Bachelor 2019
Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀
Kommentit (3893)
Toi Tia on ärsyttävä. Toffe on vähn kiusaantunut ja huomaa ettei ole kemiaa kun se töksäyttelee noita "haastavia" läppiään. Koko ajan. Ehkäpä joskus tollainen olisi ok mutta ei aina. En kyllä kaverinakaan viihtyisi..
Toffe oli selvästi vaan otettu kun Venla parku hänen peräänsä. Maria on se number one. Yksityiskoneella Toffen kanssa. Selvä peli!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää jokaisten treffien yhteydessä olla tuo "X lähti treffeille, oon kyllä iloinen sen puolesta mutta oon myös kateellinen". Siis joka kerta ja vielä useamman tytön suusta!!
Onhan tämä muutenkin koko ajan noita mantrojen toistoa. Tästä saisi juomapelin tai bingon.
- Oli kyllä positiivinen yllätys
- Kyllä siinä oli kemiaa
- Nyt on tosi vaikea päätös
- Kyllä mä olen kiinnostunut ja haluan tutustua enemmän
Onhan näitä..
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitä olen naisella nähnyt. Mutta makuasioita. Tykkään siroista naisista ja pitkistä tummista hiuksista. Ne on seksikkäimpiä.
Minnalla
Viime jaksoa taisi jäädä väliin, se uusi tyttö Elina ilmeisesti tippui? Harmi, oli aidon ja maanläheisen oloinen. Harmi myös että Alexandra tippui. Daniela on varmaan ihan mukava mutta sen suu vie jotenkin huomion... Venla taisi olla aidosti ihastunut kun reagoi niin voimakkaasti putoamiseen. Muista en osaa niin sanoa kun eivät ole jäänet pahemmin mieleen.
Venla otti ihan liian vakavasti. Vaikka olisi tosissaan kiinnostunut Toffesta, ei se auta, jos tunne ei ole molemminpuolinen! Mingeleissä keskustelu oli vaivaannuttavaa... Venla oli esiin kiinnostuksensa ja Toffe vältteli katsetta. Arvasin, että Venla putoaa. Kannattaisiko Venlan kehittää luonnettaan ja pyrkiä ystävällisyyteen ja vilpittömyyteen?
Tia rasittava pätijä. Miksi ihmeessä jankkaa koko ajan Toffelle? Puhuisi asiaa ja kyselisi henkilökohtaisempia aiheita, jos on kiinnostunut.
Jenna on fiksu, kiva nainen. Onnellista jatkoa sulle!
Kyllähän tuo on niin selvä juttu, että Maria on valinta. Ei Tarvii enää katsoa yhtään jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset rintsikat Danielalla oli tuon asun kanssa? Edestä näki että on liivit mutta selkä ihan avoin.
Onhan noita vaikka mitä olemassa, kanafileet ja sellaiset joissa ei oo olkaimia eikä sitä "selkähihnaa"
Vierailija kirjoitti:
Toi Tia on ärsyttävä. Toffe on vähn kiusaantunut ja huomaa ettei ole kemiaa kun se töksäyttelee noita "haastavia" läppiään. Koko ajan. Ehkäpä joskus tollainen olisi ok mutta ei aina. En kyllä kaverinakaan viihtyisi..
Joo ja mitä se totesi tippuessaan, "ehkä mä olin sit liian voimakas persoona hänelle"...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on niin selvä juttu, että Maria on valinta. Ei Tarvii enää katsoa yhtään jaksoa.
Oho, niinkö luulet? Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitä olen naisella nähnyt. Mutta makuasioita. Tykkään siroista naisista ja pitkistä tummista hiuksista. Ne on seksikkäimpiä.
Minnalla
Wtf, Mariallahan ne vasta ohuet onkin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset rintsikat Danielalla oli tuon asun kanssa? Edestä näki että on liivit mutta selkä ihan avoin.
Vaikka ihan tällaiset https://m.zalando.fi/oysho-olkaimettomatmuut-rintaliivit-nude-oy181a0h6…
Tän päivän plussa jaksossa, Toffe kuin Atso TIS -kaudelta hokee yli 50 kertaa sanaa niinku ! ! ! ..täss tuoreimmassa siis..luonnollisesti se myös deittiseuralaisiin