurin, luonteen /tavat tuntevana sanon: voi Toffe-parka, jos lankeat tuohon tyhmän ylpeään kylmäkköön 😞Minä pidin Cristofferia fiksuna 😲
Miten se ulkonäkö ilman meikkiä liittyy suhteen kestävyyteen tai rakkauteen ylipäänsä?
Kyllä mun aviomies ainakin rakastaa samalla tavalla, olin sitten täydessä tällingissä tai naturelli.
Vierailija kirjoitti:
Jep, täällä kyllä selvästi pääaineena on ulkonäköjen arvostelu. Mistähän se johtuu että kauniit naiset saavat aina eniten vihaa naisilta päällensä. Tässäkin keskustelussa lähes kaikki naiset on haukuttu ulkonäöllisesti ja sama näköjään jatkuu edelleen. Kaikki mukana olevat naiset ovat hyvin kauniita mutta näköjään ihan sama miltä näyttää niin aina joku keksii pahaa sanottavaa. Voisiko se sitten johtua siitä omasta huonosta itsetunnosta jolle hakee pönkitystä etsimällä muista negatiivistä. Itse olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen ja ei tulisi mieleenkään kommentoida toisen ulkonäköä negatiivisesti, edes internetissä nimettömänä.
Älä höpötä! Tällainen ohjelma aiheuttaa keskustelua laidasta laitaan, ja sellaista keskustelu on ollutkin. Suomessa ON sananvapaus!
Maria ja Toffe sopisivat ulkonäöllisesti mun mielestä hyvin yhteen. Näyttävät ihan pariskunnalta kun kävelevät vieretysten. Mutta vaikka Mariasta tykkäänkin, niin Instagramista kun katsoo vanhempia kuvia niin tajuaa miten paljon häntä on ”käsitelty”. Huulet, poskipäät, kulmat, ripset ja täydellinen tyylin muutos. Mutta toisaalta toi on aika yleistä tänä päivänä valitettavasti ja tosi moni nainen käynyt läpi erilaisia tuunauksia. Marialla nää käsittelyt on lisäksi tehty tyylillä eikä näytä Michael Jacksonilta, ainakaan vielä :D Toivottavasti ei vedä yli, koska nyt näyttää mun mielestä todella kauniilta ja kyllä nämä käsittelyt on häntä onnistuneesti kaunistaneet!
Ja sitten vielä..En tiedä pistääkö muilla silmään, mutta mulla mietityttää miten ihmeessä niin monella ja tässä tapauksessa Marialla on varaa rahoittaa näitä Moschinoita, Gucceja ja Louis Vuittoneita yms? Tienaako kosmetologiyrittäjä oikeasti niin hyvin vai miten toi on mahdollista. En siis kysy kateudesta enkä pahalla, mutta mua vaan ihmetyttää että miten niin monella on varaa näihin 3000€ outfitteihin. Ehkä se on vaan prioriteettikysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Venäjän kielen hallitsevana, venäläisen kulttuurin, luonteen /tavat tuntevana sanon: voi Toffe-parka, jos lankeat tuohon tyhmän ylpeään kylmäkköön 😞Minä pidin Cristofferia fiksuna 😲Miten se ulkonäkö ilman meikkiä liittyy suhteen kestävyyteen tai rakkauteen ylipäänsä?
Kyllä mun aviomies ainakin rakastaa samalla tavalla, olin sitten täydessä tällingissä tai naturelli.
Tässä ei keskustella sinusta ja aviomeihestäsi! Tässä keskustellaan vapaasta tahdostaan pintapuoliseen reality-ohjelmaan hakeutuneista ihmisistä. Toffe ON myöntänyt kauniin ulkonäön yhtenä kriteerinä puolison valinnassa. Ohjelmassa moni tyttö on esiintynyt meikittä, GREAT! Jotkut venäläiset ystäväni ja tuttavani (ei kaikki) eivät uskaltaudu lähikauppaankaan ilman meikkiä. No, uskon että yön yli treffeillä Toffe fiksuna kaverina halusi nähdä Marian luonnonkauniina ettei tule pettymystä 😂😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Venäjän kielen hallitsevana, venäläisen kulttuurin, luonteen /tavat tuntevana sanon: voi Toffe-parka, jos lankeat tuohon tyhmän ylpeään kylmäkköön 😞Minä pidin Cristofferia fiksuna 😲Miten se ulkonäkö ilman meikkiä liittyy suhteen kestävyyteen tai rakkauteen ylipäänsä?
Tässä ei keskustella sinusta ja *aviomeihestäsi! Tässä keskustellaan vapaasta tahdostaan pintapuoliseen reality-ohjelmaan hakeutuneista ihmisistä. Toffe ON myöntänyt kauniin ulkonäön yhtenä kriteerinä puolison valinnassa. Ohjelmassa moni tyttö on esiintynyt meikittä, GREAT! Jotkut venäläiset ystäväni ja tuttavani (ei kaikki) eivät uskaltaudu lähikauppaankaan ilman meikkiä. No, uskon että yön yli treffeillä Toffe fiksuna kaverina halusi nähdä Marian luonnonkauniina ettei tule pettymystä 😂😁
*AVIOMIHESTÄSI
Eihännääolemissikisat,mutta.. kirjoitti:
Maria ja Toffe sopisivat ulkonäöllisesti mun mielestä hyvin yhteen. Näyttävät ihan pariskunnalta kun kävelevät vieretysten. Mutta vaikka Mariasta tykkäänkin, niin Instagramista kun katsoo vanhempia kuvia niin tajuaa miten paljon häntä on ”käsitelty”. Huulet, poskipäät, kulmat, ripset ja täydellinen tyylin muutos. Mutta toisaalta toi on aika yleistä tänä päivänä valitettavasti ja tosi moni nainen käynyt läpi erilaisia tuunauksia. Marialla nää käsittelyt on lisäksi tehty tyylillä eikä näytä Michael Jacksonilta, ainakaan vielä :D Toivottavasti ei vedä yli, koska nyt näyttää mun mielestä todella kauniilta ja kyllä nämä käsittelyt on häntä onnistuneesti kaunistaneet!
