Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Ăöh tuo Tia. Menee niin överiksi tuo "haastaminen".
Toi Tia on ÀrsyttÀvÀ. Toffe on vÀhn kiusaantunut ja huomaa ettei ole kemiaa kun se töksÀyttelee noita "haastavia" lÀppiÀÀn. Koko ajan. EhkÀpÀ joskus tollainen olisi ok mutta ei aina. En kyllÀ kaverinakaan viihtyisi..
Toffe oli selvÀsti vaan otettu kun Venla parku hÀnen perÀÀnsÀ. Maria on se number one. Yksityiskoneella Toffen kanssa. SelvÀ peli!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀÀ jokaisten treffien yhteydessÀ olla tuo "X lÀhti treffeille, oon kyllÀ iloinen sen puolesta mutta oon myös kateellinen". Siis joka kerta ja vielÀ useamman tytön suusta!!
Onhan tÀmÀ muutenkin koko ajan noita mantrojen toistoa. TÀstÀ saisi juomapelin tai bingon.
- Oli kyllÀ positiivinen yllÀtys
- KyllÀ siinÀ oli kemiaa
- Nyt on tosi vaikea pÀÀtös
- KyllÀ mÀ olen kiinnostunut ja haluan tutustua enemmÀn
Onhan nÀitÀ..
EiköhÀn Daniela voita. Maria on liian tylsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitÀ olen naisella nÀhnyt. Mutta makuasioita. TykkÀÀn siroista naisista ja pitkistÀ tummista hiuksista. Ne on seksikkÀimpiÀ.
Minnalla
Viime jaksoa taisi jÀÀdÀ vÀliin, se uusi tyttö Elina ilmeisesti tippui? Harmi, oli aidon ja maanlÀheisen oloinen. Harmi myös ettÀ Alexandra tippui. Daniela on varmaan ihan mukava mutta sen suu vie jotenkin huomion... Venla taisi olla aidosti ihastunut kun reagoi niin voimakkaasti putoamiseen. Muista en osaa niin sanoa kun eivÀt ole jÀÀnet pahemmin mieleen.
Venla otti ihan liian vakavasti. Vaikka olisi tosissaan kiinnostunut Toffesta, ei se auta, jos tunne ei ole molemminpuolinen! MingeleissÀ keskustelu oli vaivaannuttavaa... Venla oli esiin kiinnostuksensa ja Toffe vÀltteli katsetta. Arvasin, ettÀ Venla putoaa. Kannattaisiko Venlan kehittÀÀ luonnettaan ja pyrkiÀ ystÀvÀllisyyteen ja vilpittömyyteen?
Tia rasittava pÀtijÀ. Miksi ihmeessÀ jankkaa koko ajan Toffelle? Puhuisi asiaa ja kyselisi henkilökohtaisempia aiheita, jos on kiinnostunut.
Jenna on fiksu, kiva nainen. Onnellista jatkoa sulle!
KyllÀhÀn tuo on niin selvÀ juttu, ettÀ Maria on valinta. Ei Tarvii enÀÀ katsoa yhtÀÀn jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset rintsikat Danielalla oli tuon asun kanssa? EdestÀ nÀki ettÀ on liivit mutta selkÀ ihan avoin.
Onhan noita vaikka mitÀ olemassa, kanafileet ja sellaiset joissa ei oo olkaimia eikÀ sitÀ "selkÀhihnaa"
Venla oli tosi sÀÀlittÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tia on ÀrsyttÀvÀ. Toffe on vÀhn kiusaantunut ja huomaa ettei ole kemiaa kun se töksÀyttelee noita "haastavia" lÀppiÀÀn. Koko ajan. EhkÀpÀ joskus tollainen olisi ok mutta ei aina. En kyllÀ kaverinakaan viihtyisi..
Joo ja mitÀ se totesi tippuessaan, "ehkÀ mÀ olin sit liian voimakas persoona hÀnelle"...
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn tuo on niin selvÀ juttu, ettÀ Maria on valinta. Ei Tarvii enÀÀ katsoa yhtÀÀn jaksoa.
Oho, niinkö luulet? MillÀ perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitÀ olen naisella nÀhnyt. Mutta makuasioita. TykkÀÀn siroista naisista ja pitkistÀ tummista hiuksista. Ne on seksikkÀimpiÀ.
Minnalla
Wtf, Mariallahan ne vasta ohuet onkin.
minnassa on pÀivi lipposen nÀköÀ
Vierailija kirjoitti:
Millaiset rintsikat Danielalla oli tuon asun kanssa? EdestÀ nÀki ettÀ on liivit mutta selkÀ ihan avoin.
Vaikka ihan tĂ€llaiset https://m.zalando.fi/oysho-olkaimettomatmuut-rintaliivit-nude-oy181a0h6âŠ
TÀn pÀivÀn plussa jaksossa, Toffe kuin Atso TIS -kaudelta hokee yli 50 kertaa sanaa niinku ! ! ! ..tÀss tuoreimmassa siis..luonnollisesti se myös deittiseuralaisiin
se myös tarttuu deittiseuralaisiin