Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Venla, ota rauhallisesti ja kehitä itseäsi. Nauti elämästä yksin. Ehkä sullekin löytyy se oikea, kun et liikaa yritä ja ripustaudu...
Mihinköhän vuodenaikaan toi on kuvattu? Kaikki tytöt näytti palelevan Mykonoksella ja ruususeremoniassa keskityin vain Danielaan joka näytti jäätyvän pystyyn. Onneksi seuraavassa jaksossa tuotanto oli ilmeisesti kaivanut niille kevyttoppikset jostain 😂
Ärsyttävä kikattelija toi petra. Miks tuommoiset vetoaa miehiin?
Tämän päiväisen jakson perusteella Petra nousi minun suosikiksi. En ois uskonu vielä ohjelman alkupuolella.
Daniela näyttää paljon ikäistään vanhemmalta ja vaikuttaa epävarmuuksineen ikäistään nuoremmalta. Siis kuka sanoo "hauskaa", kun hänelle kerrotaan, että luvassa on käynti Neitsyt Marian kappelissa?
Poreammeessa kuhertelussa oli kihelmöivä tunnelma, ja kai se oli juuri siksi kiusallista katseltavaa. Petra kuitenkin parantaa koko ajan.
Maria noista kuitenkin on parhaimman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päiväisen jakson perusteella Petra nousi minun suosikiksi. En ois uskonu vielä ohjelman alkupuolella.
Sama juttu!
Kyllä Toffella menee tunteisiin. Symppis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on niin selvä juttu, että Maria on valinta. Ei Tarvii enää katsoa yhtään jaksoa.
Oho, niinkö luulet? Millä perusteella?
Uuksin Ruutu+ ja aiemmat jaksot.
Toffe kuumeni kyllä kovin kylpyammeessa. Jäiköhän läheisyys tuolle tasolle vai jatkuiko videoinnin loputtua??
Veikkaus: Toffe valitsee Marian ja Petrasta tulee seuraava Bachelorette.
Minää on ihanan luonnollinen, mutta on varmaan liian tavallinen Toffelle. Harmi. Marian valitsee, on ollut selvä jo eka jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on niin selvä juttu, että Maria on valinta. Ei Tarvii enää katsoa yhtään jaksoa.
Oho, niinkö luulet? Millä perusteella?
Uuksin Ruutu+ ja aiemmat jaksot.
Aika varovaista oli heidän kanssakäyminen. Mä en kyllä jaksa uskoa Marian valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minää on ihanan luonnollinen, mutta on varmaan liian tavallinen Toffelle. Harmi. Marian valitsee, on ollut selvä jo eka jaksoista.
Minna
Toi Petra on nolo, kun esittelee noita tissejään Hankkisi edes sopivan kokoiset bikinit, tarkoituksella varmaan 3 numeroa liian pieni yläosa, jotta tursuaa ulos...
Bätselöri muistaa usein mainita, että käy laulutunneilla.Nyt ekaa sinkkua ja laulaja-juontaja-tv-tähden uraa odotellessa-vähintään laardiaattoreissa
Venlan pudotus oikein. Oli niin ilkeä, kylmä ja kova neitokainen, että tekeekin hyvää saada vähän oppituntia omalle egolleen. Itku pitkästä ilosta hänellekin. Mielenterveyspuolella töissä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitä olen naisella nähnyt. Mutta makuasioita. Tykkään siroista naisista ja pitkistä tummista hiuksista. Ne on seksikkäimpiä.
Minnalla
Wtf, Mariallahan ne vasta ohuet onkin.
Voi olla silläkin. Minnan letit oli kynänpaksuiset.
IS jutussa mainitaan mainittiin että Toffee pudotti kuvankauniin Venlan...haloo , jos nainen on vähän pitempi ja sorja niin ei se tee hänestä kuvankaunista.
Maria ihme kyllä pysyy mukana vaikka on todellinen kivikasvo ja puhuu ihan sairaan monotonisesti ja ylpeästi
Petrasta seuraava bachelorette!On sopivan räväkkä-tulisi vähän värikkäämpi ohjelma
Voi että oli kiusallista kattoa äsken..tais Petra vempata tohvelia veden alla :D ” kilistelyt ekalle suudelmalle hihihi” ”joo aika kova ” :D