Ja sitten vielä..En tiedä pistääkö muilla silmään, mutta mulla mietityttää miten ihmeessä niin monella ja tässä tapauksessa Marialla on varaa rahoittaa näitä Moschinoita, Gucceja ja Louis Vuittoneita yms? Tienaako kosmetologiyrittäjä oikeasti niin hyvin vai miten toi on mahdollista. En siis kysy kateudesta enkä pahalla, mutta mua vaan ihmetyttää että miten niin monella on varaa näihin 3000€ outfitteihin. Ehkä se on vaan prioriteettikysymys?
Ja mulla pisti silmään hyvin negatiivisessa muodossa Marian esittelyvideossa päällä ollut musta turkistakki. Turhake, jonka takana on niin paljon eläinten kidutusta ja kärsimystä. Jos nainen luulee se päällänsä olevansa kaunis, ei sitä kyllä ole. Kertoo välinpitämättömyydestä ja tunnekylmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Tässä ei keskustella sinusta ja aviomeihestäsi! Tässä keskustellaan vapaasta tahdostaan pintapuoliseen reality-ohjelmaan hakeutuneista ihmisistä. Toffe ON myöntänyt kauniin ulkonäön yhtenä kriteerinä puolison valinnassa. Ohjelmassa moni tyttö on esiintynyt meikittä, GREAT! Jotkut venäläiset ystäväni ja tuttavani (ei kaikki) eivät uskaltaudu lähikauppaankaan ilman meikkiä. No, uskon että yön yli treffeillä Toffe fiksuna kaverina halusi nähdä Marian luonnonkauniina ettei tule pettymystä 😂😁
No ei kyllä tule näkemään Mariaa luonnonkauniina, kun on ripsienpidennykset ja kulmat laitettuna. Lisäksi varmasti pistoshoitoja tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILAUS
Tässä ei keskustella sinusta ja *aviomeihestäsi!
**AVIOMIHESTÄSI**AVIOMIEHESTÄSI, kolmas kerta toden sanoo!
En nyt muista, millainen turkistakki Marialla oli, mutta jos turkistakki on kymmeniä vuosia vanha, esim. 50v vanha, on se eettisempi valinta kuin uusi (pikamuotia oleva) keinoturkistakki tai kangastakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä! Tällainen ohjelma aiheuttaa keskustelua laidasta laitaan, ja sellaista keskustelu on ollutkin. Suomessa ON sananvapaus!
Noniin ja taas vedetään se sananvapauskortti esiin. Tuolla sananvapaudella muuten yleensä ilkeät ihmiset perustelevat sanomisiaan, koska heillä on oikeus sananvapauden nimissä puhua toisesta rumasti. Joo, onhan heillä oikeus tietenkin ei sitä kukaan ole kieltämässä, mutta ihan oikeasti tarvitseeko?
Kehtaisitteko omalla nimellä sanoa tuollaisia asioita julkisesti, tai noille henkilöille itselleen? Jos vastaat kyllä, niin okei sua ei ehkä siitä voi syyttää kun sillon et todennäköisesti ole saanut minkäänlaista kasvatusta kotona. Mutta jos vastaat ei, niin mieti miksi sulla on tarve netissäkään kirjoittaa sellaista paskaa. Ihan oikeasti aikuiset ihmiset (oletettavasti) ja meno on kuin jossain yläasteen mean girls juorukerhossa.
Eihännääolemissikisat,mutta.. kirjoitti:
No mies valitaan vähän sen mukaan, miten ostaa lahjoja. Todisteena tälle se, että instassa jotku venäläiset on esitelly näitä Vuittoneita, jotka on joutunu palauttaa exälle eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin ja taas vedetään se sananvapauskortti esiin. Tuolla sananvapaudella muuten yleensä ilkeät ihmiset perustelevat sanomisiaan, koska heillä on oikeus sananvapauden nimissä puhua toisesta rumasti. Joo, onhan heillä oikeus tietenkin ei sitä kukaan ole kieltämässä, mutta ihan oikeasti tarvitseeko?
Kehtaisitteko omalla nimellä sanoa tuollaisia asioita julkisesti, tai noille henkilöille itselleen? Jos vastaat kyllä, niin okei sua ei ehkä siitä voi syyttää kun sillon et todennäköisesti ole saanut minkäänlaista kasvatusta kotona. Mutta jos vastaat ei, niin mieti miksi sulla on tarve netissäkään kirjoittaa sellaista paskaa. Ihan oikeasti aikuiset ihmiset (oletettavasti) ja meno on kuin jossain yläasteen mean girls juorukerhossa.
Se kaikki mikä sinua ei miellytä, ei ole "paskaa". Se on ihan jostain muusta näkökulmasta esitetty, ei sinun. Sen kyllä huomaa, jos mustamaalataan tai vähätellään, niin kuin sinä ehkä mielelläsi teet muiden jutuille.
No mitä sitten vaikka näkyy? Miten se liittyy millään mihinkään että se piti tuoda esille? Sehän on vain ulkonäöllinen seikka joka ei Toffea näytä haittaavan.