Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Ihanaa muuten, ettei ohjelmassa hoeta "sitten se deittiboxi oli ilmestynyt..." se oli niin raivostuttavaa, sillä eihän keneltäkään oikeasti jää huomaamatta jos se kirje tuodaan porukan selän taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa muuten, ettei ohjelmassa hoeta "sitten se deittiboxi oli ilmestynyt..." se oli niin raivostuttavaa, sillä eihän keneltäkään oikeasti jää huomaamatta jos se kirje tuodaan porukan selän taakse.
Hokeehan ne tälläkin kaudella sitä hemmetin deittisimpukkaa, että "hei kattokaa tonne deittisimpukkaan on tullu kirje"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa pudota seuraavaksi? Yhtään en nyt kyllä osaa ennustaa.
Tia tai Petra
Tämän illan putoaja nyt tiedetäänkin mut veikkaan, että ruutu+ jaksossa ei lähde kukaan kotiin. Jaksokuvauksessakaan ei ole mitään pudotukseen viittaavaa.
Miksi Maria räpyttää silmiiän aina niin vimmatusti? Ja nyökkäilee
Minnalla on kyllä upea vartalo, kaikkea juuri sopivasti. Ehdoton suosikki mielestäni, luonnekin vaikuttaa erittäin miellyttävältä.
Ruutu+-paljastuksia kiitos! Kuka seuraavaksi putoaa?
Tää ohjelma on kyllä kausi toisensa jälkeen huonosti leikattu. Siis tyhmästi pätkitty osia puheista pois ja muodostettu niistä uusia lauseita.
Onko Petralla silikoni daisarit?
Vierailija kirjoitti:
Käy kattomassa parin vuoden takaiset kuvat instasta niin saat vastauksen :D
No olihan tuossa Petran ja Toffen kohtaamisessa sähköä. Enpä ois arvannut etukäteen.
Laittakaa hei ne spoiler-merkit, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ainakaan luomut oo.
Miksi pitää jokaisten treffien yhteydessä olla tuo "X lähti treffeille, oon kyllä iloinen sen puolesta mutta oon myös kateellinen". Siis joka kerta ja vielä useamman tytön suusta!!
Danielan asu kenkineen on suunniteltu vähän toisentyyppisille treffeille...
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Danielalla italialaisia sukujuuria? ainakin siskolla italialainen nimi ja instan mukaan sisko ollut Roomassa.
Toffe sanoi Danielaa espanjalaiseksi señoritaksi.
Mun mielestä liian isot rinnat ja hiukset on ohuimmat, mitä olen naisella nähnyt. Mutta makuasioita. Tykkään siroista naisista ja pitkistä tummista hiuksista. Ne on seksikkäimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+-paljastuksia kiitos! Kuka seuraavaksi putoaa?
Tia
Spoiler
Tia putoo odotetusti.
Koska ohjelmaan osallistuminen on Toffelle ensisijaisesti hänen oman kultapoikahenkilöbrändinsä kohottamista niin parhaimman kuvan hän itsestään katselijoille antaa pitämällä Tiaa mukana. Toffe ei halua leimautua vain hyvännäköisiä naisia katselevaksi pinnalliseksi machoksi.